Keuken Kampioen Divisie Algemeen
- Tjompie
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Code: Select all
https://www.dumpert.nl/item/100031961_0faeca57
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
- Standbeeld
- Mister PSV
- Standbeeld
- Mister PSV
- Juancho
- Mister PSV
Zonder gekheid... hier straalt toch helemaal niets maar dan ook niets van een trainer uit? Tis nog zo'n lief boy band jochie die net de wereld leert ontdekken. Zijn leeftijdsgenoten zie je ouder worden, een bepaalde (trainer)uitstraling hebben (los van of ze geschikt zijn voor het vak, zie v. Bommel). Maar Dirk heeft toch niets maar dan ook niets weg van een trainer?
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Tjompie
- Tjompie
- Standbeeld
- Mister PSV
Die gele kaart tegen ons was 100% fixed. Sloeg echt helemaal nergens op en als je dan ook nog eens hoort dat er buitenproportioneel op is ingezet door iemand in zijn omgeving. Tsja, heel dom. Jammer zoiets want volgens mij is het verder wel lachen gozer.
- Standbeeld
- Mister PSV
Kijk, dit is een match made in heaven. Het is of Den Haag óf Helmond voor Tommie. De enige twee voetbalbolwerken waar hij past met zijn karakter.
https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=405795
https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=405795
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Oh yes het is ze toch gelukt, vet haha. Helmond heeft echt een blik nieuwe spelers aangetrokken en volgens mij voor het eerst in jaren meer dan 11 spelers al in de voorbereiding.
Benieuwd hoe het gaat uitpakken in een van de sterkst bezette Eerste divisies in tijden. Gelukkig hebben ze zichzelf maar liefst drie jaar de tijd gegeven om te promoveren.
Benieuwd hoe het gaat uitpakken in een van de sterkst bezette Eerste divisies in tijden. Gelukkig hebben ze zichzelf maar liefst drie jaar de tijd gegeven om te promoveren.
- Standbeeld
- Mister PSV
Ik zag dus ook dat ze Peter van Ooijen aangetrokken hebben. Die schoot bij ons nog ooit de bal in de kruising bij zijn debuut. Alweer 30 jaar oud. Ook Van Vlerken gehaald van Almere. Die zat hier ook lang in de jeugd. Ik denk dat ze op zich best een leuk elftal hebben voor middenmoot/subtop.Grasmat wrote: ↑15 Jul 2022, 18:22 Oh yes het is ze toch gelukt, vet haha. Helmond heeft echt een blik nieuwe spelers aangetrokken en volgens mij voor het eerst in jaren meer dan 11 spelers al in de voorbereiding.
-
- Regelmatige invaller
Ze hebben inderdaad aantal leuke spelers weten te strikken. Maar ook spelers die ook echt bij de club passen. 3 spelers uit Helmond aangetrokken, wat vrij knap is. En daarnaast een Tommy Beugelsdijk en Breedijk passen qua karakter perfect bij de club.Standbeeld wrote: ↑15 Jul 2022, 19:30Ik zag dus ook dat ze Peter van Ooijen aangetrokken hebben. Die schoot bij ons nog ooit de bal in de kruising bij zijn debuut. Alweer 30 jaar oud. Ook Van Vlerken gehaald van Almere. Die zat hier ook lang in de jeugd. Ik denk dat ze op zich best een leuk elftal hebben voor middenmoot/subtop.Grasmat wrote: ↑15 Jul 2022, 18:22 Oh yes het is ze toch gelukt, vet haha. Helmond heeft echt een blik nieuwe spelers aangetrokken en volgens mij voor het eerst in jaren meer dan 11 spelers al in de voorbereiding.