Nee, we gaan elkaar niet uitmaken voor Ajacied.
Dat gaat te ver.
Mag @VeresRivne voor ajacied uitmaken wel?
Bij deze toegestaan, ik neem wel aanstoot aan de volgende kwalificaties Telegraaflezer, abbonnee van Freeks Jansens podcast, familie van Danny Blind, Schreuderfan,Van der Sarfan
Ik denk dat ze de presentatie van Bosz uitstellen tot ze een nieuw elftal hebben gekocht. Dat je zo'n foto krijgt net als in 2004 of 2005 met Hiddink en de tig nieuwe spelers. Kan de foto zo snel niet vinden maar volgens mij Farfan, Beasley, Gomes, Sibon, Nathen Coe (wie?) en Alex. De rest weet ik niet meer.
11 Tinus wrote: ↑09 Jun 2023, 19:25
Ik denk dat ze de presentatie van Bosz uitstellen tot ze een nieuw elftal hebben gekocht. Dat je zo'n foto krijgt net als in 2004 of 2005 met Hiddink en de tig nieuwe spelers. Kan de foto zo snel niet vinden maar volgens mij Farfan, Beasley, Gomes, Sibon, Nathen Coe (wie?) en Alex. De rest weet ik niet meer.
11 Tinus wrote: ↑09 Jun 2023, 19:25
Danny03 wrote: ↑09 Jun 2023, 15:41
Nee dat zal betekenen dat ze al 8 jaar geen kampioen zijn, voor PSV zijnde is dat veel te lang ik heb liever alle twee
En volgend jaar 2e, maar wel halve finale Europa league?
Dat wordt onder de Professor Peter adepten gevierd met een polonaise en een petitie om de platte kar van stal te halen.
Dat moet je niet tegen mij zeggen, maar tegen PCGC.
Maar wil oprecht niet hebben dat leden elkaar hier uit gaan maken voor Ajacied.
Het is een beetje als in de echte maatschappij hè, wat je vooral ziet bij de linkse elite, woke gemeenschap en oa die gekke luitjes van Extinction Rebellion.
Iedere (pittige) andere mening, die gewoon normaal wordt gedeponeerd met argumenten (waar je het verder niet mee eens hoeft te zijn hoor), wordt niet getolereerd en er wordt meteen op je ingehakt en gescholden en wat al niet. (Je moet de DM’s eens zien die je ontvangt)
Gekke bedoeling.
Maar al goed hoor, heb een Hatseflats hoog zitten, dus kan het wel hebben van hem. Excuses niet nodig.
ShovingNE2 wrote: ↑09 Jun 2023, 18:47
Zullen we allemaal niet zeggen Brian R.
https://en.wikipedia.org/wiki/Brian_Riemer Heeft het niet geweldig gedaan afgelopen jaar, maar ik kan er mee leven. Ik las een aankondiging dat Bosz voor 5 jaar zou tekenen. Ooit bij de aanstelling van Fred Rutten werd dat in OJK The Jabbadabbaadoe Years genoemd ik hoop op een waardige taalkundige opvolger voor de Bosz jaren. 10. Nilis Het is natuurlijk friet. Frites staan we bij coulance toe.
Standbeeld wrote: ↑09 Jun 2023, 19:52
En zo is de cirkel weer rond. Het is de schuld van de linkse elite.
Als supporter van Extinction Rebellion moest ik me ook even inhouden. Ik zou mezelf namelijk zeker niet gek willen noemen. Maar het sop is de kool niet waard.
ShovingNE2 wrote: ↑09 Jun 2023, 18:47
Zullen we allemaal niet zeggen Brian R.
https://en.wikipedia.org/wiki/Brian_Riemer Heeft het niet geweldig gedaan afgelopen jaar, maar ik kan er mee leven. Ik las een aankondiging dat Bosz voor 5 jaar zou tekenen. Ooit bij de aanstelling van Fred Rutten werd dat in OJK The Jabbadabbaadoe Years genoemd ik hoop op een waardige taalkundige opvolger voor de Bosz jaren. @10. Nilis Het is natuurlijk friet. Frites staan we bij coulance toe.
Dat zal dan ongetwijfeld moeten wachten tot romario4wethoudervanjuinen van zijn gebruikelijke hortje op de camping terug is.
Standbeeld wrote: ↑09 Jun 2023, 19:52
En zo is de cirkel weer rond. Het is de schuld van de linkse elite.
Als supporter van Extinction Rebellion moest ik me ook even inhouden. Ik zou mezelf namelijk zeker niet gek willen noemen. Maar het sop is de kool niet waard.
De mensen die vervreemd zijn van zichzelf en hun prioriteiten in het leven niet op orde hebben noemen andere gek. Laat gaan joh.
Rudie-10 wrote: ↑09 Jun 2023, 20:06
Benieuwd welke route Peter vanavond gaat lopen in de stad.
Rondje baekelandplein om een goede mandekker op te pikken.
Een van de weinige plekken waar Oost-Europees en Zuid-Amerikaans talent gewoon op een plek te vinden is, en dan nog zo dichtbij. Ideale plek om te scouten.
Rondje baekelandplein om een goede mandekker op te pikken.
Een van de weinige plekken waar Oost-Europees en Zuid-Amerikaans talent gewoon op een plek te vinden is, en dan nog zo dichtbij. Ideale plek om te scouten.