Yorbe Vertessen

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
Heissenberrug
Internationale topspeler

Een hele prima wedstrijd voor hem, mooi dat hij mocht starten van Schmidt. Heeft zich echt in de selectie geknokt. Mentaal zit het goed met deze jongen gezien zijn blessures en was vandaag belangrijk voor de overwinning. Ook mooi om te zien hoe hij verdedigend zijn werk deed met die sliding in de middencirkel. Ik vind hem wel wat hebben in ieder geval, niet normaal hoe snel hij ook is zeg.
Chucky
Vedette

Matige techniek of niet, ik denk dat je als verdediger echt een verschrikkelijke dag hebt tegenover Yorbe. Wat is hij rap zeg, altijd dreigend. Als hij wat rustiger wordt kan hij zeker een belangrijke speler worden.
Ardbeg
Mister PSV

Chucky wrote: 10 May 2021, 13:18 Matige techniek of niet, ik denk dat je als verdediger echt een verschrikkelijke dag hebt tegenover Yorbe. Wat is hij rap zeg, altijd dreigend. Als hij wat rustiger wordt kan hij zeker een belangrijke speler worden.
Matige techniek?
Chucky
Vedette

Dat is hierboven de discussie inderdaad ja...
nilssonH
Moderator
Clubvoorkeur: PSV

Derde wedstrijd op rij rechtstreeks betrokken bij een goal. Gaat gewoon een prima speler worden voor ons.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

Doet mij denken aan Rommedahl. Heel snel, vaak onrustig, niet altijd even handig maar wel altijd dreigend en een nachtmerrie om tegen te spelen. Maar ook veel wtf momenten. Het is niet mijn type speler, maar nuttiger dan ik verwacht had.
Revolinho
Internationale topspeler

Het is een hele nuttige jongen om erbij te hebben. Aan de bal wat druistig, maar hij is gigantisch snel, sterk en heel belangrijk: hij werkt keihard. En het is natuurlijk wel een jongen die kan scoren. Leuke goal vandaag.
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Tis hem gegund.
SomaQan
Nationale topspeler

Ik ben wel fan, werkt hard, supersnel en is doelgericht. Leuke optie om erbij te hebben zo uit het niets
Madueke
Legende

Ook op de bank moet doorgeselecteerd worden. Piroe out, Yorbe in. Ideale speler om volgend seizoen vanaf de bank te brengen of om te laten starten zodat je basisspelers kunt sparen tijdens een Europese week.
Johnnie Walker
Lid van verdienste
Clubvoorkeur: Philips

Spelers met zo'n enorme versnelling zijn altijd een meerwaarde. Zelfs Josefzoon had op die manier zijn waarde. Yorbe beschikt daarbovenop nog over een heel aardig inzicht en prima techniek voor iemand met zo'n snelheid. Lijkt ook een fijn, nuchter karakter te hebben. Ideale speler om erbij te houden.
MaartenV
Nationale topspeler

Inderdaad een mooie vergelijking..rommedahl. Niet met het talent van de rest, maar in sommige wedstrijden heb je juist zo iemand nodig. Het geeft ook echt de mogelijkheid om te wisselen, waarmee er echt een verandering komt... lastig voor een tegenstander.
Ardbeg
Mister PSV

MaartenV wrote: 13 May 2021, 21:32 Inderdaad een mooie vergelijking..rommedahl. Niet met het talent van de rest, maar in sommige wedstrijden heb je juist zo iemand nodig. Het geeft ook echt de mogelijkheid om te wisselen, waarmee er echt een verandering komt... lastig voor een tegenstander.
Als je Vertessen met Rommedahl vergelijkt heb je geen verstand van voetbal
ruuddevil
Legende

In 448 minuten 2 goals en 3 assists. Niet slecht als je net meedraait.
Ykhim
Lid scoutingsteam

Vond hem vandaag ook weer niet onverdienstelijk spelen, maar valt helaas wel uit met een blessure. Dan ga je toch meteen weer vrezen. Gelukkig is het zomerstop, want ik zie hier echt wel potentie in. Dit is gewoon een hele nuttige speler die nog veel beter kan worden. Maar die fitheid, och.
Tomm
Vedette

Contract verlengd tot 2025. Dik verdient.
nilssonH
Moderator

Contract verlengd tot 2025, behoorlijke periode. Kan nog alle kanten op met die jongen, maar lijkt mij een prima zaak.

https://www.PSV.nl/nieuwspagina/artikel ... tessen.htm
Revolinho
Internationale topspeler

Gewoon een prima talent. Geen Mo of Madueke qua voetballend vermogen, maar wel een harde werker met scorend vermogen. Hoeven niet allemaal hetzelfde te zijn.

Blij mee!
TomPSV
Legende

Goed nieuws!
Ik lees hier in de opstellingen voor komend seizoen eigenlijk nooit de naam van Vertessen, maar ik heb het gevoel dat hij op basis van de laatste maanden enorm dicht tegen de basis aanzit. Schmidt is echt fan van hem.
ShovingNE2
Site Admin

Vertessen zit nog veel meer in dan dat we gezien hebben. Als hij blessurevrij blijft dan kon deze jongen nog wel eens ver komen. Hopelijk gaat de ontwikkeling door.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Robson de Souza
Vedette

Goede zaak dit! Kan zich komend seizoen verder ontwikkelen. Hopelijk staan blessures hem niet in de weg!
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Malen, Gakpo, Madueke Ihattaren en Vertessen is aanvallend best wel wat kapitaal wat we hebben en/of krijgen. Ik vertrouw op een coach als Schmidt ondanks dat ik het soms niet begrijp waarom Vertessen speelt en andere jonge spelers minder. Maar Schmidt wil het liefst winnen van iedereen en als hij denkt dat het met Vertessen kan na een jaar met hem werken dan vind ik het helemaal prima.
Massimo
Legende

Goede zaak. De laatste maanden opgekomen en minuten gemaakt. Prettig dat er dan zo snel contractverlenging heeft plaatsgevonden. Dat zegt vaak ook wel wat over de speler zelf.
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler

Mooi, Yorbe komt er wel. Aan de ene kant zou ik hem graag een heel seizoen bij een middenmotor/subtopper in de Eredivisie aan het werk zien. Anderzijds is het juist super handig om zelf zo'n watervlugge speler achter de hand te hebben.
Tomm
Vedette

ShovingNE2 wrote: 28 May 2021, 12:10 Vertessen zit nog veel meer in dan dat we gezien hebben. Als hij blessurevrij blijft dan kon deze jongen nog wel eens ver komen. Hopelijk gaat de ontwikkeling door.
Ik geloof hier ook wel in. Hoe meer ik erover nadenk hoe meer ik hem op Lozano vind lijken qua speler. Technisch niet zo verfijnd maar pijlsnel en het lef en de werklust om overal tussen willen te zitten. Zeker in het hedendaagse voetbal is dat wellicht ook gewoon belangrijker dan alleen de gift van puur voetbaltalent.
Post Reply