Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Johann Vogel wrote: 30 Jan 2023, 08:32 Het blijft knap dat we weer tot het allerlaatste moment wachten om vervanger(s) te halen van twee vertrokken basisspelers. Het is erg riskant . Zeker nu er vijf ploegen zijn die bovenin meedraaien kan je zo maar Europees voetbal mislopen. Anderzijds is juist dit seizoen alle gelegenheid om stiekem het kampioenschap binnen te slepen met de concurrentie die regelmatig steken laten vallen.

Van Aanholt voor Max lijkt me lood om oud ijzer.
Dus we hadden een paar weken geleden al moeten kiezen voor gasten als Mijnans of Nakamura, die geen betere opties dan PSV hebben waardoor ze zeker komen.
Gasten waarvan niet eens zeker is of ze beter zijn dan Bakayoko.
En de inschatting om te wachten met potjes als Emmen en Fortuna Sittard is echt te billijken hoor, dat we niet winnen ligt niet aan de kwaliteit van de selectie.
Ik wacht liever op iets goeds...
User avatar
deninho32
Site Admin
Posts: 16,178
Joined: 25 Aug 2017, 11:14
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Robson de Souza wrote: 30 Jan 2023, 08:37 dat we niet winnen ligt niet aan de kwaliteit van de selectie.
Natuurlijk wel.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hatseflats wrote: 30 Jan 2023, 08:19
LaFoquita wrote: 30 Jan 2023, 08:13 Laten we niet negatief zijn
:lol:
Het is soms moeilijk, maar laten we gewoon hopen dat Hazard komt en eventueel nog iets leuks staat te gebeuren. Zonder al teveel verwachtingen kunnen het 2 leuke dagen zijn :tongue
D.Millpants
Nationale topspeler
Posts: 2,036
Joined: 29 Jun 2022, 12:49
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Van Nistelrooij
Send Prediction League reminder to second email adress: No

trouwepsvfan wrote: 30 Jan 2023, 08:00 Niemand heeft de PvA de afgelopen jaren serieus zien spelen en tegenwoordig zit hij op de bank bij Galatasaray. Ik vind het echt wonderlijk op basis waarvan men dan roept dat het een directe kwaliteitsimpuls zou zijn ten opzichte van Max. Ik denk dat ze helemaal niet zoveel voor elkaar onder doen.

Dan blijft er alleen een zuiver financieel argument over wellicht, omdat je een gelijkwaardige speler ruilt en er iets aan overhoudt. Maar we weten 1) niet wat Max gaat opleveren en 2) wat de kosten voor PvA aanholt zijn.
Net zo verwonderlijk als roepen dat het niet zo zou zijn. Ik denk dat het een prima vervanger is.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

deninho32 wrote: 30 Jan 2023, 08:39
Robson de Souza wrote: 30 Jan 2023, 08:37 dat we niet winnen ligt niet aan de kwaliteit van de selectie.
Natuurlijk wel.
Wat een onzin. Alle spelers van onze selectie zouden in de basis staan bij de clubs waar we afgelopen weken tegen hebben gespeeld.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Robson de Souza wrote: 30 Jan 2023, 08:51
deninho32 wrote: 30 Jan 2023, 08:39 Natuurlijk wel.
Wat een onzin. Alle spelers van onze selectie zouden in de basis staan bij de clubs waar we afgelopen weken tegen hebben gespeeld.
Ben het zeker met je eens. Ligt echt 100% aan Ruud. Tactisch staat het gewoon ruk. Maargoed, dat is hier niet het topic voor.

Vandaag dan maar eindelijk vuurwerk?
Galactico
Meervoudig international
Posts: 1,158
Joined: 30 Aug 2018, 13:26
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het ligt aan t kunstgras, de scheids, pech, de bloedvorm van de tegenstander, enz dat we zoveel punten hebben laten liggen…… En onze eigen trainer natuurlijk. Zoveel kansen missen, is toch gewoon gebrek aan kwaliteit? Mentaliteit en creativiteit is ook kwaliteit.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Robson de Souza wrote: 30 Jan 2023, 08:37
Johann Vogel wrote: 30 Jan 2023, 08:32 Het blijft knap dat we weer tot het allerlaatste moment wachten om vervanger(s) te halen van twee vertrokken basisspelers. Het is erg riskant . Zeker nu er vijf ploegen zijn die bovenin meedraaien kan je zo maar Europees voetbal mislopen. Anderzijds is juist dit seizoen alle gelegenheid om stiekem het kampioenschap binnen te slepen met de concurrentie die regelmatig steken laten vallen.

Van Aanholt voor Max lijkt me lood om oud ijzer.
Dus we hadden een paar weken geleden al moeten kiezen voor gasten als Mijnans of Nakamura, die geen betere opties dan PSV hebben waardoor ze zeker komen.
Gasten waarvan niet eens zeker is of ze beter zijn dan Bakayoko.
En de inschatting om te wachten met potjes als Emmen en Fortuna Sittard is echt te billijken hoor, dat we niet winnen ligt niet aan de kwaliteit van de selectie.
Ik wacht liever op iets goeds...
Die inschatting pakt wel heel verkeerd uit anders. En het ligt natuurlijk net zo goed aan de kwaliteit van de selectie als aan de trainer die hem aanstuurt. Die combi is niet oké. Er is een beginnende trainer opgezadeld met een selectie die totaal uit balans is. Als dan in de winter je beste speler en je grootste talent worden verkocht is het een beetje krom om te verwachten dat zoiets lekker wordt verteerd. Ik had prima een Nakamura hier willen zien hoor. Naast een dure huurlingen als Hazard. Dan was je kwalitatief en kwantitatief beter uit dan nu.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Robson de Souza wrote: 30 Jan 2023, 09:09
Ik vraag me af hoe je dat account noemt als je met vrienden in de kroeg over transfergeruchten aan het praten bent.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Josef Dettelbacher wrote: 30 Jan 2023, 09:11
Robson de Souza wrote: 30 Jan 2023, 09:09
Ik vraag me af hoe je dat account noemt als je met vrienden in de kroeg over transfergeruchten aan het praten bent.
Gast is schrijver van https://twitter.com/UtdDistrict, met 693k aan volgers, dus sluit niet uit dat hij wel wat weet. En anders hebben we pech.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vandaag is wel de dag. Is Hazard slechts backup plan voor Elanga?
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als we Hazard en Elanga halen, ben ik uiterst tevreden. Elanga echte buitenspeler, Hazard de meer voetballende Winger. Simons op 10, Guti en Sangare erachter en gaan met die banaan.
User avatar
Paco Casal
Internationale topspeler
Posts: 4,601
Joined: 06 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Send Prediction League reminder to second email adress: No

inmiddels nog zo'n 38.5 uur te gaan. Tik-Tak! Wanneer beginnen die transferdeadline shows van FC Afkicken bijvoorbeeld? :mrgreen:
#FreeGeneratie4
User avatar
Captain(C)
Vaste waarde in elftal
Posts: 743
Joined: 04 Nov 2020, 14:35
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik had deze ochtend wel wat nieuws verwacht, dat een en ander in kannen en kruiken zou zijn. Ze wachten wel echt letterlijk tot het allerlaatste moment :D
Koekoek!
Rickskeg
International
Posts: 915
Joined: 21 Mar 2021, 14:15
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Paco Casal wrote: 30 Jan 2023, 09:31 inmiddels nog zo'n 38.5 uur te gaan. Tik-Tak! Wanneer beginnen die transferdeadline shows van FC Afkicken bijvoorbeeld? :mrgreen:
Morgen om 9 uur volgens mij
Johnnie Walker
Lid van verdienste
Posts: 1,966
Joined: 26 Jun 2019, 08:24
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik hoop vooralsnog het meest op Elanga. Dat zou een stunt zijn en een ontzettende impuls. De tweets hierboven lijken erop te wijzen dat er vandaag een beslissing over valt. Waarschijnlijk is de kans groter dat hij naar Dortmund verkast en in dat geval zullen wij wel voor Hazard gaan lijkt mij. Dus 1 van die 2 en dus is de keuze van United/Elanga de katalysator.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Paco Casal wrote: 30 Jan 2023, 09:31 inmiddels nog zo'n 38.5 uur te gaan. Tik-Tak! Wanneer beginnen die transferdeadline shows van FC Afkicken bijvoorbeeld? :mrgreen:
Helaas is er hier geen showtje haha.
Puur en alleen over PSV
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Onze vrienden van Dortmund hadden toch ook interesse in Elanga? Als ze ons Hazard nog maar gunnen dan, als wij ervandoor gaan met Elanga.
Eenhoopjob
Basisspeler
Posts: 494
Joined: 04 Nov 2020, 16:09
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Josef Dettelbacher wrote: 30 Jan 2023, 09:11 Ik vraag me af hoe je dat account noemt als je met vrienden in de kroeg over transfergeruchten aan het praten bent.
Ik denk vooral dat dit de exacte locatie was toen de username van dit account is ingevoerd ;)
Sao-Mellow
Meervoudig international
Posts: 1,471
Joined: 04 Nov 2020, 14:47
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Persoonlijk heb ik liever de twee belgen. Lijkt een veel betere match, beide geven de bal graag voor zodat Luuk ook wat meer in het spel gaat komen.
Stel van Aanholt komt erbij dan heb je samen met Mauro ook twee opkomende backs die meer gevaar kunnen stichting door de ruimte die gelaten gaat worden aan de buitenkant.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als je serieus geld voor Max kan krijgen en Van Aanholt goedkoop terug kan halen ga je er financieel iig op vooruit. NL kern binnen de club wordt weer wat groter en je haalt gewoon een jongen met routine en ervaring. Of hij kwalitatief beter is zal moeten blijken maar de kans dat Mauro nr1 back wordt is natuurlijk 95%. Hij hoeft voetballend ook niet per se beter dan Max te zijn, als hij tactisch maar wat slimmer is dat je hem met een gerust hart kan brengen. Begon trouwens gewoon als basisspeler dit seizoen maar nu speelt Dubois als rechtsbenige LB (tevens 4 jaar jonger) wat ook een prima back is.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Precies. Qua salaris zal het wellicht niet veel uitmaken, maar je schrapt weer 2 miljoen van je afschrijvingen. Alles om in de zomer Stewart maximaal te kunnen laten handelen zo lijkt het.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Kezmania
Meervoudig international
Posts: 1,336
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heerlijk, die countdown-timer op de frontpagina. Goed voor het maagzuur van menigéén. :P

Voor de lunch de eerste witte rook!
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4,804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het is inmiddels duidelijk dat we nu op de korte termijn gaan handelen. In die zin, huren om het seizoen zo goed mogelijk af te maken. Minimaal plek 2.

Van de zomer wordt er pas naar de toekomst gekeken (aankopen).

Ik weet niet of ik het zo zou aanpakken, zo zag het er eerder deze maand namelijk anders uit.
Locked