Nu je het zegt. Ook omdat hij nog voetballende broers heeft/had.
AZ
-
- Internationale topspeler
Ik snap wel dat ze achter Pavlidis nog een ruwe diamant halen. Zeefuik heeft best wat talent natuurlijk. Ik snap alleen niet dat ze verder geen echte versterkingen halen. Er zijn best wat gaten te vullen. Ze hebben nu Belic gehaald maar er kan makkelijk nog een middenvelder en een een buitenspeler bij die ze direct versterken. Een Sahroui is voor hun best interessant lijkt me. Net als een Kitolano.
Ze staan qua transferbalans 43m in de plus dit seizoen. Vorig jaar 8 en het jaar ervoor 45m in de plus. Dan mag je echt wel wat zeilen bijzetten voor die 3e plaats.
Het is echt heel laf beleid. Voorzichtig en zuinig is prima maar ze slaan behoorlijk door. Met wat versterkingen kunnen ze ook de volgende stap weer gaan maken als ze de CL halen.
Ze staan qua transferbalans 43m in de plus dit seizoen. Vorig jaar 8 en het jaar ervoor 45m in de plus. Dan mag je echt wel wat zeilen bijzetten voor die 3e plaats.
Het is echt heel laf beleid. Voorzichtig en zuinig is prima maar ze slaan behoorlijk door. Met wat versterkingen kunnen ze ook de volgende stap weer gaan maken als ze de CL halen.
- trouwepsvfan
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
Als je kijkt naar de basis van AZ heb ik er weinig vertrouwen in. Van Bommel en Addai (?) op de flanken. Die Bommel kan er op die positie werkelijk waar helemaal geen klote van.
Hopelijk kunnen ze desondanks verrassen.
Hopelijk kunnen ze desondanks verrassen.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
- TheSyb
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV (duh)
Nou, Feyenoord wint op dit moment weinig wedstrijden met gemak. Tegen Vitesse had het ook zomaar puntverlies kunnen zijn en als Vlap de buitenspelregel kende gingen ze in eigen huis onderuit tegen Twente.
- Paco Casal
- Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Van Bommel is toch ook een groot talent die al best wat leuke dingen heeft laten zien? Tis een beetje alles of niks, jong, niet constant.
Natuurlijk is Feyenoord favoriet, maar als je tegen NEC gelijkspeelt (thuis), tegen Twente (thuis) niet tot scoren komt en uit bij nr. laatst Vitesse goed wegkomt dat Hendriks finaal neffe de bal trapt.. een ABC’tje is dit niet. HUP AZ in ieder geval.
Natuurlijk is Feyenoord favoriet, maar als je tegen NEC gelijkspeelt (thuis), tegen Twente (thuis) niet tot scoren komt en uit bij nr. laatst Vitesse goed wegkomt dat Hendriks finaal neffe de bal trapt.. een ABC’tje is dit niet. HUP AZ in ieder geval.
#FreeGeneratie4
-
- Vaste waarde in elftal
-
- Nationale topspeler
Voor de winterstop ook al met de hakken over de sloot tegen de palingvissers.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Hoeft helemaal niet. Als Feyenoord wint worden we nog steeds gewoon kampioen.XaviS7mons wrote: ↑04 Feb 2024, 14:02 Wel klote dat we nu weer moeten hopen op AZ dat Feyenoord punten afsnoept, maarja…
- Boktor
- Vaste waarde in elftal
Dude het gat kan dan 10 punten worden, het is niet zo dat Feyenoord dan naast ons komt ofzo. (Overigens: waarom reageer ik hier eigenlijk op?)XaviS7mons wrote: ↑04 Feb 2024, 14:02 Wel klote dat we nu weer moeten hopen op AZ dat Feyenoord punten afsnoept, maarja…
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Hoezo? Zelfs als Feyenoord wint totaal maar dan ook totaal geen zorgen hier. Lekker op de bank twee clubs in een mindere periode kijken wie hoe dan ook de lachende derde zal zijn. Ik gok op PSV (ja, goede vraag: waarom reageer ik hier op?)XaviS7mons wrote: ↑04 Feb 2024, 14:02 Wel klote dat we nu weer moeten hopen op AZ dat Feyenoord punten afsnoept, maarja…
Last edited by psvgouda on 04 Feb 2024, 14:06, edited 1 time in total.
-
- Meervoudig international
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Dat wat tussen haakjes staat inderdaad.Boktor wrote: ↑04 Feb 2024, 14:04Dude het gat kan dan 10 punten worden, het is niet zo dat Feyenoord dan naast ons komt ofzo. (Overigens: waarom reageer ik hier eigenlijk op?)XaviS7mons wrote: ↑04 Feb 2024, 14:02 Wel klote dat we nu weer moeten hopen op AZ dat Feyenoord punten afsnoept, maarja…
-
- Lid scoutingsteam
Nou, die Addai mag van mij wel naar PSV komen. Die gaat het wel maken hoor. Maar is ook nog jong, dus dat heeft tijd nodig.
Last edited by Ykhim on 04 Feb 2024, 15:28, edited 1 time in total.
- These users thanked the author Ykhim for the post:
- D.Millpants
-
- Lid van verdienste
Bizar dat AZ 40 keer heeft gescoord en Pavlidis letterlijk de helft van die goals heeft gemaakt.
-
- Meervoudig international
-
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
En kijk de val die een Ihattaren gemaakt heeft.
In essentie is er geen overduidelijk lijn te trekken. Minuten maken en jezelf blijven ontwikkelen is het belangrijkste.