Ibrahim Sangaré

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Ren Höek
Vedette
Clubvoorkeur: PSV

De usual suspects hebben weer iets gevonden om De Jong af te zeiken, je verwacht het niet :think:
En doe dat lekker in De Jong zijn eigen topic i.p.v. deze topic te vervuilen.
Vogelund schreef: 07 aug 2022, 21:36 Vast al gezegd. Maar het valt me wel tegen dat blijkbaar alleen Southampton en Everton geïnteresseerd waren.
Er zijn veel meer clubs geïnteresseerd, maar alleen deze 2 clubs hebben daadwerkelijk bij PSV aangegeven de 37 miljoen af te willen tikken.
Dat vind ik ook verrassend, aangezien ik van mening ben dat zo ongeveer elke PL club Sangaré kan gebruiken. Maar daar komen ze later dit seizoen wel achter.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Vogelund
Vaste waarde in elftal
Oude naam: Vogelund

Ren Höek schreef: 08 aug 2022, 11:20 De usual suspects hebben weer iets gevonden om De Jong af te zeiken, je verwacht het niet :think:
En doe dat lekker in De Jong zijn eigen topic i.p.v. deze topic te vervuilen.
Vogelund schreef: 07 aug 2022, 21:36 Vast al gezegd. Maar het valt me wel tegen dat blijkbaar alleen Southampton en Everton geïnteresseerd waren.
Er zijn veel meer clubs geïnteresseerd, maar alleen deze 2 clubs hebben daadwerkelijk bij PSV aangegeven de 37 miljoen af te willen tikken.
Dat vind ik ook verrassend, aangezien ik van mening ben dat zo ongeveer elke PL club Sangaré kan gebruiken. Maar daar komen ze later dit seizoen wel achter.
Ik heb liever niet dat Sangaré vertrekt, dus ergens ben ik blij dat er nog weinig clubs concreet zijn geworden. Maar dit betekent ook dat de grotere clubs nog niet overtuigd zijn van zijn prijs/kwaliteit verhouding. Zelfde geldt voor Gakpo overigens. PSV zou er heel erg bij gebaat zijn om ook eens in Europa indruk te maken.
Franciscus
Nationale topspeler
Seizoenkaart: Vak PR
Favoriete speler: Mauro Jr

Revolinho schreef: 08 aug 2022, 03:57
RemPSV schreef: 07 aug 2022, 20:27

Mijn punt is vooral dat onze TD wat aankopen betreft PSV niet sterker heeft gemaakt in de afgelopen 5 transferseizoenen ook dit seizoen weer niet. Ik vind dat een slechte zaak voor een voetbalclub die voor een groot deel hier afhankelijk van is. Angelino en Dumfries zal ik een beetje met je meegaan al denk ik eigenlijk dat Brands die transfers al had afgemaakt en ze als “ cadeautje” achterliet voor de TD wissel, maar vooruit ik zal ze ook een beetje tellen voor JdJ.
De verlenging van Sangare is sportief gezien natuurlijk altijd een meerwaarde voor PSV, ik had alleen graag gezien dat PSV er met die financiele inspanning voor Sangare ook financieel sterker van zou worden.

Ik heb het nergens over aantallen in transfers, maar als je als voetbalclub na het aantrekken van 8! Nieuwe spelers nog steeds zoveel zwakke plekken hebt, doe je iets niet goed.
We hebben nog steeds geen RB die ons sterker maakt, nog steeds geen CV die de verdediging omhoog tilt, ook de nr 10 positie is nog niet sterk( Simons heb ik hoop voor, Til is voetballend veel te zwak) ik moet er ook serieus niet aan denken dat er ooit iets met Gakpo of De Jong gebeurt, met de vervangers ga je er dan zoveel in kwaliteit op achteruit dat je het gewoon prijzen gaat kosten. Dat zie je nou al met de klote blessure van Madueke, er is geen vervanger paraat die ook maar in de buurt komt van zijn niveau.

Ik geloof er echt in dat aan het eind van het seizoen de breedte van een selectie vaak de doorslag geeft, we hebben met Gakpo, Luuk De Jong en Madueke een prima aanval, maar het verschil met de spelers daarachter is gewoon veel te groot. PSV kan natuurlijk geen 22 spelers hebben die qua niveau ongeveer gelijkwaardig zijn, maar je mag wel verwachten dat er achter die 3 in ieder geval nog 2 zitten die ook waarde kunnen hebben voor PSV. En met alle respect Vertessen, Vinicius, Babayoko, Saibari(Savio heb ik nog wel hoop voor)zijn gewoon niet zover of simpel weg niet goed genoeg om er een seizoen op te kunnen vertrouwen.
Helemaal eens, heb ik hier in andere bewoordingen ook gezegd. Ik vraag me echt af wanneer John dan wél eindelijk word beoordeeld op de feiten. Hij doet best spannende transfers, maar de écht goede transfers zijn zowat op 1 hand te tellen. Sangare, Götze, Veerman, Benitez, Luuk? Vooruit, Rodriguez dan. Dan kun je wel alle miskopen van Ajax daar tegenaan gooien, maar zij pakken die titel al een paar jaar en lieten niets aan het toeval over. Ze missen een spits? Haller word gehaald. Rechtsback voldoet niet? We halen er eentje. Het is niet allemaal even top en zij betalen vaak veel teveel geld, maar probeer zelf op zn minste je selectie qua posities rond te hebben. Het helpt hun blijkbaar wel aan het eind van de competitie. Dan kan je tenminste wat opvangen. Het hoeft niet altijd duur te zijn, maar je moet wel praktisch zijn. Een invaller voor Luuk is er nog steeds niet, of voor Gakpo. Wat moet PSV als zij uitvallen? En wie zegt dat Sanga niet een keer een rotschop kan krijgen? Dan ga je zóveel in kwaliteit achteruit, dan zit je gewoon gespannen naar een wedstrijd te kijken.

En dat soort incidenten wil je dan gaan opvangen met ‘buitenkansjes’. Het is leuk maar het neemt ook allerlei gekke clausules met zich mee en je bent op het eind van de window extreem kwetsbaar. Als je dan wilt gaan bouwen, levert het je veel minder op. Als dat beleid van hem zo goed is, waarom is de selectie dan nog steeds niet compleet en waarom hebben we niet een bankrekening waar pakweg 100 miljoen aan winst over verkopp op staat om te besteden? Omdat die gekke transfers van hem spannender zijn dan dat ze de club financieel echt vooruit helpen. Tuurlijk heb je wel eens knallers als Lozano en straks Sangare, maar over een periode van 5 jaar is dat te weinig om financieel te groeien. We betalen Zahavi en Götze miljoenen aan salaris, zonder dat het een titel en CL-geld heeft opgeleverd. Maar het waren wel buitenkansjes. Tja, dit werkt al jaren niet.

Ik vind het ook leuke momenten, presentatie, Inside filmpjes, etc als er een nieuwe speler is. Maar ik ben liever kampioen van de Eredivisie dan van de transferwindow. Gaan we weer spelers huren omdat we innovatief willen zijn met huurconstructies. Lekker belangrijk, wanneer komt die platte kar weer eens buiten? Dat is het belangrijkste.

Ik hoop oprecht dat het dit keer goed valt allemaal. Maar dat is het dan weer ook met John, het hopen dat het even meezit. Teveel van toevalligheden afhankelijk. En je merkt hier op het forum dat velen inmiddels geïndoctrineerd zijn met die werkwijze.
Ja. Je kunt ze op een hand tellen als je Madueke, Saibari en alle aankopen van dit seizoen en jongens als Boscagli vergeet.
Revolinho
Internationale topspeler

Madueke heeft hij niet aangekocht, die kwam al onder Brands. Er is een reden waarom ik Boscagli niet noem, dat is een hele fatsoenlijke speler maar zeker geen topmateriaal waar je van denkt: die kan echt de top halen. En dan noem ik Luuk als aankoop, maar dat is natuurlijk enkel het uitbuiten van de connectie die er al met hem was.

Maar dit is allemaal heel erg off topic. Uitstekende verlenging van Sangare, zij het alweer omdat blijkbaar geen (aankomende) topspeler in de wereld zonder ontsnappingsclausules voor PSV wilt spelen, maar het blijft een goede zaak dat hij heeft verlengd.
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Revolinho schreef: 08 aug 2022, 13:22 Uitstekende verlenging van Sangare, zij het alweer omdat blijkbaar geen (aankomende) topspeler in de wereld zonder ontsnappingsclausules voor PSV wilt spelen, maar het blijft een goede zaak dat hij heeft verlengd.
:lol: :lol:
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

En met hoofd bedoelt ie uiteraard portemonnee, niet liegen Ibrahim. (A)
DeEintovenaar
Nationale topspeler

Wel mooi dat hij nu de duidelijkheid geeft, scheelt toch weer een hoop gedoe. En ja natuurlijk kan hij altijd alsnog verkocht worden maar dit is wel een signaal.
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Seizoenkaart: Vak U
Favoriete speler: Fredrik Oppegård

Rust in zijn portemonnee had hij al, mag ik hopen.
Ex unitate vires
Rikkert1234
Vedette

Hoeft zich nu minder te "bewijzen" richting andere clubs. Snap hem wel. Al denk ik dat de kans dat hij nog beter gaat spelen wel klein is.
Wexler
Bankzitter

Onze beste man. Wat een wereldpot speelde hij vanavond.

Kunnen we hem als blijk van waardering niet nóg een contractverlenging laten tekenen tegen een dikker salaris? Uiteraard niks veranderen in de clausule. Wel een mooie tekenbonus.
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Lekker dansje na afloop.
Gutanoth
Vaste waarde in elftal

Wel een verschrikkelijk domme overtreding
DC_PSV
Vedette

Die is na vanavond 80 miljoen waard.
#simplythebest
PSV-DTC
International

Gutanoth schreef: 09 aug 2022, 23:41 Wel een verschrikkelijk domme overtreding
Poh inderdaad en ook die reactie van Veerman.
Verder op wat kleine foutjes, een zeer goeie pot gespeeld en het is echt een eindbaas op ons middenveld :lover:
Standbeeld
Mister PSV

Levert gewoon constant in de toppers. Tweede helft zakte het wat in, maar dat is logisch tijdens zo'n uitputtingsslag.
RIO
Legende

Zonder hem ben je kansloos. Die Fofana was ook goed he.
Heruone
Lid scoutingsteam

RIO schreef: 09 aug 2022, 23:53 Zonder hem ben je kansloos. Die Fofana was ook goed he.
De tering die was goed. Ik vond hem vorig jaar al geweldig langs Tchouameni, maar vandaag was dat een one-man-show. Net als Sangare bij PSV. Deels doordat Veerman gewoon uit de wedstrijd werd gehaald.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Ittot
Internationale topspeler

Eerste helft weergaloos. 2e helft zeer matig tot slecht. Verlenging weer goed. Wat een beest zeg. Speelde ook wel tegen een hele goede tegenstander.
RIO
Legende

Heruone schreef: 09 aug 2022, 23:59
RIO schreef: 09 aug 2022, 23:53 Zonder hem ben je kansloos. Die Fofana was ook goed he.
De tering die was goed. Ik vond hem vorig jaar al geweldig langs Tchouameni, maar vandaag was dat een one-man-show. Net als Sangare bij PSV. Deels doordat Veerman gewoon uit de wedstrijd werd gehaald.
1 mans destructie bedrijf. De volgende CDM die voor meer dan 40 miljoen zal vertrekken, niet zo talentvol als Tchouameni maar echt sehr gut. En zo lopen er wel meer rond in de Ligue 1. Deze kwam van Strasbourg.
11 Tinus
Legende
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Hij is niet alleen zelf heel goed, hij geeft Veerman alles wat ie nodig heeft om de beste Veerman te zijn. Dit middenveld staat als een huis tegen elk niveau tegenstanders. Dar het vandaag voetballend niet lukte heeft denk ik vooral te maken met de onrust en spanning in het team.
Juancho
Mister PSV

Was natuurlijk ook lastig spelen met zo'n vroege gele kaart. Alsnog een geweldige 1e helft, 2de helft vond ik een stuk minder en werden de gaten ook weer enorm groot. Ik zie dan ook graag dat het duo Guti/Sangare weer hersteld wordt.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Robson de Souza
Vedette

Baas!
Madueke
Legende

Dit extra jaartje gaat waardevoller zijn dan nu 50 miljoen pakken.
MaartenV
Nationale topspeler

Fantastisch

...maar toch mist ie voetballend net iets qua handelingssnelheid voor de absolute top ben ik bang
Johann Vogel
Vedette

Zo blij dat hij verlengt heeft, wat een baas. Gaat zelfs ook scoren. Wat kan deze man niet. Kan mij het verrote wat voor clausule er in zijn contract staat. We mogen nog een jaar met zijn allen genieten, hoe hij het middenveld domineert.
Plaats reactie