Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
FieseFriedrich
Basisspeler
Posts: 467
Joined: 08 Feb 2022, 20:11
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Joey
Send Prediction League reminder to second email adress: No

VeresRivne wrote: 28 Apr 2024, 12:51 Jullie mogen Sandler hebben....
Nee, nee, is echt voor jullie. Sandl erover
These users thanked the author FieseFriedrich for the post:
Mithras
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 28 Apr 2024, 12:58 Zo’n Karim Konaté, die moet je in het gunstige scenario gewoon zelf scouten. Red Bull heeft dat waanzinnig goed voor elkaar, mooi voorbeeld voor ons om ook daar naartoe te werken.
Je weet dat er bij Red Bull echt ontzettend veel geld omgaat alleen al in de scouting? Daar is niet tegenop te boksen.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Joenepsv wrote: 28 Apr 2024, 12:00 Sandler is niks voor ons. Ook niet als back up. Die jongen is half kreupel en heeft op 27 jarige leeftijd nog geen 100 competitie wedstrijden gespeeld. Zegt wel iets lijkt me. Het is niet zo dat hij niks kan maar hij is niet betrouwbaar. Zou een Derijck achtige aankoop zijn.
Binnen een half uur kreeg je gelijk!
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Teletubby
Nationale topspeler
Posts: 2,234
Joined: 06 Jun 2023, 10:03
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 28 Apr 2024, 13:42 We hebben afgelopen zomer uit de categorie Lang, Schouten, Lozano gevist, dan is het heel vreemd als je een seizoen later, wanneer je alleen maar nóg beter gaat worden uit een dergelijk lage categorie (categorie Sandler) gaat vissen.

Earnie gaat echt voor pure kwaliteit, daar ben ik zeker van.
Rookgordijn om Ajax nog 2 miljoen extra te laten betalen. Verder lekt er helemaal niks uit meer bij PSV, het zou me niks verbazen als de Nederlandse media net zoals toen met Krul en Cillissen als nieuwe keeper aankwamen en benitez uit de hoge hoed kwam. Dat we nu makkelijke namen zoals Sandler krijgen en opeens die Mexicaanse knakker met een PSV shirtje staat.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hatseflats wrote: 28 Apr 2024, 14:01Je weet dat er bij Red Bull echt ontzettend veel geld omgaat alleen al in de scouting? Daar is niet tegenop te boksen.
Je kan moet ergens beginnen. De rol ‘daar is niet tegenop te boksen’ is mij veel te makkelijk. Er moet gewoon meer geïnvesteerd worden in Jong PSV, dat is wat ik zeg en Red Bull is maar een voorbeeld; daar kan je step by step naartoe groeien.
Bier
These users thanked the author DonyellMalen for the post:
Kolkmania
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jammer dat die Sandler niet kan verdedigen en van suiker is gemaakt.

Past verder wel goed in Boszball. Maar snap dat we wat hoger mikken.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 28 Apr 2024, 13:42 We hebben afgelopen zomer uit de categorie Lang, Schouten, Lozano gevist, dan is het heel vreemd als je een seizoen later, wanneer je alleen maar nóg beter gaat worden uit een dergelijk lage categorie (categorie Sandler) gaat vissen.

Earnie gaat echt voor pure kwaliteit, daar ben ik zeker van.
Ja pure kwaliteit voor de hiaten in de selectie maar niet elke aankoop kan van die orde van grote zijn. De zomer die PSV vorig jaar had kan niet nog een keer overgedaan worden ivm afschrijvingen en budget. PSV zal minimaal 4 a 5 spelers moeten halen die niet in de categorie Schouten/Lang/Lozano passen.

Dat wat vorig jaar moest gebeuren is geweldig gedaan door Earnie maar dit jaar moet er uit een ander vaatje getapt worden.
These users thanked the author 11 Tinus for the post:
Menno1
XaviS7mons
Vaste waarde in elftal
Posts: 532
Joined: 06 Jun 2023, 10:10
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 28 Apr 2024, 15:09
DonyellMalen wrote: 28 Apr 2024, 13:42 We hebben afgelopen zomer uit de categorie Lang, Schouten, Lozano gevist, dan is het heel vreemd als je een seizoen later, wanneer je alleen maar nóg beter gaat worden uit een dergelijk lage categorie (categorie Sandler) gaat vissen.

Earnie gaat echt voor pure kwaliteit, daar ben ik zeker van.
Ja pure kwaliteit voor de hiaten in de selectie maar niet elke aankoop kan van die orde van grote zijn. De zomer die PSV vorig jaar had kan niet nog een keer overgedaan worden ivm afschrijvingen en budget. PSV zal minimaal 4 a 5 spelers moeten halen die niet in de categorie Schouten/Lang/Lozano passen.

Dat wat vorig jaar moest gebeuren is geweldig gedaan door Earnie maar dit jaar moet er uit een ander vaatje getapt worden.
We begroten dit jaar Champions League, dus reken maar dat er veel mogelijk is
Kolkmania
Regelmatige invaller
Posts: 338
Joined: 28 Jun 2021, 10:20
Send Prediction League reminder to second email adress: No

XaviS7mons wrote: 28 Apr 2024, 15:34
11 Tinus wrote: 28 Apr 2024, 15:09

Ja pure kwaliteit voor de hiaten in de selectie maar niet elke aankoop kan van die orde van grote zijn. De zomer die PSV vorig jaar had kan niet nog een keer overgedaan worden ivm afschrijvingen en budget. PSV zal minimaal 4 a 5 spelers moeten halen die niet in de categorie Schouten/Lang/Lozano passen.

Dat wat vorig jaar moest gebeuren is geweldig gedaan door Earnie maar dit jaar moet er uit een ander vaatje getapt worden.
We begroten dit jaar Champions League, dus reken maar dat er veel mogelijk is
Het is lastig voor één jaar CL te begroten aangezien je aankopen aanschrijft op hun contractduur. Wellicht dat we dit jaar één of twee grote aankopen kunnen doen, maar ik verwacht ook niet meer. Tenzij iemand uit de groep Lozano, Lang, Schouten of Pepi vertrekt. Maar dat verwacht ik eerlijk gezegd niet.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Kolkmania wrote: 28 Apr 2024, 15:50Het is lastig voor één jaar CL te begroten aangezien je aankopen aanschrijft op hun contractduur. Wellicht dat we dit jaar één of twee grote aankopen kunnen doen, maar ik verwacht ook niet meer. Tenzij iemand uit de groep Lozano, Lang, Schouten of Pepi vertrekt. Maar dat verwacht ik eerlijk gezegd niet.
We begroten CL 4 van de 5 jaar. Kortom: jaarlijks 80% van de inkomsten. Dus dit is geen issue. 😉
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Geld moet rollen!
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hatseflats wrote: 28 Apr 2024, 15:57 Geld moet rollen!
Dan zijn de miljoenen van Man Utd voor Antony in ieder geval goed besteed.
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Kolkmania wrote: 28 Apr 2024, 15:50
XaviS7mons wrote: 28 Apr 2024, 15:34

We begroten dit jaar Champions League, dus reken maar dat er veel mogelijk is
Het is lastig voor één jaar CL te begroten aangezien je aankopen aanschrijft op hun contractduur. Wellicht dat we dit jaar één of twee grote aankopen kunnen doen, maar ik verwacht ook niet meer. Tenzij iemand uit de groep Lozano, Lang, Schouten of Pepi vertrekt. Maar dat verwacht ik eerlijk gezegd niet.
Stel je zou de opties op Dest en Tillman kunnen lichten dan ben je dus al door je budget heen?

Ik hoop overigens dat de optie van met name Tillman gelicht kan worden. Hoewel ik denk dat het een Xavi gevalletje gaat worden.
Kolkmania
Regelmatige invaller
Posts: 338
Joined: 28 Jun 2021, 10:20
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 28 Apr 2024, 15:52
Kolkmania wrote: 28 Apr 2024, 15:50Het is lastig voor één jaar CL te begroten aangezien je aankopen aanschrijft op hun contractduur. Wellicht dat we dit jaar één of twee grote aankopen kunnen doen, maar ik verwacht ook niet meer. Tenzij iemand uit de groep Lozano, Lang, Schouten of Pepi vertrekt. Maar dat verwacht ik eerlijk gezegd niet.
We begroten CL 4 van de 5 jaar. Kortom: jaarlijks 80% van de inkomsten. Dus dit is geen issue. 😉
Oh dan heb ik niks gezegd. Is er recent wat gepubliceerd over deze keuze? Gezien beperkte eigen vermogen, best een risicovolle strategie.

edit: zie wat citaten uit het Eindhovens Dagblad van deze week, die had ik gemist. Snap het door de huidige positie van Eredivisie en 2 vaste plekken naar CL. Wel zaak om begroting dusdanig flexibel te krijgen dat je wel kunt schakelen als we die plek verliezen.
Last edited by Kolkmania on 28 Apr 2024, 16:10, edited 1 time in total.
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 28 Apr 2024, 15:52
Kolkmania wrote: 28 Apr 2024, 15:50Het is lastig voor één jaar CL te begroten aangezien je aankopen aanschrijft op hun contractduur. Wellicht dat we dit jaar één of twee grote aankopen kunnen doen, maar ik verwacht ook niet meer. Tenzij iemand uit de groep Lozano, Lang, Schouten of Pepi vertrekt. Maar dat verwacht ik eerlijk gezegd niet.
We begroten CL 4 van de 5 jaar. Kortom: jaarlijks 80% van de inkomsten. Dus dit is geen issue. 😉
2 van de 3 toch?
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

SKERLA wrote: 28 Apr 2024, 16:09
ShovingNE2 wrote: 28 Apr 2024, 15:52

We begroten CL 4 van de 5 jaar. Kortom: jaarlijks 80% van de inkomsten. Dus dit is geen issue. 😉
2 van de 3 toch?
Yep 2 van de 3
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Kolkmania wrote: 28 Apr 2024, 16:02Oh dan heb ik niks gezegd. Is er recent wat gepubliceerd over deze keuze? Gezien beperkte eigen vermogen, best een risicovolle strategie.
Interview met Brands vorige week in het ED. Zodra er nog maar 1 CL plaats beschikbaar is Voor NL gaan ze terug in begroting.

Maar dat we 4 van de 5 jaar bij de eerste twee zitten lijkt mij een hele reële inschatting.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Kolkmania wrote: 28 Apr 2024, 16:02Oh dan heb ik niks gezegd. Is er recent wat gepubliceerd over deze keuze? Gezien beperkte eigen vermogen, best een risicovolle strategie.
Interview met Brands vorige week in het ED. Zodra er nog maar 1 CL plaats beschikbaar is Voor NL gaan ze terug in begroting.

Maar dat we 4 van de 5 jaar bij de eerste twee zitten lijkt mij een hele reële inschatting.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 28 Apr 2024, 14:13
Joenepsv wrote: 28 Apr 2024, 12:00 Sandler is niks voor ons. Ook niet als back up. Die jongen is half kreupel en heeft op 27 jarige leeftijd nog geen 100 competitie wedstrijden gespeeld. Zegt wel iets lijkt me. Het is niet zo dat hij niks kan maar hij is niet betrouwbaar. Zou een Derijck achtige aankoop zijn.
Binnen een half uur kreeg je gelijk!
Zo snel gelijk krijgen ben ik niet gewend.

Sneu voor Sandler maar het onderstreept wederom waarom we hier geen geld en energie in moeten steken. Zie liever dat ze met Ramalho verlengen als back up.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Je wil als PSV zijnde deze jaren oogsten en dat betekent ook dat je op financieel vlak een stap vooruit moet doen. Iets wat PSV de laatste twee jaar al eigenlijk aan het doen was. Het werken met een driejarenbegroting zorgt voor meer overzicht in plaats van dat je elk jaar sec bekijkt.

Dat betekent niet dat je opeens maar aankopen van 20+ miljoen moet gaan doen of dat je weer een selectie van 30 man bij elkaar moet kopen, maar wel dat je in kwaliteit en salaris iets meer toelaat dan daarvoor. Eigenlijk is vorige zomer een aardige blauwdruk geweest.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 28 Apr 2024, 16:46
Kolkmania wrote: 28 Apr 2024, 16:02Oh dan heb ik niks gezegd. Is er recent wat gepubliceerd over deze keuze? Gezien beperkte eigen vermogen, best een risicovolle strategie.
Interview met Brands vorige week in het ED. Zodra er nog maar 1 CL plaats beschikbaar is Voor NL gaan ze terug in begroting.

Maar dat we 4 van de 5 jaar bij de eerste twee zitten lijkt mij een hele reële inschatting.
Hmmwa ik vind het vrij ambitieus zodra Ajax weer terug aan het front is. Maar zelfs als dat is al is dan is top 3 óók genoeg om CL te spelen maar dan moet je het via de vCL doen. Het is niet zo dat het uitgesloten is dat je het als 3e ook haalt natuurlijk. Dus 4 uit 5 jaar CL spelen klinkt beter dan 4 uit 5 jaar top 2 eindigen.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het is 2 van de 3, niet 4 van de 5
These users thanked the author Sensation for the post:
SKERLA
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Joenepsv wrote: 28 Apr 2024, 18:15Zo snel gelijk krijgen ben ik niet gewend.
Jij bent nog niet getrouwd merk ik al.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juist wel.
User avatar
DeBruyne
Meervoudig international
Posts: 1,166
Joined: 19 Apr 2018, 13:21
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Nu Mo Nassoh naar Sparta gaat vertrekken moet er waarschijnlijk een nieuwe aanvallende middenvelder bij komen voor jong PSV lijkt mij.

In de jeugd zitten een paar grote talenten zoals Khaderi en Fernandez voor deze positie, maar misschien nog net wat te jong voor Jong PSV.

Zou het niet mooi zijn om Gabriel Misehouy gratis op te pikken voor deze positie?
Post Reply