Opvolging Roger Schmidt

Alles over directie, coaches, trainingen, beleid, etc.
Locked

Ruud van Nistelrooij & Fred Rutten. Goede keuze?

Ja!
37
33%
Nee!
33
30%
Ze krijgen het voordeel van de twijfel
41
37%
 
Total votes: 111
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 25 Mar 2022, 11:28
Den Bondskoots wrote: 25 Mar 2022, 11:21

Misschien nieuw voor je: er is geen 1 trainer die bij PSV spelers er doorheen drukt.
Behich en Sainsbury vergeten? Die konden er allebei geen kloten van en zijn door Mark erdoorheen gedrukt.
Heb je er ook bij stilgestaan dat dit ook mega falen is vanuit de TD? Die spelers worden niet blind aangenomen he.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 25 Mar 2022, 12:14
Standbeeld wrote: 25 Mar 2022, 11:28
Behich en Sainsbury vergeten? Die konden er allebei geen kloten van en zijn door Mark erdoorheen gedrukt.
Heb je er ook bij stilgestaan dat dit ook mega falen is vanuit de TD? Die spelers worden niet blind aangenomen he.
Uiteindelijk zal de TD inderdaad wel akkoord moeten geven, daar ben ik mij van bewust. Maar ik kan mij oprecht niet voorstellen dat deze spelers door de scouting goedgekeurd zijn. Het was John zijn eerste zomer en ik denk dat hij teveel zijn oren heeft laten hangen naar Van Bommel.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Onder supervisie van Arnesen hè? Die heeft het ook goed gevonden.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 25 Mar 2022, 12:40
Ardbeg wrote: 25 Mar 2022, 12:14

Heb je er ook bij stilgestaan dat dit ook mega falen is vanuit de TD? Die spelers worden niet blind aangenomen he.
Uiteindelijk zal de TD inderdaad wel akkoord moeten geven, daar ben ik mij van bewust. Maar ik kan mij oprecht niet voorstellen dat deze spelers door de scouting goedgekeurd zijn. Het was John zijn eerste zomer en ik denk dat hij teveel zijn oren heeft laten hangen naar Van Bommel.
Dat verandert toch niets aan het feit dat het falen van de TD is?
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 25 Mar 2022, 12:42 Onder supervisie van Arnesen hè? Die heeft het ook goed gevonden.
Als jij zegt dat Arnesen ook zijn goedkeuring heeft gegeven, dan neem ik dat van je aan. Maar goed, ik denk ook niet dat John en Arnesen de spelers uitvoerig hebben bestudeerd. Ik denk dat Mark gewoon een akkoord heeft gekregen vanuit John (en Arnesen dan) om twee goedkope spelers te halen die hij kende van Australië en die iets ging toevoegen aan PSV.
Ardbeg wrote: 25 Mar 2022, 12:44
Standbeeld wrote: 25 Mar 2022, 12:40
Uiteindelijk zal de TD inderdaad wel akkoord moeten geven, daar ben ik mij van bewust. Maar ik kan mij oprecht niet voorstellen dat deze spelers door de scouting goedgekeurd zijn. Het was John zijn eerste zomer en ik denk dat hij teveel zijn oren heeft laten hangen naar Van Bommel.
Dat verandert toch niets aan het feit dat het falen van de TD is?
Daar heb je gelijk in. Mag ook op het conto van John.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 25 Mar 2022, 13:05 Als jij zegt dat Arnesen ook zijn goedkeuring heeft gegeven, dan neem ik dat van je aan. Maar goed, ik denk ook niet dat John en Arnesen de spelers uitvoerig hebben bestudeerd. Ik denk dat Mark gewoon een akkoord heeft gekregen vanuit John (en Arnesen dan) om twee goedkope spelers te halen die hij kende van Australië en die iets ging toevoegen aan PSV.
Dat was de eerste transferzomer van John, volgens mij werd het zo ook aangekondigd dat Arnesen er bij betrokken zou worden (zat in de RvC toen).
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

https://www.ed.nl/PSV/bij-PSV-geniet-ru ... ~a64652d8/

In dit stuk geeft Rik eigenlijk met andere woorden aan dat het zo goed als rond is, maar dat de laatste details worden besproken.

Fred Rutten ziet de functie helemaal zitten en Ruud is verteld dat er nu een kans komt die misschien nooit meer komt.
Ik verwacht aanstaande week de presentatie op de socials.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Trainer worden van PSV is geen vriendendienstje natuurlijk, maar zeggen dat de kans nu komt en misschien nooit meer kun je uitleggen als pushen. Je kunt het ook uitlechen als logisch want als hij naar Utrecht gaat en voor de kerst eruit geflikkerd wordt dan moet ie nog een succesvol avontuur hebben voor hij die stap maakt. En als je heel eerlijk bent zijn er niet zoveel trainers de afgelopen 10 jaar geweest die een stap konden maken van een subtopper naar topclub.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Maar de vraag is nu of ze dat intern bij PSV hebben gezegd of dat het de analyse/aanname van Rik is. Dan doel ik op "Ruud is verteld dat er nu een kans komt die misschien nooit meer komt". Alhoewel dat laatste imo gewoon een feit is, zou ik het zelf ook verzonnen kunnen hebben.
User avatar
Persepolis
Vedette
Posts: 8265
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Elke kans is een kans die misschien nooit meer komt. En misschien wel.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

Persepolis wrote: 25 Mar 2022, 17:59 Elke kans is een kans die misschien nooit meer komt. En misschien wel.
Je weet niet hoe vaak die trein langskomt.
User avatar
Persepolis
Vedette
Posts: 8265
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Thijs wrote: 25 Mar 2022, 18:03
Persepolis wrote: 25 Mar 2022, 17:59 Elke kans is een kans die misschien nooit meer komt. En misschien wel.
Je weet niet hoe vaak die trein langskomt.
Maar wel dat Ronald Koeman ergens erop zal springen
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Geen idee of het hier al de afgelopen week benoemd is. Maar is pushen wel of niet een dingetje in dit proces?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Den Bondskoots
Vaste waarde in elftal
Posts: 588
Joined: 04 Nov 2020, 16:02
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 25 Mar 2022, 11:28
Den Bondskoots wrote: 25 Mar 2022, 11:21

Misschien nieuw voor je: er is geen 1 trainer die bij PSV spelers er doorheen drukt.
Behich en Sainsbury vergeten? Die konden er allebei geen kloten van en zijn door Mark erdoorheen gedrukt.
Nee niet vergeten. PSV heeft echter al vaker uitgelegd dat de TD en de trainer het samen eens moeten zijn om een transfer door te laten gaan. Het gebeurt altijd en overal overigens dus een utopie om te denken dat PSV de 1e club gaat zijn waar dit niet gebeurt.

Tijdperk Hiddink ➡️ Archie Thompson
Tijdperk Hiddink ➡️ Ji Sung Park

Tijdperk Schmidt ➡️ Mvogo
Tijdperk Schmidt ➡️ Götze

Een trainer draagt spelers aan, een TD/Scouting draagt spelers aan. De een wordt een succes de ander niet.
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
FOOTB_REM_S: No

Archie Thompson. Dat vergeet ik ook niet meer. Dat ie tijdens dat interview zelf niet eens snapte dat ie door PSV was gehaald.

Als het de combi RvN-Rutten-Ooijer word, dan heb ik stiekem nog wel een andere wens. Namelijk dat we dan ook gaan proberen wat oud-spelers terug te halen. Allemaal afhankelijk van of we Champions League halen, natuurlijk. Maar waarom zou Brands Gini niet ff bellen. Jongen, je hebt 7 jaar lang bakken met geld verdiend en bent in de herfst van je carriere, kom nu terug en word een clubheld. Luuk terug, want die wilt ook wel weer onbetwiste basisspeler worden. Sangare gewoon houden, wat bij Gakpo waarschijnlijk niet gaat lukken.

Maak er weer een echte PSV groep van, zowel in de staf als op het veld. Echte kwaliteit en ervaring, waar ook nog eens heel veel rek in zit.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Hedwiges Maduro over dat PSV hem heeft benaderd:

d'Oude
Vaste waarde in elftal
Posts: 658
Joined: 04 Nov 2020, 16:05
FOOTB_REM_S: No

Langzaamaan begint de (beoogde) opvolging duidelijk te worden:
RvN hoofdcoach
Rutten assistent / veldtrainer
Ooijer assistent / connectie met de jeugdopleiding
Hiddink klankbord / mentor van Ruud

Is er al iets bekend over Zenden? En er moet dan nog een vervanger komen van Kugel.

De compensatie voor de onervarenheid van Ruud zit in de bovenstaande wel goed als je Rutten en Hiddink om je heen hebt. Enige wat er van mij nog bij mag is een analist/tactisch meesterbrein met moderne voetbalprincipes die direct in de technische staf zit dus zelfs tijdens de wedstrijd Ruud van input kan voorzien. Iemand die de huidige video analisten (Tensen en Alflen) aanstuurt. Even aangenomen dat Rabanal voor de jeugdopleiding is gehaald, anders zou hij dat kunnen zijn: RvN, Rutten, Ooijer, Rabanal.
One can only hope
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Revolinho wrote: 27 Mar 2022, 15:04 Archie Thompson. Dat vergeet ik ook niet meer. Dat ie tijdens dat interview zelf niet eens snapte dat ie door PSV was gehaald.

Als het de combi RvN-Rutten-Ooijer word, dan heb ik stiekem nog wel een andere wens. Namelijk dat we dan ook gaan proberen wat oud-spelers terug te halen. Allemaal afhankelijk van of we Champions League halen, natuurlijk. Maar waarom zou Brands Gini niet ff bellen. Jongen, je hebt 7 jaar lang bakken met geld verdiend en bent in de herfst van je carriere, kom nu terug en word een clubheld. Luuk terug, want die wilt ook wel weer onbetwiste basisspeler worden. Sangare gewoon houden, wat bij Gakpo waarschijnlijk niet gaat lukken.

Maak er weer een echte PSV groep van, zowel in de staf als op het veld. Echte kwaliteit en ervaring, waar ook nog eens heel veel rek in zit.
Met oog op het WK heb je bij Gini een héél klein kansje dat je hem een jaar kunt huren, maar dan moet het ook mee zitten met behalen van CL enzo. Zo niet, dan kan hij nog naar legio andere mooie clubs.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
PCGC
Vedette
Posts: 9886
Joined: 26 Aug 2017, 23:04
FOOTB_REM_S: No

Woensdag
#FreeGeneratie4
Menno1
Legende
Posts: 16064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

PCGC wrote: 28 Mar 2022, 23:43Woensdag
Gehaktdag.
RIO
Legende
Posts: 14073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

DonyellMalen wrote: 27 Mar 2022, 18:05 Hedwiges Maduro over dat PSV hem heeft benaderd:

Als opvolger van Ruud neem ik aan.
User avatar
Ryme
Vaste waarde in elftal
Posts: 603
Joined: 20 May 2021, 17:21
FOOTB_REM_S: No

Dat kan niet, aangezien hij de papieren nog niet heeft. Hoogstens assistent (van Ramzi?).
User avatar
Dr. Gonzo
Vaste waarde in elftal
Posts: 696
Joined: 24 Jan 2022, 13:01
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Dat zal wellicht het aangeboden traject zijn: jaar assistent van Ramzi, daarna hoofdcoach van Jong (er vanuit gaande dat Ramzi dan ergens in de Eredivisie aan de slag gaat)
User avatar
PCGC
Vedette
Posts: 9886
Joined: 26 Aug 2017, 23:04
FOOTB_REM_S: No

PCGC wrote: 28 Mar 2022, 23:43Woensdag
😉
#FreeGeneratie4
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

PCGC wrote: 30 Mar 2022, 20:24
PCGC wrote: 28 Mar 2022, 23:43Woensdag
😉
Nu vallen alle puzzelstukjes in elkaar.
Locked