Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 25 Apr 2022, 11:56 Ik vind Tzolis ook geen slechte optie. We hebben allemaal zelf kunnen zien dat het een uitstekende voetballer is. Snelheid, explosiviteit, jongen met techniek, diepgang en dreiging, maar ook wat scorend vermogen. Dat zegt me allemaal meer dan dat hij bij het troosteloze Norwich niks voor elkaar bokst.

Zo'n jongen kun je misschien ophalen en hier in de schaduw van Gakpo laten acclimatiseren. Aan z'n minuten gaat hij sowieso komen. Enige nadeel lijkt me het prijskaartje. Norwich zal hem niet voor een zak dropjes en drie flessen mineraalwater laten gaan. Rekening houden met 10 miljoen, da's simpelweg veel geld.
Ja, itt Bruma waar ik vanaf dag 1 niks in zag en sterk ageerde tegen zijn komst, zie ik bij Tzolis wel een speler met een bepaalde kwaliteit waar PSV wat aan kan hebben. Liever nog steeds Hlozek, maar ik denk dat deze niet meer haalbaar is.

10 miljoen is stevig maar ook weer niet extreem natuurlijk, mits je 100% overtuigd bent van zijn kunnen. Het liefst haal je voor dit soort bedragen spelers zonder krasjes (want 1 jaar Norwich is een krasje voor een eventuele doorverkoop natuurlijk) maar hij is nog jong zat en kan bij PSV 2-3 jaar aan zijn ontwikkeling werken.
User avatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
Posts: 4,675
Joined: 26 Aug 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik heb al vaker gezegd dat ik er weinig verstand van heb en jullie mijn mening niet al te serieus moeten nemen, zojuist wederom bevestigd.

Bij het invullen van die transferpool afgelopen jaar keek ik naar Duitse spelers die bij een grote club zaten en weinig speelden. Ik vulde Antonio Rudiger in, kende heel die vent niet en dacht die zal dan wel niet zoveel spelen. Gaat nu dus waarschijnlijk van Chelsea naar Real en speelde weinig bij Chelsea omdat ie geblesseerd was. Ik dacht dat er dus een kans was dat die vent naar ons zou komen 🥲
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Precies. Luister naar mij! Ik won hem met vlag en wimpel op een modderschuit.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heissenberrug wrote: 25 Apr 2022, 19:10 Ik heb al vaker gezegd dat ik er weinig verstand van heb en jullie mijn mening niet al te serieus moeten nemen, zojuist wederom bevestigd.

Bij het invullen van die transferpool afgelopen jaar keek ik naar Duitse spelers die bij een grote club zaten en weinig speelden. Ik vulde Antonio Rudiger in, kende heel die vent niet en dacht die zal dan wel niet zoveel spelen. Gaat nu dus waarschijnlijk van Chelsea naar Real en speelde weinig bij Chelsea omdat ie geblesseerd was. Ik dacht dat er dus een kans was dat die vent naar ons zou komen 🥲
Je bent zo wel het tegenovergestelde van alle anderen hier. De meesten komen hier hun enige goede inzicht uitvergroten en jij komt juist een foute inschatting onder de aandacht brengen?
Of zit hier nog iets achter, waardoor je er uiteindelijk toch beter uitkomt? :wonder:
User avatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
Posts: 4,675
Joined: 26 Aug 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Haha nee man je moet een beetje zelfspot hebben in het leven en jezelf vooral niet al te serieus nemen. Doen er al zat hier ja 🤣
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No

User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

OnsPSV wrote: 25 Apr 2022, 20:59
Oeeeh hier hou ik van. Hoe geloofwaardig of niet. Ik ga onderzoeken.
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

OnsPSV wrote: 25 Apr 2022, 20:59
25-jarige spits uit Colombia met een aflopend contract (transfervrij deze zomer).
12 goals uit 25 wedstrijden in de Portugese competitie.
Geen idee hoe goed hij verder is maar het lijkt me wel een interessante optie als we meerdere spitsen moeten halen deze zomer.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik heb liever Pervis Estupinan :mrgreen:
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Die Estupinan heeft nog niet hele aansprekende clubs tot nu toe en wordt alweer 26. Denk een broodje aap verhaal. Maar wel een leuke roddel weer.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vinicius is ook topscorer geweest in Portugal... die competitie zegt niet alles maar misschien iemand die hem kent hier?
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No



Zegt u het maar...
User avatar
mateja
Internationale topspeler
Posts: 3,390
Joined: 01 Mar 2021, 09:48
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Menno1 wrote: 25 Apr 2022, 22:57

Zegt u het maar...
Hij kan zijn kopballen goed timen in ieder geval.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Kopsterke spits wel.
Ben benieuwd. Voor mijn gevoel zoekt RvN wel een grote sterke spits die ook goed als aanspeelpunt kan spelen.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Doe mij dan maar José Manuel Lopez, zelden zo’n sterke kopper gezien (op Luuk na natuurlijk)
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No



Als ik het goed begrijp ziet de familie van Vega hem al helemaal bij PSV spelen.
Ze hebben wel een verkeerde @ gebruikt, want die heeft maar 4 volgers..
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik word niet warm van die spits. Matige stats. Maar wie weet is er een reden voor. En van Vega krijg ik het koud. Alsjeblieft niet zeg. Weet hij wel waar de goal staat op een voetbalveld? Daarnaast pakt hij al twee keer rood in een handvol wedstrijden.

Ik ga ervoor liggen. Bij allebei.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 26 Apr 2022, 07:20 Ik word niet warm van die spits. Matige stats. Maar wie weet is er een reden voor. En van Vega krijg ik het koud. Alsjeblieft niet zeg. Weet hij wel waar de goal staat op een voetbalveld? Daarnaast pakt hij al twee keer rood in een handvol wedstrijden.

Ik ga ervoor liggen. Bij allebei.
Heb jij ook het idee dat ze vooral vanuit Mexico die Vega graag naar PSV zien vertrekken?
User avatar
Dr. Gonzo
Vaste waarde in elftal
Posts: 696
Joined: 24 Jan 2022, 13:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 26 Apr 2022, 07:20 Ik word niet warm van die spits. Matige stats. Maar wie weet is er een reden voor. En van Vega krijg ik het koud. Alsjeblieft niet zeg. Weet hij wel waar de goal staat op een voetbalveld? Daarnaast pakt hij al twee keer rood in een handvol wedstrijden.

Ik ga ervoor liggen. Bij allebei.
We moeten natuurlijk 2 spitsen halen, waarvan nr 1 blijkbaar jong talent moet wezen (Zirkzee wellicht? Of vergelijkbaar profiel).
Dan lijkt me dit een acceptabele back-up. Helaas zullen we niet het budget hebben om ook flink in de bank te investeren, gezien alle vacatures bij de eerste 11
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 26 Apr 2022, 07:26 Heb jij ook het idee dat ze vooral vanuit Mexico die Vega graag naar PSV zien vertrekken?
Daar lijkt het op. En we hebben natuurlijk een maand of wat geleden de samenwerking met die club versterkt. Hij moet 7,5 miljoen kosten of zo? In geen 7,5 miljoen jaar.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jeroen Stekelenburg in de NOS poscast. Stel PSV haalt Sam Lammers, is het dan niet prettig om Zahavi te behouden...... 😞
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sam Lamme, alsof we daar nog aan beginnen.
Sheepies
Bankzitter
Posts: 271
Joined: 17 May 2021, 19:41
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik vind de negativiteit tov Vega interessant gezien ze in Mexico toch redelijk positief over hem lijken te zijn. Ik weet niet genoeg van scouting om een oordeel te vellen maar het blijft leuk om te zien in hoeverre ‘scouten’ een mening ding is.

Hier overigens een draadje met positieve Mexicaanse fans:
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ruuddevil wrote: 26 Apr 2022, 08:43 Sam Lamme, alsof we daar nog aan beginnen.
Ik denk dat iedereen vergeten is hoe hij is weggegaan.
Nooit meer terughalen. Man gaat dan weer lekker uit zijn contract lopen.. We zijn geen Ajax.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sheepies wrote: 26 Apr 2022, 09:03 Ik vind de negativiteit tov Vega interessant gezien ze in Mexico toch redelijk positief over hem lijken te zijn. Ik weet niet genoeg van scouting om een oordeel te vellen maar het blijft leuk om te zien in hoeverre ‘scouten’ een mening ding is.
Ik ben vooral benieuwd waarom hij in Nederland betere stats qua goals en assists gaat halen dan in Mexico. Dat is wellicht prima te onderbouwen. Maar ik sta nog niet op de banken en heb totaal niet het idee dat we een speler binnen halen die in de buurt gaat komen van Lozano.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Locked