Moet er wel bij zeggen idd dat ik naar marktwaardes boven de 2mil heb gekeken. Flamingo zal er onder zitten.
Transferwindow 2024/25
-
- Veelbelovend talent
- Favoriete speler: Luuk
- These users thanked the author Leeuwarden1964 for the post:
- Tyyne
-
- Lid scoutingsteam
Heeft wel eerder aangegeven geen interesse te hebben , zal verre van goedkoop zijn en qua blessures afgelopen jaar niet echt stabiel
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Geen interesse? Dat heb ik gemist dan. Ik dacht dat St. Juste juist graag naar ons wilde komen.Voormalig KG wrote: ↑29 Apr 2024, 16:40 Heeft wel eerder aangegeven geen interesse te hebben , zal verre van goedkoop zijn en qua blessures afgelopen jaar niet echt stabiel
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Ik dacht dat St Juste juist wel interesse had maar PSV en Sporting er niet uitkwamen.
Liverpool gaat een Entennie achtige bedrag neerleggen voor onze Johan. 60m+. Die kan zo 6-8 jaar mee en Liverpool hoeft zich geen zorgen te maken om de rechtsbuiten positie.
Liverpool gaat een Entennie achtige bedrag neerleggen voor onze Johan. 60m+. Die kan zo 6-8 jaar mee en Liverpool hoeft zich geen zorgen te maken om de rechtsbuiten positie.
- Juancho
- Mister PSV
Sint-juttemis zou een aardige flater zijn van Earnie. Al tijden lang missen we een hele goede RCV, komt er weer iemand (Bella) die chronisch geblesseerd is en als opvolger daarvan kom je de ziek/zwak/misselijke Sint-juttemis. Doe maar niet Earnie.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Legende
PSV zal een vervanger halen voor ABK, Sambo, Vertessen en Bakayoko. Verder zal PSV er alles aan doen op spelers als Teze, Boscagli en Veerman te behouden plus de opties op Dest en Tillman te kunnen gaan lichten. Waarschijnlijk vertrekken er ook spelers als Drommel en Van Aanholt en eventueel Ramalho en/of Benitez.
Er zal genoeg gaan gebeuren en PSV heeft ook aardig wat te besteden om volgend seizoen een mooie selectie samen te stellen. Je hoopt alleen niet dat er teveel basisspelers vertrekken.
Er zal genoeg gaan gebeuren en PSV heeft ook aardig wat te besteden om volgend seizoen een mooie selectie samen te stellen. Je hoopt alleen niet dat er teveel basisspelers vertrekken.
- DonyellMalen
- Legende
Denk je dat Slot voor Baka gaat ja? Liverpool zou een geweldige bestemming voor hem zijn in ieder geval.
Maar als Slot slim is haalt hij niet à la 10 Hag alleen maar Nederlanders / ex-Eredivisie-spelers.
- ShovingNE2
- Site Admin
Bella Kotchap was helemaal niet chronisch geblesseerd toen wij hem kochten. Dit is gewoon pech. De zwaarste blessure die hij had was een knieblessure. Kostte hem 10 duels.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
- Ardbeg
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Nationale topspeler
En Salah blijft bij Liverpool toch?DonyellMalen wrote: ↑29 Apr 2024, 16:51Denk je dat Slot voor Baka gaat ja? Liverpool zou een geweldige bestemming voor hem zijn in ieder geval.
Maar als Slot slim is haalt hij niet à la 10 Hag alleen maar Nederlanders / ex-Eredivisie-spelers.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Yep, net zoals ten Hag eigenlijk Gakpo had moeten halen. Mentaliteit boven kwaliteit. En daarnaast is Baka ook gewoon 2x zo goed als Entennie EN goedkoper.DonyellMalen wrote: ↑29 Apr 2024, 16:51Denk je dat Slot voor Baka gaat ja? Liverpool zou een geweldige bestemming voor hem zijn in ieder geval.
Slot is slim.
- DonyellMalen
- Legende
Als clubs als Liverpool zich gaan melden wordt het echt een gigabedrag. 65 miljoen de bodem.
Voorlopig ga ik nog heerlijk genieten van Baka, want wat ga ik hem missen zeg. Topgozer.
Voorlopig ga ik nog heerlijk genieten van Baka, want wat ga ik hem missen zeg. Topgozer.
- These users thanked the author DonyellMalen for the post:
- NotoriousBIG046
- Lorenzo von Matterhorn
- Internationale topspeler
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
Bella Kotchap was tot aan zijn komst geen chronisch geblesseerde speler. Is dit seizoen meer geblesseerd geweest dan in al zijn jaren daarvoor samen. Edit; zie nu ShovingNE2 zijn reactie pas, dat dus.
Verder zou ik de flaters pas beoordelen als ze hier daadwerkelijk een tijdje spelen (of daadwerkelijk geblesseerd zijn). Dest en Boscagli vond je ook lange tijd niet goed genoeg...
- These users thanked the author 29.04.2007 for the post (total 2):
- Grasmat • Dutch Cowboy
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Denk het niet, die is zwaar ontevreden en had vorig jaar al naar de woestijn gewild.CZ_Code wrote: ↑29 Apr 2024, 16:56En Salah blijft bij Liverpool toch?DonyellMalen wrote: ↑29 Apr 2024, 16:51
Denk je dat Slot voor Baka gaat ja? Liverpool zou een geweldige bestemming voor hem zijn in ieder geval.
-
- Vaste waarde in elftal
- Hatseflats
- Vedette
Dan zal die manke eerst verkocht moeten worden anders gaat het dit nooit worden.
- DonyellMalen
- Legende
Kan mij niet voorstellen dat ‘ie bijtekent. Wordt direct weer opzij geschoven, na een prima seizoen, omdat ‘kind van de club en de man op krukken’ Justin Bijlow weer fit is.
-
- Geselecteerd voor Oranje
Moeten we niet proberen om hem met een zeer coulante regeling (om niets, maar dan echt om niets) nog een seizoen te huren?29.04.2007 wrote: ↑29 Apr 2024, 19:50Bella Kotchap was tot aan zijn komst geen chronisch geblesseerde speler. Is dit seizoen meer geblesseerd geweest dan in al zijn jaren daarvoor samen. Edit; zie nu @ShovingNE2 zijn reactie pas, dat dus.
Verder zou ik de flaters pas beoordelen als ze hier daadwerkelijk een tijdje spelen (of daadwerkelijk geblesseerd zijn). Dest en Boscagli vond je ook lange tijd niet goed genoeg...
Wij hebben hier niets aan gehad, maar Southampton ook niet.
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
Normaal gesproken zou je zeggen van wel, maar heb het idee dat ze bij PSV ook niet helemaal overtuigd lijken te zijn van zn kwaliteiten.Harminator wrote: ↑30 Apr 2024, 10:01Moeten we niet proberen om hem met een zeer coulante regeling (om niets, maar dan echt om niets) nog een seizoen te huren?29.04.2007 wrote: ↑29 Apr 2024, 19:50
Bella Kotchap was tot aan zijn komst geen chronisch geblesseerde speler. Is dit seizoen meer geblesseerd geweest dan in al zijn jaren daarvoor samen. Edit; zie nu @ShovingNE2 zijn reactie pas, dat dus.
Wij hebben hier niets aan gehad, maar Southampton ook niet.