Goed idee.
Peter Bosz
-
- Jeugdspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Geweldig dat Bosz dat deed. Daarin blijkt waar je voor staat. Manier waarop? Tja, als ie het niet doet, dan ziet de rest van het team ook dat er niks gebeurt. Dus kan het zijn dat iedereen denkt: oh, ik kan ook ff rustig aan doen. Dat wil je niet, zeker niet in een duel met concurrent. Over aanspreken op gedrag en dat soort dingen, Gordon Ramsay zegt daar iets zinnigs over: zijn tweede puntje.
- These users thanked the author Tutti Frutti for the post:
- MC Hammer
-
- Legende
Ben ik de enige die hier niet naar kan kijken?
Die Pieter vind ik meer een type voor het geschreven woord. Die moet je niet willen horen en vooral niet zien, met dat voorover gebogen houterige voorkomen. Net Gollem van Lord of the Rings.
Ook het gebruik van een statische camera maakt het heel vermoeiend. Alsof je gewoon een lunchgesprek van 2 collega's een tafel verderop aan het luisteren bent.
- These users thanked the author Josef Dettelbacher for the post (total 2):
- Paco Casal • Voijke
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
-
- Regelmatige invaller
Filmpje wat precies 19:13 duurt, heerlijk!
- These users thanked the author DoelbewustProvoceren for the post:
- Mithras
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Ik verlies mijn concentratie ook.Josef Dettelbacher wrote: ↑04 Dec 2023, 14:50Ben ik de enige die hier niet naar kan kijken?
Die Pieter vind ik meer een type voor het geschreven woord. Die moet je niet willen horen en vooral niet zien, met dat voorover gebogen houterige voorkomen. Net Gollem van Lord of the Rings.
Ook het gebruik van een statische camera maakt het heel vermoeiend. Alsof je gewoon een lunchgesprek van 2 collega's een tafel verderop aan het luisteren bent.
Maar ik vond dan ook alleen de lengte perfect. Beter kan echt niet.
-
- Internationale topspeler
Ik heb hem gewoon aangezet en ben tegelijkertijd doorgegaan met mijn werk. Je hoeft er niet naar te kijken, naar luisteren is voldoende.Josef Dettelbacher wrote: ↑04 Dec 2023, 14:50Ben ik de enige die hier niet naar kan kijken?
- Persepolis
- Vedette
That's what she said
- SKERLA
- Legende
Inderdaad.
Maar het klopt hoor, 19cm en 13mm.
-
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Van Nistelrooij
- SKERLA
- Legende
Ook dat klopt.
Ik draag ook altijd molenbroeken.
-
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Van Nistelrooij
- PSV 1973
- Lid 2e elftal
De volle Mep dus.Standbeeld wrote: ↑03 Dec 2023, 21:07 Zolang er geen absolute top langskomt twijfel ik er niet aan dat Peter drie jaar blijft. Er is bewust voor drie jaar een samenwerking aangegaan omdat Roger met twee jaar net wat te kort was gebleven om de vruchten te kunnen plukken. Dat zijn dingen die uitvoerig zijn besproken voor het tekenen. Marcel, Earnie en Peter zijn voor drie jaar een driemanschap.
- Standbeeld
- Mister PSV
Drie seizoenen kampioen.PSV 1973 wrote: ↑04 Dec 2023, 20:38De volle Mep dus.Standbeeld wrote: ↑03 Dec 2023, 21:07 Zolang er geen absolute top langskomt twijfel ik er niet aan dat Peter drie jaar blijft. Er is bewust voor drie jaar een samenwerking aangegaan omdat Roger met twee jaar net wat te kort was gebleven om de vruchten te kunnen plukken. Dat zijn dingen die uitvoerig zijn besproken voor het tekenen. Marcel, Earnie en Peter zijn voor drie jaar een driemanschap.
- These users thanked the author Standbeeld for the post:
- PSV 1973
-
- Lid van verdienste
- PSV 1973
- Lid 2e elftal
Volgens mij zien de PSV spelers hem als een beminnelijke vader, en een dergelijk publiek standje zal Dest doen inzien dat Bosz meer dan gelijk heeft. Ik denk dat hij hier echt van leert, en dat het een once in a lifetime is.deninho32 wrote: ↑04 Dec 2023, 10:32Mja als iemand zo gaat staan te schreeuwen tegen me lach ik hem uit en loop ik meteen weg. Niet omdat ik er mentaal niet tegen kan, maar omdat ik hem anders op zijn kinnetje tik waarschijnlijk.Ardbeg wrote: ↑04 Dec 2023, 10:25 Hoezo? Hij krijgt op z'n donder omdat hij in een topper z'n taak niet uit voert. Terecht dat ie op z'n donder krijgt. Hoe je het zou snappen dat een PSV speler wegloopt na op z'n donder te hebben gekregen gaat m'n verstand te boven. Als je daardoor al weg loopt ben je wel een heel zacht ei.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
-
Het waren er lange tijd 6 dus ik denk dat één van de recente Ajax-trolls ook even kenbaar heeft gemaakt niet blij te zijn dat Peet hier zit.
Verder kan ik obv eerdere discussies zo wel minimaal 2 van de overige 6 aanwijzen.
-
- Lid van verdienste
- TylerDurdn
Nee, maar lichte twijfel = c'est moi. Ik vond hem zelfs een idealist & geboren loser omdat hij & zijn teams op het moment dat ze het tastbaar kunnen maken niet thuis gaven. Zelfs in Israël geen kampioen geworden.
Maar inmiddels bekeerd en volledig aanhanger van Peters evangelie #Boszball . tegenwoordig beproef ik na iedere wedstrijd die ik van PSV gezien heb tevens mijn geluk bij mijn vrouw met mijn vlaggenstokje die van geluk op en neer aan het wiebelen is. Helaas wat minder succesvol dan PSV, maar 6x succesvol uit 14.
Maar inmiddels bekeerd en volledig aanhanger van Peters evangelie #Boszball . tegenwoordig beproef ik na iedere wedstrijd die ik van PSV gezien heb tevens mijn geluk bij mijn vrouw met mijn vlaggenstokje die van geluk op en neer aan het wiebelen is. Helaas wat minder succesvol dan PSV, maar 6x succesvol uit 14.
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Ik was het overigens niet! Ik had "absoluut" gestemd. Maar ik heb wel een vermoeden wie het zijn nu
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- Koenjo
- Meervoudig international