Philipp Max

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Max is de ultieme thermometer van het team. Hoe hij speelt/staat geeft vaak aan hoe PSV speelt. Vandaag was het defensief een 6+ en aanvallend kwam hij niet aan te pas. Dat is niet erg want daarvoor is hij een linksback.
DonyellMalen
Legende
Clubvoorkeur: PSV

Defensief een 6+? Vond hem heel eerlijk gezegd defensief gewoon onvoldoende. Hij had Antony totaal niet in z'n broekzak. Z'n trap blijft wel echt fenomenaal, met name die kort na rust vond ik geweldig ingeschoten.
TomPSV
Legende

Ik vraag me wel af waarom hij met zo’n geweldige trap geen fatsoenlijke corner kan nemen. Allemaal van die pisballetjes die vaak niet eens de eerste paal halen.
Menno1
Legende

Had het verschrikkelijk moeilijk met Antony. Wat een ras voetballer is dat zeg. Aanvallend niks kunnen brengen vandaag (Max) helaas. Wel paar prachtige vrije trappen die er bij een andere keeper was ingegaan.
Brael
Vedette

Ik vind het geen ideale vrije trappen nemer.

Je ziet van mijlenver aankomen waar hij zijn bal gaat schieten, en vervolgens schiet hij die bal daar ook. Het is hard, het is geplaatst, maar er mist iets. Misschien een beetje finesse, iets van verrassing, het is het net niet voor mij.

Sowieso moet je wel ontzettend hard en geplaatst schieten, wil je de keeper in zijn eigen hoek verrassen. En zeker een keeper als Onana.
tijn0

Eens, als die vrije trappen erin waren gegaan, waren het fouten van Onana.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam

Verdedigend voor mijn gevoel ook niet voldoende vandaag. Jammer dat hij aanvallend niet van meerwaarde kon zijn, dat maakte zijn optreden vandaag vergeleken met eerdere optredens erg pover.

Hopelijk kan hij verdedigend nog stappen maken.
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Mazraoui is ook gewoon een goede RB dus als je dan te hoog speelt ben je gezien. Vond ik juist slims eerste helft kwam Antony er niet aan te pas. Op rechts hadden we veel problemen.
Hatseflats
Vedette

Philipp had het erg moeilijk tegen Anthony. Zijn zwakste wedstrijd tot nu toe, waardoor Anthony zich kon uitleven. Anthony speelde daarentegen zijn beste wedstrijd in dienst van Ajax.
Al met al vind ik Anthony (nog) niet veel soeps (met net zoals Tadic een jankgezicht, want iedereen doet het fout behalve hijzelf).
Max blijft een baas, maar moet in verdedigend opzicht wel iets beter worden.
Ren Höek
Vedette

Max is een aanvallende back, Anthony een technische momentenspeler.
PSV werd een periode lang achteruit gedrukt, waarbij Max weinig in zijn kracht werd gebruikt en Anthony juist wel.

Desondanks kwam het meeste gevaar bij Ajax van rechts, dat zegt veel.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Paco Casal
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Is verdedigend gewoon een stuk minder dan dat hij aanvallend is. Tegen Ajax komt dat nou eenmaal wat meer naar voren, zeker gezien het wedstrijdverloop. Geen probleem, woensdag weer een assistje als hij Stengs het stront voor zijn ogen loopt.
#FreeGeneratie4
Magnus
Meervoudig international

TomPSV wrote: 10 Jan 2021, 20:34 Ik vraag me wel af waarom hij met zo’n geweldige trap geen fatsoenlijke corner kan nemen. Allemaal van die pisballetjes die vaak niet eens de eerste paal halen.
Inderdaad, en dat is niet de eerste wedstrijd dat het niet lukt. Als je dan zijn vrije trappen ziet, begrijp ik er ook helemaal niets van. Blijkbaar is hij prima in staat een bal hard en geplaatst te schieten, dan moet je toch ook wel een corner kunnen nemen. Vreemd genoeg lukt het hem wel als hij de bal kort afspeelt, de bal terugkrijgt en dan de voorzet moet geven.
tijn0

Hij lijkt die ballen kiezelhard en strak voor te willen geven, waarbij de bal maar net over de voorste verdediger gaat (wat niet lukt).
Balinho
Internationale topspeler

Fvck alle haters.
koetje
Legende

Zwakke pot op uitstekende goal na.

Heel vaak zwakke balaanname of zwakke pass waar ruimte voor de combinatie lag. Natuurlijk speelde AZ compact en kon hij niet diep de ruimte in. Maar dan nog kan het beter aan de bal.
DC_PSV
Vedette

Wat heeft hij in zn vrije week gedaan? Lijkt uitgeput en heeft in 2 potten 0keer de achterlijn gehaald. Onherkenbaar.
#simplythebest
Thijs
Lid van verdienste
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Ik vond dat hij idioot veel ruimte kreeg van AZ en er maar heel beperkt iets mee deed. Dat viel tegen, al hoorde ie dan nog bij onze beste spelers gisteren.
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Al twee wedstrijden op rij een 6je, terwijl Ke normaal gesproken altijd een 7 haalt. Wel mooi dat ie die vrije trap erin krulde. Had ie ook tegen Ajax moeten doen. Onhoudbaar als je hem goed neemt.
TomPSV
Legende

Persepolis
Vedette

Heeft een beter rendement dan spelers als Boadu, Stengs en Promes. De volgende stap is spelers als Antony en straks Berghuis in zijn broekzak hebben. Toch een uitstekende linksback.
Juancho
Mister PSV

Zeker een goede back voor PSV maar hij is wat mij betreft zeker nog niet klaar en uitgeleerd bij PSV. zijn zeker nog verbeterpunten dus ik hoop dat hij dat zelf ook inziet en niet na 1 seizoen alweer vertrekt. CL voetbal zou wel enorm helpen denk ik, toch het podium waarop spelers graag willen spelen en waardoor ze nog net even wat langer blijven.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
ShovingNE2
Site Admin

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Massimo
Legende

Ondanks dat ik er geen problemen mee zou hebben, zou PSV niet zijn eindstation moeten zijn. Echter komende zomer vind ik van de huidige basis dat alleen Dumfries en eventueel Malen toe zijn aan een vertrek. Max is er net en heeft hier nog wel 1 of misschien zelfs wel 2 seizoenen hier iets te zoeken.
Juancho
Mister PSV

Ik vind Max ook zeker nog niet klaar voor een stap hoger op. Maar dat vind ik overigens voor geen enkele PSVer. Dus ook Malen en Dumfries niet. Kunnen best leuke clubs gaan komen hoor maar ik vind ze zeker nog niet uitgeleerd bij PSV en in Nederland.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
ShovingNE2
Site Admin

:lol:
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Post Reply