Nieuwe keeper
- DonyellMalen
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
Fijn nieuws wel. Dat betekent dus dat ze wel degelijk verder kijken, waar eigenlijk iedereen ook op hoopte. Cillissen wil ik ook echt never nooit bij ons onder de lat zien.
- Juancho
- Mister PSV
Eigenlijk helemaal geen goed nieuws want PSV wil vrij duidelijk hem wel halen. Of hij staat iig hoog op de lijst. En alleen al dat gegeven doet mij alweer hoofdschudden...
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- ruuddevil
- Legende
Ik kan het niet lezen, wat zijn de 5 prioriteiten?ShovingNE2 wrote: ↑12 May 2022, 13:54 Nou: Mvogo is het laatste redmiddel als ik het zo lees:
En als ik dit lees zie ik Cillessen ook nog niet komen:Vandaar dat in Eindhoven ook nog heel voorzichtig werd gekeken naar een eventueel behoud van Yvon Mvogo, maar niet iedereen is razend enthousiast over dat idee.
Mooi, ik wil ze allebei niet onder de lat.PSV zette tot voor kort in op Jasper Cillessen, maar zijn komst was recent nog niet zeker.
https://www.ed.nl/PSV/dit-zijn-de-vijf- ... ~aa30e810/
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
- ShovingNE2
- Site Admin
Goed nieuws: Ajax zit ook achter Cillessen aan wordt in Valencia gemeld.
https://eldesmarque.com/valencia/valenc ... a-llamarlo
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- mateja
- Internationale topspeler
Misschien wel precies de reden dat wij 'zogenaamd' achter hem aan zaten?ShovingNE2 wrote: ↑14 May 2022, 10:17 Goed nieuws: Ajax zit ook achter Cillessen aan wordt in Valencia gemeld.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
mateja wrote: ↑14 May 2022, 10:18Misschien wel precies de reden dat wij 'zogenaamd' achter hem aan zaten?ShovingNE2 wrote: ↑14 May 2022, 10:17 Goed nieuws: Ajax zit ook achter Cillessen aan wordt in Valencia gemeld.
- ruuddevil
- Legende
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Staat weinig in het artikel. Paar open deuren en:
De 28-jarige goalie moet naar verwachting meerdere miljoenen kosten, maar PSV heeft er veel voor over om in het hok weer een echt onomstreden sluitpost te hebben.
Maar eigenlijk is dit ook een open deur.
De 28-jarige goalie moet naar verwachting meerdere miljoenen kosten, maar PSV heeft er veel voor over om in het hok weer een echt onomstreden sluitpost te hebben.
Maar eigenlijk is dit ook een open deur.
- ruuddevil
- Legende
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... osten.html
Hier de vertaling van VP. Cillesen blijkbaar nog steeds de topkandidaat.
Hier de vertaling van VP. Cillesen blijkbaar nog steeds de topkandidaat.
- Standbeeld
- Mister PSV
Bedankt. Contract tot en met 2025 zie ik, volgens TM een waarde van 5.5 mln. Toch wel een redelijk bedrag nog voor een 29-jarige keeper. Maar als hij presteert betaalt het zich terug. Iemand die meer kan vertellen over de kwaliteiten? Blijft jammer dat je vorig jaar 3.5 mln uitgeeft aan een Joel, terwijl het merendeel hier al zag dat het niets ging worden. Bedrag nagenoeg verdampt in één seizoen. Die gaat niet meer spelen.
- DadOfFour
Cillissen heeft volgens TM nog een waarde van 4M en die is 33.. Zie ik liever Van Crombrugge komen voor een paar miljoen meer. De keepers kosten ons al jaren punten, dus daar mag wel eens geld tegenaan gegooid worden
La vida és massa curta per no fer broma
-
- Legende
Vrij allround keeper volgens mij..
Niet echt zwakke punten , maar ook niet echt exceptionele kwaliteiten..
Schijnt "'opbouwend"' prima te zijn..
Bij voorzetten/corners blijft hij liever staan, heeft ook niet echt de lengte (1.88 meter) daarvoor..
op de lijn is hij betrouwbaar..
1 op 1 ook een prima keeper..
Niet echt zwakke punten , maar ook niet echt exceptionele kwaliteiten..
Schijnt "'opbouwend"' prima te zijn..
Bij voorzetten/corners blijft hij liever staan, heeft ook niet echt de lengte (1.88 meter) daarvoor..
op de lijn is hij betrouwbaar..
1 op 1 ook een prima keeper..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell
-
Ik heb hem meerdere keren zien keepen. Het is geen Gomes, maar ook geen Drommel. Vooral heel degelijk. Een echte puntenpakker is hij niet, maar hij verliest ook geen punten voor je. Wel weifelend bij hoge ballen vind ik vaak. Meevoetballen ook niet echt zijn ding.
-
- Nationale topspeler
Klinkt niet veel beter dan Mvogo. Kan ook niet anders gezien het feit carrière alleen in België heeft gespeeld. Van mij hoeft dit niet. Beter investeren in echt een verbetering.Eindhovenvoetbal wrote: ↑16 May 2022, 08:28 Ik heb hem meerdere keren zien keepen. Het is geen Gomes, maar ook geen Drommel. Vooral heel degelijk. Een echte puntenpakker is hij niet, maar hij verliest ook geen punten voor je. Wel weifelend bij hoge ballen vind ik vaak. Meevoetballen ook niet echt zijn ding.
- Standbeeld
- Mister PSV
We hebben tot nu toe Cillessen, Van Crombrugge en Mvogo als opties gehoord. Ik zou het wel leuk vinden als we ook nog een verrassende naam te horen krijgen, iets exotisch.