Shurandy Sambo
-
- Nationale topspeler
- DonyellMalen
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
- Skuddem
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Dat ze er maar eens gas op geven, hoe eerder wij de wisselingen door kunnen voeren hoe beter. Waar wacht de subtop op?
- Standbeeld
- Mister PSV
Waarom? Het zou mij niet verbazen als Vitesse in het rechterrijtje speelt dit jaar. Club lijkt wat onstabiel nu.
- DonyellMalen
- Legende
Vitesse is nooit de meest stabiele club, maar toch wel een hoger niveau dan Sparta. Bovendien is Eli Dasa, de rechtsback daar van het afgelopen seizoen vertrokken, dus die plek kan Sambo mooi overnemen.
-
- Lid scoutingsteam
Goede trainer, al hebben zij wel twee spelers voor rechtsachter al aangetrokken. Te weten Yapi en Arcus.
De manier van spelen die Letsch vraagt van een rechtsback is wel een goede test voor Sambo, zowel qua fysiek uithoudingsvermogen als tactisch aanvallende en verdedigende taken die Letsch verlangd.
Als hij daar in slaagt, dan heeft hij een mooie toekomst ook bij ons op rechtsback.
De manier van spelen die Letsch vraagt van een rechtsback is wel een goede test voor Sambo, zowel qua fysiek uithoudingsvermogen als tactisch aanvallende en verdedigende taken die Letsch verlangd.
Als hij daar in slaagt, dan heeft hij een mooie toekomst ook bij ons op rechtsback.
-
- Lid scoutingsteam
Interesting, kun je dit uitleggen?
Ik zie juist dat Sambo met zijn snelheid zich tot een goede wingback kan ontwikkelen.
Waarbij hij positioneel zich enorm kan ontwikkelen.
- Tomm
- Vedette
De vraag is of die rol er bij PSV ooit komt. Ik zie hem liever vlieguren maken in een 4-mans verdediging waardoor hij ook defensief wat meer verantwoordelijk heeft.Voormalig KG wrote: ↑27 Jul 2022, 21:16Interesting, kun je dit uitleggen?
Ik zie juist dat Sambo met zijn snelheid zich tot een goede wingback kan ontwikkelen.
-
- Legende
Ik zie Van Nistelrooij niet zo snel dit systeem spelen en een back in een 4 mans verdediging vraagt zowel bij balbezit als balbezit tegenstander andere dingen. Het kan best zijn dat Sambo geschikt is c.q wordt dit spelsysteem, maar daar heeft PSV zeer waarschijnlijk sportief niet zoveel aan de komende jaren.Voormalig KG wrote: ↑27 Jul 2022, 21:16Interesting, kun je dit uitleggen?
-
- Lid scoutingsteam
Een type Dumfries zou in het systeem van Ruud ook renderen. Ik schat in dat Sambo dat op zijn manier ook kan doen, maar vooral belangrijk dat hij gewoon veel minuten gaat maken op het hoogste niveau.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Het is een beetje dubbel. Zolang hij speelt bij Vitesse is dat de beste keuze, maar als hij daar niet gaat spelen dan heb je er helemaal niets aan. Dan kun je hem beter hier bij Jong PSV laten ballen en in de winterstop nog eens kijken. Sparta zou interessant zijn als hij daar speelt maar met een goed seizoen is de stap naar PSV nog steeds wel heel groot en je wilt eigenlijk weten of je na dit jaar hem door kunt schuiven als volwaardig selectielid of niet.
Je kunt er ook op gokken dat er straks door blessures een andere club komt waar hij perspectief heeft om te spelen.
Je kunt er ook op gokken dat er straks door blessures een andere club komt waar hij perspectief heeft om te spelen.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Als hij niet eens bij Vitesse in de basis kan komen dan heeft hij bij ons ook niks in de selectie te zoeken. Maar ik ben niet bang dat hij daar niet basis zou staan. Is daar goed genoeg voor en de stap Vitesse --> PSV is straks dan weer minder groot dan Sparta --> PSV. Oftewel: lekker aan een subtopper verhuren, niet aan een degradatiekandidaat of middenmotor.11 Sir Tinus wrote: ↑28 Jul 2022, 11:30 Het is een beetje dubbel. Zolang hij speelt bij Vitesse is dat de beste keuze, maar als hij daar niet gaat spelen dan heb je er helemaal niets aan. Dan kun je hem beter hier bij Jong PSV laten ballen en in de winterstop nog eens kijken. Sparta zou interessant zijn als hij daar speelt maar met een goed seizoen is de stap naar PSV nog steeds wel heel groot en je wilt eigenlijk weten of je na dit jaar hem door kunt schuiven als volwaardig selectielid of niet.
- Standbeeld
- Mister PSV
- DonyellMalen
- Legende
Absoluut niet verhuren aan een club met kunstgras. Komt nota bene net terug van een zware kruisbandblessure.
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Vedette
-
- Nationale topspeler
Ja zo denk ik er ook over, als verdediger (of keeper) krijg je bij een club op een lager niveau meer weerstand.
Op een hoger niveau kun je wellicht weer meer werken aan je aanvallend spel maar ik zie en back toch liefst eerst heel betrouwbaar worden op verdedigend vlak.
Op een hoger niveau kun je wellicht weer meer werken aan je aanvallend spel maar ik zie en back toch liefst eerst heel betrouwbaar worden op verdedigend vlak.
-
- Vedette
https://www.ed.nl/PSV/sambo-maakt-snel- ... haring_web
Hoop dat hij bij de 1e speelronde al zijn debuut kan maken voor een Eredivisieclub
Hoop dat hij bij de 1e speelronde al zijn debuut kan maken voor een Eredivisieclub