Ismael Saibari
- DonyellMalen
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
Werkt ongelooflijk hard. Vind het knap dat hij zich na zo'n matige eerste helft zo herstelde en het in de tweede helft wel weer liet zien. Bravoure heeft hij wel, had zichzelf echt moeten belonen met een goal.
-
- Bankzitter
- Favoriete speler: Veerman
eens met deze reactie. Eerste helft was niet best, maar dat zo'n jongen zich zo herpakt tweede helft. Had zich kunnen belonen met een goal maar dat komt nog welDonyellMalen wrote: ↑17 Aug 2022, 01:10 Werkt ongelooflijk hard. Vind het knap dat hij zich na zo'n matige eerste helft zo herstelde en het in de tweede helft wel weer liet zien. Bravoure heeft hij wel, had zichzelf echt moeten belonen met een goal.
- Riffii
- Geselecteerd voor Oranje
Dit ventje is echt een topper!! Jammer vandaag maar je kunt niet verwachten dat wanneer het gehele team niet draait… dat hij in zn uppie t eff regelt.
Wat mensen ook vergeten is dat hij op een onnatuurlijke plek speelt. Rechtsbuiten is nou niet bepaald zijn plekkie.
Hij is erg jong… en speelde niet op zn positie… liet toch paar keer zien dat ie verdomd goed kan ballen!
Ik zeg dat dit ventje straks echt de verrassing gaat zn bij ons en niet Xavi zoals velen wel verwachten.
Je zag hoe dreigend hij was zodra hij zich paar keer op de 10 liet zakken.
Wat mensen ook vergeten is dat hij op een onnatuurlijke plek speelt. Rechtsbuiten is nou niet bepaald zijn plekkie.
Hij is erg jong… en speelde niet op zn positie… liet toch paar keer zien dat ie verdomd goed kan ballen!
Ik zeg dat dit ventje straks echt de verrassing gaat zn bij ons en niet Xavi zoals velen wel verwachten.
Je zag hoe dreigend hij was zodra hij zich paar keer op de 10 liet zakken.
Sanga are u dead ???? NO MAN!
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Ben toch enigszins onder de indruk van deze jongen, die zich voor dit seizoen absoluut niet in mijn blikveld ophield. Laten we de verwachtingen nu ook weer niet direct te hoog gespannen zijn en de nadruk op de negatïeve dingen leggen. Hij heeft inzicht, hij werkt hard, beschikt over een goede techniek en weet zijn moment te kiezen. Wat meer fine tuning en het komt goed
- DonyellMalen
- Legende
Sterke actie ook voorafgaand die corner waar de 2-2 van Obispo uit voort kwam. Hele functionele techniek heeft deze jongen, mooi om te zien.
-
- Nationale topspeler
Eerste helft zeer matig, tweede herpakt maar ook mede omdat de verdediging van Rangers zich concentreerde op Gakpo en De Jong en hij werd vrijgelaten. Maakt iig wel stapjes in de goede richting maar er moet een echte buitenspeler bij met diepgang en scorend vermogen.
- NotoriousBIG046
- Nationale topspeler
Heeft de bal af en toe aan een touwtje , ik kan er wel van genieten ! ga zo door Ismael .
We can't change the world until we change ourselves.
- Trixm
- Vedette
Ik ben officieel lid geworden van de fanclub. Balvast, slim, volwassen. Heerlijke speler. Die moet niet op de bank belanden. Ik durf het wel aan met deze jongen, met erachter baka en savio. Op links kunnen deze jongens ook met veerman en Simons als goede noodmaatregelen.
Saibari is underrated.
- Ardbeg
- Mister PSV
We moeten NU direct presteren. PSV kan toch ook een flankspeler huren met de nodige ervaring? Saibari heeft alle tijd.
- Trixm
- Vedette
Tijd is een relatief begrip, als je goed genoeg bent moet je op je 21e gaan spelen is het niet bij PSV dan is het ergens anders, dat lijkt mij het beste. Mijn inziens is hij op dit moment basiswaardig.
Het huren van een speler die direct beter rendeert in Ruuds systeem is ook niet eenvoudig. Ik denk dat er een zekere correlatie zit waarom de jong PSV spelers relatief makkelijk instromen. Die weten wat hij vraagt.
Saibari is underrated.
- ParkJiSung
- Basisspeler
Hij begon de eerste 10-15 minuten prima aan de wedstrijd. Daarna zakte hij aardig weg, maar een degelijke tweede helft die hij eigenlijk had moeten belonen met een goal. Snap niet waarom Bakayoko of Simons niet werd gebracht voor hem in de fase dat PSV echt de overhand had in de tweede helft.
- Standbeeld
- Mister PSV
Ik ben fan van Saibari, hij doet het goed. Maar hij komt nog maar net kijken en het is geen niveau De Jong, Cody, Sangare, etc. En dat is wel het gevraagde niveau om iets te presteren in Europa. Dus wat mij betreft komt er nog een topper van een buitenspeler bij. Saibari gaat voldoende speeltijd krijgen. Kijk alleen al naar alle wissels van afgelopen weken.
-
- Vedette
Waarom huren?
Ik zou nog steeds gaan voor Januzaj als korte termijn oplossing. Die mag mooi de concurrentie aangaan met Saibari en Bakayoko, en als Madueke terugkomt in de winterstop kunnen we er altijd nog voor kiezen om bijvoorbeeld Bakayoko te verhuren in de winterstop.
- ruuddevil
- Legende
Ik vermoed dat Ruud vond dat we de wedstrijd controleerden en dat hij daarom niets veranderde.ParkJiSung wrote: ↑17 Aug 2022, 10:08 Hij begon de eerste 10-15 minuten prima aan de wedstrijd. Daarna zakte hij aardig weg, maar een degelijke tweede helft die hij eigenlijk had moeten belonen met een goal. Snap niet waarom Bakayoko of Simons niet werd gebracht voor hem in de fase dat PSV echt de overhand had in de tweede helft.
Op termijn zie ik in Saibari meer een middenvelder. Hij is nu even elders nodig, maar hij heeft alle kwaliteiten om een goede 8 te worden.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ik zou Saibari verhuren aan Vitesse zodat hij daar als middenvelder meters kan maken en van Ginkel kan vervangen aan het einde van het seizoen. Als je nu toch een optie erbij haalt op rechts dan kun je met Bakayoko, Savio, Xavi en de nieuwe aanwinst ook wel 3 maanden overbruggen. De spoeling voorin en op het middenveld is niet perse dunnetjes en als je echt wilt weten wat je in huis hebt dan zou 30 wedstrijden bij Vitesse met Bero en Trondstad wellicht wel beter voor hem en voor PSV. Toch een grote club, fatsoenlijke trainer en best wat publiek en druk.
Met een nieuwe aankoop zie ik te weinig perspectief wat past bij zijn huidige status.
Met een nieuwe aankoop zie ik te weinig perspectief wat past bij zijn huidige status.
- Joenepsv
- Legende
Saibari verhuren? Wat rook jij? Die jongen is druk bezig met zijn doorbraak, was gister de tweede helft de beste aanvaller en dan wil je hem verhuren aan Vitesse zodat hij zich kan richten op het middenveld. Dat is toch compleet onlogisch? En bovendien is Simons in helemaal niks een vleugelaanvaller, laat die zich maar op het middenveld richten.11 Sir Tinus wrote: ↑17 Aug 2022, 10:35 Ik zou Saibari verhuren aan Vitesse zodat hij daar als middenvelder meters kan maken en van Ginkel kan vervangen aan het einde van het seizoen. Als je nu toch een optie erbij haalt op rechts dan kun je met Bakayoko, Savio, Xavi en de nieuwe aanwinst ook wel 3 maanden overbruggen. De spoeling voorin en op het middenveld is niet perse dunnetjes en als je echt wilt weten wat je in huis hebt dan zou 30 wedstrijden bij Vitesse met Bero en Trondstad wellicht wel beter voor hem en voor PSV. Toch een grote club, fatsoenlijke trainer en best wat publiek en druk.
Een rechtsbuiten halen, huren of kopen, zou compleet onlogisch zijn. Er moet een linksbuiten komen of een allround aanvaller. We hebben genoeg rechtsbuitens.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Druk bezig zijn met een doorbraak inderdaad en dat kan niet vanaf de bank bij PSV. En ja ik denk dat hij geen aanvaller is maar een middenvelder, en hij zelf ook overigens. En Simons heeft alleen al bij ons kwaliteiten laten zien waarom hij juist wél een middenvelder is die ook vanaf de flank kan komen en hij scorend vermogen heeft.Joenepsv wrote: ↑17 Aug 2022, 10:49Saibari verhuren? Wat rook jij? Die jongen is druk bezig met zijn doorbraak, was gister de tweede helft de beste aanvaller en dan wil je hem verhuren aan Vitesse zodat hij zich kan richten op het middenveld. Dat is toch compleet onlogisch? En bovendien is Simons in helemaal niks een vleugelaanvaller, laat die zich maar op het middenveld richten.11 Sir Tinus wrote: ↑17 Aug 2022, 10:35 Ik zou Saibari verhuren aan Vitesse zodat hij daar als middenvelder meters kan maken en van Ginkel kan vervangen aan het einde van het seizoen. Als je nu toch een optie erbij haalt op rechts dan kun je met Bakayoko, Savio, Xavi en de nieuwe aanwinst ook wel 3 maanden overbruggen. De spoeling voorin en op het middenveld is niet perse dunnetjes en als je echt wilt weten wat je in huis hebt dan zou 30 wedstrijden bij Vitesse met Bero en Trondstad wellicht wel beter voor hem en voor PSV. Toch een grote club, fatsoenlijke trainer en best wat publiek en druk.
Een rechtsbuiten halen, huren of kopen, zou compleet onlogisch zijn. Er moet een linksbuiten komen of een allround aanvaller. We hebben genoeg rechtsbuitens.
Geen rechtsbuiten halen zou compleet onlogisch zijn, maar als ze geen buitenkans kunnen vinden dan kan ik het accepteren en hoop ik dat er 1 van de 5 opties op gaat staan en ik denk niet dat het Saibari is.
-
- Internationale topspeler
Ik had hele hoge verwachtingen van hem toen hij kwam en ik ben blij dat hij nu 2 jaar later laat zien heel talentvol te zijn. Je ziet dat hij keihard werkt en meer en meer aan het niveau gewend begint te raken. Hij speelt zichzelf echt gewoon in het team. Maar je ziet ook dat hij nog net te kort komt om écht zijn stempel te drukken. Het zal nog zo’n 15% a 20% beter moeten op die positie, maar dat is dan ook weer niet zijn positie. Daarom moet er echt iemand bij op rechts, a la Madueke. Een knaller. Noni is geblesseerd, we moeten ook verder.