Aster Vranckx
- colocolofc
- Meervoudig international
-
- Bankzitter
- Clubvoorkeur: PSV
Rik heeft echt weinig echte bronnen zeg. Waarschijnlijk gaat hij dit bij PSV navragen en de zaakwaarnemer van Vranckx bellen om het te checken.
Het is een fijne vent, maar echte contacten heeft hij helaas niet echt.
Het is een fijne vent, maar echte contacten heeft hij helaas niet echt.
-
- Nationale topspeler
Zouden we na de magie van Nilis (en de ontbolstering van Mertens) nu de belofte van doorontwikkelingsclub voor Belgisch toptalent kunnen waarmaken? Lijkt mij een ideale posiitie; je ziet bij diverse talenten dat de stap naar de absolute top te groot is (mede door een introverter karakter) en dan is PSV de perfecte club om ze te laten rijpen.
-
- Internationale topspeler
- heijmans66
- Talent
-
- Legende
Mijn conclusie: we hadden het wel, maar John specifiek mocht het niet meer uitgeven.
Last edited by Josef Dettelbacher on 18 Jul 2023, 14:44, edited 1 time in total.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
-
- Vaste waarde in elftal
Veerman en vrackx langs elkaar op het middeveld met sangare er achter klinkt ook niet verkeerd
- Juancho
- Mister PSV
Haha de verwachtingen liggen echt weer veelste hoog...
Sanchez, Vranckx en De Ketelaere, Lang en Pepi allemaal kopen en allemaal voor +10 miljoen per stuk. Das vrij onrealistisch natuurlijk.
Sanchez, Vranckx en De Ketelaere, Lang en Pepi allemaal kopen en allemaal voor +10 miljoen per stuk. Das vrij onrealistisch natuurlijk.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- GiveCup2day
- International
- Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
Nee, maar als je CDK huurt en Sangare nog verkoopt is het allemaal gelijk een stuk realistischer
Sanchez moest toch minder dan 10m kosten?
-
- Internationale topspeler
Vranckx-Sangare.. Vranckx-Sangare.. Vranckx-Sangare.. Vranckx-Sangare.. Vranckx-Sangare..
Ik blijf het roepen tot Ibi weg is, dat is mijn droomduo. Verman/Lang/Ketel of whoever erbij. Maar Vrangare kun je overal mee aan komen.
Ik blijf het roepen tot Ibi weg is, dat is mijn droomduo. Verman/Lang/Ketel of whoever erbij. Maar Vrangare kun je overal mee aan komen.
- Persepolis
- Vedette
Sangaré behouden, De Ketelaere huren, Vranckx en Sanchez voor iets meer dan 20 miljoen halen. Benitez; Sambo/Mauro, Sanchez, Boscagli, Van Aanholt; Sangaré, Vranckx, De Ketelaere; Bakayoko, Pepi/De Jong, Lang. Veerman nog achter de hand.El Sordo wrote: ↑18 Jul 2023, 14:19Samen met Madueke zo’n 50 miljoen dus. Stel dat je daar 60% van kunt herinvesteren bovenop het reguliere jaarlijkse potje van zo’n 10-15 miljoen en je hebt zo’n 40-45 beschikbaar.Teletubby wrote: ↑18 Jul 2023, 14:14
Dat zou natuurlijk ook kunnen maar aangezien het afgelopen winter nog zak en as was op de financiële afdeling van PSV lijkt het mij niet zo voor de hand liggen dat er nog een flink gevulde spaarrekening is. Verder is er natuurlijk met Guti (6), Seelt (2), max (2), Xavi (4), romero (2,4) wel al stilletjes gewoon 15 miljoen binnen gerold bij PSV deze transferzomer en zeker met in het oog houdende dat er veel plek in het salarishuis is gekomen ook vast wat mogelijk. Maar 12 miljoen stukslaan op een vervanger van een speler en niet zeker weten of die desbetreffende speler zal vertrekken lijkt mij een grote gok.
ok ik ga weer aan het werk
-
- Nationale topspeler
Kan het nergens op baseren, maar ben wel blij als hem binnenhalen. Vraag me wel af wat voor speler erbij moet op een middenveld met Veerman en Vranckx? Met een pure 10 erbij vraag ik me af of de balans goed genoeg is of dat we net als met Veerman en Sangaré een controleur missen.
Ik zou Vranckx zien als vervanger van Sangaré, dus we hebben dan nog altijd een vervanger van Xavi en Gutierrez nodig. Aan Bosz om vervolgens de juiste samenstelling te vinden.
Ik zou Vranckx zien als vervanger van Sangaré, dus we hebben dan nog altijd een vervanger van Xavi en Gutierrez nodig. Aan Bosz om vervolgens de juiste samenstelling te vinden.
- GiveCup2day
- International
Veerman gaat never nooit naar de bank verdwijnen.Persepolis wrote: ↑18 Jul 2023, 14:51Sangaré behouden, De Ketelaere huren, Vranckx en Sanchez voor iets meer dan 20 miljoen halen. Benitez; Sambo/Mauro, Sanchez, Boscagli, Van Aanholt; Sangaré, Vranckx, De Ketelaere; Bakayoko, Pepi/De Jong, Lang. Veerman nog achter de hand.
-
- Bankzitter
Vrangare vermorzelen met z'n 2-en elk middenveld in NL.
- Persepolis
- Vedette
Ten eerste was het niet een heel serieuze post, meer een gedachtespinsel. Ten tweede weten we allemaal dat je niet 11 spelers hebt die alles spelen en de rest niet of nauwelijks. Als je 3 volwaardige middenvelders voor 2 posities hebt komen ze echt wel alle 3 aan genoeg speeltijd hoor.GiveCup2day wrote: ↑18 Jul 2023, 14:53Veerman gaat never nooit naar de bank verdwijnen.Persepolis wrote: ↑18 Jul 2023, 14:51
Sangaré behouden, De Ketelaere huren, Vranckx en Sanchez voor iets meer dan 20 miljoen halen. Benitez; Sambo/Mauro, Sanchez, Boscagli, Van Aanholt; Sangaré, Vranckx, De Ketelaere; Bakayoko, Pepi/De Jong, Lang. Veerman nog achter de hand.
-
- Lid 2e elftal
Vranckx zit op het moment ook zo 4 uur rijden van Windischgarsten af, kunnen ze mooi met de wagen deze kant op sturen.
- Persepolis
- Vedette
Mooi om te zien dat mijn bedachte naam voor superduo Vrangaré begint aan te slaan. Nou nog voor elkaar krijgen PSV, kom op
- GiveCup2day
- International
Hoe zit dat eigenlijk? Zou volgens mij eerst eens gekeurd moeten worden toch, dus eerst naar Eindhoven? Hoe ging dat in vorige periodes?7Koentjuh7 wrote: ↑18 Jul 2023, 14:57 Vranckx zit op het moment ook zo 4 uur rijden van Windischgarsten af, kunnen ze mooi met de wagen deze kant op sturen.
- Hatseflats
- Vedette
Denk eerder Vranckx achter Veerman en Sanga dan, maar het gaat 'gewoon' Veerman, CDK met Vranckx erachter wordenBenitez040 wrote: ↑18 Jul 2023, 14:44 Veerman en vrackx langs elkaar op het middeveld met sangare er achter klinkt ook niet verkeerd
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
En donderdag was de eerste training pas toch? Dus dan zou het allemaal precies passen.
Ik ben het met Juancho eens, zonder verkoop van Sangaré kan dit nooit want we gaan geen van 4 middenvelder naast Til banken.
Ik ben het met Juancho eens, zonder verkoop van Sangaré kan dit nooit want we gaan geen van 4 middenvelder naast Til banken.