En ik maar denken dat Lozano nog gewoon bij ons in dienst was...
Hirving Lozano
-
- Meervoudig international
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Veelbelovend talent
Is toch mooi man!
PSV moet hem gewoon als extra-tje zien het komende half jaar. Zorgen dat je je basis op orde hebt met talent dat zich het komende half jaar kan ontwikkelen.
El Tjoekie achter de hand en het komende half jaar kijken of het genoeg is voor na de winterstop. Als deze grootheid niet meer bij ons speelt
-
- Legende
De ontvangst van Baumgartl maar dan op zijn Amerikaans.
- These users thanked the author koetje for the post:
- Fanatic-U-s
- Juancho
- Mister PSV
Nou ik vind dit toch wel erg apart hoor. Dat je op vakantie alvast daar een beetje gaat rond kijken met je familie, huizenjacht, mensen op de club ontmoet etc prima, maar zo'n typische overdreven Amerikaanse prestantatie terwijl je daar nog helemaal niet onder contract staat gaat me iets te ver.
Maargoed, ik heb ook al vaker aangehaald (sorry voor de herhaling Ardbeg ) dat zo'n situatie als deze nooit goed kan zijn. Wetende dat je over een paar maand weg bent... bewust of onbewust houd je dat toch bezig.
Maargoed, het is zo, het enige wat wij bij onze mooie club mogen verwachten is niks minder dan keiharde inzet, motivatie en prestaties van Lozano komend half seizoen.
Maargoed, ik heb ook al vaker aangehaald (sorry voor de herhaling Ardbeg ) dat zo'n situatie als deze nooit goed kan zijn. Wetende dat je over een paar maand weg bent... bewust of onbewust houd je dat toch bezig.
Maargoed, het is zo, het enige wat wij bij onze mooie club mogen verwachten is niks minder dan keiharde inzet, motivatie en prestaties van Lozano komend half seizoen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- ShovingNE2
- Site Admin
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Bekrompen reacties.
- These users thanked the author RIO for the post (total 6):
- StratumZuid • Robson de Souza • SKERLA • Balinho • NotoriousBIG046 • loginnaam
- Ren Höek
- Vedette
Zoals Rik het aangaf lijkt het er wel op dat Chucky al onder contract staat bij San Diego..
Zo ligt een eventueel risico van een blessure bij San Diego i.p.v. bij PSV. Dat is opvallend.
PS: Onderschat niet hoe belangrijk Chucky is voor San Diego, het hele team gaat om hem heen gebouwd worden:
https://www.nytimes.com/athletic/556174 ... go-mexico/
Zo ligt een eventueel risico van een blessure bij San Diego i.p.v. bij PSV. Dat is opvallend.
https://www.ed.nl/PSV/lozano-gaat-op-1- ... haring_webZijn overgang op 1 januari 2025 is definitief: ook als hij eventueel geblesseerd zou zijn vertrekt Lozano naar San Diego. De nieuwe Amerikaanse club neemt dat risico over van PSV.
PS: Onderschat niet hoe belangrijk Chucky is voor San Diego, het hele team gaat om hem heen gebouwd worden:
https://www.nytimes.com/athletic/556174 ... go-mexico/
Last edited by Ren Höek on 14 Jun 2024, 12:06, edited 2 times in total.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
-
- Regelmatige invaller
Lijkt me niet zo spannend allemaal. Chucky is professioneel genoeg verwacht ik om de komende zes maanden volle bak te gaan voor PSV. Dit zal ongetwijfeld in de gesprekken met PSV zijn besproken, zo niet, dan niet zo netjes.
San Diego weet overigens wel hoe ze zijn komst maximaal moeten uitventen, mooie merchandise overigens.
https://sandiegofc.com/san-diego-fc-sig ... _term=news
San Diego weet overigens wel hoe ze zijn komst maximaal moeten uitventen, mooie merchandise overigens.
https://sandiegofc.com/san-diego-fc-sig ... _term=news
- These users thanked the author DE MADERA 76 for the post:
- RIO
- Juancho
- Mister PSV
Dan vraag ik me natuurlijk gelijk af: waarom noemt Rik in zijn artikel dan niet gewoon dat PSV hem een half jaartje huurt....Ren Höek wrote: ↑14 Jun 2024, 12:05 Zoals Rik het aangaf lijkt het er wel op dat Chucky la onder contract staat bij San Diego..
Zijn overgang op 1 januari 2025 is definitief: ook als hij eventueel geblesseerd zou zijn vertrekt Lozano naar San Diego. De nieuwe Amerikaanse club neemt dat risico over van PSV.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Lid scoutingsteam
Hoezo zou het nooit goed kunnen zijn? Kan het niet ook gewoon zijn dat dit juist bevrijdend werkt voor Lozano? Dat je als topsporter weet dat je nabije toekomst er goed uitziet, ongeacht hoe je hier presteert? Dat de druk van het moeten wegvalt? Dat je in je loopbaan misschien nog één halfjaar op Europees niveau kan schitteren, zonder dat er een toekomstige transfer van afhangt?
- These users thanked the author Ykhim for the post (total 2):
- DE MADERA 76 • Ren Höek
- Hatseflats
- Vedette
-
- Legende
Laat hem toch lekker, hij heeft nog nooit verzaakt en zal dat het komende half seizoen ook niet doen. En laten we eerlijk zijn, als Earnie is uitgekookt en de blessures vallen eens mee dan zit hij gewoon op het bankie.
- These users thanked the author Madueke for the post (total 2):
- Robson de Souza • RIO
-
- Legende
Naast dat dit persmoment gewoon in zijn vakantie plaatsvindt en PSV er 0,0 hinder van ondervindt hebben spelers als Lozano en destijds Park bij mij een enorm krediet omdat ze als buitenlandse spelers zijn teruggekomen bij PSV.
- These users thanked the author koetje for the post (total 2):
- DE MADERA 76 • RIO
- Mr. Spock
- Internationale topspeler
- Old name: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
Ja, die zit lekker met zijn hoofd bij PSV! Volle focus op komend seizoen...... waarin het voor hem niks uitmaakt of PSV halverwege nog in de CL/beker/titelrace zit: de prijzen zal hij toch niet winnen.
Wat mij betreft absoluut geen basisspeler; liever iemand die net wat minder is opstellen zodat die speler kan wennen en beter kan worden.
- Lente
Ach, misschien is Lozano hier zelf ook wel niet zo blij mee en hoeft dit voor hem zelf nu ook nog niet. Zijn misschien wel gewoon de verplichtingen die erbij horen en waar je niet onderuit kunt als Lozano (en ook PSV) zijnde. Ik snap San Diego wel dat ze het nu al uit willen buiten. Lozano is hun grote vedette en uithangbord, die willen hun moment nu ook pakken. En kijk wat het teweeg brengt daar. Ik krijg eerder een gevoel van trots dat ‘onze’ Chucky daar zo groot en belangrijk is. Ga er maar van uit dat dit allemaal part of the deal is en al besproken is voordat Lozano überhaupt bij ons terug kwam.
Oh PSV wat je met me doet…
- Maax
Ik vind t eigenlijk wel gaaf; een speler van ons die in Noord Amerika zo wordt onthaald. Denk helemaal niet verkeerd ook voor onze PR, en zoals hierboven al wordt gesteld heeft Chucky nog nooit verzaakt en geloof ik echt niet dat hij dat nu wel gaat doen.