Olivier Boscagli

Spelers A-selectie.
Post Reply
Sheepies
Bankzitter

Heeft zich geweldig ontwikkeld na zijn, uh, twijfelachtige start hier. Gun hem een mooie transfer naar de PL, hopelijk speelt hij daar ook een beetje.

Maar eerst: show me the Premier League money
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

Veel te lang geduurd ook die verlenging, hadden eerder moeten anticiperen. Als ze maandenlang niet bijtekenen, is dat een teken aan de wand. Overigens snap ik Boscagli wel. Brighton past heel goed bij hem, schitterende club met goed beleid en goed voetbal. Ook lekker aan de kust wonen daar. Maar wel gewoon 20 miljoen aftikken.
  • These users thanked the author Eindhovenvoetbal for the post (total 2):
    ForestForestHipster4Life
    BarryBanaan
    Basisspeler
    Clubvoorkeur: PSV
    Favoriete speler: Joey Veerman

Ja en dan moet de interesse in Veerman en Schouten nog opgang komen.. We staan daar alleen iets sterker contractueel. Trek de pleister er nu maar snel af, Teze en Boscagli voor prima bedragen weg en zsm renoveren, 4 nieuwe verdedigers nodig. Ja 4 ja, Flamingo is niet goed genoeg.
    Maax
    Meervoudig international

Onder de 20 gewoon hier houden. Hebben geld genoeg die Engelse, en voor minder dan 20 lekker jaartje hier houden
  • These users thanked the author Maax for the post:
    Boszball1913
    Den Willy
    Veelbelovend talent

Ik snap niet dat iedereen zo snel weg wil na interesse van, in mijn ogen, geen topclubs. Hoe kan je nou bouwen als je ineens geen verdedigers meer hebt? Nieuwe verdedigers moeten straks weer wennen aan het spel en dat kan ons zomaar punten kosten.
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Dat Boscagli graag wil is leuk maar als Brighton enkel voor zijn linkerschoen biedingen doet dan wordt hij heel teleurgesteld.
    Schnitzel2023
    Basisspeler

Verdomme. Straks compleet nieuwe verdediging. Begrijp hem wel, ondertussen al 26 en kan nu stap maken naar een stabiele club in de Premier League. Zal voetballend ook wel bij hem passen.
  • These users thanked the author Schnitzel2023 for the post:
    Hipster4Life
    Struviet
    Meervoudig international

Ik weet dat het intern er ongetwijfeld anders aan toe gaat, maar voor de buitenwereld komt het niet over alsof PSV het allemaal onder controle heeft.
  • These users thanked the author Struviet for the post:
    Hipster4Life
    Madueke
    Legende

Den Willy wrote: 16 Aug 2024, 14:07 Ik snap niet dat iedereen zo snel weg wil na interesse van, in mijn ogen, geen topclubs.
    Dat is toch logisch? Ze hebben vorig seizoen bijna alle records uit de boeken gespeeld, kampioen geworden en CL gespeeld. Dan is het toch niet vreemd dat spelers die hier respectievelijk 17 en 5 jaar spelen iets anders willen proberen? Nog los van de financiële kant.
  • These users thanked the author Madueke for the post:
    Hipster4Life
    TomPSV
    Legende

Het vertrek van de gehele verdediging, inclusief belangrijke spelers als Boscagli en Teze, kan ook invloed hebben op andere spelers waar interesse voor is en die dan nog meer gaan denken dat ze willen vertrekken. Heb je vorig seizoen zo’n mooi seizoen gehad en waren de ambities om het dit seizoen nog beter te doen, is opeens de gehele achterhoede weg.
    Hatseflats
    Vedette

Bruneau wrote: 16 Aug 2024, 14:06 Ik geef Oli groot gelijk en gun hem het allerbeste. In de premier league bij een club die goed bij zijn kwaliteiten past, en voor veel meer salaris dan hij bij PSV zal krijgen. De timing is echt k*t, maar dat hebben we echt aan onszelf te denken met al die aflopende contracten van Sambo, Ramalho vAanholt afgelopen jaar en Boscagli en Teze dit jaar, zonder daar goed op voorbereid te zijn.
    Ik heb hier helemaal niks mee te maken. En PSV kan hier verder ook niets aan doen. Of had je Tillman en Dest willen laten lopen en 3 extra verdedigers van dat geld gehaald, waarvan je nog niets eens zeker weet dat Teze en Boscagli zouden vertrekken?
    Ontbijtkoek
    International
    Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Waarom wil na Teze onze Bosscagli ook graag vertrekken? Geld?
    Paco Casal
    Internationale topspeler
    Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Ik vraag me echt af of de Premier League bij Boscagli past, maar begrijp wel dat het een droom van hem is. 20+ miljoen is voor een speler met een 1-jarig contract natuurlijk een geweldig bedrag en ik neem aan dat wij onze lijstjes klaar hebben liggen en snel kunnen schakelen. Dit kon je natuurlijk al van mijlenver zien aankomen.
  • These users thanked the author Paco Casal for the post:
    Ontbijtkoek
    #FreeGeneratie4
    milansandro
    Legende

Struviet wrote: 16 Aug 2024, 14:09 Ik weet dat het intern er ongetwijfeld anders aan toe gaat, maar voor de buitenwereld komt het niet over alsof PSV het allemaal onder controle heeft.
    Ik twijfel er inmiddels ook aan of PSV in staat is om 4 nieuwe verdedigers aan te trekken en ook in te passen..
    Alle 4 moeten dan ook raak zijn..
    Activism is a way for useless people to feel important
    — Thomas Sowell
    Balinho
    Internationale topspeler

Fakfakfakfakfakkerdefak.
    psvgouda
    Vedette
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Struviet wrote: 16 Aug 2024, 14:09 Ik weet dat het intern er ongetwijfeld anders aan toe gaat, maar voor de buitenwereld komt het niet over alsof PSV het allemaal onder controle heeft.
    Gezien de positie van PSV in de internationale voetbalpiramide mag je dat ook niet verwachten
    Joenepsv
    Legende

Vind het wel eens jammer als een speler bij PSV weg gaat of wil maar bij Boscagli baal ik enorm. Die staat voor mij persoonlijk in een heel hoog aanzien. Dit is gewoon klote nieuws waarvan je wist dat het kon komen.
  • These users thanked the author Joenepsv for the post:
    ParkJiSung
    psvgouda
    Vedette
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Natuurlijk kan het gebeuren, maar volgens mij is noch Boscagli noch Teze al weg... Mocht het gebeuren, dan is het wel k met p, ja
    DonyellMalen
    Legende

StratumZuid wrote: 16 Aug 2024, 14:05 Gelukkig hebben we Earnie, is toch een Amerikaan en niet zo'n slapjanus. Verlengen die handel
    Dit is wel hetgeen wat alle supporters nog rust moet geven. In Earnie heb ik echt vertrouwen.

Maargoed, onverwacht is het allemaal niet. Kijk het interview van Ollie met Maddy maar terug; daar zei ‘ie al dat hij zijn opties zal afwegen.
    Maax
    Meervoudig international

"Tot de laatste seconde dat hij onder contract staat, wil Boscagli zijn club dienen."

Olie ❤️
    Doldenaar
    Regelmatige invaller

Geld bij Brighton niet een keertje op? Minteh 35, Wieffer 30, Gruda (of zoiets) 30, Osman 20, ws Kadiuglu 35. Nu denken ze Boscagli nog even goedkoop te kunnen toevoegen zeker, klootzakken. Inderdaad huilen als Boscagli weggaat.
    Robson de Souza
    Vedette

Ik snap dat hij wil vertrekken. Hij heeft al een bepaalde leeftijd en een grote blessure achter de rug en kan nu in een topcompetitie zijn bankrekening vullen. Iemand met zijn instelling gun ik dat van harte. De pech die PSV gewoon heeft is dat zowel Brighton als Monaco niet al eerder op de stoep konden met biedingen.
    Heel begrijpelijk daarom ook dat PSV hoop hield op verlengingen.
    Lorenzo von Matterhorn
    Internationale topspeler

Vet kut. Nu gewoon die poeplap trekken en Gosens-Nagalo-Sepp-Tete installeren.
    RemPSV
    Geselecteerd voor Oranje

Jammer dat hij waarschijnlijk ook weg gaat.
    Maar dit had PSV vorig jaar in de winter al moeten voorzien en vervangers hadden er natuurlijk al moeten zijn.
    Je kon toen op je vingers natellen dat er een compleet nieuwe verdediging nodig zou zijn.
    Ramalho, vAanholt, Sambo einde contract, ABK en Dest gehuurd voor een jaar, en Teze en Boscagli nog maar 1 jarig contract en Obispo en Mauro veel te vaak geblesseerd.
    Dat het nou allemaal waarschijnlijk op het laatste moment aan gaat komen is in mijn ogen(hoe het ook afloopt)een fout van de TD.
  • These users thanked the author RemPSV for the post:
    Hipster4Life
    Revolinho
    Internationale topspeler

We worden leeggeroofd achterin. Maar zorgen dat de rest van het team blijft staan.

Earnie is aan zet. Een hele verdedigingslinie formeren.
    Post Reply