Dit inderdaad. Ik denk zelf dat PSV met 30mln en een doorverkoop akkoord zal gaan. Dat bedrag lijkt mij wel realistisch gezien de massale interesse en dat zal tevens ook de reden zijn waarom PSV alvast geboden heeft op Lozano.29.04.2007 wrote: ↑27 Aug 2023, 12:55Ja, aan de ene kant wel. Mocht je er dan inderdaad 40 miljoen voor ontvangen heb je als PSV zijnde in mijn ogen echt een toptransfer gedaan. Aan de andere kant, als clubs het nu niet willen betalen en PSV standvastig aan dat bedrag vasthoudt waardoor Bakayoko blijft en ze daardoor Lozano mislopen , hoop ik dat ze toch genoegen nemen met een wat lager transferbedrag.
Johan Bakayoko
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
- El Sordo
- Vedette
Ik denk niet dat er na woensdag nog tijd en ruimte is om veel extra te gaan eisen. Als je Bakayoko voor 30+ kunt verkopen én je kunt daar Lozano, een jonger talent en een CV voor halen ga je er flink op vooruit.
-
- Internationale topspeler
-
- Vaste waarde in elftal
It's getting tighter for Johan Bakayoko!
An offer from #PSG sent to #PSV is expected early next week around 25M € .
#EvertonFC wants to get into the fight.
Napoli have offered a contract extension to Hirving Lozano and should ultimately not position themselves...
#CrystalPalace also attentive if starting from Eze. #CPFC
The #PSV still as intransigent, wants at least 30 + bonuses and there is little time left to complete all the agreements in view of the tight timing linked to the return match against the #RangersFC .
Wait&See…
Bron: Sacha Tavolieri
Last edited by Leon77M on 27 Aug 2023, 20:41, edited 1 time in total.
- Maikel
- Site Admin
PSG moet 60 betalen. Kutclub
- These users thanked the author Maikel for the post (total 6):
- Psv_fan • Maria-Franciscus • 10. Nilis • fritske • De Realist • Dai Ragazzi
- Standbeeld
- Mister PSV
PSG gaat dus met een bod van 25mln komen. Baka lijkt de clubs voor het uitkiezen te hebben. Nu alleen nog minimaal 30mln voor PSV en hij is weg. Ik zou het toch wel jammer vinden, leuke speler, maar ik snap PSV ook heel goed. Die 30mln is een bod dat niet te weigeren is momenteel. Daarmee kan je jezelf weer flink versterken.
-
- Vedette
Gezien alle clubs die interesse tonen lijkt dit buiten dat het een talent is ook een gevalletje FOMO te worden. Laat ze maar opbieden tegen elkaar, dat kan zomaar boven de 50 eindigen dan.
-
- Legende
De interesse begint serieuze vormen aan te nemen, evenals de interesse van PSV in Lozano waarbij het me deugt doet dat Lozano ook open staat voor PSV en hij ondanks een flinke inspanning van PSV haalbaar lijkt.
Zoals Olai al aangaf is de kans heel erg groot dat het donderdag en vrijdag nog wel eens doldwaze dagen zou kunnen gaan worden bij PSV.
Zoals Olai al aangaf is de kans heel erg groot dat het donderdag en vrijdag nog wel eens doldwaze dagen zou kunnen gaan worden bij PSV.
-
- Lid 2e elftal
Napoli heeft Lindstrøm zo goed als binnen, info met contractverlenging voor Chucky is uit de lucht gegrepen lijkt me.
-
- Legende
Wat een belachelijke biedingen toch elke keer weer. PSV moet woensdag echt de CL zien te halen, dan zijn dit soort biedingen hopelijk verleden tijd.
- These users thanked the author Madueke for the post:
- De Realist
- DonyellMalen
- Legende
-
Voor 30m en dan 15m Lozano nooit doen.
Van die 30 gaat er nog wat af. En bij die 15 komen nog allerlei fees voor makelaars etc en een veel hoger salaris. Onderaan de streep verdien je daar weinig aan.
Vanaf de 40 pas praten. Ajb een keer geen uitverkoophoekje zijn.
Van die 30 gaat er nog wat af. En bij die 15 komen nog allerlei fees voor makelaars etc en een veel hoger salaris. Onderaan de streep verdien je daar weinig aan.
Vanaf de 40 pas praten. Ajb een keer geen uitverkoophoekje zijn.
- These users thanked the author Ittot for the post (total 3):
- Psv_fan • Maria-Franciscus • RalfEdstrom
-
- Geselecteerd voor Oranje
Prima dat er een hype is rondom Bakayoko, daar moet PSV van profiteren, maar 30 mln is ontzettend veel geld voor een weliswaar talentvolle speler, maar ook 1 die nu niet bij de top 10 beste aanvallers van de eredivisie hoort.
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Dit moet toch veel beter uitgemolken worden door PSV. Er zijn zoveel clubs die interesse hebben. Kom op man.
- These users thanked the author Vanthaman18 for the post:
- De Realist
-
- Legende
Wie staan daar wel in dan, in die top 10?
- Mr. Spock
- Old name: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
dan ben ik benieuwd welke (minimaal) 10 spelers jij beter vind.
- Standbeeld
- Mister PSV
Contractverlenging lag afgelopen winter al op tafel. Lozano is ontevreden over de voorwaarden en die gekke voorzitter van Napoli gaat echt niet toegeven. Deed hij bij de topscorer allertijden van Napoli ook niet.7Koentjuh7 wrote: ↑27 Aug 2023, 20:46 Napoli heeft Lindstrøm zo goed als binnen, info met contractverlenging voor Chucky is uit de lucht gegrepen lijkt me.
-
- Regelmatige invaller
- Favoriete speler: Gakpo
25 miljoen is een armzalig bod. Moet toch minstens 35 miljoen worden. Wordt tijd dat PSV fatsoenlijke transfersommen gaat ontvangen.
-
- Meervoudig international
Die jongen is pas 20, kan nog enorm groeien. Ik vind alleen alles boven de 30 onverantwoord om te weigeren. Zit dan gewoon in de top 5 van beste verkopen (?). Als je Lozano als vervanger kunt halen, zit je de komende 2 jaar op de flanken goed. Aan PSV om zo snel mogelijk daar jeugdige opvolgers achter te krijgen.
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Je kan de komende dagen gewoon richting de 40 miljoen gaan verdienen als de gekte zich doorzet. Ben het met je eens dat we 30 niet kunnen laten lopen, maar hoog inzetten mag ook eens.Mr.Unibet wrote: ↑27 Aug 2023, 21:10 Die jongen is pas 20, kan nog enorm groeien. Ik vind alleen alles boven de 30 onverantwoord om te weigeren. Zit dan gewoon in de top 5 van beste verkopen (?). Als je Lozano als vervanger kunt halen, zit je de komende 2 jaar op de flanken goed. Aan PSV om zo snel mogelijk daar jeugdige opvolgers achter te krijgen.
-
Het verlangen van PSV om Lozano terug te halen, is denk ik groter dan de drang om voor hem het maximale uit de kan te halen. Althans, ze zullen natuurlijk voor het maximale gaan. Maar niet ten koste van de niet-terugkeer van Lozano denk ik zo.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ja maar dit is goed ingeschat. Maar wat dacht je van de supporters? Het zegt wel iets toch?
Bakayoko is een prospect en geen finished product. Lastig om dat te blijven inzien.