Olivier Boscagli

Spelers A-selectie.
Post Reply
mr.top
Internationale topspeler

DoelbewustProvoceren wrote: 16 Aug 2024, 14:48
mr.top wrote: 16 Aug 2024, 11:19

En waar baseer je dat op ?
Altijd maar mensen die alleen iets geloven als het met inkt gedrukt in de krant staat. Hoe vaak zijn er nou al niet dingen hier op het forum gezegd door Eindjehoger, die volledig werden afgebrand maar gewoon waar bleken te zijn. Laatste keer met de blessure van Saibari bijvoorbeeld ook.
Ik heb net zijn post gelezen en los van wat supportsgerelateerde zaken is het nu niet zo dat hij de indruk geeft een insider te zijn.

Bovendien heeft Boscagli zelf in diverse interviews gezegd dat de absolute Europese top zijn einddoel is en dat is Brighton zeker niet. Dus ik vind het een aparte keuze
SKERLA
Legende
Favoriete speler: Peet Scheefbril

mr.top wrote: 16 Aug 2024, 15:37Laatste keer met de blessure van Saibari bijvoorbeeld ook.
Dat was Hatseflats volgens mij.
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV

Zuc0 wrote: 16 Aug 2024, 15:30 Klote. Sleutelspeler. In de vorm van vorig jaar een directe verzwakking als hij vertrekt. Het gemis aan de opbouwende kwaliteiten, passing, gevoel voor ruimte, kopduels, en het spelinzicht van Boscagli in dit PSV vang je niet zomaar op met een transfer.
Nee, dit zou echt zuur zijn. Ik denk dat Luuk de Jong vervangen nog eenvoudiger is dan Olivier Boscagli.
Ittot
Internationale topspeler

Als we toch naar centrale verdedigers kijken, is Konstantinos Koulierakis al genoemd? 20 jaar en linksbenig. Prima lengte, scorend vermogen en voor 20 jaar al best wat ervaring opgedaan. Volgens mij had Feyenoord al eens interesse. Ik denk dat hij tussen de 10 en 13 miljoen zou moeten kosten. Dus wat PSV ook aan D'n Berg zou willen betalen.

Is denk ik hetzelfde profiel als een Zeno vd Bosch en Flamingo. Talentvol maar lijkt me nog niet op niveau Boscagli (die we dus moeten houden. Met als kanttekening dat hij linksbenig is.
Armada
Internationale topspeler

TomPSV wrote: 16 Aug 2024, 14:06 Er moet dus een geheel nieuwe verdediging gekocht en ingepast worden. Dat gaat je echt punten kosten en eigenlijk kan dat niet als je weer ambities hebt. Boscagli is bovendien de belangrijkste man achterin, dus dat is een grote aderlating. Zeker als de club al weken bezig is om een nieuwe verdediger te halen en dat maar niet wil lukken. Nu moeten er zelfs 4 gehaald worden.

Later ook nog kans dat spelers als Veerman en Bakayoko vertrekken. Het kan zomaar eens een tussenjaar worden, al is de concurrentie ook niet geweldig natuurlijk.
Eerder al aangehaald; de kans is serieus aanwezig dat de hele as moet worden vervangen buiten Luuk.
  • These users thanked the author Armada for the post:
    Boszball1913
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Ittot wrote: 16 Aug 2024, 15:54 Als we toch naar centrale verdedigers kijken, is Konstantinos Koulierakis al genoemd? 20 jaar en linksbenig. Prima lengte, scorend vermogen en voor 20 jaar al best wat ervaring opgedaan. Volgens mij had Feyenoord al eens interesse. Ik denk dat hij tussen de 10 en 13 miljoen zou moeten kosten. Dus wat PSV ook aan D'n Berg zou willen betalen.

Is denk ik hetzelfde profiel als een Zeno vd Bosch en Flamingo. Talentvol maar lijkt me nog niet op niveau Boscagli (die we dus moeten houden. Met als kanttekening dat hij linksbenig is.
    viewtopic.php?t=156
  • These users thanked the author SKERLA for the post:
    Maax
    Ittot
    Internationale topspeler

Sorry, inderdaad verkeerde topic!
  • These users thanked the author Ittot for the post:
    SKERLA
    mr.top
    Internationale topspeler

SKERLA wrote: 16 Aug 2024, 15:41
    mr.top wrote: 16 Aug 2024, 15:37Laatste keer met de blessure van Saibari bijvoorbeeld ook.
    Dat was @Hatseflats volgens mij.
    En de persoon van wie die quote is is DoelbewustProvoceren . :mrgreen:
    Voormalig KG
    Lid scoutingsteam

Nee Ollie :king: !
    Zeg mij dat het niet zo is..

Wat zou ik deze man ook enorm gaan missen.
    Hopelijk de tientallen miljoenen die eerder werden genoemd en gooit hij zijn kont niet in de crib.
  • These users thanked the author Voormalig KG for the post:
    RIO
    Hatseflats
    Vedette

mr.top wrote: 16 Aug 2024, 16:29
    SKERLA wrote: 16 Aug 2024, 15:41

Dat was @Hatseflats volgens mij.
    En de persoon van wie die quote is is @DoelbewustProvoceren . :mrgreen:
    Ik snap m niet.
    Jwoeloe
    Moderator

Armada wrote: 16 Aug 2024, 15:56
    TomPSV wrote: 16 Aug 2024, 14:06 Er moet dus een geheel nieuwe verdediging gekocht en ingepast worden. Dat gaat je echt punten kosten en eigenlijk kan dat niet als je weer ambities hebt. Boscagli is bovendien de belangrijkste man achterin, dus dat is een grote aderlating. Zeker als de club al weken bezig is om een nieuwe verdediger te halen en dat maar niet wil lukken. Nu moeten er zelfs 4 gehaald worden.

Later ook nog kans dat spelers als Veerman en Bakayoko vertrekken. Het kan zomaar eens een tussenjaar worden, al is de concurrentie ook niet geweldig natuurlijk.
    Eerder al aangehaald; de kans is serieus aanwezig dat de hele as moet worden vervangen buiten Luuk.
    Als die kans zo serieus aanwezig is, wordt het nu wel tijd de eerste spelers te gaan presenteren. Want dat we in de laatste week nog wel even 7-8 spelers te halen, is wel heel optimistische gedacht.

Ik krijg tot dusver heel erg het idee dat PSV zich heeft verkeken op de prijzen van de verdedigers en daar tot dusver nog niet in mee wilt , maar straks mogelijk wel gedwongen moet. Op moment dat je voor 15M Sepp wilt halen en die blijkt 20M+ te zijn, één van de alternatieven op de lijst is Nagalo die dan wel die 12-15M moet kosten etc, dan heeft men zich daar voorlopig nog op verkeken.
    Remontada
    Veelbelovend talent

Dat gaat PSV toch nooit meer toelaten zo kort voor de deadline?
  • These users thanked the author Remontada for the post (total 2):
    Smeets14RIO
    Fanatic-U-s
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Fredrik Oppegård

Natuurlijk niet.
  • These users thanked the author Fanatic-U-s for the post:
    Mr.Unibet
    Ex unitate vires
    NielsLaza
    Ballenjongen
    Favoriete speler: Nilis

Net even Marco Timmer geluisterd over de situatie. Meest waarschijnlijke scenario PSV hem niet laat gaan en na de window opnieuw om tafel gaat om contract te verlengen met tekengeld en een gelimiteerde transferprijs waarin hij ook gaat meedelen.
    Doperwt11
    Regelmatige invaller

NielsLaza wrote: 17 Aug 2024, 06:50 Net even Marco Timmer geluisterd over de situatie. Meest waarschijnlijke scenario PSV hem niet laat gaan en na de window opnieuw om tafel gaat om contract te verlengen met tekengeld en een gelimiteerde transferprijs waarin hij ook gaat meedelen.
    Zou een droomscenario zijn.
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

In de Telesport podcast hebben ze het met droge ogen over 10 a 12 miljoen. Blijft fascinerend hoe ver je uit elkaar kunt liggen bij dit soort inschattingen.
    ruuddevil
    Legende

Ik hoorde lulletje Milan van ESPN eerder deze week ook zoiets zeggen, dat 10 mln een goede prijs was voor PSV. Ze vergeten alleen dat PSV niet langer armlastig is en de weg omhoog heeft ingezet. Is even wennen voor ze.
  • These users thanked the author ruuddevil for the post (total 2):
    De Realistguus
    DonyellMalen
    Legende

Merendeel van die presentatoren zijn ajacied. Uit onzekerheid praten ze de prijs bij de concurrent omlaag. 10 miljoen is natuurlijk nooit een goede en marktconforme prijs voor Ollie. Zelfs niet met een eenjarig contract.
  • These users thanked the author DonyellMalen for the post (total 2):
    De RealistKingfisher
    Voormalig KG
    Lid scoutingsteam

Jwoeloe wrote: 16 Aug 2024, 18:07

Als die kans zo serieus aanwezig is, wordt het nu wel tijd de eerste spelers te gaan presenteren. Want dat we in de laatste week nog wel even 7-8 spelers te halen, is wel heel optimistische gedacht.

Ik krijg tot dusver heel erg het idee dat PSV zich heeft verkeken op de prijzen van de verdedigers en daar tot dusver nog niet in mee wilt , maar straks mogelijk wel gedwongen moet. Op moment dat je voor 15M Sepp wilt halen en die blijkt 20M+ te zijn, één van de alternatieven op de lijst is Nagalo die dan wel die 12-15M moet kosten etc, dan heeft men zich daar voorlopig nog op verkeken.
    Als de 15 miljoen voor Sepp in de media blijft langskomen, ook de Engelse en Duitse media, dan zullen die Denen dit ook meegekregen hebben
    ShovingNE2
    Site Admin

DonyellMalen wrote: 17 Aug 2024, 10:02 Merendeel van die presentatoren zijn ajacied. Uit onzekerheid praten ze de prijs bij de concurrent omlaag. 10 miljoen is natuurlijk nooit een goede en marktconforme prijs voor Ollie. Zelfs niet met een eenjarig contract.
    Dat is het niet eens. Het is pure desinteresse. Ze hebben geen idee wat PSV vraagt.
  • These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
    Schoppenboer
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    DonyellMalen
    Legende

Het kan dan ook een combinatie van beide factoren zijn.
  • These users thanked the author DonyellMalen for the post:
    Tijn
    Trixm
    Vedette

ShovingNE2 wrote: 17 Aug 2024, 10:12
    DonyellMalen wrote: 17 Aug 2024, 10:02 Merendeel van die presentatoren zijn ajacied. Uit onzekerheid praten ze de prijs bij de concurrent omlaag. 10 miljoen is natuurlijk nooit een goede en marktconforme prijs voor Ollie. Zelfs niet met een eenjarig contract.
    Dat is het niet eens. Het is pure desinteresse. Ze hebben geen idee wat PSV vraagt.
    Precies dit.
    Saibari is underrated.
    Madueke
    Legende

Ik weet niet hoe Boscagli erin staat, maar kan me voorstellen dat hij (en zaakwaarnemer) helemaal geen trek hebben in een contractverlenging met gelimiteerde som etc. als zijn transfer naar Brighton niet zal doorgaan.

Die kan transfervrij zijn zakken vullen en naar zo'n beetje elke club en competitie volgend jaar.
    RIO
    Legende
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Hoeft het voor het geld niet echt te doen om heel eerlijk te zijn (komt ook uit een goede familie). Het is meer de uitdaging van iets nieuws proberen maar het is gewoon 1 jaar te vroeg. PSV heeft hem nodig en dat weet ie en dus gaat ie verlengen. Dit is allemaal onderdeel van het spel, zeker voor ons, de buitenwacht, is het even schrikken en er is onzekerheid maar ik ga er nog steeds vanuit dat het goedkomt en dat ie bijtekent. Dan mag ie volgend seizoen vertrekken voor 15 miljoen.
    DonyellMalen
    Legende

RIO wrote: 17 Aug 2024, 10:58Dan mag ie volgend seizoen vertrekken voor 15 miljoen.
    Maak er 20 miljoen van en ik heb met jouw geschetste situatie prima vrede.
    Post Reply