En wat voor spelers denken we dan?
Die Anel A?
Niet regelmatig, wel een paar keer zien spelen. Ik geef toe, dat het ook deels gevoelsmatig is maar een 25jarige verdediger van Mainz. Ik hoop gewoon op iemand met een hoger plafond. Geen specifieke tekortkoming maar ik heb wel honger naar weer eens een buitencategorie verdediger. Iets beter dan dat we nu hebben moet niet meer het streven zijn. Dat is alweer jaren geleden.
Ikzelf? Kotchap.
Ik lees dat hij ongeveer 6 miljoen moet kosten nu, echter loopt zijn contract tot nog maar juni. Ik denk dat er daarom gestunt kan worden door deze speler voor een prikkie binnen te halen. Mits hij niet verlengt om een degelijke transfersom te realiseren. Hij valt ook in het kader van een speler die al aan het grote werk heeft mogen ruiken maar nog veel beter kan worden!
Interessante speler! Zn contract loopt trouwens af in 2025 bij Inter.Ardbeg wrote: ↑11 Apr 2022, 10:31Ik lees dat hij ongeveer 6 miljoen moet kosten nu, echter loopt zijn contract tot nog maar juni. Ik denk dat er daarom gestunt kan worden door deze speler voor een prikkie binnen te halen. Mits hij niet verlengt om een degelijke transfersom te realiseren. Hij valt ook in het kader van een speler die al aan het grote werk heeft mogen ruiken maar nog veel beter kan worden!
HIer een nieuwer filmpje:
Oh, verrek. Foutje aan mijn kant. Het staat een beetje ongelukkig op Transfermarkt maar dat is het einde huur. Misschien dat Inter ons wat gunt omdat ze zo blij zijn met Denzel, haha.hondjevandebakker wrote: ↑11 Apr 2022, 10:43Interessante speler! Zn contract loopt trouwens af in 2025 bij Inter.Ardbeg wrote: ↑11 Apr 2022, 10:31
Ik lees dat hij ongeveer 6 miljoen moet kosten nu, echter loopt zijn contract tot nog maar juni. Ik denk dat er daarom gestunt kan worden door deze speler voor een prikkie binnen te halen. Mits hij niet verlengt om een degelijke transfersom te realiseren. Hij valt ook in het kader van een speler die al aan het grote werk heeft mogen ruiken maar nog veel beter kan worden!
Ai, in het geval van een contract bij Inter is de haalbaarheid wel een heel stuk minder , laat onverlet dat het een interessante spelers is.Ardbeg wrote: ↑11 Apr 2022, 10:31Ik lees dat hij ongeveer 6 miljoen moet kosten nu, echter loopt zijn contract tot nog maar juni. Ik denk dat er daarom gestunt kan worden door deze speler voor een prikkie binnen te halen. Mits hij niet verlengt om een degelijke transfersom te realiseren. Hij valt ook in het kader van een speler die al aan het grote werk heeft mogen ruiken maar nog veel beter kan worden!
Ik moet er wel bij zeggen dat Amadou Onana nog steeds mijn voorkeur geniet. Dat is echt een 1 op 1 vervanger voor Sangare, maar iets minder ver in zijn ontwikkeling. PSV is ook daadwerkelijk concreet voor hem geweest maar toen koos hij voor Lille. Momenteel komt hij daar niet aan de bak omdat het team goed loopt zoals het nu staat. Dus, mooie kans voor PSV om hem te laten inzien dat wij een betere keuze voor hem zijn!
Hij past ook in het plaatje van hoe PSV spelers "warm" blijft houden voor een overstap naar PSV, ook als ze initieel andere keuzes maken. Ik vermoed dan ook dat PSV hem nog polst. Inderdaad, echt een powerhouse deze jongen!
Zeker weten, het was toen erg jammer dat hij voor Lille koos, zag hem destijds heel graag naar PSV komen, de perfecte opvolger van Sangaré als je in dat profiel zoekt, ik kan me ook niet voorstellen dat ze hem niet meer nauwlettend in de gaten houden, als je iets kunt zeggen van JdJ/Brands is dat ze volhardend zijn, ik hoop dat het ook zo zal zijn met Onana.Ardbeg wrote: ↑11 Apr 2022, 12:28Ik moet er wel bij zeggen dat Amadou Onana nog steeds mijn voorkeur geniet. Dat is echt een 1 op 1 vervanger voor Sangare, maar iets minder ver in zijn ontwikkeling. PSV is ook daadwerkelijk concreet voor hem geweest maar toen koos hij voor Lille. Momenteel komt hij daar niet aan de bak omdat het team goed loopt zoals het nu staat. Dus, mooie kans voor PSV om hem te laten inzien dat wij een betere keuze voor hem zijn!
https://www.voetbalkrant.com/nieuws/202 ... -osc-lille
Heb je hem al eens in de gaten gehouden?
Ivoorkust zou ik wel grappig vinden, gezien zijn vader uit Kameroen komt en moeder uit Senegal! Opgegroeid in Belgie, dat wel!
Ok komt dus uit voor Belgie. Dat was eigenlijk mijn vraag.Ardbeg wrote: ↑11 Apr 2022, 14:19Ivoorkust zou ik wel grappig vinden, gezien zijn vader uit Kameroen komt en moeder uit Senegal! Opgegroeid in Belgie, dat wel!
https://lh3.googleusercontent.com/eLHuF ... 250-p-e365
Klopt, het antwoord is het plaatje.RIO wrote: ↑11 Apr 2022, 16:42Ok komt dus uit voor Belgie. Dat was eigenlijk mijn vraag.Ardbeg wrote: ↑11 Apr 2022, 14:19
Ivoorkust zou ik wel grappig vinden, gezien zijn vader uit Kameroen komt en moeder uit Senegal! Opgegroeid in Belgie, dat wel!
https://lh3.googleusercontent.com/eLHuF ... 250-p-e365
Heel groot talent en zou een ongelooflijke stunt zijn denk ik. Vraag me echter af hoe realistisch het is maar is wel een heel groot talent!Ardbeg wrote: ↑12 Apr 2022, 09:03 Ondanks dat Mauro het momenteel prima doet, wil ik toch even deze jonge speler uitlichten:
Luca Netz. Linksback van Borussia, heeft al de interesse van Bayern en Manchester United en City. Dat heeft hij afgewezen, daar hij zeker wil zijn van een basisplek.
Het lijkt er dus op dat deze jongen wat zorgvuldiger met zijn carriere bezig is, ipv direct het grote geld te ruiken. Dan zou een stap naar PSV en strijden voor het kampioenschap een mooie tussenstap zijn. Hoe haalbaar hij is vind ik een lastige. Transfermarkt zegt 5 miljoen maar dat zegt niets.