Nieuwe trainer PSV

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Robson de Souza
Vedette

PCGC wrote: 31 May 2023, 15:24
Juancho wrote: 31 May 2023, 14:33

Hoe zit het met Marsch dan die je gister noemde volgens je bron....
Hoe moet ik dat weten? Ik ken heel die Marsch niet, weet niet eens of ie in beeld is joh.
Ik deel alleen in het geruchten topic wat ik hoorde van iemand die denkt het wel te weten en op basis van wat ie eerder wist te melden nog voordat iemand anders er mee naar buiten kwam (over dat Ruud zijn ontslag ingediend had) en nu ook weer goed lijkt te zitten met Spierings, zou het best weleens 3 uit 3 kunnen worden voor die bron.

Kan het ook niet doen.
Graag delen! Maar ik denk dat Juancho het net als ik uit nieuwsgierigheid vroeg. Je bron zat zeker met Van Nistelrooy goed en dat was iets wat voor iedereen uit de lucht kwam vallen, dus de kans dat hij nu weer goed zit is zeker aanvwezig!
loginnaam
Internationale topspeler

Brael wrote: 31 May 2023, 15:17Haha nee dan liever Petertje inderdaad.
Kijk, en aangezien ik er vanuit ga dat jij ook het liefst de trainer wil die tot de beste prestaties leidt, zijn we het dan toch nog met elkaar eens geworden :mrgreen:

Overigens verwacht ik geen onbekende naam uit de hoge hoed, volgens mij was de laatste verrassende trainersaanstelling Bobby Robson in 1990... Ook de naam van Schmidt zong hier al rond op het forum en in de media voordat hij werd aangesteld.
Robson de Souza
Vedette

Marsch wordt overigens ook aan Monaco gelinked op het moment.
Ardbeg
Mister PSV

Ik zal vanavond nog wel eens kijken of ik iets interessants zien bij het stadion.
PCGC
Vedette

Brael wrote: 31 May 2023, 15:17En daarna ontslagen bij Dortmund, ontslagen bij Leverkusen en ontslagen bij Lyon.
En met Dortmund voor de eerste en enigste keer in zijn leven gespeeld en in een groep met Real, Spurs en APOEL Nicosia welgeteld 2(!) hele punten gehaald.

Die lui worden daar nog badend in het zweet wakker van Petertje en zijn spelopvattingen, met zijn 4-4 tegen Schalke als dieptepunt.
#FreeGeneratie4
Wilysimba
Lid van verdienste

Ik ben helaas aan het werk, daarom overdag niet in de gelegenheid om langs de Herdgang of het stadion te rijden.
PSV doet dit soort meetings volgens mij op de Herdgang en niet in het stadion. Ze hebben op de Herdgang meer ruimte om het discreet te doen.

Helaas hebben ze hekken met zichtbelemmering geplaatst, dus het spotten is het laatste jaar een stuk lastiger geworden.
ComeOnPSV
Vedette
Clubvoorkeur: PSV

Wilysimba wrote: 31 May 2023, 15:32Helaas hebben ze hekken met zichtbelemmering geplaatst, dus het spotten is het laatste jaar een stuk lastiger geworden.
Ze worden gek van je :D
PCGC
Vedette

Misschien kunnen we met zijn allen bijspringen om zo’n grote Joop van Tellingen camera aan te schaffen voor Wilysimba , ook voor de moeilijk bereikbare plekjes!
#FreeGeneratie4
SKERLA
Legende
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Ardbeg wrote: 31 May 2023, 15:30 Ik zal vanavond nog wel eens kijken of ik iets interessants zien bij het stadion.
Let vooral op rode jurkjes of sensationele roodborstjes.
Ted Lasso
Bankzitter
Old name: FC Bavaria
Clubvoorkeur: Wa zoude denken?
Favoriete speler: Olivier Boscagli

SKERLA wrote: 31 May 2023, 15:37
Ardbeg wrote: 31 May 2023, 15:30 Ik zal vanavond nog wel eens kijken of ik iets interessants zien bij het stadion.
Let vooral op rode jurkjes of sensationele roodborstjes.
Rode borstjes? Zeg ff tegen je buurvrouw dat ze wel goed smeert. De UV-index gaat door het dak namelijk.
Scheids, 't is gin corner en ok gin boitespel.
Riffii
Geselecteerd voor Oranje

PCGC wrote: 31 May 2023, 15:35 Misschien kunnen we met zijn allen bijspringen om zo’n grote Joop van Tellingen camera aan te schaffen voor @Wilysimba , ook voor de moeilijk bereikbare plekjes!
Of een gewoon een goede drone, dan kan willy tijdens zn werk gewoon eff spotten vanuit de lucht!
Sanga are u dead ???? NO MAN!
Zuc0
Nationale topspeler

ComeOnPSV wrote: 31 May 2023, 15:35
Wilysimba wrote: 31 May 2023, 15:32Helaas hebben ze hekken met zichtbelemmering geplaatst, dus het spotten is het laatste jaar een stuk lastiger geworden.
Ze worden gek van je :D
Ja maar waarom is er nog geen negentiendertien drone die 24-7 boven de Herdgang zweeft? Kan toch niet mensen, we lopen hopeloos achter.

EDIT: Riffii was me net voor.
Franciscus
Nationale topspeler
Favoriete speler: Mauro Jr

loginnaam wrote: 31 May 2023, 15:27
Kijk, en aangezien ik er vanuit ga dat jij ook het liefst de trainer wil die tot de beste prestaties leidt, zijn we het dan toch nog met elkaar eens geworden :mrgreen:
Ik wil dat eigenlijk niet per sé. Er is ook de likeability factor en daarbij scoort Bosz een onvoldoende wat mij betreft. Net als dat ik destijds van Gaal niet echt zag zitten, hoewel dat een sterker sentiment was. Ik zie hem ook niet matchen met de PSV cultuur. Ik weet het, slappe argumenten, maar ik heb gewoon niet zo veel zin in Bosz.
Brael
Vedette

loginnaam wrote: 31 May 2023, 15:27
Zoals ik al zei, is het me nooit om de specifieke vergelijking met Frons te doen geweest, ik benoemde hem alleen omdat hij de directe voorganger was en dat er daarom dus een behoorlijk eerlijke vergelijking mogelijk was. Maar Frons (die gelukkig niet aan de orde is) en Petertje vind ik allebei echt totaal ongeschikt.
ShovingNE2
Site Admin

Brael wrote: 31 May 2023, 15:17En daarna ontslagen bij Dortmund, ontslagen bij Leverkusen en ontslagen bij Lyon.
Hired to be fired. Echt iedere trainer.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Brael
Vedette

Er zijn toch wel genoeg trainers die een heel stuk stabielere carrière-statistieken kunnen overleggen dan Petertje Bosz hoor.
Josef Dettelbacher
Legende

Brael wrote: 31 May 2023, 16:28 Er zijn toch wel genoeg trainers die een heel stuk stabielere carrière-statistieken kunnen overleggen dan Petertje Bosz hoor.
Mja soms is het ook een principekwestie. V Nistelrooij stapte zelf op, maar elke andere trainer wacht netjes op de ontslagvergoeding.

En verder is het maar net welke waarde je eraan geeft. Frank de Boer, Cocu en v Bronckhorst hebben samen 8 titels gepakt tussen 2010 en 2020. Samen zijn ze ook al 7x ontslagen naderhand. Misschien hangen we wel te veel gewicht aan resultaten in het buitenland, en volstaat het prima in de Nederlandse competitie.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Josef Dettelbacher
Legende

Ik heb vandaag niet alles kunnen volgen, maar klopt het dat er inmiddels tegenstrijdige bronnen zijn die beweren dat het Bosz / Marsch wordt?

En dat PSV vanavond iig gaat zeggen dat Cocu het niet wordt? (Hoe vreemd dat ook klinkt)
Ykhim
Lid scoutingsteam

ShovingNE2 wrote: 31 May 2023, 16:24Hired to be fired. Echt iedere trainer.
Ja, maar niet iedere trainer doet dat zonder iets te winnen of zonder iets na te laten. Maar waar Bosz komt, daar worden clubs afgebroken.

Een man die teert op een leuk seizoen bij Ajax waarin hij genoeg hype genereerde omdat de Europese overwinning zo verfrissend waren. Andermaal zonder prijs overigens. Mourinho lacht volgens mij nog steeds om die Europese finale. Fellaini in de spits zetten was genoeg om heel Ajax te ontregelen.
Brael
Vedette

Josef Dettelbacher wrote: 31 May 2023, 16:36 Mja soms is het ook een principekwestie. V Nistelrooij stapte zelf op, maar elke andere trainer wacht netjes op de ontslagvergoeding.

En verder is het maar net welke waarde je eraan geeft. Frank de Boer, Cocu en v Bronckhorst hebben samen 8 titels gepakt tussen 2010 en 2020. Samen zijn ze ook al 7x ontslagen naderhand. Misschien hangen we wel te veel gewicht aan resultaten in het buitenland, en volstaat het prima in de Nederlandse competitie.
Opstappen of ontslagen worden is één ding, al zijn er niet zoveel trainers die zelf opstappen. Maar er zijn ook genoeg trainers die jarenlang bij een club blijven zitten, of netjes stapjes omhoog maken van club naar club. Dat lukte Peter Bosz ook, totdat hij bij Ajax kwam. Het niveau Ajax is zijn plafond gebleken, waarna zijn carrière eigenlijk gewoon een aaneenschakeling van mislukkingen is geweest, waar de ene mislukking iets langer op zich liet wachten dan de andere.

Verder heb je wel een punt, dat coaches die in Nederland succesvol waren, het in het buitenland ook niet hebben laten zien. Interessant punt. Wellicht dat de Eredivisie tactisch niet het allerhoogste vraagt, omdat veel kleinere clubs weigeren de bus te parkeren, en je er dus als dominante club redelijk doorheen kan voetballen. Maar misschien heeft elk ontslag ook zijn eigen verhaal. Cocu maakte met Fenerbahce een hele rare keuze, bijvoorbeeld. En dat Frank de Boer het in het buitenland niet heeft gered, is niet zo'n verrassing. Die kon er bij Ajax ook al weinig van, zijn kampioenschappen hebben daarin heel veel (of eigenlijk: alles) verbloemd.
Ardbeg
Mister PSV

Nou. Klaar met werk voor vandaag. Op het fietsje de zon in. Belofte maakt schuld. De Herdgang is angstvallig stil, buiten een spierwit sportmodel wagen die de Herdgang op reed. Ik kreeg hem net van ver op de gevoelige plaat. Stond overigens niet bij de reguliere parkeerplaatsen toen ik keek.

Image

Ik zag wel iemand op de tribune druk bellen maar daar viel de schaduw te veel op. Neem aan dat het Paul is.

Image

Ondertussen ben ik onderweg naar ons mooie stadion, waar ik onderweg iemand in een shirt van een niet nader te noemen club zie lopen. Hij kreeg uiteraard een smerige blik toegeworpen, de blije lul. We gaan door.

Ok. Aangekomen bij het stadion. Godverdomme, het is nog steeds kei warm. Ik weet niet of ik me nog een keer laat overhalen om dit te doen, Sensation. Geen drol te zien, nog minder dan vanmiddag.

Kapotgezweet en onvoldaan signing out,

Ardbeg.
Last edited by Ardbeg on 31 May 2023, 17:01, edited 3 times in total.
Thijs
Lid van verdienste
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Ykhim wrote: 31 May 2023, 16:44
ShovingNE2 wrote: 31 May 2023, 16:24Hired to be fired. Echt iedere trainer.
Ja, maar niet iedere trainer doet dat zonder iets te winnen of zonder iets na te laten. Maar waar Bosz komt, daar worden clubs afgebroken.

Een man die teert op een leuk seizoen bij Ajax waarin hij genoeg hype genereerde omdat de Europese overwinning zo verfrissend waren. Andermaal zonder prijs overigens. Mourinho lacht volgens mij nog steeds om die Europese finale. Fellaini in de spits zetten was genoeg om heel Ajax te ontregelen.
Je bent wel erg uitgesproken negatief over onze nieuwe trainer. Dat ken ik helemaal niet van je. Hoe komt het dat je zo uitgesproken negatief bent, mr. Positivo?
René1978
Nationale topspeler

Ardbeg wrote: 31 May 2023, 16:58 Nou. Klaar met werk voor vandaag. Op het fietsje de zon in. Belofte maakt schuld. De Herdgang is angstvallig stil, buiten een spierwit sportmodel wagen die de Herdgang op reed. Ik kreeg hem net van ver op de gevoelige plaat. Stond overigens niet bij de reguliere parkeerplaatsen toen ik keek.

Image

Ik zag wel iemand op de tribune druk bellen maar daar viel de schaduw te veel op. Neem aan dat het Paul is.

Image

Ondertussen ben ik onderweg naar ons mooie stadion, waar ik onderweg iemand in een shirt van een niet nader te noemen club zie lopen. Hij kreeg uiteraard een smerige blik toegeworpen, de blije lul. We gaan door.

Ok. Aangekomen bij het stadion. Godverdomme, het is nog steeds kei warm. Ik weet niet of ik me nog een keer laat overhalen om dit te doen, @Sensation. Geen drol te zien, nog minder dan vanmiddag.

Kapotgezweet en onvoldaan signing out,

Ardbeg.
Haha. Je hebt wel talent, man.
Menno1
Legende

PCGC wrote: 31 May 2023, 13:07
Menno1 wrote: 31 May 2023, 11:53 Prima keuze. Nederlander, duidelijke spel filosofie, aantrekkelijk voetbal en als kers op de slagroom alle Ajacieden in mineur.
Iemand die nooit concessies doet aan zijn speelwijze , die makkelijk te verdedigen is. Nooit iets gewonnen heeft en overal met ruzie is weggegaan.

Prima keuze inderdaad!
Hebben we het nu alweer over de ShovingNE2 ?
Josef Dettelbacher
Legende

Ik stond net buiten te schilderen, en dan doe ik vaak een shirt aan dat vies mag worden en kapot kan zonder dat ik het vervelend vind, oftewel een Ajax shirt. Komt er opeens een zwetende vent met smartphone in de hand vloekend en schuimbekkend voorbij gefietst. Moest bijna politie aan te pas komen..
Post Reply