Heb ik ook eens gedaan.
Supporters die rare dingen schrijven verkiezen boven de wedstrijd kijken, dat zal ik nooit begrijpen.
Heb ik ook eens gedaan.
Kvond hem vorig jaar ook al goed spelen heel vaak ! Was meestal de enige die ontzettend gevaarlijk was en bijna altijd 1 op 1 dekking kreeg.Ykhim wrote: ↑24 Aug 2024, 23:45Yep, en een assist erbij vandaag. Topscorer van de competitie ook. Zijn G/A had vandaag nog veel hoger kunnen uitvallen als hijzelf en z'n teamgenoten wat minder onrustig waren geweest voor de goal, maar als je het wedstrijdtopic leest, dan krijg je bijna het idee alsof we de zoon van de lokale bakker hebben opgesteld. Toch vreemd, die onderwaardering voor Lozano.
Eerste helft was het toch ook weinig soeps? Op het eind ging hij beter speler en lukte ook dingen. Vond het daarvoor verre van goed spelen. Maar goed dat er geen alternatieven waren en hij de 90 min kon maken.Ykhim wrote: ↑24 Aug 2024, 23:45Yep, en een assist erbij vandaag. Topscorer van de competitie ook. Zijn G/A had vandaag nog veel hoger kunnen uitvallen als hijzelf en z'n teamgenoten wat minder onrustig waren geweest voor de goal, maar als je het wedstrijdtopic leest, dan krijg je bijna het idee alsof we de zoon van de lokale bakker hebben opgesteld. Toch vreemd, die onderwaardering voor Lozano.
Je schrijft Noa Lang verkeerd.XaviS7mons wrote: ↑25 Aug 2024, 10:05 Ik vind Lozano eigenlijk beter vanaf rechts, dus laat Baka volgende week maar lekker op de bank zitten
Mij lijkt Noa Lang juist niet beter vanaf rechts.Gomes92 wrote: ↑25 Aug 2024, 11:28Je schrijft Noa Lang verkeerd.XaviS7mons wrote: ↑25 Aug 2024, 10:05 Ik vind Lozano eigenlijk beter vanaf rechts, dus laat Baka volgende week maar lekker op de bank zitten
Verdient wat mij betreft ook een basisplek op basis van nu. Lang zou zich dan via invalbeurten moeten laten zien en z'n topvorm zien terug te vinden.
En wat zou die geanticipeerde aankoop dan moeten doen tot aan de winter?
Goeie vraag voor Bosz. Die wilde namelijk ook al anticiperen deze zomerJosef Dettelbacher wrote: ↑01 Sep 2024, 17:30En wat zou die geanticipeerde aankoop dan moeten doen tot aan de winter?
Zijn Ndala en Younis dat niet dan?
Ja ik vind dit te makkelijk. Lozano is zo goed dat je dat niet altijd kan vervangen. Of er nu of straks een aanvaller bij komt dan zal die sowieso minder zijn in bepaalde aspecten.
Je mag hopen - en er ook wel vanuit gaan - dat Stewart al wel bezig is met vervangers zoeken voor de winterstop. In beeld houden wie wellicht buiten de gewenste basispositie valt en daar op toeslaan.11 Tinus wrote: ↑01 Sep 2024, 17:32Ja ik vind dit te makkelijk. Lozano is zo goed dat je dat niet altijd kan vervangen. Of er nu of straks een aanvaller bij komt dan zal die sowieso minder zijn in bepaalde aspecten.
Nu Bakayoko blijft is het alleen maar logischer dat die vervanger niet nu komt. Laten we eerst eens kijken wat we kunnen met de spelers die we wel hebben (Driouech, jeugd of Tillman/Saibari).
Als Bakayoko hier heel het seizoen is zoeken we enkel een stand in. Je hebt 5 maanden Lozano en daarna is wellicht een andere speler in staat om Bakayoko te back-uppen.Prof_napo wrote: ↑01 Sep 2024, 17:34Je mag hopen - en er ook wel vanuit gaan - dat Stewart al wel bezig is met vervangers zoeken voor de winterstop. In beeld houden wie wellicht buiten de gewenste basispositie valt en daar op toeslaan.11 Tinus wrote: ↑01 Sep 2024, 17:32
Ja ik vind dit te makkelijk. Lozano is zo goed dat je dat niet altijd kan vervangen. Of er nu of straks een aanvaller bij komt dan zal die sowieso minder zijn in bepaalde aspecten.
Nu Bakayoko blijft is het alleen maar logischer dat die vervanger niet nu komt. Laten we eerst eens kijken wat we kunnen met de spelers die we wel hebben (Driouech, jeugd of Tillman/Saibari).
Dus dan hopelijk een relatief jonge buitenkans oppikken in de winterstop die je een half jaar kan laten wennen bij PSV ;-)