Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
DeBruyne
Meervoudig international

Ik ben ook zeer benieuwd, nu onze Duitse enclave volgend seizoen gaat vertrekken, of we nog steeds zo intensief 'scouten' in deze regio.
Ardbeg
Mister PSV

Sensation wrote: 12 Apr 2022, 09:11 Enorm talent, verdiend wel volgens mij al 2mil per jaar bij Monchengladbach
https://m.aiscore.com/salary/player-luc ... i2gmw8fokn

Ik weet niet of dit klopt, zal wel niet aan de layout te zien. Lijkt me ook een lastig verhaal om zo'n speler naar PSV te krijgen. Tenzij hij zelf overtuigd is dat een dergelijke stap het beste voor hem is en hij inderdaad niet al 2 miljoen per jaar verdient.
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Ardbeg wrote: 12 Apr 2022, 09:16
Sensation wrote: 12 Apr 2022, 09:11 Enorm talent, verdiend wel volgens mij al 2mil per jaar bij Monchengladbach

Ik weet niet of dit klopt, zal wel niet aan de layout te zien. Lijkt me ook een lastig verhaal om zo'n speler naar PSV te krijgen. Tenzij hij zelf overtuigd is dat een dergelijke stap het beste voor hem is en hij inderdaad niet al 2 miljoen per jaar verdient.
https://salarysport.com/football/player/luca-netz/
Ardbeg
Mister PSV

Sensation wrote: 12 Apr 2022, 09:23
Ardbeg wrote: 12 Apr 2022, 09:16

https://salarysport.com/football/player/luca-netz/
Da's wel heel flink ja.
Madueke
Legende

Meijer van Groningen voor 6 miljoen naar Brugge. 18 Eredivisiepotjes gespeeld. :money:
Heruone
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: PSV

Pff gekkenwerk. Gaat nergens meer over. Maar het toont wel aan dat de prijzen zijn gestegen. En dat dat ook voor PSV geldt.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Momfer
Vaste waarde in elftal

Voor dat geld haal je Veerman op, helemaal knettah!
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Ach kan ook positief zijn; als dit de bedragen worden die clubs als Groningen, Heerenveen en Twente voor hun spelers willen, dan mogen ze ook meer gaan betalen als ze een bankzitter van ons over willen nemen. Dan is een Sadilek, die basisspeler is bij Twente, niet slechts voor 1,5mil bij ons op te halen maar mogen ze gewoon minimaal 3-4 mil gaan aftikken.
M.Delgado
Vaste waarde in elftal

Sensation wrote: 13 Apr 2022, 10:25 Ach kan ook positief zijn; als dit de bedragen worden die clubs als Groningen, Heerenveen en Twente voor hun spelers willen, dan mogen ze ook meer gaan betalen als ze een bankzitter van ons over willen nemen. Dan is een Sadilek, die basisspeler is bij Twente, niet slechts voor 1,5mil bij ons op te halen maar mogen ze gewoon minimaal 3-4 mil gaan aftikken.
Marktwerking in optima forma!
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Het aflopende contract van Hector Herrera is nog niet verlengd en hij heeft volgens mij nog geen nieuwe club. Dit vind ik nou een echte speler wat een homerun kan betekenen voor PSV. Hij verdient nu 3.5 miljoen en dat is te veel voor PSV maar hij is 31 en wordt volgende week 32 en kan nog makkelijk 2 a 3 jaar vooruit. Hij zou dus perfect passen op een middenveld met Veerman (meest offensief) en dan Herrera als allrounder en Guti als uitsmijter op 6.

Die jongen heeft genoeg geld verdiend bij Porto en Atletico (transfervrij gekomen) en zou de 'Guardado' route interessant kunnen vinden als hij speeltijd belangrijker vindt dan salaris. Ik denk dat het een long shot is maar zo 'n speler halen voor het middenveld is wel even wat anders dan Q.Timber (die ook goed is meer ik denk nu al te duur) en tevens brengt hij ervaring en leiderschap wat we eigenlijk veel dreigen te verliezen. Dit jaar op het prille begin na best fit en toch ook flink wat wedstrijden gespeeld.
hondjevandebakker
Internationale topspeler

11 Sir Tinus wrote: 13 Apr 2022, 21:55 Het aflopende contract van Hector Herrera is nog niet verlengd en hij heeft volgens mij nog geen nieuwe club. Dit vind ik nou een echte speler wat een homerun kan betekenen voor PSV. Hij verdient nu 3.5 miljoen en dat is te veel voor PSV maar hij is 31 en wordt volgende week 32 en kan nog makkelijk 2 a 3 jaar vooruit. Hij zou dus perfect passen op een middenveld met Veerman (meest offensief) en dan Herrera als allrounder en Guti als uitsmijter op 6.

Die jongen heeft genoeg geld verdiend bij Porto en Atletico (transfervrij gekomen) en zou de 'Guardado' route interessant kunnen vinden als hij speeltijd belangrijker vindt dan salaris. Ik denk dat het een long shot is maar zo 'n speler halen voor het middenveld is wel even wat anders dan Q.Timber (die ook goed is meer ik denk nu al te duur) en tevens brengt hij ervaring en leiderschap wat we eigenlijk veel dreigen te verliezen. Dit jaar op het prille begin na best fit en toch ook flink wat wedstrijden gespeeld.
Helaas. Die heeft al getekend in de MLS
Massimo
Legende

Met Veerman in je selectie weet ik nog zo net niet of Timber daardoor een interessante optie is. Ik zou eerder naar een ander type (Timber is wel weer een iets ander type dan Veerman) kijken wat eerder op Sangaré lijkt en/of een speler die al een dosis relevante ervaring in de pocket heeft.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

hondjevandebakker wrote: 13 Apr 2022, 21:59
11 Sir Tinus wrote: 13 Apr 2022, 21:55 Het aflopende contract van Hector Herrera is nog niet verlengd en hij heeft volgens mij nog geen nieuwe club. Dit vind ik nou een echte speler wat een homerun kan betekenen voor PSV. Hij verdient nu 3.5 miljoen en dat is te veel voor PSV maar hij is 31 en wordt volgende week 32 en kan nog makkelijk 2 a 3 jaar vooruit. Hij zou dus perfect passen op een middenveld met Veerman (meest offensief) en dan Herrera als allrounder en Guti als uitsmijter op 6.

Helaas. Die heeft al getekend in de MLS
Oh, dat had ik niet gevonden.
Ardbeg
Mister PSV

Massimo wrote: 13 Apr 2022, 22:00 Met Veerman in je selectie weet ik nog zo net niet of Timber daardoor een interessante optie is. Ik zou eerder naar een ander type (Timber is wel weer een iets ander type dan Veerman) kijken wat eerder op Sangaré lijkt en/of een speler die al een dosis relevante ervaring in de pocket heeft.
Amadou of Lucien ;)
Ren Höek
Vedette

11 Sir Tinus wrote: 13 Apr 2022, 22:02 Oh, dat had ik niet gevonden.
https://www.mlssoccer.com/news/a-massiv ... re-of-hous

Geld is dus belangrijker dan speeltijd op niveau ;)
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Fc Denzel
Vaste waarde in elftal

Ayoze Perez heeft een contract tot 2023

https://www.transfermarkt.nl/ayoze-pere ... ler/246968
Ardbeg
Mister PSV

Fc Denzel wrote: 15 Apr 2022, 12:46 Ayoze Perez heeft een contract tot 2023

Ok en waarom vind je hem interessant?
Fc Denzel
Vaste waarde in elftal

Ardbeg wrote: 15 Apr 2022, 13:11
Fc Denzel wrote: 15 Apr 2022, 12:46 Ayoze Perez heeft een contract tot 2023

Ok en waarom vind je hem interessant?
Technische speler met een prima leeftijd, kan op beide flanken spelen als hangende buitenspeler.
Een type Pereiro maar dan met iets meer pit.

Bij Newcastle speelde hij vooral als (lopende) middenvelder. Bij Leicester komt hij er vaak in als flankspeler of extra spits.

Hieronder nog een filmpje om wat meer gevoel bij de speler Ayoze Perez te krijgen! ;)

Ryme
Vaste waarde in elftal

Moet dit nu echt na gisteren? Kon deze suggestie niet over twee weken een keer gedropt worden? Fucking hell.
OnsPSV
Meervoudig international

Een speler die compleet onhaalbaar lijkt, maar door zijn contract misschien toch haalbaar is: Nicolas De La Cruz!

24-jarige nummer 8 van River Plate en tevens de reserve aanvoerder van de club. Ruud Schijnt 4-3-3 met de punt naar achteren te willen spelen. Veerman en De La Cruz voor een goede 6 lijkt me uitstekend. Behoorlijke allrounder met pit en leiderschap. Contract tot december 2022.

Jwoeloe
Moderator

Uit 2017:
'PSV heeft middenvelder Nicolás De La Cruz in het vizier'
28 juni 2017 07:39 - Ovacion
Volgens media in Uruguay is PSV een van de geïnteresseerde clubs in Nicolás De La Cruz. De 20-jarige middenvelder komt momenteel uit voor Liverpool Montevideo. Hij viel op op het WK onder 20 waar hij met Uruguay als vierde eindigde. PSV zou echter nadrukkelijke concurrentie hebben van AC Milan en een niet nader genoemde club uit Spanje.

Met name AC Milan zou een geduchte concurrent zijn. Volgens de berichtgeving zijn de Italianen bereid de middenvelder een jaar te verhuren aan River Plate. Bij die club speelt zijn broer. De la Cruz krijgt daarbij een dochter en hij zou volgens de berichtgeving daarom graag nog een jaar in Zuid-Amerika blijven.

De middenvelder heeft overigens dezelfde zaakwaarnemer als Gaston Pereiro.
Alleen die laatste zin zou al voldoende moeten zijn om het niet te doen.
nilssonH
Moderator

Jerdy Schouten speelt prima uit bij Juventus, en doet het sowieso goed bij Bologna. Weet niet of hij nog haalbaar is, maar heeft zich echt goed ontwikkelt daar in Italië.
OnsPSV
Meervoudig international

Zonde, want dat detail van Paco Casal is wel vrij belangrijk. Brands heeft openlijk uitgesproken niet meer om tafel te willen met deze zakenwaarnemer *kuch kuch Clown
Standbeeld
Mister PSV

nilssonH wrote: 16 Apr 2022, 19:46 Jerdy Schouten speelt prima uit bij Juventus, en doet het sowieso goed bij Bologna. Weet niet of hij nog haalbaar is, maar heeft zich echt goed ontwikkelt daar in Italië.
https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=402787
Voormalig KG
Lid scoutingsteam

Wat betreft rechtsback zie ik graag dat PSV zich richt op een speler als Alessio Castro-Montes van Genk. Deze jongen is zo veelzijdig als Mauro Junior zowel inzetbaar op links als rechts.

Hij is een speler die met zijn spel de interesse van Pemier League clubs heeft gewekt waar wordt ingeschat dat hij mee kan, hoge intensiteit en 90 minuten knallen. In het verleden al op de radar van de Spurs en Sevilla gestaan, nooit de stap gemaakt mede door de corona perikelen.

De afgelopen jaren vaak als een aanvallende wingback gespeeld en mede daardoor erg interessant voor een aanvallende ploeg met een dominante speelwijze.
In de jeugd bij Anderlecht opgeleid als middenvelder zorgt ervoor dat hij in zijn passing heel secuur en betrouwbaar is.
Hij is niet groot, maar komt hierdoor sneller weg met stevig fysiek contact tijdens de wedstrijd.
Hij speelt vaak fysiek dicht in de dekking op zijn mannetje.
Daarnaast heeft hij de neiging om de defensieve loopgraven te verlaten en veel druk te zetten op de tegenstander, dit lukt hen vaak goed door zijn redelijke snelheid en is een reden waarom hij vaak hoge cijfers haalt met interceptie tijdens een wedstrijd.
Hij laat ook zien dat het een slimme jongen is die het spel kan lezen en in het hoofd van een tegenstander gaat zitten.

Mooie eigenschap is dat hij nooit twijfelt, als hij gaat dribbelen dan gaat hij ervoor hetzelfde geldt als hij een pass wilt geven dan aarzelt hij ook niet.
Dit zorgt voor veel snelheid in het spel.
Instinctief kan hij ook goed inschatten wanneer hij moet dribbelen, stoppen met dribbelen, kiezen voor een pass of door dribbelen. Een bijzondere eigenschap in het huidige topvoetbal.
In tegenstelling tot veel backs kruipt deze jongen bij aanvallen vaak naar binnen, als hij niet dribbelt, om vervolgens met zijn linkervoet een bal achter de verdediging te geven op de spits

Wat betreft stijl als rechtsback is hij te vergelijken met een soort spelmaker va

Een speler die gemaakt is om de half-spaces aan te vallen tussen de tegenstander's back en centrale verdediger.

Al jaren is deze jongen te vinden tussen de wingbacks die het meest gebruikt worden in de 16 van de tegenstander, evenals onze voormalig aanvoerder Dumfries.

Als een teamgenoot in balbezit is zoekt hij de zijkant op richting de zijlijn om zo voor zichzelf de beste mogelijke positie voor een snelle voorzet te creëren. Waarbij hij met een diepe crossbal vaak de tweede paal zoekt, waardoor hij aanvallers tijd geeft om zich te positioneren en bij de achterlijn zijn dit kanonskogels richting de vijf meter voor verwarring.

Daarnaast aan de bal kan hij naar binnen komen en behalve een pass ook een fantastisch schot afleveren in de verre hoek. Linksbenige al is zijn rechtervoet ook in staat tot krachtige schoten.

Typisch voor het voorin te vinden zijn naar binnen trekken en schot met links.

Dit jaar goed voor 3 goals en 5 assists.
Vorig seizoen goed voor 6 goals.
Post Reply