Gedoe met supporters

Dit is het forum voor stadionzaken.
Post Reply
Prof_napo
Internationale topspeler
Posts: 4,619
Joined: 23 Feb 2022, 09:56
Clubvoorkeur: v.v. UNA
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 27 May 2024, 20:01 We beschermen de relschoppers en vallen de politie aan met alle mogelijke juridische middelen. Er komt een moment dat de ME niet meer op komt dagen en twee groepen demonstranten elkaar op gruwelijke wijze te lijf gaan. Of een binnenstad echt totaal vernield en geplunderd wordt. En dan?
Lees je uberhaupt wel wat er wordt geschreven?
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Hup. Alleen maar roepen dat dingen niet kunnen. En dan op je morele paard dat mensen niet lezen.
Prof_napo wrote: 27 May 2024, 20:05Kijk, daar gaan we weer: Strenger straffen is altijd de oplossing en indien dat niet geopteerd wordt gaan we de perceptie wekken dat we het maar accepteren.
nee @ShovingNE2, je standaard reactie is juist de Yesilgoz-manier, hard roepen en niet luisteren naar experts.
Prof_napo wrote: 27 May 2024, 20:05We hebben op basis van een escalatieladder een manier afgesproken waarop de politie mag optreden, waarom zou dat sneller moeten opschalen tot een niveau dat men bewust lichamelijk letsel aangedaan wordt zodat het "ellende waar je over 30 jaar nog aan terugdenkt" is?

En ja, dan ben ik blij dat er mensen opkomen om te voorkomen dat de politie die een geweldsmonopoly heeft terug wordt gefloten.
Snap ik. Jij ziet liever gewonde ME en politie dan relschoppers. De politie voor het hekje en de relschoppers niet te hard straffen want dat werkt niet.

Jouw denkwijze is onderdeel van het probleem waardoor het steeds verder uit de klauwen loopt.

Ik hoop dat de politie en de ME er gewoon een keer mee ophouden en niet ingrijpen omdat ze geen zin hebben om met ammoniak bespoten te worden of met ernstig letsel te worden afgevoerd. En dan gewoon eens kijken welke rokende puinhopen er overblijven. Ze zijn gestoord dat ze het allemaal nog doen terwijl ze zo in de steek gelaten worden.
These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
JoJo
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Prof_napo
Internationale topspeler
Posts: 4,619
Joined: 23 Feb 2022, 09:56
Clubvoorkeur: v.v. UNA
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 27 May 2024, 20:17 Hup. Alleen maar roepen dat dingen niet kunnen. En dan op je morele paard dat mensen niet lezen.
Prof_napo wrote: 27 May 2024, 20:05Kijk, daar gaan we weer: Strenger straffen is altijd de oplossing en indien dat niet geopteerd wordt gaan we de perceptie wekken dat we het maar accepteren.
nee @ShovingNE2, je standaard reactie is juist de Yesilgoz-manier, hard roepen en niet luisteren naar experts.
Prof_napo wrote: 27 May 2024, 20:05We hebben op basis van een escalatieladder een manier afgesproken waarop de politie mag optreden, waarom zou dat sneller moeten opschalen tot een niveau dat men bewust lichamelijk letsel aangedaan wordt zodat het "ellende waar je over 30 jaar nog aan terugdenkt" is?

En ja, dan ben ik blij dat er mensen opkomen om te voorkomen dat de politie die een geweldsmonopoly heeft terug wordt gefloten.
Snap ik. Jij ziet liever gewonde ME en politie dan relschoppers. De politie voor het hekje en de relschoppers niet te hard straffen want dat werkt niet.
Nee, ShovingNE2. Dit kunnen we oneindig blijven doen maar ik zie liever geen gewonde ME'er of politieagent. Ik zie liever dat er helemaal geen politieinzet benodigd zou zijn.

De demonstranten die te ver gaan moeten vervolgt worden en het is dan aan de rechter om de straf te bepalen, niet de politie. Nooit de politie.
ShovingNE2 wrote: 27 May 2024, 20:17 Jouw denkwijze is onderdeel van het probleem waardoor het steeds verder uit de klauwen loopt.
Ga eens wat onderzoek doen naar wat experts zeggen over de rol van straffen en hoe de politie zo effectief mogelijk zijn werk zou kunnen doen.
De constante roep om maar harder te straffen, welke onderbouwing heb je daar uberhaupt bij of is dit enkel roepen omdat het zo lekker klinkt?
ShovingNE2 wrote: 27 May 2024, 20:17 Ik hoop dat de politie en de ME er gewoon een keer mee ophouden en niet ingrijpen omdat ze geen zin hebben om met ammoniak bespoten te worden of met ernstig letsel te worden afgevoerd. En dan gewoon eens kijken welke rokende puinhopen er overblijven. Ze zijn gestoord dat ze het allemaal nog doen terwijl ze zo in de steek gelaten worden.
Ik hoop dat er een moment komt dat de politie niet meer nodig is. Voetbalwedstrijden met politieinzet buiten een paar wijkagenten zou niet nodig hoeven zijn. ME op standby is een kansloos gevolg van een klein deel van de 'supporters' die maar al te veel moeite hebben met zich gedragen.

Ik hoop dat de politie te alle tijden hun rol om eenieder te beschermen die in Nederland woont of verblijft, en daar horen zij zelf natuurlijk ook bij.

ShovingNE2 wrote: 27 May 2024, 20:17 Hup. Alleen maar roepen dat dingen niet kunnen. En dan op je morele paard dat mensen niet lezen.
Misschien ook eens inhoudelijk reageren in plaats van woorden in de mond leggen. Dat jij voorstander bent van knieschijven kapot schieten is niet onbekend. Dat maakt niet dat er niets mogelijk is, maar wel dat het proportioneel dient te zijn.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Hahaha. Lekker in de context.

En als jij het ergens niet mee eens bent vind je het 'niet inhoudelijk'. Jij bent immers de enige van de inhoud.

Maar ik vind dat jouw denkwijze onderdeel van het probleem is. Punt.
Ik hoop dat de politie te alle tijden hun rol om eenieder te beschermen die in Nederland woont of verblijft, en daar horen zij zelf natuurlijk ook bij.
Maar ze niet de middelen geven en direct klaar staan met een bataljon advocaten om ze aan te pakken als ze wat doen wat niet kan. Ze gaan er een keer mee ophouden. En dat komt omdat ze behalve tegen de relschoppers ook vechten tegen de morele politie die op de camerabeelden aan het kijken is of ze niet onnodig iemand in zijn kloten schoppen om ze voor de rechter te brengen.

Maar ik denk dat mijn en jouw standpunten helder zijn en dat wij daar samen niet uitgaan komen. Dus voor wat dat betreft laat ik het erbij of je moet met nieuwe geniale oplossingen komen. Bidden dat er alleen wijkagenten nodig zouden moeten zijn zou ik bij de SGP opperen, niet bij mij.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Prof_napo
Internationale topspeler
Posts: 4,619
Joined: 23 Feb 2022, 09:56
Clubvoorkeur: v.v. UNA
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 27 May 2024, 20:40 Hahaha. Lekker in de context.
Je haalt met regelmaat de woorden van menig gebruiker op dit forum uit de context en zet ze vervolgens op twijfelachtige manier neer om woorden in de mond te leggen. Uit de context, de context in beide gevallen is gedoe met supporters, in beide gevallen opteer je voor het gebruik van vuurwapens door de politie.
ShovingNE2 wrote: 27 May 2024, 20:40 En als jij het ergens niet mee eens bent vind je het 'niet inhoudelijk'. Jij bent immers de enige van de inhoud.
Dat claim ik niet, ik stel dat je jouw standpunten matig onderbouwt en je vooral roept zonder ook al te veel feitelijke onderobuwing mee te geven waarom het wel zou werken.
ShovingNE2 wrote: 27 May 2024, 20:40 Maar ik vind dat jouw denkwijze onderdeel van het probleem is. Punt.
Ik hoop dat de politie te alle tijden hun rol om eenieder te beschermen die in Nederland woont of verblijft, en daar horen zij zelf natuurlijk ook bij.
Dat mag, en in de wereld van vandaag denk ik niet dat meer geweld en harder straffen de oplossing is als je menig onderzoek doorneemt die juist daar op inzoomt.
ShovingNE2 wrote: 27 May 2024, 20:40 Maar ze niet de middelen geven en direct klaar staan met een bataljon advocaten om ze aan te pakken als ze wat doen wat niet kan. Ze gaan er een keer mee ophouden. En dat komt omdat ze behalve tegen de relschoppers ook vechten tegen de morele politie die op de camerabeelden aan het kijken is of ze niet onnodig iemand in zijn kloten schoppen om ze voor de rechter te brengen.
Kan je dan ook aanwijzen welke middellen ze momenteel dan niet hebben?
https://www.politie.nl/binaries/content ... ddelen.pdf
ShovingNE2 wrote: 27 May 2024, 20:40 Maar ik denk dat mijn en jouw standpunten helder zijn en dat wij daar samen niet uitgaan komen. Dus voor wat dat betreft laat ik het erbij of je moet met nieuwe geniale oplossingen komen. Bidden dat er alleen wijkagenten nodig zouden moeten zijn zou ik bij de SGP opperen, niet bij mij.
Bidden? Hopen! Ik zou het graag zien dat we in een wereld zouden belanden waar het gebruik van geweld - primair door de onruststokers, secundair door de politie - niet zou plaatsvinden. Is dat reeel? Nee, ik ben de laatste die dat ontkent. Maar ik zou allerminst hopen - zoals jij doet - dat de politie haar kerntaak op een bepaald moment loslaat.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

Ik zou het wel willen zien hoeveel incidenten je nog hebt als je uitsupporters afschaft en geen politie inzet meer bij wedstrijden faciliteert, maar clubs zelf voor de veiligheid laat zorgen en enkel bij escalatie politie oproept.
These users thanked the author Thijs for the post (total 2):
TrixmJuancho
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Gezien de hoeveelheid en zwaarte van het geweld wat er plaatsvindt kan je vergeten dat clubs dat kunnen fixen. Met de blote handjes hooligans in het gareel houden? Neuh.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Thijs wrote: 27 May 2024, 20:53 Ik zou het wel willen zien hoeveel incidenten je nog hebt als je uitsupporters afschaft en geen politie inzet meer bij wedstrijden faciliteert, maar clubs zelf voor de veiligheid laat zorgen en enkel bij escalatie politie oproept.
En weer zal je het probleem niet aanpakken bij de bron. Tienduizenden gaan straffen omdat je het probleem niet aanpakt bij de daders.

Verder is de club al verantwoordelijk voor de veiligheid in een stadion. Dit is alleen in het stadion. De burgemeester is verder verantwoordelijk voor de veiligheid en openbare orde, dus buiten het stadion. (172 Gemeentewet). Dus tenzij je de wet wilt veranderen gaat dat niet.
koetje
Legende
Posts: 11,072
Joined: 25 Aug 2017, 07:40
FOOTB_REM_S: No

De enige oplossing is de ultracultuur uitroeien. Dan heb je 80% van de problemen opgelost. Zowel politie, clubs als gemeente spelen daarin een rol. Dat is heel moeilijk, wellicht onmogelijk. Aan de andere kant zijn het voor een belangrijk deel meelopers, die ook een andere keuze hadden kunnen maken.

Blijft die narcistische en parasiterende cultuur bestaan dan blijf je deze onzin houden. Ultra's houden namelijk niet van hun club maar enkel van het eigen groepje waar ze deel van uitmaken. En je moet indruk maken op de andere ultraclubjes in Europa. Dan ga je rare dingen doen waar iedereen last van heeft.
These users thanked the author koetje for the post (total 8):
ShovingNE2Gewitwel10. NilisYkhimR.MancoRen HöekJoJopsvgouda
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

koetje wrote: 27 May 2024, 21:59 De enige oplossing is de ultracultuur uitroeien. Dan heb je 80% van de problemen opgelost. Zowel politie, clubs als gemeente spelen daarin een rol. Dat is heel moeilijk, wellicht onmogelijk. Aan de andere kant zijn het voor een belangrijk deel meelopers, die ook een andere keuze hadden kunnen maken.

Blijft die narcistische en parasiterende cultuur bestaan dan blijf je deze onzin houden. Ultra's houden namelijk niet van hun club maar enkel van het eigen groepje waar ze deel van uitmaken. En je moet indruk maken op de andere ultraclubjes in Europa. Dan ga je rare dingen doen waar iedereen last van heeft.
Ik denk dat je het verschil tussen ultras en hooligans niet helemaal kent. Verder om het de enige optie te noemen is natuurlijk gewoon heel apart en slaat nergens op.

Wel weer een paar mooie vooroordelen die nergens op slaan. Niks met de club, alleen maar voor zichzelf en indruk willen maken op de rest. Mensen zijn meer dan 10 duizenden euro’s in een jaar kwijt om de club te volgen en spenderen in een jaar tijd meer aan sfeerwerk voor de club dan andere in hun hele leven doen.

Nogmaals, wat er gebeurd heeft weinig met ”ultra’s” te maken maar gewoon met debielen in het voetbal. Die zijn er altijd geweest. Tegenwoordig zie je het veel meer omdat er Social media is en daarbij is onze samenleving gewoon helemaal ontspoord. Dat heeft weinig met ultra’s groepen te maken. Maar om ultrasgroepen te gaan vergelijken met hooligans sla je imo de plank mis.

Laat de mensen lekker die willen zorgen voor meer sfeer in en om een stadion en pak de mensen aan die zich niet kunnen gedragen mbt tot geweld.
koetje
Legende
Posts: 11,072
Joined: 25 Aug 2017, 07:40
FOOTB_REM_S: No

danko-lazovic wrote: 28 May 2024, 01:48
koetje wrote: 27 May 2024, 21:59 De enige oplossing is de ultracultuur uitroeien. Dan heb je 80% van de problemen opgelost. Zowel politie, clubs als gemeente spelen daarin een rol. Dat is heel moeilijk, wellicht onmogelijk. Aan de andere kant zijn het voor een belangrijk deel meelopers, die ook een andere keuze hadden kunnen maken.

Blijft die narcistische en parasiterende cultuur bestaan dan blijf je deze onzin houden. Ultra's houden namelijk niet van hun club maar enkel van het eigen groepje waar ze deel van uitmaken. En je moet indruk maken op de andere ultraclubjes in Europa. Dan ga je rare dingen doen waar iedereen last van heeft.
Ik denk dat je het verschil tussen ultras en hooligans niet helemaal kent. Verder om het de enige optie te noemen is natuurlijk gewoon heel apart en slaat nergens op.

Wel weer een paar mooie vooroordelen die nergens op slaan. Niks met de club, alleen maar voor zichzelf en indruk willen maken op de rest. Mensen zijn meer dan 10 duizenden euro’s in een jaar kwijt om de club te volgen en spenderen in een jaar tijd meer aan sfeerwerk voor de club dan andere in hun hele leven doen.
Veel geld besteden aan je eigen status inderdaad.

Funfact: die spandoeken (knap en met veel energie in elkaar gezet) gaan heel vaak over de ultra's zelf. Spandoeken zoals toen met Gomes en Guardado lijken totaal uitgestorven, dat waren (imo) absolute hoogtepunten.
These users thanked the author koetje for the post:
MC Hammer
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

danko-lazovic wrote: 28 May 2024, 01:48Niks met de club, alleen maar voor zichzelf en indruk willen maken op de rest. Mensen zijn meer dan 10 duizenden euro’s in een jaar kwijt om de club te volgen en spenderen in een jaar tijd meer aan sfeerwerk voor de club dan andere in hun hele leven doen.
Daarom berokkenen ze de club ook zoveel schade natuurlijk. Tot in de tonnen per jaar. Ze houden echt van de club.... yeah right... Hou toch op: zij vinden zichzelf groter dan de club en acteren daar ook naar.
These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 6):
YkhimMC HammerpsvgoudaR.MancoTrixmkoetje
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

koetje wrote: 28 May 2024, 06:25
danko-lazovic wrote: 28 May 2024, 01:48

Ik denk dat je het verschil tussen ultras en hooligans niet helemaal kent. Verder om het de enige optie te noemen is natuurlijk gewoon heel apart en slaat nergens op.

Wel weer een paar mooie vooroordelen die nergens op slaan. Niks met de club, alleen maar voor zichzelf en indruk willen maken op de rest. Mensen zijn meer dan 10 duizenden euro’s in een jaar kwijt om de club te volgen en spenderen in een jaar tijd meer aan sfeerwerk voor de club dan andere in hun hele leven doen.
Veel geld besteden aan je eigen status inderdaad.

Funfact: die spandoeken (knap en met veel energie in elkaar gezet) gaan heel vaak over de ultra's zelf. Spandoeken zoals toen met Gomes en Guardado lijken totaal uitgestorven, dat waren (imo) absolute hoogtepunten.
Welke spandoeken zijn dit jaar over de “ultra’s” zelf gegaan? Aangezien het vaak is ben ik wel benieuwd. Kan je er vast zo een paar opnoemen..
Eindjehoger
Regelmatige invaller
Posts: 375
Joined: 26 Oct 2023, 12:39
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Luc Nilis
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 27 May 2024, 19:25
Søren wrote: 27 May 2024, 19:23Nou bv de helft van de stewards op de hoofdtribune weghalen en inzetten op de plekken waar het echt nodig is.
Kom op hoor. Jij denkt dat die doorgesnoven mafkezen en andere leden van de harde kern zich goed laten fouilleren door stewards? Dat kan je ze niet aan doen. Die worden geintimideerd en later teruggepakt. Of ze zitten er middenin en vinden het wel best.

Wil jij ze fouilleren? Een vrij bekende steward is er vorig jaar meegestopt omdat hij door eigen supporters in zijn been gestoken is.
Ik ben dit gelijk even na gegaan vanochtend, want ja lijkt me raar dat zoiets niet in de media komt als een vrijwilliger wordt neergestoken. Heb vanochtend gelijk onze SLO even berichtje gestuurd, zijn reactie: 'Wanne klets maat'.

Vervolgens ook even aan 2 stewards gevraagd of zij iets wisten, wisten van helemaal niks. Lijkt me dus dat je gewoon dingen verzint om je standpunt te bevestigen, kan je dit even rectificeren? Beschamend als admin dit.
These users thanked the author Eindjehoger for the post (total 5):
danko-lazovic1913PSV.MemphisGestelnaarZwarteCapuchon1913
RPSV94
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 792
Joined: 29 Jul 2022, 12:16
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 28 May 2024, 06:44
danko-lazovic wrote: 28 May 2024, 01:48Niks met de club, alleen maar voor zichzelf en indruk willen maken op de rest. Mensen zijn meer dan 10 duizenden euro’s in een jaar kwijt om de club te volgen en spenderen in een jaar tijd meer aan sfeerwerk voor de club dan andere in hun hele leven doen.
Daarom berokkenen ze de club ook zoveel schade natuurlijk. Tot in de tonnen per jaar. Ze houden echt van de club.... yeah right... Hou toch op: zij vinden zichzelf groter dan de club en acteren daar ook naar.
Jouw vrouw kost je ook duizenden euro's per jaar, houdt die ook niet van jou? ;)
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

RPSV94 wrote: 28 May 2024, 09:56Jouw vrouw kost je ook duizenden euro's per jaar, houdt die ook niet van jou? ;)
Andersom. Ik ben de golddigger thuis :)
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 28 May 2024, 10:17
RPSV94 wrote: 28 May 2024, 09:56Jouw vrouw kost je ook duizenden euro's per jaar, houdt die ook niet van jou? ;)
Andersom. Ik ben de golddigger thuis :)
Snap ik wel. Is het trouwens niet lastig dat Derrick momenteel in Tel Aviv verblijft?
User avatar
Gestelnaar
Nationale topspeler
Posts: 1,689
Joined: 20 Sep 2017, 00:00
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging
FOOTB_REM_S: No

Wat een gelul weer hier in dit topic. Sowieso wordt de fouillering op Oost al gedaan (onder toezicht) van een professioneel beveiligingsbedrijf en het verhaal dat er een steward door eigen supporters in zijn been gestoken is, moet ook onzin zijn. Was dat wel waar geweest dan waren die verhalen allang rond gegaan...
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Gestelnaar wrote: 28 May 2024, 11:11Sowieso wordt de fouillering op Oost al gedaan (onder toezicht) van een professioneel beveiligingsbedrijf
Vandaar dat er zoveel fakkels binnenkomen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Eindjehoger
Regelmatige invaller
Posts: 375
Joined: 26 Oct 2023, 12:39
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Luc Nilis
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 28 May 2024, 11:19
Gestelnaar wrote: 28 May 2024, 11:11Sowieso wordt de fouillering op Oost al gedaan (onder toezicht) van een professioneel beveiligingsbedrijf
Vandaar dat er zoveel fakkels binnenkomen.
Ga nou eens in op je verzonnen verhaaltje..
These users thanked the author Eindjehoger for the post (total 5):
Alex Rodrigo Dias da CostaChuckydanko-lazovicGestelnaar1913PSV.
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 28 May 2024, 11:19
Gestelnaar wrote: 28 May 2024, 11:11Sowieso wordt de fouillering op Oost al gedaan (onder toezicht) van een professioneel beveiligingsbedrijf
Vandaar dat er zoveel fakkels binnenkomen.
Lol, wil je dat nu gaan ontkennen dan? Is al meerdere jaren het geval namelijk.
Jur1913
Internationale topspeler
Posts: 3,831
Joined: 28 Jan 2022, 17:08
FOOTB_REM_S: No

Ik moet zeggen dat ik vaker niet dan wel word gefouilleerd als ik naar PSV ga. En als het wel gebeurt dan is het op de manier van die ene vent in Engeland die doet alsof hij aan het fouilleren is. Jullie andere ervaringen?
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Nee, maar dat er niet goed gefouilleerd wordt lijk tmij een feit toch?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 28 May 2024, 11:28 Nee, maar dat er niet goed gefouilleerd wordt lijk tmij een feit toch?
Dat is een hele andere discussie ;)
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Daar doelde ik op.:)
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Post Reply