Cody Gakpo

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
Standbeeld
Mister PSV
Clubvoorkeur: PSV

Lorenzo von Matterhorn wrote: 09 Aug 2022, 13:08
Standbeeld wrote: 09 Aug 2022, 13:03 Nee.
Ik dacht hier gelezen te hebben dat er een ultimatum was gesteld tot halverwege augustus. Was dat voor Cody, Ibi of allebei?
Heb er verder ook geen bron voor. Maar uit de interviews van Cody blijkt in ieder geval dat hij nog steeds geen definitieve keuze heeft gemaakt. Ik kan me voorstellen dat John tegen Cody zegt: de laatste week werken we nergens meer aan mee. Maar dat is niet echt een persoonlijk ultimatum, want dat geldt ieder jaar voor alle spelers.
Juancho
Mister PSV

Ah ok, alleen een "Nee." lees alsof je het heel stellig bedoelde :)
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Standbeeld
Mister PSV

Juancho wrote: 09 Aug 2022, 13:17 Ah ok, alleen een "Nee." lees alsof je het heel stellig bedoelde :)
Klopt, zal er de volgende keer "denk ik" achter plaatsen. Dan is het duidelijk.
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler

Robson de Souza wrote: 09 Aug 2022, 13:09
Lorenzo von Matterhorn wrote: 09 Aug 2022, 13:08

Ik dacht hier gelezen te hebben dat er een ultimatum was gesteld tot halverwege augustus. Was dat voor Cody, Ibi of allebei?
Ik dacht hier ook te lezen dat het ultimatum komend weekend zou zijn.
Komend weekend = halverwege augustus. Zitten we op één lijn. Kwam dat toen van Generatie4? Die berichten kunnen we niet meer teruglezen..
Robson de Souza
Vedette

Lorenzo von Matterhorn wrote: 09 Aug 2022, 13:21
Robson de Souza wrote: 09 Aug 2022, 13:09

Ik dacht hier ook te lezen dat het ultimatum komend weekend zou zijn.
Komend weekend = halverwege augustus. Zitten we op één lijn. Kwam dat toen van Generatie4? Die berichten kunnen we niet meer teruglezen..
Ja, meende dat hij dat riep.
Juancho
Mister PSV

Zijn alle berichten van hem gewist dan?
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Robson de Souza wrote: 09 Aug 2022, 13:25
Lorenzo von Matterhorn wrote: 09 Aug 2022, 13:21

Monaco + paar dagen om te handelen naar de uitslag daarvan, makes sense.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Robson de Souza
Vedette

ziege maar ook zagge wrote: 09 Aug 2022, 13:27
Robson de Souza wrote: 09 Aug 2022, 13:25
Monaco + paar dagen om te handelen naar de uitslag daarvan, makes sense.
Ja dacht zelfs dat de datum 13 augustus was, dat dat een harde datum was.
Weet niet waarom, maar dat is blijven hangen.
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Gezien het moment en het feit dat het ManU betreft vind ik dat we hetzelfde willen krijgen als Ajax kreeg voor Martinez van ManU. Niks minder.
psvgouda
Vedette
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Bovendien aanvaller tov verdediger, dus eigenlijk nog meer :mrgreen: . Te vermeerderen met 'prettig mensch-bonus': +10M. Nog een koopje! :think:
DonyellMalen
Legende

Laat ze maar lappen. 40 natuurlijk nooit accepteren.
Robson de Souza
Vedette

psvgouda wrote: 09 Aug 2022, 14:48 Bovendien aanvaller tov verdediger, dus eigenlijk nog meer :mrgreen: . Te vermeerderen met 'prettig mensch-bonus': +10M. Nog een koopje! :think:
Ik zou zeggen, minimaal 80, net als Anthony. Gewoon lekker hoog in de boom gaan zitten.
Als er vervolgens paniek is doen ze het nog ook.
Ittot
Internationale topspeler

Inderdaad, gewoon extreem hoog zitten. Enerzijds afschrikken maar aan de andere kant ook ff laten zien dat het hier geen uitverkoop is met 65 miljoen voor Martinez en 40 voor Gakpo. Ik zou beginnen met 80 miljoen vragen. Nadat ze stijl achterover zijn geslagen mogen ze zelf bepalen waar ze mee terug komen, maar de toon is dan gezet :D
040-076
Meervoudig international

Man utd, Cody had het toch over een ideaal plaatje dat is volgensmij niet dat je niet Europees speelt.
Marcel for president!
Kezmania
Meervoudig international

040-076 wrote: 09 Aug 2022, 15:16 Man utd, Cody had het toch over een ideaal plaatje dat is volgensmij niet dat je niet Europees speelt.
Precies dit. Cody gaat never ever nooit niet naar Manchester United aankomend seizoen.
Madueke
Legende

Ze gaan het nu (eerst) bij Ismaïla Sarr proberen
trouwepsvfan
Vedette

Ykhim wrote: 09 Aug 2022, 08:58
trouwepsvfan wrote: 09 Aug 2022, 08:20Ik maakte toch helemaal geen link met de vorige wedstrijden. Als hij weg wil naar een grote club, moet hij het vanavond laten zien. Dat was mijn enige punt. De scouts van de grote club zullen namelijk echt wel gaan kijken hoe hij het nu doet in beslissende wedstrijden. Dus hij bewijst zichzelf (en PSV) een dienst door vanavond beslissend te zijn.
Nee, die link maakte je wel degelijk, of je insinueerde vooral dat hij dat nog onvoldoende gedaan heeft. Totale onzin, zoals aangetoond en uitgelegd.

Die scouts hebben al lang en breed gezien dat Cody ons letterlijk naar prijzen heeft geschoten. Zou me niks verbazen als hij vanavond weer opstaat.
Mag ik over mijn eigen insinuaties gaan? Het ED maakte melding van relatief kleine clubs die interesse toonden. Natuurlijk heeft Cody zich al bewezen in topwedstrijden, maar als hij vanavond (en wellicht tijdens play-offs) beslissend is dan gaan de echt grote clubs zich sneller concreet bij PSV melden, is mijn inschatting. Als hij daar naar toe wil, kan hij met goed spel (goal) vanavond zichzelf en PSV een dienst bewijzen.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Brael
Vedette

Als PSV deze ronde doorkomt, is er natuurlijk nog steeds geen duidelijkheid of we CL spelen dit seizoen.
De deadline van half augustus zou dan ook alleen logisch zijn vanuit transferwindow-perspectief (lees: PSV heeft dan nog wat tijd om een vervanger in te vliegen). Aangezien CL deelname voor Cody een belangrijk criterium is bij PSV, kan ik me voorstellen dat hij de beslissing zelf het liefste nog verder voor zich uit schuift.
kastoekast
Nationale topspeler

Als we vandaag eruit liggen vertrekt Gakpo denk ik.
Juancho
Mister PSV

kastoekast wrote: 09 Aug 2022, 16:03 Als we vandaag eruit liggen vertrekt Gakpo denk ik.
Die kaart mag Gakpo alleen trekken als hij er zelf 3 inschiet, 2 assists geeft en PSV alsnog verliest.
psvgouda
Vedette
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Maak je borst maar nat dan, vorige week lag ie aan de riem.. Was een prima backje! Niet dat ik daarmee verwacht dat wij zo maar gaan verliezen hoor, er kunnen anderen opstaan. Nog vier uurtjes!
Dn Trol
Vaste waarde in elftal

Als united bang is voor teveel spelers op links buiten dan huren wij Sancho wel een jaar.
Ykhim
Lid scoutingsteam

trouwepsvfan wrote: 09 Aug 2022, 15:30Mag ik over mijn eigen insinuaties gaan?
Ja hoor, maar ik heb je hoog genoeg zitten om aan te nemen dat je weet wat je schrijft. Je initiële post benadrukt zijn rol in grote wedstrijden binnen de context van een transfer. Maar niet alleen is dat een enorme open deur, het is ook gewoon niet zo'n interessante stelling aangezien hij dé reden is dat PSV nog enigszins kans maakt in dit soort wedstrijden. Dat was vorig jaar zo en dat lijkt niet echt veranderd te zijn, zeker niet met het wegvallen van Madueke. Gakpo was de reden dat we meededen tegen Benfica, Gakpo was de reden dat we nog een heel klein beetje meededen in de Europa League, Gakpo was de reden dat we de bekerfinale wonnen en Gakpo heeft PSV ook in de meest recente wedstrijd tegen Ajax over het dode punt geholpen met een aandeel in de eerste drie treffers. Vorige week was het dan een keer matig, maar dat kan een keer gebeuren.

Punt is: bijna alle topclubs hebben hem inmiddels gescout en geconstateerd dat hij ook op hoger niveau kan leveren. Als je tegen Benfica de beste man bent, als je tegen Ajax de beste man bent, als je in allerlei wedstrijden rendement levert, dan is dat issue van tafel hoor. Daar doet één moeizame pot tegen Monaco niks aan af.
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Denk wel dat hij basis start vanavond.
Menno1
Legende

Juancho wrote: 09 Aug 2022, 16:21
kastoekast wrote: 09 Aug 2022, 16:03 Als we vandaag eruit liggen vertrekt Gakpo denk ik.
Die kaart mag Gakpo alleen trekken als hij er zelf 3 inschiet, 2 assists geeft en PSV alsnog verliest.
Ik denk dat Cody dat zelf wel bepaald en anders PSV wel. ESPN is vrij serieus over de belangstelling van United. Ik kreeg er zelfs een push bericht over vanmorgen.

40 miljoen zou ik nu een 'flut' bedrag vinden gezien de absolute gekte die er is.
Post Reply