Marcel Brands

Alles over directie, coaches, trainingen, beleid, etc.
Post Reply
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV

TomPSV wrote: 21 Apr 2024, 22:57
RPSV94 wrote: 21 Apr 2024, 22:53

Waren er niet van die wijsneuzen die zeiden dat PSV schandalig handelde in de situatie Vertessen?
Dat PSV daarin slecht heeft gehandeld gaf Brands dus eigenlijk toe met dat hij de volgende keer niet meer zo’n toezegging zou doen of wellicht met de voorwaarde dat iedereen fit blijft
Precies. De verkoop Vertessen op zich was prima. Het contingency plan van PSV was echter ruk. Zonder Vertessen en zonder Lang waren we vleugellam. Dat heeft ons punten gekost tegen Ajax en wellicht een volgende ronde CL. Want Bosz had nul aanvallende wissels in die wedstrijden en kon dus niks meer forceren.
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Massimo wrote: 22 Apr 2024, 10:01
Juancho wrote: 22 Apr 2024, 09:52 Blijft wel idioot dat men geen woord gesproken heeft over misschien wel het belangrijkste onderwerp van afgelopen week/weken: het onderzoek dat PSV heeft laten uitvoeren wbt groeimogelijkheden. Hoe kan je dat negeren als redactie vraag ik me dan af.
Onwetendheid en desinteresse.
Altijd weer opnieuw dit inderdaad. DE oorzaak van het gevoel van de gemiddelde PSV-fan dat de media te weinig aandacht geeft aan PSV.
Maar de media kunnen er niks aan doen, het is gewoon desinteresse, wat resulteert in onwetendheid.

Gebrek aan professionaliteit kan je ze misschien hierin wel verwijten.
Hoewel: De kijker betaalt en bepaalt, dus dit laatste is wellicht een onderschatting van mijn kant.
These users thanked the author SKERLA for the post:
psvgouda
User avatar
fritske
Bankzitter
Posts: 293
Joined: 01 Oct 2022, 18:39
Clubvoorkeur: PSV

SKERLA wrote: 22 Apr 2024, 10:46
Massimo wrote: 22 Apr 2024, 10:01

Onwetendheid en desinteresse.
Altijd weer opnieuw dit inderdaad. DE oorzaak van het gevoel van de gemiddelde PSV-fan dat de media te weinig aandacht geeft aan PSV.
Maar de media kunnen er niks aan doen, het is gewoon desinteresse, wat resulteert in onwetendheid.

Gebrek aan professionaliteit kan je ze misschien hierin wel verwijten.
Hoewel: De kijker betaalt en bepaalt, dus dit laatste is wellicht een onderschatting van mijn kant.
Als trotse directeur van de mooiste club van Nederland mag je zoiets ook wel zelf aankaarten in zo'n flutprogramma. Tot vervelens toe zelfs. Totdat ze er zelf vragen over gaan stellen. En dan je reactie beginnen met dat het een onwijs goede vraag is omdat het over zoiets moois gaat. Beetje opvoeden die gasten.
These users thanked the author fritske for the post (total 2):
De Realistcoendillen43
:logoo:
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV

SKERLA wrote: 22 Apr 2024, 10:46
Massimo wrote: 22 Apr 2024, 10:01

Onwetendheid en desinteresse.
Altijd weer opnieuw dit inderdaad. DE oorzaak van het gevoel van de gemiddelde PSV-fan dat de media te weinig aandacht geeft aan PSV.
Maar de media kunnen er niks aan doen, het is gewoon desinteresse, wat resulteert in onwetendheid.

Gebrek aan professionaliteit kan je ze misschien hierin wel verwijten.
Hoewel: De kijker betaalt en bepaalt, dus dit laatste is wellicht een onderschatting van mijn kant.
We hoeven er niet omheen te draaien dat PSV binnen de top 3 op minder grote interesse kan rekenen dan Ajax of Feyenoord. Voor commerciele sites snap ik best dat nieuws over die clubs beter 'klikt' dan nieuws over PSV. Maar dat de NOS daar als neutraal medium zonder commercieel oogmerk aan meedoet irriteert me wel. Een van de dieptepunten vond ik wat dat betreft de slotuitzending van Studio Voetbal in 2016, die vrijwel geheel in het teken stond van het verlies van het kampioenschap van Ajax in plaats van de titelwinst van PSV. En ook dit seizoen schuurt het enorm hoe de NOS zich eruit probeert te lullen wanneer het 'journalistiek verantwoord' in het begin van haar uitzending bijna een kwartier aandacht schenkt aan Ajax op het moment dat het aanmoddert in het rechterrijtje. Kun je wijzen naar 'wat de meeste mensen [lijken te] willen', maar imo hebben zulke afslagen meer te maken met eigen voorkeur dan objectieve waarneming en verslaggeving. Zeker in het licht van de economische en demografische groei in de regio Groot Eindhoven en natuurlijk die van PSV als Nederlandse topclub is het waanzinnig interessant om de groeiplannen met ihb de uitbreiding van het stadion te behandelen. Maar kennelijk niet bij de zenders in 't Gooi.

Benieuwd of ze die impliciete nadruk op met name Ajax de komende jaren nog kunnen volhouden. Het is niet slechts wishful thinking dat ik denk dat Ajax de komende jaren achter PSV en Feyenoord aan gaat hobbelen. Natuurlijk kan er bij ons of in Rotterdam ook snel iets veranderen, maar met de leegte op alle vlakken in Amsterdam, het mislopen van CL-inkomsten de komende tijd en de stabiliteit van de organisatie en het beleid in de Top 2 blijft het regenachtig boven Amsterdam de komende tijd. Het wordt wel heel erg cringe als we de volgende vijf jaar dan nog steeds met voorrang moeten zien, lezen en luisteren naar de kift in Ajax-kringen, een mening van Sjaak Swart of voorbarige veronderstellingen over het nog nooit vertoonde supertalent van een of andere B-junior die het op De Toekomst eens een middag op de heupen heeft.
Last edited by O Goleiro Grande on 22 Apr 2024, 13:12, edited 1 time in total.
These users thanked the author O Goleiro Grande for the post (total 4):
De RealistpsvgoudaTimSibotDeefPeef
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4,360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57

O Goleiro Grande wrote: 22 Apr 2024, 13:03
SKERLA wrote: 22 Apr 2024, 10:46

Altijd weer opnieuw dit inderdaad. DE oorzaak van het gevoel van de gemiddelde PSV-fan dat de media te weinig aandacht geeft aan PSV.
Maar de media kunnen er niks aan doen, het is gewoon desinteresse, wat resulteert in onwetendheid.

Gebrek aan professionaliteit kan je ze misschien hierin wel verwijten.
Hoewel: De kijker betaalt en bepaalt, dus dit laatste is wellicht een onderschatting van mijn kant.
We hoeven er niet omheen te draaien dat PSV binnen de top 3 op minder grote interesse kan rekenen dan Ajax of Feyenoord. Voor commerciele sites snap ik best dat nieuws over die clubs beter 'klikt' dan nieuws over PSV. Maar dat de NOS daar als neutraal medium zonder commercieel oogmerk aan meedoet irriteert me wel. Een van de dieptepunten vond ik wat dat betreft de slotuitzending van Studio Voetbal in 2016, die vrijwel geheel in het teken stond van het verlies van het kampioenschap van Ajax in plaats van de titelwinst van PSV. En ook dit seizoen schuurt het enorm hoe de NOS zich eruit probeert te lullen wanneer het 'journalistiek verantwoord' in het begin van haar uitzending bijna een kwartier aandacht schenkt aan Ajax op het moment dat het aanmoddert in het rechterrijtje. Kun je wijzen naar 'wat de meeste mensen [lijken te] willen', maar imo hebben zulke afslagen meer te maken met eigen voorkeur dan objectieve waarneming en verslaggeving. Zeker in het licht van de economische en demografische groei in de regio Groot Eindhoven en natuurlijk die van PSV als Nederlandse topclub is het waanzinnig interessant om de groeiplannen met ihb de uitbreiding van het stadion te behandelen. Maar kennelijk niet bij de zenders in 't Gooi.

Benieuwd of ze die impliciete nadruk op met name Ajax de komende jaren nog kunnen volhouden. Het is niet slechts wishful thinking dat ik denk dat Ajax de komende jaren achter PSV en Feyenoord aan gaat hobbelen. Natuurlijk kan er bij ons of in Rotterdam ook snel iets veranderen, maar met de leegte op alle vlakken in Amsterdam, het mislopen van CL-inkomsten de komende tijd en de stabiliteit van de organisatie en het beleid in de Top 2 blijft het regenachtig boven Amsterdam de komende tijd. Het wordt wel heel erg cringe als we de volgende vijf jaar dan nog steeds moeten met voorrang moeten zien, lezen en luisteren naar de kift in Ajax-kringen, een mening van Sjaak Swart of voorbarige veronderstellingen over het nog nooit vertoonde supertalent van een of andere B-junior die het op De Toekomst eens een middag op de heupen heeft.
Cringe it is, ik verwacht namelijk precies dit.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

SKERLA wrote: 22 Apr 2024, 10:46
Massimo wrote: 22 Apr 2024, 10:01

Onwetendheid en desinteresse.
Altijd weer opnieuw dit inderdaad. DE oorzaak van het gevoel van de gemiddelde PSV-fan dat de media te weinig aandacht geeft aan PSV.
Maar de media kunnen er niks aan doen, het is gewoon desinteresse, wat resulteert in onwetendheid.

Gebrek aan professionaliteit kan je ze misschien hierin wel verwijten.
Hoewel: De kijker betaalt en bepaalt, dus dit laatste is wellicht een onderschatting van mijn kant.
Het is symptomatisch voor de toch overwegend randstedelijk georiënteerde politiek & bestuur en dientengevolge ook media. Sport is, hoewel niet onbelangrijk want veel kijkers trekkend, toch volgend. In Frankrijk zijn de acht opeenvolgende kampioenschappen van Lyon ook van geringer gewicht dan wat PSG doet, schat ik zo: daar is men nog vele malen meer hoofdstad gericht. Gebrek aan professionaliteit is het deels wel, ja, maar je doet er niets aan natuurlijk
User avatar
mr.top
Internationale topspeler
Posts: 4,860
Joined: 01 Dec 2019, 07:18

Massimo wrote: 22 Apr 2024, 10:01
Juancho wrote: 22 Apr 2024, 09:52 Blijft wel idioot dat men geen woord gesproken heeft over misschien wel het belangrijkste onderwerp van afgelopen week/weken: het onderzoek dat PSV heeft laten uitvoeren wbt groeimogelijkheden. Hoe kan je dat negeren als redactie vraag ik me dan af.
Onwetendheid en desinteresse.
AZ en FC Twente hadden dat ook in hun glorietijd. Troost je met de gedachte dat lineaire tv steeds irrelevanter wordt.
Het Kanon
Internationale topspeler
Posts: 3,077
Joined: 22 Apr 2019, 00:00

Marcel was over uitgaande transfers nogal stellig gisteren. Ben benieuwd wat daar aan het eind van de window van over blijft.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00

Het Kanon wrote: 22 Apr 2024, 13:39 Marcel was over uitgaande transfers nogal stellig gisteren. Ben benieuwd wat daar aan het eind van de window van over blijft.
Vrijwel alles moet nog op gang komen en je gaat niet vertellen dat spelers weggaan als er nog geen concrete dingen spelen. Dit soort dingen hebben nul waarde. Als je zelf al een beetje nadenkt dan weet je wat er zou kunnen gaan gebeuren. Gisteren kon je er niet zoveel uithalen, omdat het niveau van de vragen flinterdun en van de hak op de tak was, maar vaak gaat het in dit soort gevallen vooral om wat er juist niet gezegd wordt. En Brands beheerst dit spelletje als de beste. Stewart was iets transparanter een paar maanden geleden.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11

Het Kanon wrote: 22 Apr 2024, 13:39Marcel was over uitgaande transfers nogal stellig gisteren. Ben benieuwd wat daar aan het eind van de window van over blijft.
Welke uitspraak doel je op?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

mr.top wrote: 22 Apr 2024, 13:18
Massimo wrote: 22 Apr 2024, 10:01

Onwetendheid en desinteresse.
AZ en FC Twente hadden dat ook in hun glorietijd. Troost je met de gedachte dat lineaire tv steeds irrelevanter wordt.
T.a.v. PSV mag dat misschien enigermate een troost voor de supporter zijn, maar als grotere ontwikkeling is de groei van de - veelal: wij van wc eend - social media geen erg fijne…Dan heb ik nog steeds een voorkeur voor de ouderwetse, eventueel lineaire tv, ja
User avatar
Maax
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 21 Jun 2022, 09:52

Ik heb gisteren voor Ex on the Beach ipv Studio Voetbal gekozen. Studio Voetbal een aanrader om terug te kijken?
These users thanked the author Maax for the post:
LeandroBonfim
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips

Maax wrote: 22 Apr 2024, 13:45 Ik heb gisteren voor Ex on the Beach ipv Studio Voetbal gekozen. Studio Voetbal een aanrader om terug te kijken?
Op zondagavond een laagdrempelig programma over lust, list en bedrog, met een matige presentator waarbij mensen zich continu voor gek zetten....... of een programma met ex-en op een strand. Ja dan zou ik ook voor EotB kiezen.
These users thanked the author 11 Tinus for the post (total 5):
SensationMaaxHeissenberrugAlex Rodrigo Dias da CostaRen Höek
Het Kanon
Internationale topspeler
Posts: 3,077
Joined: 22 Apr 2019, 00:00

ShovingNE2 wrote: 22 Apr 2024, 13:44
Het Kanon wrote: 22 Apr 2024, 13:39Marcel was over uitgaande transfers nogal stellig gisteren. Ben benieuwd wat daar aan het eind van de window van over blijft.
Welke uitspraak doel je op?
Marcel antwoordde 'ja' op de vraag of Joey zou blijven. Verder wilde hij de basis bij mekaar houden, waarbij maximaal twee spelers zouden vertrekken.

Ik verwacht zelf dat er meer spelers gaan vertrekken en ik denk dat Marcels uitspraken van gisteren hier nog vaak aangehaald gaan worden de komende transfermaanden.
User avatar
Maax
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 21 Jun 2022, 09:52

Als Marcel had gezegd; ik verwacht dat er een speler of 27 vertrekken deze zomer, was dat niet bepaald gunstig in je onderhandelingspositie
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

Het Kanon wrote: 22 Apr 2024, 14:28
ShovingNE2 wrote: 22 Apr 2024, 13:44

Welke uitspraak doel je op?
Marcel antwoordde 'ja' op de vraag of Joey zou blijven. Verder wilde hij de basis bij mekaar houden, waarbij maximaal twee spelers zouden vertrekken.
Baka en Ramalho vertrekken. Dest en Tillman kopen, Teze en Bosca verlengen. Hoppa.
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Standbeeld wrote: 22 Apr 2024, 14:31
Het Kanon wrote: 22 Apr 2024, 14:28 Marcel antwoordde 'ja' op de vraag of Joey zou blijven. Verder wilde hij de basis bij mekaar houden, waarbij maximaal twee spelers zouden vertrekken.
Baka en Ramalho vertrekken. Dest en Tillman kopen, Teze en Bosca verlengen. Hoppa.
Joepiedepoepie!
User avatar
mateja
Internationale topspeler
Posts: 3,390
Joined: 01 Mar 2021, 09:48
Clubvoorkeur: PSV

Standbeeld wrote: 22 Apr 2024, 14:31
Het Kanon wrote: 22 Apr 2024, 14:28 Marcel antwoordde 'ja' op de vraag of Joey zou blijven. Verder wilde hij de basis bij mekaar houden, waarbij maximaal twee spelers zouden vertrekken.
Baka en Ramalho vertrekken. Dest en Tillman kopen, Teze en Bosca verlengen. Hoppa.
Echt heel oneerlijk voor Slot dit...
User avatar
trouwepsvfan
Vedette
Posts: 8,014
Joined: 11 Aug 2019, 14:50
Clubvoorkeur: PSV

Dan zal Joey wel z’n contract moeten verlengen
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV

Standbeeld wrote: 22 Apr 2024, 14:31Baka en Ramalho vertrekken.
Zei Brands dat op tv? Heb het nog niet teruggezien, keek El Clásico. :mrgreen:
User avatar
Maax
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 21 Jun 2022, 09:52

DonyellMalen wrote: 22 Apr 2024, 14:45
Standbeeld wrote: 22 Apr 2024, 14:31Baka en Ramalho vertrekken.
Zei Brands dat op tv? Heb het nog niet teruggezien, keek El Clásico. :mrgreen:
Ex on the Beach niks voor jou? ;)
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

DonyellMalen wrote: 22 Apr 2024, 14:45
Standbeeld wrote: 22 Apr 2024, 14:31Baka en Ramalho vertrekken.
Zei Brands dat op tv? Heb het nog niet teruggezien, keek El Clásico. :mrgreen:
Heb het zelf ook niet gezien. Ik haak even in op de woorden van Marcel zoals Kanon het in zijn post heeft staan.
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1,911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV

Baka weg voor 60, Tillman en Dest voor 20 miljoen kopen (korting Dest na blessure lijkt me wel af te dingen), rest van de spelers die we anders zouden verkopen verlengen en een top RCV, vervanger van Baka en extra jonge buitenspeler halen.

Zomer in een notendop lijkt me toch?
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips

Sinds wanneer is Brands weer TD bij PSV eigenlijk? Want hij is ex-TD dus dat zet die opmerking over ex on the beach wel in een ander daglicht.

Maar natuurlijk wil PSV goede spelers behouden, zo veel mogelijk, zolang er maar 1 big boy verkocht wordt. Ik denk dat PSV minimaal 8 aankopen doet en er minimaal 9 weg gaan.
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril

DonyellMalen wrote: 22 Apr 2024, 14:45
Standbeeld wrote: 22 Apr 2024, 14:31Baka en Ramalho vertrekken.
Zei Brands dat op tv? Heb het nog niet teruggezien, keek El Clásico. :mrgreen:
Nee.

Hij verwacht dat Bakayoka weg gaat, want "PSG heeft zich al twee keer voor hem gemeld en als die een derde keer komen houd je zo'n jongen niet tegen".

'Veerman blijft?' was onderdeel van de ja/nee-stellingen (zoals Baka dat was bij Stewart), het antwoord was "ja". Later zei Brands (slechts) dat "we hem graag willen behouden en verlengen".

Op de vraag "Hoeveel basisspelers zou je maximaal moeten laten gaan om voort te kunnen borduren op dit seizoen was het antwoord: "Eén of twee".
These users thanked the author SKERLA for the post (total 2):
DonyellMalenKaasraps
Post Reply