Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Grasmat
Lid van verdienste
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo

Mr. Spock wrote: 07 May 2024, 12:38
Grasmat wrote: 07 May 2024, 12:35
Oplossing: geen miskopen meer kopen. :brain:
Dus huren.
Want als je niet koopt, kan het ook geen miskoop zijn.

Maar das logisch.
Image
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Kolkmania wrote: 07 May 2024, 12:35
Juancho wrote: 07 May 2024, 12:22

Maar dan doe je dus voorkomen dat PSV hiervoor niet voor A spelers ging kijkend naar kwaliteit. Dat lijkt me stug. Dus ik zoek nog steeds een beetje het verschil met wat Brands dan nu anders wil gaan doen. Blijft een beetje vaag zo :L :D

Enige waar ik wel verschil in zou kunnen zien is dat we geen beperkte huurspelers (die je stiekem best veel kosten) meer halen en niet meer veel geld gaan stuk slaan op wat oudere spelers zonder rest waarde (Gotze/Zahavi etc) of spelers die niet doorgepakt hebben in Europa zoals Bruma (Justin Kluivert zou je als huidige optie kunnen aanhalen als voorbeeld).
Ben het met je eens hoor. Kwaliteit van spelers is gewoon ondermaats geweest. Max, Bruma, Doan en Baumgartl zijn spelers met vergelijkbare ervaring/carriere als Schouten, Lang, Pepi en Sangaré. Ik zie daar geen grote verschuiving in qua beleid.

Uiteindelijk is de combinatie van scouting en integratie in het team en/of spelerontwikkeling gewoon ondermaats geweest onder de jaren De Jong. Hopelijk hebben we dat nu beter voor elkaar, afgelopen transferzomer was in ieder geval een groot succes. Dus Earnie verdient voordeel van de twijfel.

Over het algemeen zijn de mediaoptredens van Brands/Stewart oppervlakkig, maar neem aan dat dit simpelweg de intentie is om oa concurrentie niks wijzer te maken of je onderhandelingspositie negatief te beinvloeden.
Maar die A-categorie gaat dus niet over ervaring/carrière, dat gaat over (potentiële) kwaliteit.

Doe eens voor de grap het volgende, en kijk welke speler jij zou pakken (op basis van kwaliteit, niet op basis van ervaring):
Max vs. Dest
Lang vs. Doan
Pepi vs. Vinicius
Lozano vs. El Ghazi
Benitez vs. Mvogo
De nieuwe RCV die deze zomer gehaald wordt vs. Baumgartl :mrgreen:

Je kan van Max en Dest qua ervaring zeggen dat ze vergelijkbaar zijn, Vinicius meer ervaring dan Pepi en bij grotere clubs gespeeld. Maar dat wordt dus niet bedoeld. Het gaat om kwaliteit. En de jaren onder JdJ en Gerbrands is misschien te vaak net een iets mindere kwaliteit gehaald met de verwachting dat die kwaliteit bij PSV volledig tot wasdom zou komen zodat je dikke winst kon halen. En CL voetbal / budget zal ook meespelen natuurlijk, we hebben best vaak signalen gehad dat er nog wel wat in de pijplijn zat maar door uitschakeling Benfica/Rangers dit niet door is gegaan.
  • These users thanked the author Sensation for the post:
    Garnts
    StratumZuid
    Vedette

We've upped our game, dat is wel duidelijk vanaf nu
  • These users thanked the author StratumZuid for the post (total 2):
    SensationDonyellMalen
    In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
    alles van goud
    ShovingNE2
    Site Admin

Grasmat wrote: 07 May 2024, 12:35 Hedde hum weer mi z'n afschrijvingen. Gewoon klasbakken kopen bruur! Latje omhoog, kost geld.

Oplossing: geen miskopen meer kopen. :brain:
    Er zijn ook genoeg spelers transfervrij of met maar 1 of een half jaar contract. :)
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    danko-lazovic
    Meervoudig international

Sensation wrote: 07 May 2024, 12:42
    Kolkmania wrote: 07 May 2024, 12:35

Ben het met je eens hoor. Kwaliteit van spelers is gewoon ondermaats geweest. Max, Bruma, Doan en Baumgartl zijn spelers met vergelijkbare ervaring/carriere als Schouten, Lang, Pepi en Sangaré. Ik zie daar geen grote verschuiving in qua beleid.

Uiteindelijk is de combinatie van scouting en integratie in het team en/of spelerontwikkeling gewoon ondermaats geweest onder de jaren De Jong. Hopelijk hebben we dat nu beter voor elkaar, afgelopen transferzomer was in ieder geval een groot succes. Dus Earnie verdient voordeel van de twijfel.

Over het algemeen zijn de mediaoptredens van Brands/Stewart oppervlakkig, maar neem aan dat dit simpelweg de intentie is om oa concurrentie niks wijzer te maken of je onderhandelingspositie negatief te beinvloeden.
    Maar die A-categorie gaat dus niet over ervaring/carrière, dat gaat over (potentiële) kwaliteit.

Doe eens voor de grap het volgende, en kijk welke speler jij zou pakken (op basis van kwaliteit, niet op basis van ervaring):
    Max vs. Dest
    Lang vs. Doan
    Pepi vs. Vinicius
    Lozano vs. El Ghazi
    Benitez vs. Mvogo

Je kan van Max en Dest qua ervaring zeggen dat ze vergelijkbaar zijn, Vinicius meer ervaring dan Pepi en bij grotere clubs gespeeld. Maar dat wordt dus niet bedoeld. Het gaat om kwaliteit. En de jaren onder JdJ en Gerbrands is misschien te vaak net een iets mindere kwaliteit gehaald met de verwachting dat die kwaliteit bij PSV volledig tot wasdom zou komen zodat je dikke winst kon halen. En CL voetbal / budget zal ook meespelen natuurlijk, we hebben best vaak signalen gehad dat er nog wel wat in de pijplijn zat maar door uitschakeling Benfica/Rangers dit niet door is gegaan.
    Maar dit is toch letterlijk wat er ook met de aankoop van Dest gedaan is? Niet geslaagd bij Barcelona. Vorig seizoen net 300 minuten gemaakt bij AC Milan. Hopen dat het hier wel eruit komt.

Als ik heel eerlijk ben vind ik dit een beetje populistisch van Brandts. We hebben een hele rake transferperiode gehad. Alle vertrouwen in dat dat weer gaat lukken, maar dat er amper een miskoop tussenzit gaan wij niet meer heel vaak meemaken. Zeker niet als je een club als PSV bent waar je niet de hoogste categorie in de piramide behoort.
    Sensation
    Lid scoutingsteam

danko-lazovic wrote: 07 May 2024, 13:09

Max vs. Dest
    Lang vs. Doan
    Pepi vs. Vinicius
    Lozano vs. El Ghazi
    Benitez vs. Mvogo

Maar dit is toch letterlijk wat er ook met de aankoop van Dest gedaan is? Niet geslaagd bij Barcelona. Vorig seizoen net 300 minuten gemaakt bij AC Milan. Hopen dat het hier wel eruit komt.

Als ik heel eerlijk ben vind ik dit een beetje populistisch van Brandts. We hebben een hele rake transferperiode gehad. Alle vertrouwen in dat dat weer gaat lukken, maar dat er amper een miskoop tussenzit gaan wij niet meer heel vaak meemaken. Zeker niet als je een club als PSV bent waar je niet de hoogste categorie in de piramide behoort.
    Vind dat toch een andere situatie. Dest was 22 toen hij kwam en heeft bij Barca 72 wedstrijden gespeeld in 2 seizoenen tijd, het is maar wat je mislukt noemt. Vindt je dat iemand met een krasje? Puur omdat hij maar 300 minuten bij Milan gemaakt heeft? En ja, ik weet dat Dest speelde omdat Barca niet het niveau spelers had als wat het de jaren daarvoor gewend was maar in die jaren (20/21 en 21/22) werd Barca 3e en 2e in LaLiga, met Dest als basisspeler. Noem jij dat serieus iemand 'van mindere kwaliteit'?

Overigens met je eens dat we niet vaak gaan meemaken dat maar één aankoop van een heel seizoen niet rendeert. Maar er is wel een statement afgegeven met de afgelopen windows en nu met de zekerheid van CL voetbal kan dat alleen maar kracht bij worden gezet.
    Kolkmania
    Regelmatige invaller

Sensation wrote: 07 May 2024, 13:17

Vind dat toch een andere situatie. Dest was 22 toen hij kwam en heeft bij Barca 72 wedstrijden gespeeld in 2 seizoenen tijd, het is maar wat je mislukt noemt. Vindt je dat iemand met een krasje? Puur omdat hij maar 300 minuten bij Milan gemaakt heeft? En ja, ik weet dat Dest speelde omdat Barca niet het niveau spelers had als wat het de jaren daarvoor gewend was maar in die jaren (20/21 en 21/22) werd Barca 3e en 2e in LaLiga, met Dest als basisspeler.

Overigens met je eens dat we niet vaak gaan meemaken dat maar één aankoop van een heel seizoen niet rendeert. Maar er is wel een statement afgegeven met de afgelopen windows en nu met de zekerheid van CL voetbal kan dat alleen maar kracht bij worden gezet.
    Wel een groot deel van de minuten gemaakt bij een Barca dat compleet uitgehold was door de financiele situatie.

Als je het op een iets andere manier wegzet:
    Bruma vs Lang - Talentvolle jonge spelers rond de 22/23. Ooit grote talenten, maar toch wat tegenvallende prestaties waardoor ze niet door breken richting subtop van Europa.
    Doan vs Pepi - allebei talentvolle jongens bij matige Eredivisie clubs en daar de grote man waren
    Max vs Schouten - Ervaren jongens met gigantisch veel wedstrijden op het hoogste niveau in de benen, maar niet meer de potentie hebben om tot wereldtop te behoren. Wel dichtbij oproep van nationale elftal van Duitsland en Nederland.
    Baumgartl vs Sangare - Talentvolle, jonge spelers rond de 22/23 met veel wedstrijden op hoogste niveau
    Etc.

Ik ben het helemaal eens met het feit dat afgelopen zomer de kwaliteit beter was. Maar ik zie niet zozeer een wijziging in koers. Het enige wat je kunt zeggen in mijn ogen, is dat we geen (oude) spelers meer huren zonder de vooruitzicht dat we ze kunnen overnemen (al weten we inmiddels hoeveel die constructies daadwerkelijk waard zijn). Dat lijkt me een goede zaak, maar we hebben inmiddels ook de luxe dat we genoeg ervaring in de selectie hebben waardoor we dit niet hoeven aan te trekken.
    danko-lazovic
    Meervoudig international

Vind dat toch een andere situatie. Dest was 22 toen hij kwam en heeft bij Barca 72 wedstrijden gespeeld in 2 seizoenen tijd, het is maar wat je mislukt noemt. Vindt je dat iemand met een krasje? Puur omdat hij maar 300 minuten bij Milan gemaakt heeft? En ja, ik weet dat Dest speelde omdat Barca niet het niveau spelers had als wat het de jaren daarvoor gewend was maar in die jaren (20/21 en 21/22) werd Barca 3e en 2e in LaLiga, met Dest als basisspeler. Noem jij dat serieus iemand 'van mindere kwaliteit'?

Mislukt is misschien niet het goede woord. Maar hij is niet geslaagd. Het is niet voor niets dat hij 2 jaar oprij wordt verhuurd en dat ze genoegen nemen met zo’n 12 miljoen verlies. Verder noem ik iemand die in 17 van de 38 wedstrijden in de basis stond niet persee een basisspeler over een heel jaar.

Ik snap heel goed wat je bedoeld hoor. Ik vind alleen dat Brandts wat populistisch is. Fabrizio en Rik Elfrink melden in de winter beiden dat we zo goed als rond waren met Vranckx. Dit seizoen 12 keer in de basis gestaan en vorig seizoen een zelfde soort verhaal gehad als Dest bij AC Milan. Voor mijgevoel rijmt dat gewoon niet met het verhaal wat hij vertelt.
    Juancho
    Mister PSV

Sensation wrote: 07 May 2024, 10:55
    Benitez040 wrote: 07 May 2024, 10:41 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... -city.html

Cole palmer dat zou wat zijn geweest zeg
    Originele artikel bevat nog een ander interessant aspect:
    Bosz denkt voor komend seizoen in termen van basisspelers en uitdagers. En basisspelers dan niet elf man, maar een man of vijftien. Mauro Júnior bijvoorbeeld krijgt ook dat label, wat niet wil zeggen dat een ‘basisspeler’ ook altijd speelt.

Waar het naar toe moet, vindt Bosz, is meer het wedstrijdmanagement van Alex Ferguson. Die plande als manager van Manchester United zijn opstellingen doorgaans drie of vier wedstrijden vooruit. Als Ferguson wist dat over drie weken een cruciale Premier Leaguetopper wachtte, of als United was aanbeland in de knock-outfase van de Champions League, dan roteerde hij zodanig dat op de dag van de topwedstrijd zijn sterkste elf fit en fris aan de aftrap stond.

Door straks meer te rouleren denkt Bosz zijn verschilmakers te beschermen en tegelijkertijd te zorgen voor een nieuwe impuls in de onderlinge concurrentiestrijd. Want Ricardo Pepi gaat het niet nog een seizoen opbrengen om elke wedstrijd tweede keus te zijn achter Luuk de Jong.
    https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/ni ... ~a12130a1/
    Ik denk trouwens ook dat de kop van het artikel totaal niet goed is. Want waarom zou PSV in godsnaam niet meer scouten in de middenmoot van een topcompetitie als Duitsland (maar vul daar ook gerust andere grotere competities in) waar de spelers sowieso alleen al op gebied van intensiteit passen bij het spel van Bosz. Nog even lost van dat daar ongetwijfeld hele goede spelers en talenten voor PSV rondlopen. Dat dat daar mijn vraagtekens ook een beetje zitten. De genoemde Kluivert speelt bijv. bij zo'n middenmoot club in de PL (nog niet eens subtop volgens mij). Dus van dat artikel klopt wat mij betreft gelijk al weinig van. Dan zoom je te veel in op een miskoop (achteraf) van Baumgartl.

Sowieso moeten we niet doen alsof heel veel fout was voor Earnie/Brands/Bosz he want daar zaten ook genoeg mooie dingen tussen die PSV echt wel verder hebben gebracht (en later weer vakkundig afgebroken werd). Ik ben dus vooral heel benieuwd hoe de balans straks zal gaan zijn in het aankoopbeleid. Niet alleen voor de basis maar juist ook die groep daarachter. Want Bosz wil blijkbaar komend seizoen meer gaan rouleren en dat houdt dus in dat je eerste 15/16 spelers eigenlijk allemaal basisspelers zijn of rap kunnen worden. Dan ben ik bijv. benieuwd in welke groep een Driouech gaat vallen die volgens mij toch echt gaat komen. Wordt dat een speler voor die groep? Of komt hij pas daarna?

Mijn vraagtekens op basis van dat stuk in het AD is dan ook geen kritiek, maar gewoon wat vragen die bij mij naar boven komen. Gelukkig is het seizoen ook bijna voorbij (nu we kampioen zijn) dus de berichten over dat beleid en hoe dat vorm gegeven moet worden met daadwerkelijk namen zal steeds wel wat meer bekend worden.
  • These users thanked the author Juancho for the post:
    Menno1
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    danko-lazovic
    Meervoudig international

Scout(s) van PSV morgen aanwezig bij Club Brugge tegen Fiorentina.
    Benitez040
    Vaste waarde in elftal

danko-lazovic wrote: 07 May 2024, 13:38

Skov olsen Meijer er Onyedika zijn allemaal welkom
    Ivicii
    Bankzitter

Ik denk dat het grote verschil tussen de periode JDJ en nu is, dat er iig vorig jaar met een tactische plan gekocht is. Wat wil de trainer en wie past in dat plaatje. Dat miste ik in de periode JDJ wel echt heel erg. Ik ben nu vooral benieuwd of ze in het afgelopen jaar ook echt gescout hebben op spelers die in dit plaatje passen.

Lang Schouten etc zijn allemaal wel goed te volgen aankopen, maar komen ze dit jaar ook met verrassingen die in een later stadium geld gaan opleveren.

Als dat lukt dan zie je pas echt dat we een andere weg zijn ingeslagen, je hebt namelijk ook de goedkope voltreffers nodig ipv allemaal maar eindbazen voor een smak geld
  • These users thanked the author Ivicii for the post (total 2):
    Sensationdanko-lazovic
    Sensation
    Lid scoutingsteam

danko-lazovic wrote: 07 May 2024, 13:34

Mislukt is misschien niet het goede woord. Maar hij is niet geslaagd. Het is niet voor niets dat hij 2 jaar oprij wordt verhuurd en dat ze genoegen nemen met zo’n 12 miljoen verlies. Verder noem ik iemand die in 17 van de 38 wedstrijden in de basis stond niet persee een basisspeler over een heel jaar.

Ik snap heel goed wat je bedoeld hoor. Ik vind alleen dat Brandts wat populistisch is. Fabrizio en Rik Elfrink melden in de winter beiden dat we zo goed als rond waren met Vranckx. Dit seizoen 12 keer in de basis gestaan en vorig seizoen een zelfde soort verhaal gehad als Dest bij AC Milan. Voor mijgevoel rijmt dat gewoon niet met het verhaal wat hij vertelt.
    Hij heet nog steeds Brands. En het is niet populistisch, het is een artikel die conclusies trekt. Het zijn geen quotes van Brands, vind ik ook een verschil ;)

Ik snap niet waar die 17 van de 38 wedstrijden vandaan komt. In zijn eerste seizoen was Dest in 33 van de 44 wedstrijden die hij speelde basisspeler, in zijn tweede seizoen (mede door blessures) in 22 van de 31.

Maargoed, we hoeven het niet eens te worden. Nogmaals; het gaat niet om status en carrière dus hoe vaak iemand in de basis heeft gestaan maakt niet uit, het gaat om kwaliteit. Dat Dest basisspeler was bij een Barca wat 2e en 3e werd in LaLiga maar vervolgens niet de volgende stap kan maken om ook basisspeler te zijn bij een Barca die weer terug wil naar de absolute top (wat het die seizoenen Europees niet was) is geen schanda, daarmee kan het nog steeds een kwaliteitsspeler zijn.
    Menno1
    Legende

Max vs. Dest
    Lang vs. Doan
    Pepi vs. Vinicius
    Lozano vs. El Ghazi
    Benitez vs. Mvogo

Ik ook. Het idee om neo internationals uit grote voetbal landen te halen van Duitsland, Portugal, Spanje en Frankrijk was prima. (Baumgartl, Bruma, Lato, Boscagli) alleen bleek John uitgerekend de verkeerde te halen Op Olivier na.

Het beleid is nu echt niet zoveel anders alleen zijn de spelers beter en vooral: de coach. En om eerlijk te zijn: de echte aanwinsten dit seizoen waren Schouten, Dest en Tilman. Die maakten het verschil. Pepi was ook belangrijk als super sub. Bella was een totale mislukking en Lozano feitelijk ook. Lang was het halve seizoen geblesseerd.
    Juancho
    Mister PSV

Grotendeels gebeurde dat onder Schmidt ook, maar het is nu vooral zaak dat PSV in control is en dat de visie van de club op 1 staat en blijft staan. Ongeacht wie de coach is. En daarbinnen ga je spelers halen die passen in die visie en dan heeft de coach natuurlijk ook een stem of zelfs een netwerk. Maar dan ben je al 2 stappen verder dan dat je een coach te veel laat bepalen in een te vroeg stadium.

Overigens had de Jong toch ook Sangare gehaald?
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Sensation
    Lid scoutingsteam

Juancho wrote: 07 May 2024, 13:55 Grotendeels gebeurde dat onder Schmidt ook, maar het is nu vooral zaak dat PSV in control is en dat de visie van de club op 1 staat en blijft staan. Ongeacht wie de coach is. En daarbinnen ga je spelers halen die passen in die visie en dan heeft de coach natuurlijk ook een stem of zelfs een netwerk. Maar dan ben je al 2 stappen verder dan dat je een coach te veel laat bepalen in een te vroeg stadium.

Dat is idd precies wat er nu gezegd wordt, er is een identiteit / visie / speelwijze en daarbinnen moeten de aankopen passen.
  • These users thanked the author Sensation for the post (total 2):
    JuanchoMenno1
    j0enneEHV
    Jeugdspeler

Benitez040 wrote: 07 May 2024, 13:45
    danko-lazovic wrote: 07 May 2024, 13:38

Meijer is geblesseerd geraakt en ligt er maanden uit.
    VTheMan
    Meervoudig international
    Favoriete speler: Bakayoko

j0enneEHV wrote: 07 May 2024, 13:59
    Benitez040 wrote: 07 May 2024, 13:45

Meijer is geblesseerd geraakt en ligt er maanden uit.
    Is voor Dest een revalidatie maatje!
    Balinho
    Internationale topspeler

SKERLA wrote: 07 May 2024, 12:04
    Waterreus?
    Nee, hij bedoelt Ronald Koeman natuurlijk.
  • These users thanked the author Balinho for the post:
    SKERLA
    Menno1
    Legende

Sensation wrote: 07 May 2024, 13:57
    Juancho wrote: 07 May 2024, 13:55 Grotendeels gebeurde dat onder Schmidt ook, maar het is nu vooral zaak dat PSV in control is en dat de visie van de club op 1 staat en blijft staan. Ongeacht wie de coach is. En daarbinnen ga je spelers halen die passen in die visie en dan heeft de coach natuurlijk ook een stem of zelfs een netwerk. Maar dan ben je al 2 stappen verder dan dat je een coach te veel laat bepalen in een te vroeg stadium.

Dat is idd precies wat er nu gezegd wordt, er is een identiteit / visie / speelwijze en daarbinnen moeten de aankopen passen.
    Met name dat is het grote verschil. Ruud had wat dat betreft dik gelijk: PSV haalde spelers, zonder een voetbal visie. Net zoals ze ook trainers aanstelden zonder een voetbal visie. Een van de eerste dingen die Stewart deed, is een voetbalvisie voor PSV creeren en daarmee eerst een trainer aanstellen en vervolgens de spelers. Lijkt simpel, maar gek genoeg is dat onder Gerbrands en de Jong niet (goed genoeg) gebeurd.

Dat is veel essentieler dan de regio's of competities waar spelers vandaan komen; overal zijn er goede spelers te vinden, de truc is om de spelers te vinden die passen bij de club en met name de voetbalvisie van de club en trainer.
  • These users thanked the author Menno1 for the post:
    Sensation
    Voormalig KG
    Lid scoutingsteam

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... eague.html

Mocht dit zo zijn, voor wie?

Welke spelers bij Club Brugge of Fiorentina zouden haalbaar en interessant zijn?

Persoonlijk denk ik dat voor PSV een speler bij een van deze clubs halen al extreem lastig wordt. Zeker als het een speler van het bovenste segment is bij deze clubs.
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Voormalig KG wrote: 07 May 2024, 14:46 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... eague.html

Welke spelers bij Club Brugge of Fiorentina zouden haalbaar en interessant zijn?

Persoonlijk denk ik dat voor PSV een speler bij een van deze clubs halen al extreem lastig wordt. Zeker als het een speler van het bovenste segment is bij deze clubs.
    Volgens mij zegt het niet zoveel dat het uitlekt waar PSV zit want ze zitten volgens mij overal. Zou ook gek zijn als ze niet gaan kijken net als die andere clubs die genoemd worden.
    Sensation
    Lid scoutingsteam

Voormalig KG wrote: 07 May 2024, 14:46 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... eague.html

Onyedika, Nusa (lijkt mij onhaalbaar), Skov Olsen (lijkt mij ook onhaalbaar)

Bij Fiorentina loopt het contract van Kouame af. Ikoné is daar ook heel interessant, doet het daar niet zo goed als verwacht denk ik
    Smeets14
    Nationale topspeler

Sensation wrote: 07 May 2024, 14:57

Onyedika, Nusa (lijkt mij onhaalbaar), Skov Olsen (lijkt mij ook onhaalbaar)

Bij Fiorentina loopt het contract van Kouame af. Ikoné is daar ook heel interessant, doet het daar niet zo goed als verwacht denk ik
    Aan Fiorentina zijde is Lucas Martinez Quarta misschien nog wel een interessante naam. 27 jarige Argentijnse cv met nog maar een 1 jarig contract.
    Tjompie
    Internationale topspeler

Post Reply