Die Rots van Twente ontwikkelt zich trouwens ook prima.
En Luciano Valente van Groningen is een fijne speler.
Eredivisie/KKD Scout
-
- Meervoudig international
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Ardbeg
- Mister PSV
Nee, niet per se. Hij is maar 21. Volgens die logica is Mauro ook geen back (waar hij beter is dan z'n natuurlijke positie)danko-lazovic wrote: ↑03 Apr 2024, 21:50Heeft heel zijn leven als CV gespeeld. Vorig seizoen bij Vitesse een paar wedstrijden als 6 en dit jaar bij Utrecht ongeveer de helft. Blijft van nature gewoon een CV.
-
Jij bent echt een clown he. Je zegt letterlijk dat het een CVM is omdat hij daar nu 15 wedstrijden heeft gespeeld? Maar vervolgens is hij pas 21. Mauro is van nature(misschien even opzoeken als je niet weet wat dat is) geen back en zal dat ook nooit worden van nature. Neemt niet weg dat die er kan spelen. Net als dat Flamingo een CV blijft. Schouten is toch ook een 6 en geen CV?Ardbeg wrote: ↑03 Apr 2024, 21:56Nee, niet per se. Hij is maar 21. Volgens die logica is Mauro ook geen back (waar hij beter is dan z'n natuurlijke positie)danko-lazovic wrote: ↑03 Apr 2024, 21:50
Heeft heel zijn leven als CV gespeeld. Vorig seizoen bij Vitesse een paar wedstrijden als 6 en dit jaar bij Utrecht ongeveer de helft. Blijft van nature gewoon een CV.
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Tja, wat betekent 'is' als in de identiteit van een speler qua positie in het elftal? O en dat door mij vet gemaakte: moet dat nou? Verkeerde been & bed ? Toch maar even tegenaan bemoeid...danko-lazovic wrote: ↑03 Apr 2024, 22:34Jij bent echt een clown he. Je zegt letterlijk dat het een CVM is omdat hij daar nu 15 wedstrijden heeft gespeeld? Maar vervolgens is hij pas 21. Mauro is van nature(misschien even opzoeken als je niet weet wat dat is) geen back en zal dat ook nooit worden van nature. Neemt niet weg dat die er kan spelen. Net als dat Flamingo een CV blijft. Schouten is toch ook een 6 en geen CV?
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Sandler wordt weer gehyped nu na gisteren. Indien fit natuurlijk wel een interessante speler maar ik zou het liefst dergelijke blessuregevoelige spelers niet meer kopen op basis van de blessures dit jaar.
https://www.voetbalzone.nl/nieuws/verwe ... uro/433843
https://www.voetbalzone.nl/nieuws/verwe ... uro/433843
- Standbeeld
- Mister PSV
Mooie opening van het artikel.
Zien jullie Rik E. dit al zeggen? PSV moet onmiddellijk zaken doen met NEC. Ik denk dat we hier dan allemaal keihard beginnen te lachen.
Mike Verweij vindt dat Ajax onmiddellijk zaken moet doen met NEC Nijmegen.
Zien jullie Rik E. dit al zeggen? PSV moet onmiddellijk zaken doen met NEC. Ik denk dat we hier dan allemaal keihard beginnen te lachen.
-
- Nationale topspeler
Sandler zou een buitenkansje kunnen blijken, maar er zit (met name gezien zijn blessurehistorie) wel een flink risico aan vast. Het seizoen ingaan met Boscagli, Ramalho, Flamingo en Sandler zou ik denk ik wel aandurven, maar ook geen man overboord als PSV andere keuzes maakt. Sterker nog dan heeft PSV vermoedelijk betere opties op het oog.
- Ren Höek
- Vedette
Keept wat minder, maar ook hij is geen sweeper-keeper.
Wellenreuther is (mede) daarom een betere keuze dan Olij.
Wellenreuther is (mede) daarom een betere keuze dan Olij.
- These users thanked the author Ren Höek for the post:
- WilboyNitro
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
-
- Nationale topspeler
Olij komt te kort als eerste keeper voor PSV. Denk wel 50 wedstrijden van hem live gezien, echt een leuke keeper hoor maar mist vooral reach en is op hoge ballen niet sterk genoeg. Benitez is op de lijn ook 2 klassen beter, in de 1op1 wel vergelijkbaar overigens.
-
- Legende
Is dit niet een beetje hetzelfde profiel als Zeno Debast?
Ook een prima opbouwer maar een mindere verdediger?
Ook een prima opbouwer maar een mindere verdediger?
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell
- DonyellMalen
- Legende
Kan mezelf herhalen.
DonyellMalen wrote: ↑23 Apr 2024, 10:33Exact wat ik wilde gaan zeggen. Snap die roep om Sandler totaal niet. Leuke speler aan de bal, dat absoluut, maar defensief in mijn ogen nog niet sterk genoeg. Daarnaast zo broos als wat. Flamingo is een veel logischere aankoop; jonger, fysieker, multifunctioneel.
- These users thanked the author DonyellMalen for the post (total 2):
- Ardbeg • Thijs
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Ik hou wel van mensen, die zichzelf schaamteloos quoten…DonyellMalen wrote: ↑23 Apr 2024, 13:52 Kan mezelf herhalen.
DonyellMalen wrote: ↑23 Apr 2024, 10:33Exact wat ik wilde gaan zeggen. Snap die roep om Sandler totaal niet. Leuke speler aan de bal, dat absoluut, maar defensief in mijn ogen nog niet sterk genoeg. Daarnaast zo broos als wat. Flamingo is een veel logischere aankoop; jonger, fysieker, multifunctioneel.
- Standbeeld
- Mister PSV
Ik ook. Ik doe het namelijk ook regelmatig en dat voelt lekker.
- These users thanked the author Standbeeld for the post:
- DonyellMalen
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Die Daan Rots schiet er weer één binnen. In 37 wedstrijden 8 goals en 9 assists is niet slecht en wordt 23 jaar in juli. Ik kan me totaal niet voorstellen dat PSV hem gaat halen maar hij zal zeker op het ED lijstje staan. Op zich prima cijfers voor een hele gemiddelde buitenspeler.
-
- Legende
Vind dat echt een enorme matige speler eigenlijk11 Tinus wrote: ↑24 Apr 2024, 20:30 Die Daan Rots schiet er weer één binnen. In 37 wedstrijden 8 goals en 9 assists is niet slecht en wordt 23 jaar in juli. Ik kan me totaal niet voorstellen dat PSV hem gaat halen maar hij zal zeker op het ED lijstje staan. Op zich prima cijfers voor een hele gemiddelde buitenspeler.
- Standbeeld
- Mister PSV
- Standbeeld
- Mister PSV