Hij wilde te graag, die indruk kreeg ik. Was overigens niet zo dramatisch als vorige week, maar normaal gesproken heeft hij meer oog voor de situaties om hen heen. Nu ging het iets beter tegen die Vanderson, maar het vervolg was niet goed. Kan gebeuren.
Mensen die hier nu een beetje tof of schijtlollig gaan lopen doen over Gakpo kunnen wat mij betreft wakker worden met beginnende keelpijn die niet verdwijnt met een slokje water. Schamen.
Cody Gakpo
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Zijn eerste bal was een schot in kansloze positie, daarna nog een keer in korte hoek wat niet handig was en daarnaast totaal ongevaarlijk. Ja dat kan gebeuren op dit niveau.
Als we door vanavond een serieus bod zijn verloren is dat geen verlies maar een winst.
Als we door vanavond een serieus bod zijn verloren is dat geen verlies maar een winst.
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Mag deze prachtige voetballer ook een totale off-day hebben? Ja, het is verbazingwekkend maar blijkbaar is ie toch niet goddelijk. Nou ja, een beetje dan. Komt weer goed, die Vanderson is ook geen guppie
- mr.top
- Internationale topspeler
Op zich is dat ook geen probleem natuurlijk. Maar als je heel kritisch kijkt dan was het vorig jaar tegen Leicester city ook niet veel soeps. Er zijn mensen die hem voor 40 miljoen naar de Premier League willen lullen, maar de enige die dat gaan betalen is Manchester United. En of je dat al speler nog moet willen..
-
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: PSV
Ik denk dat Cody teveel bewijsdrang heeft in de wedstrijden tegen PL-clubs waardoor hij zichzelf totaal uit de wedstrijd haalt. Was het gisteren tegen Emmen geweest, zou hij dat balletje wel hebben afgelegd in plaats van zelf te schieten.
-
- Jeugdspeler
Denk dat het voor iedereen beter is als Cody zsm een keuze zal maken. Je ziet dat hij alles behalve vrij in ze hoofd is.
Zelf vind ik Cody nog niet klaar voor de stap naar de top. Heeft zich nauwelijks bewezen in grote wedstrijden , fysiek zal hij nog stappen moeten maken en zijn spel is veelste voorspelbaar.
Heeft echt 2 wedstrijden in de broekzak gezeten van die braziliaanse rechtsback wat is dat een glasbak zeg. Vorig seizoen overgekomen voor 11 miljoen van Gremio.
Hopen dat Cody blijft , constanter word , statistieken aanscherpt , goed WK speelt en met een grote prijs vertrekt.
Zelf vind ik Cody nog niet klaar voor de stap naar de top. Heeft zich nauwelijks bewezen in grote wedstrijden , fysiek zal hij nog stappen moeten maken en zijn spel is veelste voorspelbaar.
Heeft echt 2 wedstrijden in de broekzak gezeten van die braziliaanse rechtsback wat is dat een glasbak zeg. Vorig seizoen overgekomen voor 11 miljoen van Gremio.
Hopen dat Cody blijft , constanter word , statistieken aanscherpt , goed WK speelt en met een grote prijs vertrekt.
-
Gakpo was echt slecht gisteren maar de stelling dat hij niets laat zien in grote wedstrijden is feitelijk onzin.
Ik denk los daarvan dat hij sowieso nog moet blijven en helemaal niet klaar is voor een stap naar de PL. Fysiek qua inhoud maar ook voetbaltechnisch heeft hij mijn inziens echt nog wat te leren hier en zolang dat zo is moet je de stap zelf ook niet moeten willen maken. Hij zal echt nog 1 jaar genoeg kunnen leren en met wat geluk ook nog 6 of meer CL potjes mee kunnen pakken, een strijd om de titel meemaken en een jaar fit blijven en fysiek doorontwikkelen en dan is hij echt veel meer klaar voor die stap. Het beste zou zijn als hij dat zelf ook in ziet.
Ik denk los daarvan dat hij sowieso nog moet blijven en helemaal niet klaar is voor een stap naar de PL. Fysiek qua inhoud maar ook voetbaltechnisch heeft hij mijn inziens echt nog wat te leren hier en zolang dat zo is moet je de stap zelf ook niet moeten willen maken. Hij zal echt nog 1 jaar genoeg kunnen leren en met wat geluk ook nog 6 of meer CL potjes mee kunnen pakken, een strijd om de titel meemaken en een jaar fit blijven en fysiek doorontwikkelen en dan is hij echt veel meer klaar voor die stap. Het beste zou zijn als hij dat zelf ook in ziet.
- DC_PSV
- Vedette
Hij was gisteren gewoon echt slecht, geen enkele geslaagde actie en verdedigend ook matig. Saibari op rechtsbuiten deed het beter. Hij zal tegen goeie backs ook zijn niveau moeten halen en vooral balvast zijn. Memphis heeft dit ook gehad in zijn PSV-tijd, maar kon zichzelf dan onderscheiden met een goal of assist uit het niets. Net als tegen Leicester en in Oranje is hij te soft in deze wedstrijden en zal hij echt nog stappen moeten zetten richting de absolute top.
#simplythebest
- ComeOnPSV
- Vedette
Cody was gisteren niet best nee, maar ik lees nu al berichten dat hij het in topwedstrijden niet laat zien. Wat een onzin is dat zeg.
Ik denk inderdaad dat het verstandig voor Cody is om nu een beslissing te nemen. Elke keer die vragen. Vergeet ook niet dat familie en vrienden van Cody ook blijven vragen of hij blijft of gaat. Dat kan best mentaal vermoeiend worden.
Ga je weg Cody? Jammer maar we gunnen je het allerbeste natuurlijk!
Blijf je Cody? Super, nog 1 jaar knallen.
Ik denk inderdaad dat het verstandig voor Cody is om nu een beslissing te nemen. Elke keer die vragen. Vergeet ook niet dat familie en vrienden van Cody ook blijven vragen of hij blijft of gaat. Dat kan best mentaal vermoeiend worden.
Ga je weg Cody? Jammer maar we gunnen je het allerbeste natuurlijk!
Blijf je Cody? Super, nog 1 jaar knallen.
- Juancho
- Mister PSV
Voor Cody zelf goed maar ik vind het nog 10x belangrijker dat PSV gewoon duidelijkheid nodig heeft: of nog een jaar Gakpo OF alvast voorsorteren op een vertrek met x miljoen om de selectie te versterken. Je zit nu 3 weken voor sluiten van de markt, ik vind best dat je Gakpo nu een deadline mag geven. Bijv. voor de Rangers uit.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Tyyne
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Couhaib Driouech
Ik snap niet dat hij niet gewoon voor zichzelf de knoop doorhakt om te blijven. Het is maar 14 Eredivisie speelronden (minus de eerste natuurlijk), +2 kwalificatie wedstrijden en Europese groepsfase. Gewoon even knallen, mee gaan naar het WK en dan zullen er vast wel kansen komen voor een leuke transfer.
- ShovingNE2
- Site Admin
Gisteren en vorige week maakte duidelijk dat een jaar PSV met CL echt nodig is voor ontwikkeling.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Heissenberrug
En dan? Ga je hem verkopen in de winterstop? Natuurlijk niet.Tyyne wrote: ↑10 Aug 2022, 15:42 Ik snap niet dat hij niet gewoon voor zichzelf de knoop doorhakt om te blijven. Het is maar 14 Eredivisie speelronden (minus de eerste natuurlijk), +2 kwalificatie wedstrijden en Europese groepsfase. Gewoon even knallen, mee gaan naar het WK en dan zullen er vast wel kansen komen voor een leuke transfer.
- Standbeeld
- Mister PSV