Jordan Teze

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
Søren
Meervoudig international
Clubvoorkeur: PSV

Mr.Unibet wrote: 09 Aug 2024, 23:55Jij moet nodig eens uitslapen. Had een paar pagina's gemist, maar kwam door de herkenbare melodramatische toon in je posts erachter dat jij op iedere pagina deze avond wel je wantrouwen geuit hebt.

Lees je posts morgen eens terug, doe niet zo dramatisch man.
Pffff, doe niet zo dramatisch man, sneue pater!
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Wel voor het zingen eruit dan he.
Lente
Meervoudig international

Image

Supporterscoordinator (SLO). Ik sluit me hier bij aan 💪.
  • These users thanked the author Lente for the post (total 4):
    SomaQanRPSV94TjompieRen Höek
    Oh PSV wat je met me doet…
    StratumZuid
    Vedette

James Rodriguez wrote: 09 Aug 2024, 23:57
    StratumZuid wrote: 09 Aug 2024, 23:19 Zondag zal ie wel in de kerk zitten, vergiffenis
    Alleen maar goed
    Zo ist
    In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
    alles van goud
    ruuddevil
    Legende

Mocht Teze morgen spelen dan hoop ik dat het publiek hem niet uitfluit of op een andere manier negatief benadert. Zelfs degenen die hem na zijn mea culpa niet kunnen vergeven moeten begrij́pen dat het alleen maar negatieve energie is die de ploeg niet helpt.
  • These users thanked the author ruuddevil for the post (total 34):
    GrasmatO Goleiro GrandeMick JaggerpsvgoudamatejaYkhimloginnaamSomaQanSmeets14De RealistTylerDurdnziege maar ook zaggeMenno1DribbleTjompieSchnitzel202329.04.2007ShovingNE2PSV90LentemilansandroVTheManThijsJohann VogelaarBalinhoVoijkeHupRuudNilisInOranjeNotoriousBIG046IvanNielsenNumber 8 On TourTomV23PersepolisRen Höek
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Helemaal eens. Ik vrees alleen dat niet iedereen dat rationele denkvermogen bezit.
    StratumZuid
    Vedette

Hoop dat ie niet speelt en dat ie daar nog jaren over mag gaan nadenken, eerst op bank in Monaco en daarna bij Al-kebab. Mocht ie spelen hoop ik niet op een negatieve benadering overigens
    In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
    alles van goud
    psvgouda
    Vedette
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

En zo delen wij allen weer de liefde voor ons PSV… Gna gna. Wat is het leven toch mooi!
    PCGC
    Vedette

Lorenzo von Matterhorn wrote: 09 Aug 2024, 23:17 Zal je net zien dat Teze door sommige simpele zielen wordt uitgefloten zondag...
    Op zijn minst. Ik hoop dat die mensen rotte eieren en tomaten meenemen.

Edit: O wacht, ik zie nu pas de eensgezindheid hierboven. Vooruit, geen rotte eieren en tomaten.

🍅 🥚 PSV 🍅🥚
    #FreeGeneratie4
    johan derksen
    Meervoudig international

Clubliefde bestaat niet. Dat hele "kind van de club" geleuter hoeft voor mij ook niet. Of 'ie nou door de voordeur of het kelderraampje vertrekt, boeien. Zolang hij maar gewoon doet waar hij voor betaald wordt.
  • These users thanked the author johan derksen for the post:
    LucNilisLegend
    Johann Vogelaar
    Jeugdspeler
    Favoriete speler: Romario

Hoog tijd dat Teze een zaakwaarnemer zoekt die wel fatsoenlijk is en waarbij niet alles om geld draait.
    Oh nee, die bestaat niet :L
    29.04.2007
    Nationale topspeler

Vanavond tijdens de warming up voor het oog van het publiek de kampioenstattoo laten zetten, dan komt het wel goed.
    PSV90
    Nationale topspeler

ruuddevil wrote: 10 Aug 2024, 00:08 Mocht Teze morgen spelen dan hoop ik dat het publiek hem niet uitfluit of op een andere manier negatief benadert. Zelfs degenen die hem na zijn mea culpa niet kunnen vergeven moeten begrij́pen dat het alleen maar negatieve energie is die de ploeg niet helpt.
    Een beetje ludiek hem erop wijzen en vervolgens gewoon weer supporten zou ik nog wel kunnen waarderen.

"Wij zijn niet bang want Teze is erbij" of zoiets...

Uitfluiten zou echt kansloos zijn. Teze is gewoon een PSV'er die nu een fout heeft gemaakt.
  • These users thanked the author PSV90 for the post (total 3):
    Johann VogelaarDE MADERA 76Skuddem
    BadShaker
    Vaste waarde in elftal

Niet te moeilijk doen. Teze is een goeie gast. Die 17 jaar gaan we niet op een negatieve manier afsluiten.
  • These users thanked the author BadShaker for the post:
    Skuddem
    rjg1992
    Bankzitter

En ook niet gelijk over die zaakwaarnemer lopen zeiken, we weten niet welke afspraken er gemaakt zijn. Die heeft Saibari tot 2029 verlengt en Lang hierheen gebracht en is ook de agent van Frenkie de Jong, die vast niet met een idioot werkt.

En ik denk dat mensen soms overschatten wat een late verlenging, zoals bij een Boscagli nu, extra oplevert. Die kent zijn waarde en weet dat hij volgend jaar miljoenen tekengeld kan pakken. Dat mag jij nu dus in zijn zak drukken + nog een deel van de transfersom. Tot zover “clubliefde”, ik vind dat allemaal beetje naief van onze forumgangers hier. Liefde gaat door de mond, zeggen we dan.

Teze’s contract stamt van voor de tijd dat hij hot was, waarbij je dus nu voor die verkoop van 12 miljoen weinig extra kosten maakt in de vorm van afdrachten en tekengeld.

Uiteraard scheelt het wel, maar ik denk niet zo veel als mensen denken.
    guus
    Internationale topspeler

Ik hoop vooral dat Bosz geloofwaardig blijft en hem niet laat spelen. Teze heeft de voorbereiding niet meegemaakt dus lekker op het bankje.
    Hatseflats
    Vedette

Ik heb liever 3 punten met Teze dan 0 of 1 punt zonder Teze.
    guus
    Internationale topspeler

Hatseflats wrote: 10 Aug 2024, 08:44 Ik heb liever 3 punten met Teze dan 0 of 1 punt zonder Teze.
    Ik heb liever dat Bosz geloofwaardig blijft daar hebben we het hele seizoen meer aan.
    loginnaam
    Internationale topspeler

guus wrote: 10 Aug 2024, 08:42 Ik hoop vooral dat Bosz geloofwaardig blijft en hem niet laat spelen. Teze heeft de voorbereiding niet meegemaakt dus lekker op het bankje.
    Bosz verliest niet meteen zijn geloofwaardigheid als hij hem opstelt. Als Sambo er nog was geweest, of een ander alternatief in de A-selectie, dan was het anders, maar die is er niet. Dus als Teze fit is, gewoon in de basis wat mij betreft.
    TomPSV
    Legende

guus wrote: 10 Aug 2024, 08:46
    Hatseflats wrote: 10 Aug 2024, 08:44 Ik heb liever 3 punten met Teze dan 0 of 1 punt zonder Teze.
    Ik heb liever dat Bosz geloofwaardig blijft daar hebben we het hele seizoen meer aan.
    Geloofwaardigheid of niet: we moeten gewoon 3 punten pakken vanavond. Overigens verwacht ik dat Van de Blaak zal starten en dat Teze als invaller een rol gaat spelen.
    ShovingNE2
    Site Admin

guus wrote: 10 Aug 2024, 08:42 Ik hoop vooral dat Bosz geloofwaardig blijft en hem niet laat spelen. Teze heeft de voorbereiding niet meegemaakt dus lekker op het bankje.
    Onzin. Heeft de hele week getraind. Alleen de afsluitende training gemist.

En als hij wel speelt is Bosz gelijk niet meer geloofwaardig? Wat een onzin. Nood breekt wet lijkt mij. Ja: Teze heeft het vorige week ook overwogen. Kondigde het nu aan. Keerde op zijn schreden terug, waarschijnlijk toen hij zag wat de impact was van zijn besluit. Wellicht ook binnen de spelersgroep. Er zal vast wel een onverlaat zijn die hem uitfluit, hopelijk blijft het daarbij. Als je na een dag nog boos bent gaat er ook iets mis wat mij betreft.

Hopelijk speelt hij, scoort hij en gaat hij volgende week richting Monaco voor het bedrag wat Stewart wenst te ontvangen.
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    tezzyunited
    Regelmatige invaller

ShovingNE2 wrote: 10 Aug 2024, 08:52
    Onzin. Heeft de hele week getraind. Alleen de afsluitende training gemist.

En als hij wel speelt is Bosz gelijk niet meer geloofwaardig? Wat een onzin. Nood breekt wet lijkt mij. Ja: Teze heeft het vorige week ook overwogen. Kondigde het nu aan. Keerde op zijn schreden terug, waarschijnlijk toen hij zag wat de impact was van zijn besluit. Wellicht ook binnen de spelersgroep. Er zal vast wel een onverlaat zijn die hem uitfluit, hopelijk blijft het daarbij. Als je na een dag nog boos bent gaat er ook iets mis wat mij betreft.

Hopelijk speelt hij, scoort hij en gaat hij volgende week richting Monaco voor het bedrag wat Stewart wenst te ontvangen.
    Iemand belonen met een basisplek terwijl hij zijn teamgenoten zo in de steek liet, vind ik inderdaad wel gezicht verliezen. We spelen tegen RKC, niet tegen Real Madrid.
  • These users thanked the author tezzyunited for the post:
    guus
    RIO
    Legende
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Mooi dat ie inziet dat ie fout zit. Siert hem. Had dit echt niet van hem verwacht want het is echt een PSVer.

Knallen vanavond en 2 assists op Luuk/Pepi. Daarna een mooie transfer naar Monaco. Tijd om verder te gaan.
    Sparts
    Geselecteerd voor Oranje

Iedereen die op een beslissing (in emotie?) durft terug te komen, vind ik en grote. Het is veel makkelijker om dan door te gaan in het proces dat er dan is, en verder je kont tegen de krib te gooien. Dus absoluut klasse dat Teze niet de weg van de minste weerstand kiest, maar op zijn beslissing is terug gekomen. Hulde voor deze man. Geef hem het afscheid dat hij verdient.
  • These users thanked the author Sparts for the post:
    Skuddem
    Prof_napo
    Internationale topspeler
    Clubvoorkeur: v.v. UNA

Sparts wrote: 10 Aug 2024, 10:19 Iedereen die op een beslissing (in emotie?) durft terug te komen, vind ik en grote. Het is veel makkelijker om dan door te gaan in het proces dat er dan is, en verder je kont tegen de krib te gooien. Dus absoluut klasse dat Teze niet de weg van de minste weerstand kiest, maar op zijn beslissing is terug gekomen. Hulde voor deze man. Geef hem het afscheid dat hij verdient.
    Maar terugkomen op deze beslissing lijkt me juist de weg van de minste weerstand.
    Werkweigering is niet echt te classificieren als iets met weinig weerstand aangezien die keuze juist voor weerstand zorgt.
  • These users thanked the author Prof_napo for the post:
    guus
    Post Reply