Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
DonyellMalen
Legende
Clubvoorkeur: PSV

Nketiah vind ik niets. Te druistig ook. Wordt nu ineens gehypet omdat hij er een paar inschiet tegen Chelsea etc, maar ik zie het niet echt in hem.

Wat vinden mensen van Paulinho van Bayer Leverkusen? Staat ook op de lijst bij de neuzen, maar is geen vaste basisspeler meer bij Leverkusen en kan op linksbuiten en op 10 spelen. Nog redelijk jong ook. Wel een flinke kras opgelopen met een gescheurde kruisband.

DeEintovenaar
Nationale topspeler

Ik had toevallig vanochtend gelezen dat Leverkussen maar wat graag van hem af wil en in de plaats voor hem Sinisterra zou willen halen. Geen idee of het klopt. Volgens mij was de bron niet per sé mega betrouwbaar. Heb hem te weinig zien spelen om er heel veel zinnigs over te zeggen. Denk dat het heel veel afhangt van de prijs.
Mvogoat
Basisspeler

OnsPSV wrote: 12 May 2022, 13:57 Ik zou het echt supervet vinden als Marcel Brands een poging zou wagen voor Gabriel Barbosa. Algemeen bekend dat hij in de periode 2015-2017 achter deze Braziliaan heeft aangezeten. Schiet heel die Braziliaanse competitie aan gort afgelopen 2 jaar.

Blijf het dan fascinerend vinden dat meerdere Premier League clubs afgelopen winter ‘huurdeals’ hebben voorbereid voor hem. Er is altijd een creatieve oplossing te vinden voor zo een jongen in de Zuid-Amerikaanse markt.

Ik weet niet hoe andere hier in staan, maar zeker met de vertrekken van zulke grote spelers en salarissen die vrij komen, mag er wat mij betreft echt heel grof worden geïnvesteerd in die spitspositie.

Hier wat beelden:

Hier onze oude interesse:
https://www.90min.com/th/posts/5777540- ... el-barbosa

En daarna nogmaals:
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/77 ... n-PSV.html
Gabigol is echt de definitie van onhaalbaar op het moment. West ham wilde hem hebben en kregen een vraagprijs van 30+ te horen, Huren met optie was geen optie voor ze. In Brazilië kunnen we tegenwoordig überhaupt niet eens meer de echte sterren halen zoals vroeger, bedragen zijn daar zo absurt.
Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
ruuddevil
Legende

Paulinho niet aan beginnen, weer een medisch dossier erbij. Gabigol is wel genieten hoor (ondanks de vele strafschoppen). Is al eens mislukt in Europa, toen werd ie ook aan ons gelinkt. Dat drukt de prijs wel een beetje, een eerder mislukt avontuur.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

ruuddevil wrote: 13 May 2022, 12:27 Paulinho niet aan beginnen, weer een medisch dossier erbij.
The End.
Massimo
Legende

DeEintovenaar wrote: 13 May 2022, 11:18 Ik had toevallig vanochtend gelezen dat Leverkussen maar wat graag van hem af wil en in de plaats voor hem Sinisterra zou willen halen. Geen idee of het klopt. Volgens mij was de bron niet per sé mega betrouwbaar. Heb hem te weinig zien spelen om er heel veel zinnigs over te zeggen. Denk dat het heel veel afhangt van de prijs.
Werd door zijn eenjarig contract vanochtend met Ajax in verband gebracht mocht Bergwijn niet lukken.
Ykhim
Lid scoutingsteam

Sensation wrote: 13 May 2022, 09:19 Goh daar staat Pavon tussen. @Ykhim hoe is het ondertussen met hem? Was een paar jaar geleden weergaloos.
Ardbeg
Mister PSV

Veel penalties, of niet?
DonyellMalen
Legende

Dan-Axel Zagadou van Dortmund loopt uit zijn contract aan het eind van dit seizoen.

https://bvbbuzz.com/2022/05/12/dan-axel ... mund-exit/

https://www.transfermarkt.nl/dan-axel-z ... ler/344598

Twijfelachtig hoe haalbaar hij is. Hij wil vooral nu aan spelen toekomen en past perfect op LCB aangezien het een linkspoot is.
Ardbeg
Mister PSV

DonyellMalen wrote: 16 May 2022, 10:31 Dan-Axel Zagadou van Dortmund loopt uit zijn contract aan het eind van dit seizoen.

Twijfelachtig hoe haalbaar hij is. Hij wil vooral nu aan spelen toekomen en past perfect op LCB aangezien het een linkspoot is.
Ja graag. Liever vandaag dan morgen maar ik twijfel heel sterk aan zijn haalbaarheid. Al sluit ik niets meer uit sinds Gotze.
Lazo
Jeugdinternational

DonyellMalen wrote: 16 May 2022, 10:31 Dan-Axel Zagadou van Dortmund loopt uit zijn contract aan het eind van dit seizoen.

Zou perfect in t plaatje passen.
Al wilt hij 3/4 miljoen per jaar gelijk doen!
Ardbeg
Mister PSV

Lazo wrote: 16 May 2022, 11:05
Nee, natuurlijk niet. We moeten gewoon een gezond en verstandig financieel huishouden hebben, dan ga je dat toch niet doen?
ruuddevil
Legende

Doe maar niet:

Zagadou has missed a total of 83 games due to injuries over the last five years. And it is this susceptibility to injuries that prompted the BVB bosses to decide against renewing his contract.
Ardbeg
Mister PSV

ruuddevil wrote: 16 May 2022, 11:19 Doe maar niet:

Zagadou has missed a total of 83 games due to injuries over the last five years. And it is this susceptibility to injuries that prompted the BVB bosses to decide against renewing his contract.
Oei. Dat is me totaal voorbijgegaan. Bij nader inzien: Thanks, but no thanks. Ik heb helemaal genoeg van blessures bij PSV.
Ryme
Vaste waarde in elftal

Wel een aardige blessurelijst. Veel aan de knie. Heeft wel een knieoperatie ondergaan dus wellicht zijn die problemen verleden tijd.

Als dat zo is, zonder meer halen. Niet ten koste van alles uiteraard.
Robson de Souza
Vedette

Wel gecharmeerd van Zagadou, ondanks dat hij veel wedstrijden heeft gemist is het wel een no-brainer als je hem gratis kan halen tegen een redelijk salaris.
Een andere optie die ik nog steeds interessant vind is Stark:
https://www.transfermarkt.nl/niklas-sta ... ler/162434

Ook transfervrij over een maandje.
Lazo
Jeugdinternational

Ardbeg wrote: 16 May 2022, 11:10
Lazo wrote: 16 May 2022, 11:05
Nee, natuurlijk niet. We moeten gewoon een gezond en verstandig financieel huishouden hebben, dan ga je dat toch niet doen?
Als je prijzen wilt winnen zal je de portemonnee moeten trekken.
Ardbeg
Mister PSV

Lazo wrote: 16 May 2022, 11:56
Ardbeg wrote: 16 May 2022, 11:10

Er is een heel groot verschil tussen de portemonnee trekken en om geen enkele reden spelers 3, 4 miljoen per jaar te betalen. Da's echt voor de uitzonderingen.
Lazo
Jeugdinternational

Ardbeg wrote: 16 May 2022, 11:58
Lazo wrote: 16 May 2022, 11:56

Er is een heel groot verschil tussen de portemonnee trekken en om geen enkele reden spelers 3, 4 miljoen per jaar te betalen. Da's echt voor de uitzonderingen.
Speelde bij PSG en Dortmund dus ik neem aan dat hij met 1 a 2 miljoen per jaar geen genoegen neemt. Is transfervrij dus dan willen spelers altijd nog meer geld zien. T liefst zie ik m ook gratis spelen maar dat is niet realistisch.

Hij verdient nu 2,5 miljoen per jaar. Als je hem daarvoor kunt strikken zou ik t gelijk doen. Boomlange speler die nog jong is met ervaring op het hoogste niveau. Blessure gevoeligheid is wel een dingetje.
Ardbeg
Mister PSV

Lazo wrote: 16 May 2022, 12:06
Ardbeg wrote: 16 May 2022, 11:58

Speelde bij PSG en Dortmund dus ik neem aan dat hij met 1 a 2 miljoen per jaar geen genoegen neemt. Is transfervrij dus dan willen spelers altijd nog meer geld zien. T liefst zie ik m ook gratis spelen maar dat is niet realistisch.

Hij verdient nu 2,5 miljoen per jaar. Als je hem daarvoor kunt strikken zou ik t gelijk doen. Boomlange speler die nog jong is met ervaring op het hoogste niveau. Blessure gevoeligheid is wel een dingetje.
Wat je zelf al aangeeft. Blessuregevoelig. Natuurlijk ga je het dan niet "gelijk doen" als het 2.5 miljoen per jaar kost. Hij verdient trouwens 2.136.743,70 Euro per jaar. Al heeft hij bij Barcelona gespeeld. Dat wil niets zeggen. Kijk naar Bojan.
Lazo
Jeugdinternational

Ardbeg wrote: 16 May 2022, 12:11
Lazo wrote: 16 May 2022, 12:06

Wat je zelf al aangeeft. Blessuregevoelig. Natuurlijk ga je het dan niet "gelijk doen" als het 2.5 miljoen per jaar kost. Hij verdient trouwens 2.136.743,70 Euro per jaar. Al heeft hij bij Barcelona gespeeld. Dat wil niets zeggen. Kijk naar Bojan.
Dat blessuregevoelige wist ik vantevoren ook niet dus dan is 4 miljoen erg veel. Als je hem voor tussen de 2/3 miljoen per jaar kan strikken zou ik t alsnog doen. Hij heeft al ja een transfereerde gehad van 35 miljoen. Al speelt hij een seizoen goed uit dan kan je m al met een lekkere winst verkopen.

Dit is tevens een jongen van 1.96m. Ik vind de selectie van PSV erg klein, op Gakpo en Sangare na, dus dan is het extra handig om zo een jongen er bij te hebben. Ook is hij pas 22 en een jeugdinternationals dus ik zou het de gok wel waard vinden. Mocht hij überhaupt willen komen.
Lazo
Jeugdinternational

Zou die Zian Flemming niet ook een interessante speler zijn voor de breedte van de selectie? Als je die voor 2/2,5 miljoen kan halen.
Standbeeld
Mister PSV

Nee.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

Lazo wrote: 16 May 2022, 13:20 Zou die Zian Flemming niet ook een interessante speler zijn voor de breedte van de selectie? Als je die voor 2/2,5 miljoen kan halen.
Nog niet bijna
Ardbeg
Mister PSV

Nee.
Post Reply