Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
DC_PSV
Vedette
Posts: 9,417
Joined: 09 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Was middelmaat in de ED, maar bij Toulouse wat een droomseizoen beleeft een topper.
#simplythebest
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Josef Dettelbacher wrote: 28 May 2023, 20:21
Sensation wrote: 28 May 2023, 20:08

Spierings.. here we go!
Is deze gozer "opeens" goed geworden ofzo? Nooit echt van hem gehoord en heeft een vrij apart cv.
Laatbloeier.
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Josef Dettelbacher wrote: 28 May 2023, 20:21
Sensation wrote: 28 May 2023, 20:08

Spierings.. here we go!
Is deze gozer "opeens" goed geworden ofzo? Nooit echt van hem gehoord en heeft een vrij apart cv.
behoort dit seizoen tot de beste balafpakkers van europa en mede door zijn vuile werk heeft Toulouse het dit seizoen zo goed gedaan
Cazzy
Ballenjongen
Posts: 19
Joined: 31 Aug 2021, 17:54
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vanthaman18 wrote: 28 May 2023, 20:23 Ja ik zou ook wel wat meer willen weten over hem. Iemand hem dit jaar zien spelen? Is dit echt basismateriaal?
Toulouse fans zijn enthousiast over hem
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

kastoekast
Nationale topspeler
Posts: 1,840
Joined: 27 Jan 2022, 18:08
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wordt ook als vervanger gezien voor Sangare.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vervanger van Guti.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Lijkt me niet.
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Josef Dettelbacher wrote: 28 May 2023, 20:21
Sensation wrote: 28 May 2023, 20:08

Spierings.. here we go!
Is deze gozer "opeens" goed geworden ofzo? Nooit echt van hem gehoord en heeft een vrij apart cv.
Laatbloeiert. Speelt ijzersterk bij Toulouse dit seizoen. Statistisch gezien de beste controleur van Europa o.b.v. aantal balveroveringen. Met afstand zelfs.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

O Goleiro Grande wrote: 28 May 2023, 20:37
Josef Dettelbacher wrote: 28 May 2023, 20:21

Is deze gozer "opeens" goed geworden ofzo? Nooit echt van hem gehoord en heeft een vrij apart cv.
Laatbloeiert. Speelt ijzersterk bij Toulouse dit seizoen. Statistisch gezien de beste controleur van Europa o.b.v. aantal balveroveringen. Met afstand zelfs.
Is het een (tactisch) slimme speler?
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Robson de Souza wrote: 28 May 2023, 20:48
O Goleiro Grande wrote: 28 May 2023, 20:37

Laatbloeiert. Speelt ijzersterk bij Toulouse dit seizoen. Statistisch gezien de beste controleur van Europa o.b.v. aantal balveroveringen. Met afstand zelfs.
Is het een (tactisch) slimme speler?
Ja zie: https://www.vi.nl/video/stijn-spierings ... toplijsten voor beelden
Siemen
Nationale topspeler
Posts: 2,327
Joined: 26 Aug 2017, 15:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Xavi - Luuk - ?
? - Veerman
?
PvA - ? - ? - ?
Benitez

Werk aan de winkel.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Xavi op het middenveld en dan een linksbuiten halen. Ook al is Xavi mega beslissend vandaag, als je hem in de as zet is 'ie dat nog meer. Je beste speler moet zoveel mogelijk aan de bal komen.
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1,911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Siemen wrote: 28 May 2023, 22:08 Xavi - Luuk - ?
? - Veerman
?
PvA - ? - ? - ?
Benitez

Werk aan de winkel.
Simons komt op 10, daar heeft Earnie al een hele hoop over gezegd volgens mij.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 28 May 2023, 22:12 Xavi op het middenveld en dan een linksbuiten halen. Ook al is Xavi mega beslissend vandaag, als je hem in de as zet is 'ie dat nog meer. Je beste speler moet zoveel mogelijk aan de bal komen.
Dat zal ook de volgende stap moeten worden. Aan de linkerkant op dit moment gevaarlijker en net iets meer ruimte dan in de as, maar in de as heb je dit seizoen vrijwel geen voetbal gehad en dat zal verbeterd moeten worden. Tevens zal het schelen als het niet alleen van hem hoeft te komen, maar ook als er op de vleugels spelers lopen die leveren door bij minimaal 25 tot 30 doelpunten betrokken zijn en die dubbele dekking nodig hebben. Dan komt Simons op 10 ook weer beter tot zijn recht.
Siemen
Nationale topspeler
Posts: 2,327
Joined: 26 Aug 2017, 15:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het zit hem inderdaad in zijn omgeving. Prima voor 10, mits hij een goede linksbuiten en betrouwbare 6 erbij krijgt, oftewel een maatje met creativiteit en klasse (zodat minder van hemzelf hoeft te komen) én een speler die de ruimte achter hem bewaakt.
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Siemen wrote: 28 May 2023, 22:08 Xavi - Luuk - ?
? - Veerman
?
PvA - ? - ? - ?
Benitez

Werk aan de winkel.
Je gaat niet 7 basiswaardige spelers halen in 1 zomer. Ik denk dat je best de naam van een Boscagli/Sambo/Bakayoko kan invullen. Een elftal met 11 basiswaardige spelers gaat gewoon niet lukken.
Op weg naar nr 26
Vedette
Posts: 6,156
Joined: 02 Apr 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DC_PSV wrote: 28 May 2023, 20:23 Was middelmaat in de ED, maar bij Toulouse wat een droomseizoen beleeft een topper.
Prima aanvulling op de selectie in de breedte, zeker als bv Guti vertrekt.
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1,911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Rikkert1234 wrote: 28 May 2023, 22:25
Siemen wrote: 28 May 2023, 22:08 Xavi - Luuk - ?
? - Veerman
?
PvA - ? - ? - ?
Benitez

Werk aan de winkel.
Je gaat niet 7 basiswaardige spelers halen in 1 zomer. Ik denk dat je best de naam van een Boscagli/Sambo/Bakayoko kan invullen. Een elftal met 11 basiswaardige spelers gaat gewoon niet lukken.
Precies, ik verwacht zelf iets als:

Aankoop - Luuk - Bakayoko/Ghazi
Xavi
Spierings? - Veerman
PVA - Boscagli - Aankoop - Sambo/Mwene
Benitez

Zie bijvoorbeeld persoonlijk zelf liever een nieuwe spits en Luuk als stormram, maarja budget he.
User avatar
TheSyb
Nationale topspeler
Posts: 1,983
Joined: 10 Aug 2021, 18:28
Clubvoorkeur: PSV (duh)
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik ga er echt niet vanuit dat we én een 10 én een buitenspeler voor de basis halen. Als de nieuwe coach Xavi als '10' ziet dan zie ik een linksbuiten komen en als die Xavi als linksbuiten wil zien dan komt er wellicht een 10 bij. Ik verwacht dat we 3 (wellicht 4) nieuwe buitenspelers gaan zien. 7 Nieuwe spelers voor de basis lijkt me ook een beetje te veel.

Benitez
PvA
Aankoop
Boscagli/Ramalho/Teze/Obispo (Ligt een beetje aan welke speler de nieuwe trainer het liefst ziet, ik verwacht geen twee nieuwe CVs voor de basis)
Sambo/Mwene (We gaan denk ik hoe dan ook deze bezetting een kans geven in de voorbereiding)
Aankoop (Spierings?)
Veerman
Xavi/Aankoop
Aankoop/Xavi (Linksbuiten of '10' krijgt de aankoop, Xavi gaat op de andere positie)
Luuk de Jong
Bakayoko/El Ghazi

Voor de basis dus een verdediger, een verdedigend ingestelde middenvelder en een aanvallende speler ('10' of Aanvallende middenvelder).
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1,911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Op weg naar nr 25 wrote: 28 May 2023, 22:33
DC_PSV wrote: 28 May 2023, 20:23 Was middelmaat in de ED, maar bij Toulouse wat een droomseizoen beleeft een topper.
Prima aanvulling op de selectie in de breedte, zeker als bv Guti vertrekt.
Zie hem zelf als basisspeler. We hebben geen onbeperkt budget he, die verdediging moet echt echt echt op de schop en een volwaardige linksvoor moet er ook komen als Xavi toch de 10 wordt. Dan hebben we het nog niet eens gehad over verjongen van de selectie/talent oppikken. Spierings, en dat vond ik ook van Guti laat me dat even toevoegen, is juist iemand die naast Veerman hoort, niet Sangare.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zo'n Spierings kan interessant zijn met waarschijnlijk twee vacatures als Sangaré em Gutierrez vertrekken. Verder hoop ik op een betere ervaren verdediger dan Ramalho en verder hoop ik toch vooral op jongere spelers die kunnen doorgroeien. Met Benitez, Van Aanholt en Luuk de Jong heeft PSV in principe al drie ervaren basisspelers.
PCMVB
Lid 2e elftal
Posts: 182
Joined: 04 Nov 2020, 14:47
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Rikkert1234 wrote: 28 May 2023, 22:25
Siemen wrote: 28 May 2023, 22:08 Xavi - Luuk - ?
? - Veerman
?
PvA - ? - ? - ?
Benitez

Werk aan de winkel.
Je gaat niet 7 basiswaardige spelers halen in 1 zomer. Ik denk dat je best de naam van een Boscagli/Sambo/Bakayoko kan invullen. Een elftal met 11 basiswaardige spelers gaat gewoon niet lukken.
Je zal wel moeten zo'n beetje. En waarom niet? Heeft Feyenoord ook gedaan.

Sowieso één buitenspelers en liever twee. Een nieuwe spits. Misschien in eerste instantie achter De Jong maar wel eentje die hem eruit kan spelen. Dan nog een vervanger voor Sangaré en twee centrale centrale verdedigers. En zelfs dat is nog de 'best case' scenario. Want dan moeten Benitez, Veerman en Xavi blijven en Sambo samen met Mauro voldoen als rechtsback.

Feyenoord heeft laten zien dat het kan. Maar wordt een helse klus.
Siemen
Nationale topspeler
Posts: 2,327
Joined: 26 Aug 2017, 15:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Rikkert1234 wrote: 28 May 2023, 22:25
Siemen wrote: 28 May 2023, 22:08 Xavi - Luuk - ?
? - Veerman
?
PvA - ? - ? - ?
Benitez

Werk aan de winkel.
Je gaat niet 7 basiswaardige spelers halen in 1 zomer. Ik denk dat je best de naam van een Boscagli/Sambo/Bakayoko kan invullen. Een elftal met 11 basiswaardige spelers gaat gewoon niet lukken.
Eens. Maar inhoudelijk zou het wel mogen. Van de door jou genoemde namen is alleen Bakayoko een zekerheidje. Maar niet per se voor de basis. Daar mag w.m.b. wel iets bij, want Bakayoko is (nog) niet goed genoeg en El Ghazi zal niet goed genoeg blijven.

Sangaré, Guti, Hazard, Branthwaite, Drommel, Fabio. Maar ook een aantal vertrekkers van de groep Ramalho, Boscagli, Teze, Obispo, Mwene, Saibari, Vertessen zou me niets verbazen.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Is er nog iets uit jong PSV wat kan doorstromen? V Duiven, vd Blaak en Babadi nog net te jong lijkt mij? Verder heb ik er niet zo veel kijk op.
Fofana zou ik verhuren.
Post Reply