Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Lazo
Jeugdinternational
Clubvoorkeur: PSV

Waarom niet dan? 12 doelpunten en 4 assist in 28 wedstrijden voor Fortuna.
Ardbeg
Mister PSV

Omdat hij op geen enkel front ook maar enigszins in de buurt komt met betrekking tot kwaliteit. Hij is nog niet eens een beetje goed genoeg voor PSV en zal dat ook nooit worden.
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Moet ik hier ook nog mijn veto over uitspreken of zijn die hieronder voldoende.

Dit zou zelfs nog niet eens een Feyenoordaankoop zijn.
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Grasmat wrote: 16 May 2022, 13:36 Moet ik hier ook nog mijn veto over uitspreken of zijn die hieronder voldoende.

https://www.vi.nl/nieuws/janssen-spot-i ... rd-ook#_=_

:mrgreen:
ruuddevil
Legende

Gekkies. Zian Flemming :lol:
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Sensation wrote: 16 May 2022, 13:37
Grasmat wrote: 16 May 2022, 13:36 Moet ik hier ook nog mijn veto over uitspreken of zijn die hieronder voldoende.

https://www.vi.nl/nieuws/janssen-spot-i ... rd-ook#_=_

:mrgreen:
"Theo Janssen is zwaar." Dat was al voldoende voor mij.
DadOfFour
Internationale topspeler

Image

Ik dacht echt even dat jullie het over deze gast hadden...
La vida és massa curta per no fer broma
ruuddevil
Legende

Lazo = Willy

Willy is het roerend eens met zijn broer, maar verwacht dat er buiten Zahavi 'niet zoveel spelers weggaan' deze zomer. "Ik hoop ook op de komst van Wijnaldum, dat zou een aanwinst zijn. Ik heb de laatste weken ook Zian Flemming van Fortuna Sittard gevolgd. Geen verkeerde, kan ik zeggen. Bij PSV of een andere topclub zal hij zich nog veel sneller ontwikkelen."
Revolinho
Internationale topspeler

Die Flemming is geens materiaal voor de top-4. Wellicht dat hij bij een Utrecht of Vitesse nog leuke dingen kan doen, maar ik zou die jongen een transfer naar een mindere competitie aanraden. Daar kan hij de top evt. nog wel aantikken. VS, misschien Oost-Europa, Belgie wellicht.
hondjevandebakker
Internationale topspeler

Is dit wat voor ons als vervanger van Gakpo? Al een aantal jaar een vaste basisspeler in een grote Europese competitie en scoort daar zijn redelijk wat goals. Is ook nog maar 23.
Thijs
Lid van verdienste
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Lazo wrote: 16 May 2022, 12:21
Ardbeg wrote: 16 May 2022, 12:11

Wat je zelf al aangeeft. Blessuregevoelig. Natuurlijk ga je het dan niet "gelijk doen" als het 2.5 miljoen per jaar kost. Hij verdient trouwens 2.136.743,70 Euro per jaar. Al heeft hij bij Barcelona gespeeld. Dat wil niets zeggen. Kijk naar Bojan.
Dat blessuregevoelige wist ik vantevoren ook niet dus dan is 4 miljoen erg veel. Als je hem voor tussen de 2/3 miljoen per jaar kan strikken zou ik t alsnog doen. Hij heeft al ja een transfereerde gehad van 35 miljoen. Al speelt hij een seizoen goed uit dan kan je m al met een lekkere winst verkopen.

Dit is tevens een jongen van 1.96m. Ik vind de selectie van PSV erg klein, op Gakpo en Sangare na, dus dan is het extra handig om zo een jongen er bij te hebben. Ook is hij pas 22 en een jeugdinternationals dus ik zou het de gok wel waard vinden. Mocht hij überhaupt willen komen.
Helemaal eens. In de winter wilden we hier nog €10m neerleggen voor die Ahmedovic (sp?). Die zou ook nog wel €1m per jaar krijgen, dus als je zo’n gast transfervrij kunt halen voor €2,5m per jaar, dan kun je hem 6 jaar houden en heb je nog geld over (afhankelijk van transferbedrag bij verkoop uiteraard kan dit verschillen). No brainer als het mogelijk is.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Gisteren al eens gedropt in een andere post mbt de backposities maar toch nog even serieus de naam opwerpen. Ricardo Rodriguez.

Speelt dit jaar bij Torino 35 wedstrijden waarvan hij een paar wedstrijdjes heeft gemist met een spierblessure (aandachtspuntje). Het opvallende is dat hij dat juist als CV heeft gedaan. Vorig jaar heeft juist heel weinig gespeeld maar volgens mij niet door veel blessures. Het voordeel van Rodriguez is dat hij, zeker binnen de ED, als linksback echt een openbaring was. Zo gemakkelijk, zo veel beter dan de rest en maakte het gewonde dier wat PSV was weer voorzichtig vitaal. Maar wij hebben niet perse een linksback nodig maar eigenlijk een ervaren LCV, en als die dan óók op links kan dan heb je een dubbelslag geslagen.

Zijn transferwaarde wordt geschat op een paar miljoen, staat nog 2 jaar onder contract en is pas 29. Zou je de voorbereiding en kwalificatie van de CL in durven met Teze-Ramalho-Rodriguez als CV's? Ik wel. Dan kunnen Obispo en Boscagli instromen en wie weet kan Rodriguez ook nog zijn minuten maken als LB.

Brands/De Jong zijn niet vies van spelers terughalen als ze eenmaal hier hebben gespeeld of zelfs op de radar hebben gestaan. Dus ik vind het wel een 'goedkope' optie waarmee je pure kwaliteit, ervaring en flexibiliteit in huis haalt. Als hij ervoor open staat om terug te keren dan hebben we er een goede aan.
Heruone
Lid scoutingsteam

Ik had al een kut dag. En dan lezen dat men interesse heeft in Brenet... Alsof het nog slechter kon :mrgreen:
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Standbeeld
Mister PSV

Op zich een goede optie, alleen zijn salaris was een struikelblok. Wat hij vroeg paste niet bij zijn status. Torino wilde het blijkbaar wel betalen. Dus in hoeverre is hij bereid om in te leveren?
Ardbeg
Mister PSV

Rodriguez was natuurlijk een verbetering destijds maar dat had naar mijn idee meer te maken met hoe slecht het toen stond. Ik vind het voor LCV een te trage speler naast Ramalho en tevens te traag voor linksback.
Joosth
Vaste waarde in elftal

Sander Berge gaat met Sheffield United wederom een jaar in de Championship voetballen.
Als Sheffield nu gewoon even een brightontje (gezien de investering die ze gedaan hebben) willen doen, dan zou dit een mooie toevoeging zijn voor op het middenveld.
Sensation
Lid scoutingsteam

Aangezien Mauro zowel links- als rechtsback kan, wat interessante namen (buiten de vaker genoemde Alexander Bah en Junior Sambia):

Valentin Rosier, wordt nu door Besiktas gehuurd van Sporting Lissabon. Ik weet niet of ze een optie tot koop hebben en of ze die lichten, maar ik verwacht dat hij niet in de plannen van Sporting voor gaat komen aangezien zij net Pedro Porro (na een jaar huur) hebben gekocht van Manchester City en zij met Esteves daarachter een groot talent van 18 hebben. Met 25 jaar een goede leeftijd, ervaring met Dijon in de Ligue 1 (waar Sporting hem van over nam), en vorig jaar basisspeler bij de kampioensploeg van Besiktas (dit jaar 6e geworden, eveneens basisspeler).

Kwaliteiten: Snel, wendbaar, verdedigend goed en een gezonde drive naar voren
Minpunten: Handelingssnelheid mag wat omhoog, loopt zich daardoor ook nog weleens vast doordat hij te lang aan de bal blijft. En is wat enthousiast met doordekken (wat hem ook wel vaak de bal oplevert en itt Max heeft hij wél de drive en energie om gelijk terug te rennen)

En wat ouder, maar het enige wat langere filmpje wat ik zo snel kon vinden:

Geen idee of hij haalbaar is maar Ryan Sessegnon komt nog altijd niet in de plannen van Tottenham voor. Heeft het vorig jaar tijdens verhuur aan Hoffenheim goed gedaan en was eerder bij Fulham een sensatie. Kan de volledige linkerflank bestrijken, ideale speler als je een linksvoor hebt die veel naar binnen komt. Spurs hebben destijds veel voor hem betaald, maar nog geen 1000 minuten gemaakt in de PL dit seizoen. Wellicht kan je hem met een Angelino-achtige constructie halen?

Ardbeg
Mister PSV

Ik heb zojuist in het Sangare topic wat spelers genoemd die ik interessant vindt als opvolger van Sangare, waaronder:

Lesley Ugochukwu.

Leeftijd: 18 jaar
Lengte: 1,88 m
Nationaliteit: Frans/Nigeriaans
Positie: Defensief middenveld
Club: Stade Rennes
Contract tot: 30-6-2026

Having transitioned into the senior team at such a young age, Ugochukwu is set to become a key player. Rennes have been using a 4-3-3 for almost all of their matches this season.

Though Ugochukwu has not started often, his role has been been to screen the backline and provide defensive cover. Moreover, Ugochukwu has been likened to France legends Marcel Desailly and Patrick Vieira.

There are a few things that immediately stand out when observing Lesley Ugochukwu. One of the most striking amongst them is his physicality. Ugochuwku can impose himself in a dominant manner on matches, and is very hard to shrug off the ball. Ugochukwu is not afraid to go in hard for tackles either.

He has the vision to make line-breaking passes and gets forward when the chance arises. Ugochukwu likes to arrive late in the box in order to receive the cutbacks or pick up rebounds. However, what can be characterized as most impressive apart from his technical skills is his determination.

Whether its fighting for loose balls or wanting to win it back, Ugochuwku never backs down. He will go toe-to-toe with the game’s best players and stand his ground.

Strengths:

– Passing - Very strong

– Athleticism - Very strong

– Tackling - Very strong

– Tactical intelligence - Very strong

– Positioning - Very strong

– Teamwork - Very strong

- Aerial duels - Strong

– Technique - Strong

– Pace - Strong

– Versatility - Strong

Weaknesses:

No significant weaknesses.

Style of play:

– Holding midfielder

– Player with very good body mass ratio, physical strength, power, stamina and natural fitness who feels comfortable in contact situations

– Can also play as a central defender or higher in midfield as a box-to-box midfielder

– Intelligent player, who finds the space well between the lines

– Great coordination, agility and footwork for a player of his size

– Midfielder that imposes himself on the pitch with his physicality, work rate, energy and determination

– Extremely difficult to knock off the ball thanks to his size, technique and good close control

– Likes to maraud forward

– Known for his understanding of the game and good defensive positioning

– Elegant and composed under pressure/press-resistant player

– Above-average decision making

– Always tries to find a vertical option in his game

– Very good in combination play

Arsenal heeft momenteel interesse maar dat wil niet altijd iets zeggen. Hij is immers nog maar 18 en kijk naar casus Sangare. Dat was vrijwel rond. Bij Arsenal komt hij op die leeftijd op de bank, waar wij hem een mooi toekomstperspectief kunnen bieden. Wellicht dat Sangare daar nog iets in kan beteken. Zelfs als hij nog een jaar blijft. Een jaartje leren van onze baas.

What you think?
Last edited by Ardbeg on 03 Jun 2022, 11:03, edited 1 time in total.
Sensation
Lid scoutingsteam

Even een speler in de spotlight Ellyes Skhiri. Droom voor CVM? Ik vind van wel, zeker als je met 1 CVM gaat spelen, hij heeft er het inzicht, uithoudingsvermogen, werkethiek en fysiek voor. Daarnaast erg ervaren, net 27 jaar met 133 wedstrijden voor Montpellier en 93 voor Köln. En 46 interlands voor Tunesië. Lyon had van de winter al interesse maar niet doorgepakt, contract loopt nog 1 jaar. Afgelopen najaar was er ook een bericht over interesse van West Ham, toen werd er over een transfersom van 12mil gesproken.

https://www.bundesliga.com/en/bundeslig ... lder-18416

https://atalantapassione.com/?p=1292
A lung-bursting holding midfielder, Skhiri's strengths lie in his defensive resilience and strong work ethic. Indeed, in the 2020/21 Bundesliga season, no player ran as much as Skhiri did or made as many tackles as the Tunisian made either. His commitment and determination draw parallels with Bayern Munich and Germany midfielder Joshua Kimmich, who is widely considered as one of the best in that position. The similarity does not end there either: Skhiri made his Montpellier debut as a full-back and then moved into the heart of the defence, before shifting into a holding midfielder role. Sound familiar?

"Ellyes is a big and strong player who covers a lot of ground and has a great vision and passing gam. Although he's already picked up a lot of experience, he's still got room for improvement at 24 years old and we're delighted to have been able to sign him." – Cologne's former sporting director Armin Veh.
Skhiri has a lot to do with the Koln defense, acting as the gatekeeper of the back three, his positioning and constant work rate help to dismantle opponent attacks before they can begin. In the two matches I watched of Skhiri against Bielefield and archrival Monchengladbach, Skhiri moved all over the defensive pitch – from flank to flank – constantly moving and always seeming to be in the right place due to strong anticipation. I liken him to a shark, he just needs to be moving – he never stands still. And while his pace isn’t anything special, his anticipation, desire, and tackling ability makeup for what he lacks in footspeed.

Wordt dit mijn nieuwe stokpaardje voor de transferwindow? Waarschijnlijk wel :mrgreen:
Ardbeg
Mister PSV

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... n-PSV.html

[mention]Ykhim[/mention] :

"Er worden spoedig ontwikkelingen verwacht en dan wordt duidelijk of Roger Schmidt inderdaad weer de beschikking krijgt over zijn landgenoot. Daarnaast is Benfica ook bezig met Alexander Bah van Slavia Praag. Die transfer zal ook spoedig in een stroomversnelling komen."

:alien: :alien: :alien: :alien:
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

Zou Mbamba van Club Brugge nog haalbaar zijn als een van die talenten die PSV wil halen. Dat vind ik wel echt een beest, maar gezien hij al min of meer doorgebroken is zal dat al snel duur worden.
PapaHiljemark
Talent

Chucky wrote: 22 Apr 2022, 22:17 Ik zat wat rond te neuzen op Transfermarkt en kwam de stats tegen van Branco van den Boomen, in dienst van de nummer 1 van de Ligue 2: 33 wedstrijden, 12 goals + 20 assists. Als middenvelder, absurd.

Ik vond hem altijd tekort komen voor (sub)top Eredivisie, maar weet iemand wat zijn niveau is op het moment?

Op voorhand zou ik hard gelachen hebben om zijn naam, maar wie weet heeft hij zich fantastisch ontwikkeld de afgelopen 2 jaar.
Hij lijkt mij echt niet een hele gekke aankoop als de prijs conservatief blijft (voor de bank, zeker als Guti, Thomas en Sangare vertrekken). Ondanks dat hij een beetje dezelfde rol zou hebben als Veerman zie ik echt wel een meerwaarde. Als je de highlights van hem ziet heeft hij een geweldige (hoge) voorzet en diepe bal in huis. Daarbij neemt ie goede vrije trappen en corners. Mocht Luuk komen, is dat een mooie combinatie voor de dode spelmomenten, en laat in de wedstrijd een mooie optie voor diepe ballen op een Openda (geen fan van, maar er zijn geruchten) of Vertessen.

De cijfers liegen er niet om, en de beelden ook niet:

Nick
Jeugdspeler

Ik ben oranje o17 aan het volgen op het jeugd ek wat ze nu aan het spelen zijn. En een speler die voor mij heel interessant is is Dean Huijsen. Centrale verdediger van 1,95 met een goede bouw, sterk in de duels zowel over de grond als in de lucht, lijkt positioneel ook vaak op de goede plek te staan, vrijwel tweebenig met een hele zuivere inspeelpass en crossbal. Kortom in mijn ogen een hele talentvolle cv. Op dit moment speelt hij bij Juventus dus ik weet niet of hij haalbaar is maar dit lijkt me een perfecte speler om te halen via het partnerfonds. Kan waarschijnlijk erg snel bij jong PSV aansluiten en dan heb je met van den Blaak en Huijsen samen een centraal duo waar je u tegen zegt die allebei de potentie hebben om de top te halen.
Thoresen
Nationale topspeler

PapaHiljemark wrote: 19 May 2022, 16:28
Chucky wrote: 22 Apr 2022, 22:17 Ik zat wat rond te neuzen op Transfermarkt en kwam de stats tegen van Branco van den Boomen, in dienst van de nummer 1 van de Ligue 2: 33 wedstrijden, 12 goals + 20 assists. Als middenvelder, absurd.

Ik vond hem altijd tekort komen voor (sub)top Eredivisie, maar weet iemand wat zijn niveau is op het moment?

Op voorhand zou ik hard gelachen hebben om zijn naam, maar wie weet heeft hij zich fantastisch ontwikkeld de afgelopen 2 jaar.
Hij lijkt mij echt niet een hele gekke aankoop als de prijs conservatief blijft (voor de bank, zeker als Guti, Thomas en Sangare vertrekken). Ondanks dat hij een beetje dezelfde rol zou hebben als Veerman zie ik echt wel een meerwaarde. Als je de highlights van hem ziet heeft hij een geweldige (hoge) voorzet en diepe bal in huis. Daarbij neemt ie goede vrije trappen en corners. Mocht Luuk komen, is dat een mooie combinatie voor de dode spelmomenten, en laat in de wedstrijd een mooie optie voor diepe ballen op een Openda (geen fan van, maar er zijn geruchten) of Vertessen.

Die mag natuurlijk altijd komen. Nog voor ie een bal heeft getrapt is ie al de held van Oost ;)
mateja
Internationale topspeler

Thoresen wrote: 20 May 2022, 08:09
PapaHiljemark wrote: 19 May 2022, 16:28

Die mag natuurlijk altijd komen. Nog voor ie een bal heeft getrapt is ie al de held van Oost ;)
Ik mis misschien iets, maar waarom wordt Branco de held van Oost? Ik weet dat hij uit Eindhoven komt maar zat toch gewoon in de jeugd van ajax?
Post Reply