Olivier Boscagli

Spelers A-selectie.
Post Reply
Standbeeld
Mister PSV
Clubvoorkeur: PSV

trouwepsvfan wrote: 20 Aug 2024, 08:13 Ik maak me vooral zorgen over de team dynamiek.

Uit niks blijkt dat dit team bestaat uit spelers die met elkaar zeggen: wij gaan koste wat kost dit seizoen prijzen pakken en het beter doen in de CL dan vorig jaar.

Minstens de helft van de basis selectie zit/zat eigenlijk gewoon te wachten op een trein voor een mooie club.

Zorgelijk.
Mwa, ik vind dat beduidend minder zorgelijk. Sterker nog, ik vind het een logisch gevolg van een geweldig afgelopen seizoen. PSV is een topclub in de 6e competitie van Europa. Straks de 7e competitie als Portugal ons weer inhaalt. Dat zijn de feiten.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

DonyellMalen wrote: 20 Aug 2024, 08:24
Eindhovenvoetbal wrote: 20 Aug 2024, 07:4120 miljoen en anders niks. PSV moet zich niet laten piepelen.
Voor minder dan 20 gaat ‘ie ook niet weg. ;)
Ja en bij Teze werd het minstens 15... Die onderhandelingkracht van PSV kennen we inmiddels.

En wat te denken van Rio en Fritske. De fantasten van het forum. Alles was al rond. Tenenkrommend.
  • These users thanked the author Eindhovenvoetbal for the post:
    Mr. Spock
    PSV90
    Nationale topspeler

Teletubby wrote: 20 Aug 2024, 08:19 Al die spelers van Feyenoord willen dolgraag blijven (Hancko/Gimenez) maar onze spelers willen bij de eerste de beste club vertrekken en doen een vertrekeis indienen en weigeren te spelen. Er speelt in die spelersgroep echt meer dan wij denken.
    Ik snap de zorgen wel, maar dit is wel wat overdreven aangezet.

Teze en Boscagli speelden/spelen hier allebei al lang en hebben in de afgelopen seizoen(en) eigenlijk alles gewonnen wat hier mogelijk is. En hebben dus een 1-jarig contract.
  • These users thanked the author PSV90 for the post:
    Hipster4Life
    Mr. Spock
    Internationale topspeler
    Old name: Skywalker
    Clubvoorkeur: Que miras bobo?
    Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

RIO wrote: 17 Aug 2024, 10:58 Hoeft het voor het geld niet echt te doen om heel eerlijk te zijn (komt ook uit een goede familie). Het is meer de uitdaging van iets nieuws proberen maar het is gewoon 1 jaar te vroeg. PSV heeft hem nodig en dat weet ie en dus gaat ie verlengen. Dit is allemaal onderdeel van het spel, zeker voor ons, de buitenwacht, is het even schrikken en er is onzekerheid maar ik ga er nog steeds vanuit dat het goedkomt en dat ie bijtekent. Dan mag ie volgend seizoen vertrekken voor 15 miljoen.
    RIO wrote: 14 Aug 2024, 08:36 PSV wilt 30-35 miljoen en anders tekent ie bij aan het eind van de maand. Dat is gecommuniceerd.
    :tear: :tear: :tear:
    Hoe rijmt het artikel van Elfrink met wat je hier zegt.
    Allemaal verzonnen, net als die verre bestemmingen waar je zit en de dames die je zogenaamd neemt. :tear:
  • These users thanked the author Mr. Spock for the post (total 2):
    RicopsvTjompie
    Prof_napo
    Internationale topspeler
    Clubvoorkeur: v.v. UNA

Standbeeld wrote: 20 Aug 2024, 08:26
    trouwepsvfan wrote: 20 Aug 2024, 08:13 Ik maak me vooral zorgen over de team dynamiek.

Uit niks blijkt dat dit team bestaat uit spelers die met elkaar zeggen: wij gaan koste wat kost dit seizoen prijzen pakken en het beter doen in de CL dan vorig jaar.

Minstens de helft van de basis selectie zit/zat eigenlijk gewoon te wachten op een trein voor een mooie club.

Zorgelijk.
    Mwa, ik vind dat beduidend minder zorgelijk. Sterker nog, ik vind het een logisch gevolg van een geweldig afgelopen seizoen. PSV is een topclub in de 6e competitie van Europa. Straks de 7e competitie als Portugal ons weer inhaalt. Dat zijn de feiten.
    Een punt waarop de Eredivisie zich al jaar en dag weet aan te prijzen is juist die springplank naar de grotere competities. Spelers komen niet naar de top van de Eredivisie om hier op de top van hun carriere te spelen maar juist om zich in beeld te spelen voor een stap naar bijvoorbeeld de Premier League of La Liga.

Financieel kunnen we niet concureren met deze competities en daarmee dus ook het salaris wat een speler kan ontvangen. Het is - helaas - onderdeel van het proces. Vrijwel alle spelers zijn broodvoetballers en daar is niets mis mee, daar moet je je wel bewust van zijn.
  • These users thanked the author Prof_napo for the post (total 6):
    RSPSVpsvgoudaTyyneRen HöekStandbeeldHipster4Life
    Kezmania
    Meervoudig international

Eindhovenvoetbal wrote: 20 Aug 2024, 08:26
    DonyellMalen wrote: 20 Aug 2024, 08:24

Voor minder dan 20 gaat ‘ie ook niet weg. ;)
    Ja en bij Teze werd het minstens 15... Die onderhandelingkracht van PSV kennen we inmiddels.

En wat te denken van Rio en Fritske. De fantasten van het forum. Alles was al rond. Tenenkrommend.
    Wat was al rond?
    Kezmania
    Meervoudig international

Ow RIO.. tja dat mensen die nog serieus nemen? Altijd grote praatjes over seks en vrouwen en exotische oorden. Is gewoon een internettroll zoals zo velen. Laten we ons weer op Boscagli richten. Zou 20 miljoen echt haalbaar zijn? Ik vrees dat je genoegen gaat nemen met 15.
  • These users thanked the author Kezmania for the post (total 2):
    Bert99Mr. Spock
    Tyyne
    Vaste waarde in elftal
    Favoriete speler: Couhaib Driouech

Ergens snap ik Boscagli wel. Je hebt nu een mooi hoogtepunt bereikt in je carrière en kan het verzilveren met een top salaris in een top competitie.

Als fan snap ik dat je redeneert dat PSV hem heeft betaald tijdens zijn blessure maar dat is toch niet alleen liefdadigheid? Uiteindelijk betaald dat zich gewoon uit. En ik denk dat juist zo'n blessure een speler motiveert om je kans te grijpen want je weet hoe snel de situatie kan veranderen.

Dat het op een heel slecht moment komt is denk ik vanuit zijn perspectief ook niet zijn probleem. Het is niet zijn schuld dat PSV zo dun bezet is op de verdediging.

Ik zou ook liever zien dat Boscagli bijtekent en een seizoen blijft en zich anders opstelt gezien de omstandigheden maar vind het ook geen hele rare of schokkende situatie.

Denk ook niet perse dat het iets zegt over de teamsfeer, ook met Teze ondanks zijn domme uitspraken over dat hij zou blijven was het al bekend van dat hij graag nog een mooie stap wou maken. En tegenover deze spelers staan er genoeg die graag blijven.

We hebben gewoon goede vervangers nodig met frisse motivatie en energie 8)
  • These users thanked the author Tyyne for the post:
    Hipster4Life
    Heissenberrug
    Internationale topspeler

Prof_napo wrote: 20 Aug 2024, 08:24 Boscagli gaat zijn 6de seizoen in
    Teze gaat zijn 6de seizoen in het eerste elftal in

Het is niet heel verrassend dat spelers in de Eredivisie op een gegeven moment een stap omhoog willen zetten
    Voor onze directie kennelijk wel, gezien het feit dat ze nu nog moeten informeren naar spelers.
  • These users thanked the author Heissenberrug for the post (total 5):
    Eindhovenvoetbalziege maar ook zaggeCaptain(C)Rikkert1234Hipster4Life
    lvdT
    Ballenjongen

Dat Boscagli deze transfer wilde gaan maken was wel te verwachten. Hij zit nu 5 jaar bij PSV, heeft alles gewonnen en heeft een aflopend contract. PSV weet al heel lang van de aflopende contracten van Teze en Boscagli. Beide wilde niet ze niet verlengen, omdat ze eerst hun opties in de zomer wilde gaan afwegen. PSV weet dus dat er een grote kans is dat er een club langskomt die Teze en Boscagli interessant gaan vinden. Teze is nu al weg naar Monaco en Boscagli wil graag naar Brighton. Waar ik me over verbaas is dat PSV nu nog opties moet gaan aftasten als vervangers en dat het allemaal zo lang duurt voordat we verdedigers aantrekken. Dit zag iedereen van heinde en verre aankomen...
  • These users thanked the author lvdT for the post:
    Hipster4Life
    DonyellMalen
    Legende

Heissenberrug wrote: 20 Aug 2024, 08:38Voor onze directie kennelijk wel, gezien het feit dat ze nu nog moeten informeren naar spelers.
    Die Montiel zal wel zijn gelekt om de achterban rustig te houden, kan mij niet voorstellen dat hij komt.
    Prof_napo
    Internationale topspeler

Tyyne wrote: 20 Aug 2024, 08:37 We hebben gewoon goede vervangers nodig met frisse motivatie en energie 8)
    "Always change a winning team" ;)
    ziege maar ook zagge
    Lid van verdienste
    Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Standbeeld wrote: 20 Aug 2024, 08:22
    ziege maar ook zagge wrote: 20 Aug 2024, 08:09 Het gedrag van spelers is niet leuk maar de frictie tussen spelers en clubleiding valt me eigenlijk nog meer tegen, ik vraag me af hoe we dat moeten zien.
    Gewoon twee verschillende belangen. Enerzijds de club die het beste na wil streven waarbij Oli onderdeel is van de plannen en anderzijds Oli die zich gigantisch kan verbeteren middels een stap. Juist het gedrag van de spelers baart mij zorgen sinds hun gedrag niet correspondeert met de getekende contracten.
    Vind ik geen geweldig argument, contract is slechts papieren werkelijkheid en zeker in het voetbal is het uitdienen van contracten eerder uitzondering dan regel.

Door dit soort akkefietjes krijg ik het idee dat er toch niet goed genoeg gesproken wordt met / geluisterd wordt naar spelers. Wat op drie manieren een probleem zou zijn: de sfeer in de groep raakt verziekt, spelers gaan te goedkoop weg want je onderhandelingspositie verdwijnt, en je sorteert niet tijdig voor op vervanging.
  • These users thanked the author ziege maar ook zagge for the post:
    Hipster4Life
    Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

lvdT wrote: 20 Aug 2024, 08:45 Waar ik me over verbaas is dat PSV nu nog opties moet gaan aftasten als vervangers . Dit zag iedereen van heinde en verre aankomen...
    Waar ik me over verbaas is dat mensen serieus denken dat dit het geval is.

Dat je niks weet wil niet zeggen dat er niks gebeurt.
  • These users thanked the author Grasmat for the post (total 8):
    Prof_napoSensationTutti FruttiRen HöekHatseflatspsvgoudaSKERLALorenzo von Matterhorn
    Prof_napo
    Internationale topspeler

lvdT wrote: 20 Aug 2024, 08:45 Waar ik me over verbaas is dat PSV nu nog opties moet gaan aftasten als vervangers en dat het allemaal zo lang duurt voordat we verdedigers aantrekken. Dit zag iedereen van heinde en verre aankomen...
    Ook dat is natuurlijk tweeledig. Als je als club wil verlengen met Boscagli of Teze dan ga je niet eerst een vervanger halen om daarna deze spelers naar de uitgang te begeleiden. Dat PSV daar niet echt meer in de 'driving seat' zit is ze wel aan te rekenen. De verdediging is dermate dun bezet dat het bij elk gerucht een risico wordt op onderbezetting. Er zijn er te veel vertrokken waarvan je een aantal al wist dat het er aan zat te komen.

Ramalho als basiskracht was bekend
    Bella kotchap was bekend, ongeacht dat hij geen echte rol heeft gespeelt ( buiten Schouten naar de defensie forceren )
    Sambo was bekend

Obispo is maximaal een speler voor de breedte
    Oppegard is geen verdediger van afdoende niveau

Dat tot nu toe enkel Flamingo als verdedigend ingestelde speler is gekomen is niet wat het zou moeten zijn. Een CV moest er sowieso bij ongeacht enig vertrek en neem je mee dat een Boscagli een risico voor vertrek heeft moesten er al twee bij.
  • These users thanked the author Prof_napo for the post:
    Hipster4Life
    MJPSV
    Bankzitter

DonyellMalen wrote: 20 Aug 2024, 08:45
    Heissenberrug wrote: 20 Aug 2024, 08:38Voor onze directie kennelijk wel, gezien het feit dat ze nu nog moeten informeren naar spelers.
    Die Montiel zal wel zijn gelekt om de achterban rustig te houden, kan mij niet voorstellen dat hij komt.
    Meer om druk op andere transfers weg te nemen en de prijs van Sepp van den Berg te drukken
    M.Delgado
    Vaste waarde in elftal

Bij het nog moeten blijven van Teze, en nu ook Boscagli speel je hoog spel, spelers zijn minder gemotiveerd/geconcentreerd of houden bewust in. Juist het zorgenkindje van de afgelopen jaren begint nu op een weeshuis te lijken. Het is echt pokeren voor gevorderden, komend weekend wacht Almere 'die moeten we kunnen winnen' en tegelijkertijd voel je langzaam aankomen dat het een keer mis moet gaan. Het is zorgelijk als er voor het weekend nog geen extra (minimaal 1) verdediger aangetrokken is.
  • These users thanked the author M.Delgado for the post:
    Hipster4Life
    O Goleiro Grande
    Nationale topspeler

Heissenberrug wrote: 20 Aug 2024, 08:38

Het is niet heel verrassend dat spelers in de Eredivisie op een gegeven moment een stap omhoog willen zetten
    Voor onze directie kennelijk wel, gezien het feit dat ze nu nog moeten informeren naar spelers.
    Of er nog steeds op vertrouwen dat Obispo een waardige stand-in/opvolger is wanneer zijn fysiek het toelaat.

Intussen vind ik het niet onbegrijpelijk dat Boscagli achteruit de hals begint te kraaien om zijn transfer af te dwingen en is hij een verfrissing met het feit dat hij niet tot werkweigering overgaat. Hij weet dat PSV hem zijn transfer echt wel gunt, maar hij snapt toch ook wel dat €10m een fooi en een belediging ineen is? Misschien moet zijn management vooral Brighton eens aan de tand voelen en vragen of ze bereid zijn zes miljoen bij te leggen of dat hun cliënt slechts een last minute convenience voor hun toch al uitgebreide reservebank wordt. Ik neem toch aan dat Boscagli ook naar een club wil die hem echt graag wil?
  • These users thanked the author O Goleiro Grande for the post:
    Armada
    DonyellMalen
    Legende

MJPSV wrote: 20 Aug 2024, 08:56Meer om druk op andere transfers weg te nemen en de prijs van Sepp van den Berg te drukken
    Dan hadden ze wel meer namen gelekt, maar zou kunnen hoor. Maar voelt minder logisch.
    Harminator
    Geselecteerd voor Oranje

Ik vind dat Boscagli best kan beseffen dat een bod van 10 miljoen voor hem gewoon te laag is. Natuurlijk staat hij in zijn recht om een vertrek te eisen, maar niet volledig op zijn voorwaarden.
    Armada
    Internationale topspeler

O Goleiro Grande wrote: 20 Aug 2024, 08:57

Of er nog steeds op vertrouwen dat Obispo een waardige stand-in/opvolger is wanneer zijn fysiek het toelaat.

Intussen vind ik het niet onbegrijpelijk dat Boscagli achteruit de hals begint te kraaien om zijn transfer af te dwingen en is hij een verfrissing met het feit dat hij niet tot werkweigering overgaat. Hij weet dat PSV hem zijn transfer echt wel gunt, maar hij snapt toch ook wel dat €10m een fooi en een belediging ineen is? Misschien moet zijn management vooral Brighton eens aan de tand voelen en vragen of ze bereid zijn zes miljoen bij te leggen of dat hun cliënt slechts een last minute convenience voor hun toch al uitgebreide reservebank wordt. Ik neem toch aan dat Boscagli ook naar een club wil die hem echt graag wil?
    Ik verwacht dat waardering in de vorm van salaris + tekengeld, genoeg zijn voor kamp Boscagli. “Nu moet enkel PSV nog meewerken”. Niet dus.
    Hatseflats
    Vedette

Dus omdat er eindelijk een naampje uitlekt, is PSV nu pas begonnen met informeren? Met je "feit". :wall:
    Zie je het zelf al voor je dat een TD/AD/RVC vanmorgen zijn wakker geworden en dachten allemaal KUUUUUUUUUUUUT, vergeten te informeren bij spelers! Eerst een kop koffie, ff met z'n allen bij elkaar zitten om te kijken wat de huidige stand van zaken is. "Wat? Wil Boscagli ook weg!? Godverrrredomme! Hebben we nog ergens lijstjes? Of start FM ff op en laad die ene shortlist en zet dit op groot scherm! Zal 30 augustus naar de spelers bellen of ze wel willen komen. Nu willen ze toch nog niet. Iedereen akkoord? Top! Zie ik jullie 2 september om 19.00u. Neem wat versnaperingen mee, want het wordt een lange avond! 00.00u de lichten uit aub ook al betalen we het daltarief."
  • These users thanked the author Hatseflats for the post (total 4):
    ArdbegTrixmJur1913EDG
    ShovingNE2
    Site Admin

trouwepsvfan wrote: 20 Aug 2024, 08:13Ik maak me vooral zorgen over de team dynamiek.

Zorgelijk.
    Dit is misschien wel de belangrijkste reden om door te selecteren. Vers bloed en honger in de selectie. Iets wat we nalieten in de zomer van 2016 waarna echt een kutjaar volgde.
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    ShovingNE2
    Site Admin

Hatseflats wrote: 20 Aug 2024, 09:12Dus omdat er eindelijk een naampje uitlekt, is PSV nu pas begonnen met informeren? Met je "feit". :wall:
    Zie je het zelf al voor je dat een TD/AD/RVC vanmorgen zijn wakker geworden en dachten allemaal KUUUUUUUUUUUUT, vergeten te informeren bij spelers! Eerst een kop koffie, ff met z'n allen bij elkaar zitten om te kijken wat de huidige stand van zaken is. "Wat? Wil Boscagli ook weg!? Godverrrredomme! Hebben we nog ergens lijstjes? Of start FM ff op en laad die ene shortlist en zet dit op groot scherm! Zal 30 augustus naar de spelers bellen of ze wel willen komen. Nu willen ze toch nog niet. Iedereen akkoord? Top! Zie ik jullie 2 september om 19.00u. Neem wat versnaperingen mee, want het wordt een lange avond! 00.00u de lichten uit aub ook al betalen we het daltarief."
    Haha. Mooi gesproken, maar zo lijken sommigen echt te denken.
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Prof_napo
    Internationale topspeler

Wat missen sommige hier toch de tijd dat elk klein gerucht direct in de media kwam, we voor de transferwindow al wisten hoeveel 'top level' spelers waren gepolst en dat we uiteindelijk uitkwamen op spelers als Manolev en Vukovic.

Wellicht kunnen deze personen Stewart verzoeken om elke dag aan het hek bij de gedenksteen voor waar PSV is opgericht een brief met een naam van een transfertarget op te hangen.
    Post Reply