Ging naar ajax omdat PSV hem niet wou. Hij en heel de fam zijn PSV'ers.
Interessante spelers
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
- mateja
- Internationale topspeler
Ah goed om te weten! Thanks.Standbeeld wrote: ↑20 May 2022, 08:41Ging naar ajax omdat PSV hem niet wou. Hij en heel de fam zijn PSV'ers.
- Lorenzo von Matterhorn
Veel middenvelders en aanvallers hier. Wie zijn jullie favorietjes voor onze vacatures op LCV en RB?
-
- Basisspeler
Dromen van Niakhate en Rechts Montiel huren met oog op het WK. daarachter Van Ewijk en Sambo brengen, die twee kunnen dan ontwikkelen en uitvechten wie volgend seizoen zijn basisplekje krijgt.Lorenzo von Matterhorn wrote: ↑20 May 2022, 16:32 Veel middenvelders en aanvallers hier. Wie zijn jullie favorietjes voor onze vacatures op LCV en RB?
Anel Ahmedhodzic komt eraan!
- Ardbeg
- Mister PSV
Voor mij was dit Alexander Bah maar die lijkt nu naar Portugal te vertrekken.Lorenzo von Matterhorn wrote: ↑20 May 2022, 16:32 Veel middenvelders en aanvallers hier. Wie zijn jullie favorietjes voor onze vacatures op LCV en RB?
Junior Sambia en Lucas Calegari staan er hier goed op:
-
-
- Basisspeler
Montiel moet daar de RB gaan opvolgen als die eenmaal stopt. Navas is daar clublegende natuurlijk dus die zal nog wel een seizoen spelen. Met het oog op WK zou ik die 100% huren. met Sambo en mogelijk ook nog van ewijk genoeg aanstormend talent. Daarvoor een kwaliteitsback. En met een beetje geluk gaat die net als Guardado van de club houdenEindhovenvoetbal wrote: ↑20 May 2022, 16:37 Montiel lang niet altijd basisspeler bij Sevilla. Package deal met Luuk voor 15 miljoen
- Ardbeg
- Mister PSV
Eindhovenvoetbal wrote: ↑20 May 2022, 16:37 Montiel lang niet altijd basisspeler bij Sevilla. Package deal met Luuk voor 15 miljoen
Bakt ie er nog wat van? Dit is niet echt..top.
- PapaHiljemark
- Talent
RB:Lorenzo von Matterhorn wrote: ↑20 May 2022, 16:32 Veel middenvelders en aanvallers hier. Wie zijn jullie favorietjes voor onze vacatures op LCV en RB?
Alexander Bah, Junior Sambia, Santiago Arias, Benjamin Henrichs.
Zag ook dat bericht over die Stryger Jensen, weet iemand of dat wat is? Heeft half seizoen niet gespeeld voor Udinese (zag dat t komt omdat ie contract had afgewezen, en een hele goeie Molina RB staat)
LCV:
Niakhate ruilen voor Doan. Rekik heeft gezegd naar PSV te willen komen, die is wat mij betreft van harte welkom. Ik denk niet dat hier echt iets gekocht hoeft te worden aangezien we Obispo en Boscagli hebben, maar een vrije transfer of huurspeler zou wel slim zijn gezien de blessure(gevoeligheid).
2 argentijnse CV's die ik wel leuk zou vinden:
Alexander Barboza en Adonis Frias (rechtsbenig)
Last edited by PapaHiljemark on 20 May 2022, 16:43, edited 1 time in total.
-
- Basisspeler
Montiel had uberhaupt nooit zo een stap moeten zetten. Met Navas voor je weet je wat er gebeurd. In de Eredivisie moeten die jongen eerst nog omslaan naar Eurpees voetbal en dan zo een stap maken.Ardbeg wrote: ↑20 May 2022, 16:40Eindhovenvoetbal wrote: ↑20 May 2022, 16:37 Montiel lang niet altijd basisspeler bij Sevilla. Package deal met Luuk voor 15 miljoen
-
In alle eerlijkheid maar een keer of 4 zien spelen dit seizoen, waaronder 1x live tijdens een Sevilla-tripje. Toen vond ik hem echt prima moet ik zeggen. 2 jaar op de bank zitten daar zal hij toch weinig zin in hebben en wordt hij ook niet beter van.Ardbeg wrote: ↑20 May 2022, 16:40Eindhovenvoetbal wrote: ↑20 May 2022, 16:37 Montiel lang niet altijd basisspeler bij Sevilla. Package deal met Luuk voor 15 miljoen
-
- Basisspeler
nu Sangare ook nog eens in beeld staat bij Liverpool kan Diawara van AS Roma niet interessant zijn? die kan je vast wel huren met een optie tot koop, zorgt er dus ook voor dat je deze zomer geen mega aankoop hoeft te doen om hem te vervangen.
-
- Vedette
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Zou deze knuppel niet een mooie spits zijn om komend zomer op te pikken? Zit even wat beelden en stats van hem te bekijken. Als huurling van Juventus O23 speelde hij afgelopen seizoen op huurbasis voor WSG Tirol, waarvoor-ie in de Oostenrijkse Bundesliga in 25 wedstrijden 17 goals en 4 assists op zijn naam zette. Oogt agressief en doelgericht voor de pot, mooi linkerbeen en lijkt ook een goede kopper. 23 jaar en een contract bij Juve tot medio 2024. Tirol heeft geen optie tot koop en ik verwacht niet dat Juventus - dat sowieso niet echt bekend staat om doorstroom van jong talent - hem volgend jaar een kans gaat geven. 23 jaar en met een marktwaarde van €2M (verwacht nog wel dat TM dit naar boven bij gaat werken de komende weken) lijkt het mij een buitenkansje. Desnoods huur je hem met optie tot koop.
[media]https://www.transfermarkt.nl/giacomo-vr ... aison/2021[/media]
[media]https://www.transfermarkt.nl/giacomo-vr ... aison/2021[/media]
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Onze voormalige vriend Pereiro is met Cagliari gedegradeerd uit de Serie A. Kunnen hem vast voor een appel en een ei oppikken daar om voor ons fraaie doelpuntjes te scoren in de potjes tegen Ajax en Feyenoord.
Wa gij [mention]Menno1[/mention]?
Wa gij [mention]Menno1[/mention]?
-
- Legende
-
- Nationale topspeler
Mocht Max vertrekken naar Duitsland voor (verwacht ik) zo'n 7 miljoen zou je dit eigenlijk moeten investeren in een linksbenige verdediger die zowel links centraal als linksback kan spelen, zeker nu Boscagli er lang uit ligt en Obispo de enige linksbenige verdediger is.
In dat kader lijkt David Hancko van Sparta Praag mij een zeer interessante speler: is erg sterk, vrij snel, wendbaar, goede mentaliteit en technisch vrij vaardig. Bovenal gewoon een erg goede verdediger. Heeft voldoende lengte en is sterk met het hoofd. Daarnaast pas 24 jaar oud dus heeft hij voldoende doorgroeimogelijkheden. Contract loopt af in 2024 dus ik verwacht dat hij rond de 6 a 8 miljoen zou moeten kosten.
Hancko halen samen met een uitstekende rechtsback (Bah, Castro-Montes, Calegari) en je verdediging ziet er top uit:
Bah Ramalho Hancko Mauro
Mwene Teze Obispo Oppegard
In dat kader lijkt David Hancko van Sparta Praag mij een zeer interessante speler: is erg sterk, vrij snel, wendbaar, goede mentaliteit en technisch vrij vaardig. Bovenal gewoon een erg goede verdediger. Heeft voldoende lengte en is sterk met het hoofd. Daarnaast pas 24 jaar oud dus heeft hij voldoende doorgroeimogelijkheden. Contract loopt af in 2024 dus ik verwacht dat hij rond de 6 a 8 miljoen zou moeten kosten.
Hancko halen samen met een uitstekende rechtsback (Bah, Castro-Montes, Calegari) en je verdediging ziet er top uit:
Bah Ramalho Hancko Mauro
Mwene Teze Obispo Oppegard
- Standbeeld
- Mister PSV
Ik vind je wel optimistisch met 7 mln. Welke club gaat dat voor Max neerleggen? Het is geen koekenbakker natuurlijk maar ik vind 7 veel voor iemand die structureel bij de minderen van onze selectie hoort.
-
- Nationale topspeler
Valt wel mee toch? Heeft een erg goede naam binnen Duitsland en is neo-international. Ik zie de wat rijkere Duitse clubs zoals Hertha of Leverkussen wel aankloppen en dan vind ik 7 mil niet zo heel gek.Standbeeld wrote: ↑24 May 2022, 10:13 Ik vind je wel optimistisch met 7 mln. Welke club gaat dat voor Max neerleggen? Het is geen koekenbakker natuurlijk maar ik vind 7 veel voor iemand die structureel bij de minderen van onze selectie hoort.
- DonyellMalen
- Legende
Het niveau van Leverkusen is denk ik te hoog voor Philipp Max, maar een club als Hertha is echt een goede optie voor hem ja. Die hebben ook wel centen, dus zijn prima in staat een miljoen of 7 af te tikken. Dan maken we in ieder geval geen verlies op hem. Schalke 04, de club die zijn familie lief heeft, hebben met Ouwejan al een linksback gehaald. Die zie ik (helaas) niet meer melden. Zou hem in ieder geval bij een goed bod verkopen, Mauro heb je gewoon als eerste linksback volgend jaar.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Het is net hoe je het uitlegt natuurlijk, we hebben met Obispo en Boscagli 2 linksbenige CV's en we hebben met Ramalho iemand die perfect daar kan spelen. Virgil heeft ook al tig jaar links in de verdediging gestaan net zoals Ramalho bij Salzburg en nu dus ook bij PSV. We hebben al met Teze ook nog een centrale verdediger die rechtsback kan dus ik zou zeggen.... kies dan op zijn minst een RCV en die hoeft mijn inziens niet eens voor de basis te zijn. En dan zou het nog beter zijn om een CV te halen die aan beide kanten in het centrum kan spelen dan iemand die ook als LB uit de voeten kan. Daar hebben we ook nog steeds 3 a 4 realistische opties lopen. Ondanks dat vind ik Ricardo Rodriguez als LCV ook best een goede optie.Tovast wrote: ↑24 May 2022, 09:50 Mocht Max vertrekken naar Duitsland voor (verwacht ik) zo'n 7 miljoen zou je dit eigenlijk moeten investeren in een linksbenige verdediger die zowel links centraal als linksback kan spelen, zeker nu Boscagli er lang uit ligt en Obispo de enige linksbenige verdediger is.
Natuurlijk heeft iedereen Kampl aan Roger gekoppeld de afgelopen 2 jaar. Maar een dergelijke speler zou dus ook echt goud zijn voor aankomend jaar. Heeft nog maar 1 jaar contract en ondanks zijn 40 wedstrijden voor Leipzig kan ik me voorstellen dat een dergelijke ambitieuze club nog wel door wil bouwen met een andere speler dan Kampl op het middenveld. Transfermarkt waarde is slechts 6 miljoen en die gast is 31 en kan nog best 2 a 3 jaar mee. Hoe allround en ervaren wil je ze hebben? Kampl. Ik zeg doen
-
- Nationale topspeler
- DonyellMalen
- Legende
Boubacar Kouyaté. Ijzersterkte verdediger van Metz en ook erg kopsterk. Echt een beest. Is gedegradeerd met Metz, dus relatief goedkoop op te pikken.
https://www.transfermarkt.nl/kiki-kouya ... ler/211637
https://www.transfermarkt.nl/kiki-kouya ... ler/211637