Ja en dat is belangrijk voor het vasthouden van de CL plekken. Maar dan spreek ik liever af dat een groter deel van de Europese inkomsten wordt gedeeld om de subtop sterker te maken. Daar zal Ajax ook voor zijn, tot zij de club zijn die moet afdragen.ShovingNE2 wrote: ↑04 May 2024, 14:20Ik moet er ook niet aan denken. Maar zijn beweegreden snap ik wel. Je maakt de competitie sterker.
Marcel Brands
- ruuddevil
- Legende
- These users thanked the author ruuddevil for the post:
- ShovingNE2
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Meer betalen voor spelers uit eigen competitie, net als in Engeland.ruuddevil wrote: ↑04 May 2024, 14:22Ja en dat is belangrijk voor het vasthouden van de CL plekken. Maar dan spreek ik liever af dat een groter deel van de Europese inkomsten wordt gedeeld om de subtop sterker te maken. Daar zal Ajax ook voor zijn, tot zij de club zijn die moet afdragen.ShovingNE2 wrote: ↑04 May 2024, 14:20
Ik moet er ook niet aan denken. Maar zijn beweegreden snap ik wel. Je maakt de competitie sterker.
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
- Standbeeld
- Mister PSV
Ik snap het ook wel. Als je puur naar je doel als competitie sterker maken kijkt, dan is het een goede optie.ShovingNE2 wrote: ↑04 May 2024, 14:20Ik moet er ook niet aan denken. Maar zijn beweegreden snap ik wel. Je maakt de competitie sterker.
- DonyellMalen
- Legende
Yep, dat is de kern ook. Uiteindelijk zijn wij er ook bij gebaat dat Nederlandse clubs het goed doen in Europese competities. De tweede CL-plek was namelijk de grootse zorg van Hypercube.
- SKERLA
- Legende
Als je meer betaalt voor spelers uit eigen competitie zoek je toch juist minder in het buitenland?Standbeeld wrote: ↑04 May 2024, 14:25Zou ik niet doen. Dan krijg je juist dat we nog meer in het buitenland gaan zoeken. In Engeland heb je de home grown regel die het verschil maakt, buiten de budgetten.
- Standbeeld
- Mister PSV
Jij bedoelt transfersom, toch? Als je voor dezelfde kwaliteit in Nederland meer moet betalen dan in het buitenland, dan ligt het voor de hand dat je meer spelers uit het buitenland haalt. Zoiets (jouw idee) kan alleen maar gepaard gaan met een home grown regel, zoals ze dat in Engeland hebben.SKERLA wrote: ↑04 May 2024, 14:34Als je meer betaalt voor spelers uit eigen competitie zoek je toch juist minder in het buitenland?Standbeeld wrote: ↑04 May 2024, 14:25
Zou ik niet doen. Dan krijg je juist dat we nog meer in het buitenland gaan zoeken. In Engeland heb je de home grown regel die het verschil maakt, buiten de budgetten.
- SKERLA
- Legende
Ik dacht dat alleen vrouwen dingen niet letterlijk lazenStandbeeld wrote: ↑04 May 2024, 14:37Jij bedoelt transfersom, toch? Als je voor dezelfde kwaliteit in Nederland meer moet betalen dan in het buitenland, dan ligt het voor de hand dat je meer spelers uit het buitenland haalt. Zoiets (jouw idee) kan alleen maar gepaard gaan met een home grown regel, zoals ze dat in Engeland hebben.
Meer betalen is meer betalen. Met betalen bedoel ik dus niet vragen. Als je ze meer uit de Europese pot wilt geven, wil je dus geld geven. Dan kan je ook meer betalen voor hun spelers, in plaats daarvan.
Grootste nadeel is natuurlijk dat dit niet met alle clubs af te spreken is en inderdaad, een home grown regel zou helpen. NSC stemmen in dat geval
Maar het is maar een losse flodder hoor, ik heb er nauwelijks over nagedacht
- ruuddevil
- Legende
Dat vond ik trouwens een knap staaltje werk van Hypercube, ontdekken dat dat een risico is. Daar was ik nooit op gekomen.DonyellMalen wrote: ↑04 May 2024, 14:30 Yep, dat is de kern ook. Uiteindelijk zijn wij er ook bij gebaat dat Nederlandse clubs het goed doen in Europese competities. De tweede CL-plek was namelijk de grootse zorg van Hypercube.
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Geen idee of dat echt ambities zijn, maar het is iig wel een duidelijk signaal c.q. drukmiddel. Er moet iets veranderen in het Nederlandse voetbal en de KNVB is daarin te pragmatisch.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- Standbeeld
- Mister PSV
Zowat alle conclusies uit dat rapport die gedeeld zijn in de media hadden wij ook wel kunnen bedenken. Allemaal logische dingen. Maar soms is het goed om bevestiging te krijgen dat hetgeen dat je voelt en ziet juist is. Dat is ook wat waard.ruuddevil wrote: ↑04 May 2024, 14:49Dat vond ik trouwens een knap staaltje werk van Hypercube, ontdekken dat dat een risico is. Daar was ik nooit op gekomen.DonyellMalen wrote: ↑04 May 2024, 14:30 Yep, dat is de kern ook. Uiteindelijk zijn wij er ook bij gebaat dat Nederlandse clubs het goed doen in Europese competities. De tweede CL-plek was namelijk de grootse zorg van Hypercube.
- DonyellMalen
- Legende
Dat is heel veel waard, want dat is hetgeen waar het om draait. We kunnen van alles zelf bedenken, maar uiteindelijk moet natuurlijk wel onderzocht worden wat het best voor PSV is.
-
- Moderator
Wat een man. Rustig genietend toekijken, de spelers en staf hun eigen feestje gunnen. Maar op het moment dat je moet ingrijpen direct leiderschap vertonen en de situatie sussen. Echt geweldig.
- These users thanked the author nilssonH for the post (total 4):
- Heissenberrug • DeBruyne • DonyellMalen • De Realist
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Wat een groots mens. Gister al met die supporters terugsturen, nu op deze manier. Mooi.
- These users thanked the author Grasmat for the post (total 10):
- Bram • MC Hammer • Vanthaman18 • ComeOnPSV • DeBruyne • FritskePhilips • DonyellMalen • De Realist • Mithras • Ren Höek
- DonyellMalen
- Legende
- Juancho
- Mister PSV
Samenvatting?
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Chat GPT zegt:
Marcel Brands, algemeen directeur van PSV, heeft na een stroeve start twee jaar geleden nu de club uit Eindhoven goed op orde. Met de 25ste landstitel tot gevolg, legt Brands uit dat het succes van PSV niet alleen voor hem persoonlijk belangrijk is, maar vooral voor het geluk en de trots van de fans. Hij benadrukt het belang van een teamgevoel binnen de club en hoe ze dat hebben gestimuleerd door middel van een 'Samen Juichen'-bonus en betrokkenheid van alle medewerkers. Ondanks enkele uitdagingen, zoals het vertrek van belangrijke mensen zoals John de Jong en Ruud van Nistelrooij, blijft PSV vasthouden aan het teamconcept.
Brands beschrijft het snelle schakelen dat nodig was na het vertrek van Van Nistelrooij en hoe ze Peter Bosz aanstelden als nieuwe trainer. Ze werkten aan een duidelijke visie en identiteit voor PSV, gericht op aanvallend voetbal. Het seizoen verliep succesvol, met het kampioenschap als hoogtepunt, maar ook met teleurstellingen zoals de uitschakeling in de Champions League tegen Dortmund.
Hij benadrukt het belang van een sterke Eredivisie voor PSV's groei en de mogelijkheid om inkomsten te vergroten, onder meer door stadionuitbreiding. Brands geeft aan dat hij voldoende uitdagingen ziet om de club nog drie jaar te leiden, maar erkent ook dat het een zware baan is die zeven dagen per week vraagt.
-
- Legende
- DonyellMalen
- Legende