Marcel Brands

Alles over directie, coaches, trainingen, beleid, etc.
Post Reply
ruuddevil
Legende

ShovingNE2 wrote: 04 May 2024, 14:20
ruuddevil wrote: 04 May 2024, 11:51Jammer dat Brands het heeft over een competitie opzet als in België, dat is een gedrocht namelijk.
Ik moet er ook niet aan denken. Maar zijn beweegreden snap ik wel. Je maakt de competitie sterker.
Ja en dat is belangrijk voor het vasthouden van de CL plekken. Maar dan spreek ik liever af dat een groter deel van de Europese inkomsten wordt gedeeld om de subtop sterker te maken. Daar zal Ajax ook voor zijn, tot zij de club zijn die moet afdragen.
  • These users thanked the author ruuddevil for the post:
    ShovingNE2
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

ruuddevil wrote: 04 May 2024, 14:22

Ik moet er ook niet aan denken. Maar zijn beweegreden snap ik wel. Je maakt de competitie sterker.
    Ja en dat is belangrijk voor het vasthouden van de CL plekken. Maar dan spreek ik liever af dat een groter deel van de Europese inkomsten wordt gedeeld om de subtop sterker te maken. Daar zal Ajax ook voor zijn, tot zij de club zijn die moet afdragen.
    Meer betalen voor spelers uit eigen competitie, net als in Engeland.
    Standbeeld
    Mister PSV
    Clubvoorkeur: PSV

SKERLA wrote: 04 May 2024, 14:24
    ruuddevil wrote: 04 May 2024, 14:22

Zou ik niet doen. Dan krijg je juist dat we nog meer in het buitenland gaan zoeken. In Engeland heb je de home grown regel die het verschil maakt, buiten de budgetten.
    Standbeeld
    Mister PSV

ruuddevil wrote: 04 May 2024, 11:51Jammer dat Brands het heeft over een competitie opzet als in België, dat is een gedrocht namelijk.
    Ik snap het ook wel. Als je puur naar je doel als competitie sterker maken kijkt, dan is het een goede optie.
    DonyellMalen
    Legende

Yep, dat is de kern ook. Uiteindelijk zijn wij er ook bij gebaat dat Nederlandse clubs het goed doen in Europese competities. De tweede CL-plek was namelijk de grootse zorg van Hypercube.
    SKERLA
    Legende

Standbeeld wrote: 04 May 2024, 14:25
    SKERLA wrote: 04 May 2024, 14:24

Zou ik niet doen. Dan krijg je juist dat we nog meer in het buitenland gaan zoeken. In Engeland heb je de home grown regel die het verschil maakt, buiten de budgetten.
    Als je meer betaalt voor spelers uit eigen competitie zoek je toch juist minder in het buitenland?
    Standbeeld
    Mister PSV

SKERLA wrote: 04 May 2024, 14:34
    Standbeeld wrote: 04 May 2024, 14:25
    Als je meer betaalt voor spelers uit eigen competitie zoek je toch juist minder in het buitenland?
    Jij bedoelt transfersom, toch? Als je voor dezelfde kwaliteit in Nederland meer moet betalen dan in het buitenland, dan ligt het voor de hand dat je meer spelers uit het buitenland haalt. Zoiets (jouw idee) kan alleen maar gepaard gaan met een home grown regel, zoals ze dat in Engeland hebben.
    SKERLA
    Legende

Standbeeld wrote: 04 May 2024, 14:37
    SKERLA wrote: 04 May 2024, 14:34

Jij bedoelt transfersom, toch? Als je voor dezelfde kwaliteit in Nederland meer moet betalen dan in het buitenland, dan ligt het voor de hand dat je meer spelers uit het buitenland haalt. Zoiets (jouw idee) kan alleen maar gepaard gaan met een home grown regel, zoals ze dat in Engeland hebben.
    Ik dacht dat alleen vrouwen dingen niet letterlijk lazen ;)

Meer betalen is meer betalen. Met betalen bedoel ik dus niet vragen. Als je ze meer uit de Europese pot wilt geven, wil je dus geld geven. Dan kan je ook meer betalen voor hun spelers, in plaats daarvan.
    Grootste nadeel is natuurlijk dat dit niet met alle clubs af te spreken is en inderdaad, een home grown regel zou helpen. NSC stemmen in dat geval ;)

Maar het is maar een losse flodder hoor, ik heb er nauwelijks over nagedacht :mrgreen:
    Standbeeld
    Mister PSV

SKERLA wrote: 04 May 2024, 14:42Maar het is maar een losse flodder hoor, ik heb er nauwelijks over nagedacht :mrgreen:
    Dat blijkt. :mrgreen:
    ruuddevil
    Legende

DonyellMalen wrote: 04 May 2024, 14:30 Yep, dat is de kern ook. Uiteindelijk zijn wij er ook bij gebaat dat Nederlandse clubs het goed doen in Europese competities. De tweede CL-plek was namelijk de grootse zorg van Hypercube.
    Dat vond ik trouwens een knap staaltje werk van Hypercube, ontdekken dat dat een risico is. Daar was ik nooit op gekomen.
  • These users thanked the author ruuddevil for the post:
    Heruone
    Heruone
    Lid scoutingsteam

ruuddevil wrote: 04 May 2024, 11:51Jammer dat Brands het heeft over een competitie opzet als in België, dat is een gedrocht namelijk. Zijn idee om de subtop te versterken door financieel af te dragen uit Europese gelden vind ik beter.
    Geen idee of dat echt ambities zijn, maar het is iig wel een duidelijk signaal c.q. drukmiddel. Er moet iets veranderen in het Nederlandse voetbal en de KNVB is daarin te pragmatisch.
    Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
    Standbeeld
    Mister PSV

ruuddevil wrote: 04 May 2024, 14:49
    DonyellMalen wrote: 04 May 2024, 14:30 Yep, dat is de kern ook. Uiteindelijk zijn wij er ook bij gebaat dat Nederlandse clubs het goed doen in Europese competities. De tweede CL-plek was namelijk de grootse zorg van Hypercube.
    Dat vond ik trouwens een knap staaltje werk van Hypercube, ontdekken dat dat een risico is. Daar was ik nooit op gekomen.
    Zowat alle conclusies uit dat rapport die gedeeld zijn in de media hadden wij ook wel kunnen bedenken. Allemaal logische dingen. Maar soms is het goed om bevestiging te krijgen dat hetgeen dat je voelt en ziet juist is. Dat is ook wat waard.
    DonyellMalen
    Legende

Standbeeld wrote: 04 May 2024, 14:53Dat is ook wat waard.
    Dat is heel veel waard, want dat is hetgeen waar het om draait. We kunnen van alles zelf bedenken, maar uiteindelijk moet natuurlijk wel onderzocht worden wat het best voor PSV is.
    DC_PSV
    Vedette

Meesterlijke zetten na het drama Ruud, met t binnenhalen van Ernest en Peter.
  • These users thanked the author DC_PSV for the post:
    MC Hammer
    #simplythebest
    nilssonH
    Moderator

Wat een man. Rustig genietend toekijken, de spelers en staf hun eigen feestje gunnen. Maar op het moment dat je moet ingrijpen direct leiderschap vertonen en de situatie sussen. Echt geweldig.
  • These users thanked the author nilssonH for the post (total 4):
    HeissenberrugDeBruyneDonyellMalenDe Realist
    ruuddevil
    Legende

Als een echte Gerets. Dikke complimenten voor Brands.
    DonyellMalen
    Legende

Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Wat een groots mens. Gister al met die supporters terugsturen, nu op deze manier. Mooi.

• These users thanked the author Grasmat for the post (total 10):
    BramMC HammerVanthaman18ComeOnPSVDeBruyneFritskePhilipsDonyellMalenDe RealistMithrasRen Höek
    Juancho
    Mister PSV

“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    VTheMan
    Meervoudig international
    Favoriete speler: Bakayoko

Juancho wrote: 07 May 2024, 10:55
    Samenvatting?
    Marcel Brands spreekt over het succes en de uitdagingen van PSV.
  • These users thanked the author VTheMan for the post (total 4):
    CarnelitoPSVNatasMC HammerBalinho
    Sensation
    Lid scoutingsteam
    Clubvoorkeur: Ja

Juancho wrote: 07 May 2024, 10:55
    Samenvatting?
    Chat GPT zegt:
    Marcel Brands, algemeen directeur van PSV, heeft na een stroeve start twee jaar geleden nu de club uit Eindhoven goed op orde. Met de 25ste landstitel tot gevolg, legt Brands uit dat het succes van PSV niet alleen voor hem persoonlijk belangrijk is, maar vooral voor het geluk en de trots van de fans. Hij benadrukt het belang van een teamgevoel binnen de club en hoe ze dat hebben gestimuleerd door middel van een 'Samen Juichen'-bonus en betrokkenheid van alle medewerkers. Ondanks enkele uitdagingen, zoals het vertrek van belangrijke mensen zoals John de Jong en Ruud van Nistelrooij, blijft PSV vasthouden aan het teamconcept.

Brands beschrijft het snelle schakelen dat nodig was na het vertrek van Van Nistelrooij en hoe ze Peter Bosz aanstelden als nieuwe trainer. Ze werkten aan een duidelijke visie en identiteit voor PSV, gericht op aanvallend voetbal. Het seizoen verliep succesvol, met het kampioenschap als hoogtepunt, maar ook met teleurstellingen zoals de uitschakeling in de Champions League tegen Dortmund.

Hij benadrukt het belang van een sterke Eredivisie voor PSV's groei en de mogelijkheid om inkomsten te vergroten, onder meer door stadionuitbreiding. Brands geeft aan dat hij voldoende uitdagingen ziet om de club nog drie jaar te leiden, maar erkent ook dat het een zware baan is die zeven dagen per week vraagt.
    Thoresen
    Nationale topspeler

RVN wijst in interview naar de clubleiding als oorzaak breuk....
    Josef Dettelbacher
    Legende

Thoresen wrote: 08 May 2024, 15:27 RVN wijst in interview naar de clubleiding als oorzaak breuk....
    Dan ben ik de clubleiding zeer dankbaar.
    Her lips said no, but her eyes said read my lips..
    DonyellMalen
    Legende

Thoresen wrote: 08 May 2024, 15:27 RVN wijst in interview naar de clubleiding als oorzaak breuk....
    Welk interview dan?
    Post Reply