Jerdy Schouten

Spelers A-selectie.
Post Reply
Ardbeg
Mister PSV

Juancho wrote: 31 Jul 2024, 10:35 Denk dat je dan eerder aan Saibari mort denken maar die gaat hopelijk dit seizoen echt doorbreken als ordinaire glasbak in de basis. E
Nou, top dit.

Image
  • These users thanked the author Ardbeg for the post:
    Franciscus
    Ittot
    Internationale topspeler

Sangare is een held, maar ik gun hem een topjaar in de PL. Hij past ook niet helemaal in Boszball.
    Standbeeld
    Mister PSV
    Clubvoorkeur: PSV

Ittot wrote: 31 Jul 2024, 11:04 Sangare is een held, maar ik gun hem een topjaar in de PL. Hij past ook niet helemaal in Boszball.
    Sangare had afgelopen seizoen geen basisplaats, volgens mij. Ziet er somber uit. Hopelijk komt er een kentering. Ik las laatst wel dat Fenerbahce geïnteresseerd was in Sangare. Betrouwbaarheid is mij alleen onbekend.
    Robson de Souza
    Vedette

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/12 ... um=twitter

Laat de interesse nu maar klaar zijn ;-)
    slowflow
    Basisspeler

Die gaan neem ik toch aan geen minimaal 130 miljoen uitgeven aan dezelfde positie, hoe bizar sommige aankopen ook zijn geweest van PSG. Heb het idee dat zij een andere weg ingeslagen zijn en niet zomaar meer voor alles wat er rondloopt een pak geld neerleggen.
    CZ_Code
    Nationale topspeler

slowflow wrote: 31 Jul 2024, 17:03 Die gaan neem ik toch aan geen minimaal 130 miljoen uitgeven aan dezelfde positie, hoe bizar sommige aankopen ook zijn geweest van PSG. Heb het idee dat zij een andere weg ingeslagen zijn en niet zomaar meer voor alles wat er rondloopt een pak geld neerleggen.
    In dat licht zie ik ze juist wel langskomen. Ze kopen inderdaad niet meer elke speler die een grote status heeft. Maar dat betekent niet dat ze geen grote bedragen neerleggen voor eenzelfde positie als het hun team daadwerkelijk sterker maakt. Geld zal namelijk nooit het probleem worden.
    Madueke
    Legende

Ugarte gaat misschien nog weg en dan hebben ze eigenlijk alleen met Joao Neves een defensieve middenvelder. Naast Danilo Pereira en Moscardo, maar die lijken me (nog) geen bedreiging voor Jerdy ALS hij de transfer gaat maken.
    Eindhovenvoetbal
    Internationale topspeler

Financial Fair Play wel.
    Revolinho
    Internationale topspeler

Ik kan niet met jullie. Blijkbaar heerst hier een enorme korte termijn geheugen. Sangare was onze parel op het middenveld man. Ik teken zo voor zijn terugkeer, hij is helemaal niet gelukkig daar. Weet zeker dat hij ingepast kan worden. Hij is inderdaad geen 6. Maar goed, ik wil Schouten überhaupt niet kwijt.
  • These users thanked the author Revolinho for the post (total 3):
    EindhovenvoetbalComeOnPSVNotoriousBIG046
    rjg1992
    Bankzitter

Dus als hij geen 6 is, waar dan?
    Zou jij ook maar overwegen of Veerman of Saibari voor hem in te ruilen? Of Tillman of Saibari als 10?
    Revolinho
    Internationale topspeler

Hij kán het wel, heeft daar ook wel gespeeld. Hij vult het allemaal anders in en heeft meer drive naar voren tov Schouten. Maar goed nogmaals, ik heb liever dat Schouten blijft.
    AddoCultheld
    Internationale topspeler

Sangaré terug, alsjeblieft niet zeg. Leuk dat hij ballen veroverde, maar 50% gaf hij op onverklaarbare wijze vaak ook weer weg.
    Robson de Souza
    Vedette

AddoCultheld wrote: 01 Aug 2024, 07:45 Sangaré terug, alsjeblieft niet zeg. Leuk dat hij ballen veroverde, maar 50% gaf hij op onverklaarbare wijze vaak ook weer weg.
    Dit is dus door statistieken al tig keer weerlegd maar blijf lekker hangen in je bias.
  • These users thanked the author Robson de Souza for the post:
    NotoriousBIG046
    Trixm
    Vedette

Robson de Souza wrote: 01 Aug 2024, 08:17
    AddoCultheld wrote: 01 Aug 2024, 07:45 Sangaré terug, alsjeblieft niet zeg. Leuk dat hij ballen veroverde, maar 50% gaf hij op onverklaarbare wijze vaak ook weer weg.
    Dit is dus door statistieken al tig keer weerlegd maar blijf lekker hangen in je bias.
    Het probleem was dat Sangare wedstrijden volledig controleerde en vervolgens met een cruciale mislukte pass een tegenaanval inleidde. Dan kom je nog steeds positief uit je statistieken. Geweldige speler, maar ook een die bijna elke wedstrijd een minder moment had.
  • These users thanked the author Trixm for the post (total 3):
    AddoCultheldKoenjomilansandro
    Saibari is underrated.
    RIO
    Legende
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Hey psst. Hoor dat ie intern aangegeven heeft dat ie zowieso blijft.
  • These users thanked the author RIO for the post (total 6):
    M.DelgadoRonzzLorenzo von MatterhornFanatic-U-sOlaiFritskePhilips
    Jur1913
    Internationale topspeler

RIO wrote: 01 Aug 2024, 12:20 Hey psst. Hoor dat ie intern aangegeven heeft dat ie zowieso blijft.
    Hiermee kan ik toch niet bij mijn vrienden aankomen? De vraag 'hoe weet je dat?' krijg ik gegarandeerd en als ik dan moet antwoorden dat een random persoon dat zei op het forum dan schiet 't ook niet erg op...
    HalveHaan
    Veelbelovend talent

Je gaat toch ook niet na één jaartje alweer weg, nadat je bewust voor PSV hebt gekozen vorig jaar.
    Wanneer was de laatste keer, de laatste pak m beet 15 jaar, dat een speler na een jaar alweer vertrok door zijn goede prestaties? Buiten huurspelers en Xavi achtige deals om uiteraard..
    CZ_Code
    Nationale topspeler

Maar even wat anders he, iedereen wil dat Schouten blijft. Als je nu 60 miljoen kan vangen en we als nog kampioen worden met een vervanger omdat we zo ver voor liggen op de rest waarom zou je hem dan willen behouden met het risico dat die volgend jaar “maar” 40 gaat opleveren?

Champions league kansen neem ik aan?
  • These users thanked the author CZ_Code for the post:
    EWT
    loginnaam
    Internationale topspeler

Jur1913 wrote: 01 Aug 2024, 12:33
    RIO wrote: 01 Aug 2024, 12:20 Hey psst. Hoor dat ie intern aangegeven heeft dat ie zowieso blijft.
    Hiermee kan ik toch niet bij mijn vrienden aankomen? De vraag 'hoe weet je dat?' krijg ik gegarandeerd en als ik dan moet antwoorden dat een random persoon dat zei op het forum dan schiet 't ook niet erg op...
    RIO is dan ook geen random persoon op het forum.
    loginnaam
    Internationale topspeler

CZ_Code wrote: 01 Aug 2024, 12:35 Maar even wat anders he, iedereen wil dat Schouten blijft. Als je nu 60 miljoen kan vangen en we als nog kampioen worden met een vervanger omdat we zo ver voor liggen op de rest waarom zou je hem dan willen behouden met het risico dat die volgend jaar “maar” 40 gaat opleveren?

We hebben Schouten niet gehaald om dikke winst op te maken, we hebben Schouten gehaald om te presteren.
    Mvogoat
    Basisspeler

Ik neem het pas serieus als Mike zegt dat het andersom gebeurd.
    Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

loginnaam wrote: 01 Aug 2024, 12:37
    Jur1913 wrote: 01 Aug 2024, 12:33

@RIO is dan ook geen random persoon op het forum.
    En al zeker niet (tip) doorsnee.
    Teletubby
    Nationale topspeler

Ik geloof dat een transferperiode te onvoorspelbaar is om als speler duidelijk aan te geven dat je blijft. Als eind augustus Juventus/PSG/ een andere topclub op de stoep staat en 50 miljoen biedt en Jerdy zijn salaris verdriedubbeld dan is hij weg. Beloftes die nu dus zouden gemaakt zijn kan je weinig mee naar mijn mening.
    CZ_Code
    Nationale topspeler

loginnaam wrote: 01 Aug 2024, 12:39
    CZ_Code wrote: 01 Aug 2024, 12:35 Maar even wat anders he, iedereen wil dat Schouten blijft. Als je nu 60 miljoen kan vangen en we als nog kampioen worden met een vervanger omdat we zo ver voor liggen op de rest waarom zou je hem dan willen behouden met het risico dat die volgend jaar “maar” 40 gaat opleveren?

Ik denk dat PSV wel degelijk deels denkt aan geld zodra het op tafel komt te liggen. Je maakt als club dan de afweging 60 nu + kampioen of 40 later en kampioen…
    We hebben Schouten niet gehaald om dikke winst op te maken, we hebben Schouten gehaald om te presteren.
    DonyellMalen
    Legende

Net vader geworden. Lijkt me de meest verstandige keuze. 8)

Image
    Post Reply