Nou, top dit.
Jerdy Schouten
- Ardbeg
- Mister PSV
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Sangare had afgelopen seizoen geen basisplaats, volgens mij. Ziet er somber uit. Hopelijk komt er een kentering. Ik las laatst wel dat Fenerbahce geïnteresseerd was in Sangare. Betrouwbaarheid is mij alleen onbekend.
-
- Vedette
-
- Basisspeler
Die gaan neem ik toch aan geen minimaal 130 miljoen uitgeven aan dezelfde positie, hoe bizar sommige aankopen ook zijn geweest van PSG. Heb het idee dat zij een andere weg ingeslagen zijn en niet zomaar meer voor alles wat er rondloopt een pak geld neerleggen.
-
- Nationale topspeler
In dat licht zie ik ze juist wel langskomen. Ze kopen inderdaad niet meer elke speler die een grote status heeft. Maar dat betekent niet dat ze geen grote bedragen neerleggen voor eenzelfde positie als het hun team daadwerkelijk sterker maakt. Geld zal namelijk nooit het probleem worden.
-
- Internationale topspeler
-
Ik kan niet met jullie. Blijkbaar heerst hier een enorme korte termijn geheugen. Sangare was onze parel op het middenveld man. Ik teken zo voor zijn terugkeer, hij is helemaal niet gelukkig daar. Weet zeker dat hij ingepast kan worden. Hij is inderdaad geen 6. Maar goed, ik wil Schouten überhaupt niet kwijt.
- These users thanked the author Revolinho for the post (total 3):
- Eindhovenvoetbal • ComeOnPSV • NotoriousBIG046
-
Sangaré terug, alsjeblieft niet zeg. Leuk dat hij ballen veroverde, maar 50% gaf hij op onverklaarbare wijze vaak ook weer weg.
-
- Vedette
Dit is dus door statistieken al tig keer weerlegd maar blijf lekker hangen in je bias.AddoCultheld wrote: ↑01 Aug 2024, 07:45 Sangaré terug, alsjeblieft niet zeg. Leuk dat hij ballen veroverde, maar 50% gaf hij op onverklaarbare wijze vaak ook weer weg.
- These users thanked the author Robson de Souza for the post:
- NotoriousBIG046
- Trixm
- Vedette
Het probleem was dat Sangare wedstrijden volledig controleerde en vervolgens met een cruciale mislukte pass een tegenaanval inleidde. Dan kom je nog steeds positief uit je statistieken. Geweldige speler, maar ook een die bijna elke wedstrijd een minder moment had.Robson de Souza wrote: ↑01 Aug 2024, 08:17Dit is dus door statistieken al tig keer weerlegd maar blijf lekker hangen in je bias.AddoCultheld wrote: ↑01 Aug 2024, 07:45 Sangaré terug, alsjeblieft niet zeg. Leuk dat hij ballen veroverde, maar 50% gaf hij op onverklaarbare wijze vaak ook weer weg.
- These users thanked the author Trixm for the post (total 3):
- AddoCultheld • Koenjo • milansandro
Saibari is underrated.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Hey psst. Hoor dat ie intern aangegeven heeft dat ie zowieso blijft.
- These users thanked the author RIO for the post (total 6):
- M.Delgado • Ronzz • Lorenzo von Matterhorn • Fanatic-U-s • Olai • FritskePhilips
-
Hiermee kan ik toch niet bij mijn vrienden aankomen? De vraag 'hoe weet je dat?' krijg ik gegarandeerd en als ik dan moet antwoorden dat een random persoon dat zei op het forum dan schiet 't ook niet erg op...
-
- Veelbelovend talent
Je gaat toch ook niet na één jaartje alweer weg, nadat je bewust voor PSV hebt gekozen vorig jaar.
Wanneer was de laatste keer, de laatste pak m beet 15 jaar, dat een speler na een jaar alweer vertrok door zijn goede prestaties? Buiten huurspelers en Xavi achtige deals om uiteraard..
Wanneer was de laatste keer, de laatste pak m beet 15 jaar, dat een speler na een jaar alweer vertrok door zijn goede prestaties? Buiten huurspelers en Xavi achtige deals om uiteraard..
-
- Nationale topspeler
Maar even wat anders he, iedereen wil dat Schouten blijft. Als je nu 60 miljoen kan vangen en we als nog kampioen worden met een vervanger omdat we zo ver voor liggen op de rest waarom zou je hem dan willen behouden met het risico dat die volgend jaar “maar” 40 gaat opleveren?
Champions league kansen neem ik aan?
-
-
We hebben Schouten niet gehaald om dikke winst op te maken, we hebben Schouten gehaald om te presteren.CZ_Code wrote: ↑01 Aug 2024, 12:35 Maar even wat anders he, iedereen wil dat Schouten blijft. Als je nu 60 miljoen kan vangen en we als nog kampioen worden met een vervanger omdat we zo ver voor liggen op de rest waarom zou je hem dan willen behouden met het risico dat die volgend jaar “maar” 40 gaat opleveren?
-
- Nationale topspeler
Ik geloof dat een transferperiode te onvoorspelbaar is om als speler duidelijk aan te geven dat je blijft. Als eind augustus Juventus/PSG/ een andere topclub op de stoep staat en 50 miljoen biedt en Jerdy zijn salaris verdriedubbeld dan is hij weg. Beloftes die nu dus zouden gemaakt zijn kan je weinig mee naar mijn mening.
-
- Nationale topspeler
loginnaam wrote: ↑01 Aug 2024, 12:39Ik denk dat PSV wel degelijk deels denkt aan geld zodra het op tafel komt te liggen. Je maakt als club dan de afweging 60 nu + kampioen of 40 later en kampioen…CZ_Code wrote: ↑01 Aug 2024, 12:35 Maar even wat anders he, iedereen wil dat Schouten blijft. Als je nu 60 miljoen kan vangen en we als nog kampioen worden met een vervanger omdat we zo ver voor liggen op de rest waarom zou je hem dan willen behouden met het risico dat die volgend jaar “maar” 40 gaat opleveren?
We hebben Schouten niet gehaald om dikke winst op te maken, we hebben Schouten gehaald om te presteren.
- DonyellMalen
- Legende