Jordan Teze

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
dhrluker
Ballenjongen
Clubvoorkeur: PSV

Wat zijn mensen toch onrealistisch tegenwoordig, Teze hoe goed die het afgelopen seizoen heeft gedaan is een 12 in het dozijn speler voor PSV.

Gaat goed mee, kun je er prima bij hebben en zolang je hem hebt dan heb je gewoon een steady 6,5 staan in je elftal.

Echter hij heeft nog maar 10 maanden, hij wilt zelf graag weg en we krijgen er nog 12m voor ( uiteraard is dit inclusief add-ons), dus wat is realistisch te noemen? 9 a 10m?

Dat is voor een Teze een heel mooi bod, of zijn we vergeten dat de afgelopen jaren er maar 1 club is geweest die Teze wilde kopen en dat was toentertijd OL van bosz met een bod van 10m toen toch?

Dit is gewoon een prima bod, en 1 die je wellicht gewoon zal moeten gaan accepteren en een vervanger moet gaan halen.

Feit dat toevallig 3 van de 6 verdedigers die we momenteel hebben ( Ik tel oppegard niet mee), geblesseerd zijn moet niet af doen aan het feit dat je een bod als dit als de verdediging wel bezet was bijna blind zou accepteren.

We hebben nog 2 weken, de CL is nog niet begonnen en zelfs met een jeugd elftal achterin zouden we de komende 2 weken moet kunnen doorkomen met de rest van het elftal.
Ardbeg
Mister PSV

dhrluker wrote: 14 Aug 2024, 09:26 Wat zijn mensen toch onrealistisch tegenwoordig, Teze hoe goed die het afgelopen seizoen heeft gedaan is een 12 in het dozijn speler voor PSV.

Gaat goed mee, kun je er prima bij hebben en zolang je hem hebt dan heb je gewoon een steady 6,5 staan in je elftal.

Echter hij heeft nog maar 10 maanden, hij wilt zelf graag weg en we krijgen er nog 12m voor ( uiteraard is dit inclusief add-ons), dus wat is realistisch te noemen? 9 a 10m?

Dat is voor een Teze een heel mooi bod, of zijn we vergeten dat de afgelopen jaren er maar 1 club is geweest die Teze wilde kopen en dat was toentertijd OL van bosz met een bod van 10m toen toch?

Dit is gewoon een prima bod, en 1 die je wellicht gewoon zal moeten gaan accepteren en een vervanger moet gaan halen.

Feit dat toevallig 3 van de 6 verdedigers die we momenteel hebben ( Ik tel oppegard niet mee), geblesseerd zijn moet niet af doen aan het feit dat je een bod als dit als de verdediging wel bezet was bijna blind zou accepteren.

We hebben nog 2 weken, de CL is nog niet begonnen en zelfs met een jeugd elftal achterin zouden we de komende 2 weken moet kunnen doorkomen met de rest van het elftal.
Image
Last edited by Ardbeg on 14 Aug 2024, 09:36, edited 1 time in total.
  • These users thanked the author Ardbeg for the post:
    Den Bondskoots
    Eindhoven1913
    Jeugdspeler
    Favoriete speler: Noa lang

Die 12 miljoen accepteren en in vd berg stoppen.

Verkoop ook bakayoko voor +/- 50 miljoen.

Boscagli nieuw contract geven aub.

Is obispo ook snel weer fit dan ook verkopen.
    Den Bondskoots
    Vaste waarde in elftal

dhrluker wrote: 14 Aug 2024, 09:26 Wat zijn mensen toch onrealistisch tegenwoordig, Teze hoe goed die het afgelopen seizoen heeft gedaan is een 12 in het dozijn speler voor PSV.

Fijne omschrijving van jezelf inderdaad. Een 13 in een dozijn (dat is namelijk het gezegde en niet 12 in een dozijn, dit terzijde) ballenjongen hebben we hier weer langs de kant van het veld staan.

Teze wordt nogal ondergewaardeerd namelijk.
  • These users thanked the author Den Bondskoots for the post (total 3):
    NotoriousBIG046ArdbegLucNilisLegend
    ShovingNE2
    Site Admin

12 miljoen inclusief bonussen. Hoe haalbaar zijn die bonussen? Wat zijn de betalingscondities.

Zoek het maar uit: wat mij betreft wijzen we het af en gaan we met Teze om tafel voor een verbeterd contract en tekengeld. Ik vind het te weinig. 10 maanden op zijn contract of niet.

12 miljoen direct overboeken en er is te praten.
  • These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 6):
    guusOntbijtkoekDe RealistGrasmattezzyunitedpsvgouda
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Ontbijtkoek
    International
    Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Voor een aflopend contract is dit wel een erg lekker bedrag, zal met dat geld best wel een gemotiveerde vervanger te vinden zijn
    dhrluker
    Ballenjongen

Den Bondskoots wrote: 14 Aug 2024, 09:36

Fijne omschrijving van jezelf inderdaad. Een 13 in een dozijn (dat is namelijk het gezegde en niet 12 in een dozijn, dit terzijde) ballenjongen hebben we hier weer langs de kant van het veld staan.

Teze wordt nogal ondergewaardeerd namelijk.
    Oh sorry meneer dat ik 12 tikte i.p.v. een 13, hoef je niet direct boos te zijn. Maar het is direct ook wel typerend voor mensen om het allemaal zo persoonlijk te nemen en dan direct op de man te proberen te spelen, treurig vooral.

Ik zeg toch ook nergens dat hij er niks van kan of ondergewaardeerd is? Het is een prima speler gewoon iemand die altijd een voldoende scoort alleen het is voor PSV gewoon geen onmisbare speler.
    Hij wilt graag heeft altijd alles gegeven voor de club, dan gun je het hem gewoon en vooral voor het bedrag wat er op tafel ligt nu.

Als er geen blessuregolf was geweest, en een RCV wel al was aangetrokken dan was de tendens voor deze transfer anders geweest en zo moet je er soms naar kijken.

Uiteraard is het logisch dat PSV het probeert uit te stellen of dat ze een eventueel akkoord laten afhangen op een vervanger maar normaliter is dit gewoon een mooi bod voor Teze met een contract dat nog minder dan een jaar loopt.
  • These users thanked the author dhrluker for the post:
    Brael
    B. Dzsudzsak
    Regelmatige invaller
    Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Laat gaan, laat gaan voor dit bedrag.
    Krijg je nooit meer..
  • These users thanked the author B. Dzsudzsak for the post:
    LucNilisLegend
    “Keep your friends close, keep your enemies closer”.
    De Realist
    Internationale topspeler

B. Dzsudzsak wrote: 14 Aug 2024, 09:48 Laat gaan, laat gaan voor dit bedrag.
    Krijg je nooit meer..
    Zoals oa ShovingNE2 al zegt, welk bedrag krijg je nu dan? 6 plus onhaalbare bonussen gespreid betaald over 4 jaar, of direct 12 in het handje? Nogal een verschil
    "Give the cup to them today" - Roger Schmidt
    Siemen
    Nationale topspeler

Prima bedrag voor een 1 jaar contract. Lijkt me niet dat PSV hem gaat tegenhouden nu. Ik hoop alleen dat Earnie een rechtsback op het oog heeft..
    ShovingNE2
    Site Admin

Krijg je nooit meer..
    Dan krijg je het maar nooit meer. We zijn financieel sterk genoeg om het te kunnen lijden. Scheelt een heel pak afschrijvingen wat je elders kan besteden. Met de kans dat hij bijtekent en dan krijg je het echt nog wel een keer.
    Brael
    Vedette

Als er realistisch zicht is op een solide vervanger, moet je met dit soort biedingen gewoon akkoord gaan.
    Teze is een prima speler, maar geen exceptioneel talent. Clubs als PSV of Monaco zijn zijn plafond, schat ik zo in. En dan is dit gewoon heel veel geld, voor een 10 maanden contract.
    Die 2-3 weken zonder solide vervanger moet Ledezma nog maar een paar keer boven zichzelf uitstijgen.
    DonyellMalen
    Legende

ShovingNE2 wrote: 14 Aug 2024, 09:38 12 miljoen inclusief bonussen. Hoe haalbaar zijn die bonussen? Wat zijn de betalingscondities.

Zoek het maar uit: wat mij betreft wijzen we het af en gaan we met Teze om tafel voor een verbeterd contract en tekengeld. Ik vind het te weinig. 10 maanden op zijn contract of niet.

Ben het hier mee eens. En bovendien, als ze Monaco met matige betalingstermijnen komt, dan moet je het gewoonweg echt niet doen. Geen zin in een 4x 2 miljoen + bonussen.
    Mikelvb
    Nationale topspeler

ShovingNE2 wrote: 14 Aug 2024, 10:01
    Krijg je nooit meer..
    Dan krijg je het maar nooit meer. We zijn financieel sterk genoeg om het te kunnen lijden. Scheelt een heel pak afschrijvingen wat je elders kan besteden. Met de kans dat hij bijtekent en dan krijg je het echt nog wel een keer.
    Ten eerste lijkt het erop dat Teze graag weg wil, dus de vlieger "Dan krijg je het maar nooit meer. We zijn financieel sterk genoeg om het te kunnen lijden." is een beetje kort door de bocht. Wat scheelt een pak afschrijvingen? Een nieuwe speler? Volgens mij is het echt niet de bedoeling dat we voor elke positie 15m gaan neertellen voor een speler. We moeten ook gewoon nog steeds om zoek gaan naar goede, talentvolle speler die in de 5-8m range zitten. Daarnaast is het overmijdelijk dat je afschrijvingen omhoog gaan als je niet genoeg goede spelers uit de jeugd krijgt en dus moet aankopen. Uberhaupt onvermijdelijk als je de slectie wilt verbeteren.
  • These users thanked the author Mikelvb for the post:
    DE MADERA 76
    Thoresen
    Nationale topspeler

Rikkert1234 wrote: 14 Aug 2024, 08:53 Desnoods verlengen we zijn contract nog even met een salarisverhoging en bouwen we een clausule in van 14 miljoen vast bedrag. Dan weten club en speler ook precies waar ze aan toe zijn.
    Waarom zou Teze hier aan meewerken als ie nu al weigert te verlengen in de wetenschap dat hij bij transfervrij de deur uitlopen een hoog bedrag aan tekengeld zal ontvangen? Niet omdat ie kind van de club is zoveel is wel duidelijk.

Ik vrees dat ie wel weg moet wil je er nog op verdienen en dat zsm een vervanger moet worden aangetrokken.
    Voormalig KG
    Lid scoutingsteam

ShovingNE2 wrote: 14 Aug 2024, 09:38 12 miljoen inclusief bonussen. Hoe haalbaar zijn die bonussen? Wat zijn de betalingscondities.

Ik verwacht niet dat hij wil bijtekenen na afgelopen weekend en zijn emoties.
    Het mag wel een flinke bedrag in een keer zijn dan.
    Als het een geval kaas van het bord laten eten wordt, dan helaas laten blijven. Ik gun hem wel een mooie stap
    Juancho
    Mister PSV

Het hangt er natuurlijk volledig vanaf wie PSV als opvolger wil. Als je dat kan financieren met het vertrek van Teze kan je hem laten gaan. Is het totaal niet aantrekkelijk hem te laten gaan voor 12-15 miljoen, dan lekker houden en hopen dat hij met minimaal 1 jaartje verlengt zodat je het komende zomer nog een keer kan proberen.
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Brael
    Vedette

ShovingNE2 wrote: 14 Aug 2024, 10:01 Dan krijg je het maar nooit meer. We zijn financieel sterk genoeg om het te kunnen lijden. Scheelt een heel pak afschrijvingen wat je elders kan besteden. Met de kans dat hij bijtekent en dan krijg je het echt nog wel een keer.
    Dat we financieel sterk genoeg zijn om het te kunnen lijden, is wellicht wel waar. Maar dat maakt het natuurlijk nog geen verstandig beleid, om 10-12 miljoen aan inkomsten te laten liggen.
    En ja, het scenario dat Teze bijtekent kun je niet uitsluiten, maar het scenario dat Teze volgend jaar transfervrij de deur uitwandelt, is momenteel vele malen realistischer. En dan scheelt het je gewoon 10-12 miljoen, in een jaar tijd.

Wat betreft die afschrijvingen, dat is dan het verschil of je dit jaar al een vervanger voor Teze moet kopen (met de 10 miljoen die je van Monaco hebt ontvangen) of volgend jaar een vervanger voor Teze moet kopen, zonder de 10 miljoen die je van Monaco hebt ontvangen.

Het enige scenario waarin ik de verkoop van Teze nu geen goed idee vind, is als je geen vertrouwen hebt dat je in deze window nog een adequate vervanger kunt aantrekken.
  • These users thanked the author Brael for the post (total 2):
    Leon77MTijn
    Juancho
    Mister PSV

PSV is helemaal niet in de situatie om bijv. 12 miljoen voor Teze en 20 miljoen voor Boscagli te laten lopen met het risico dat ze dus over een jaar gratis de deur uit wandelen. Zoveel geld kan PSV niet laten liggen. Dan praat je over bijna 35 miljoen.
  • These users thanked the author Juancho for the post (total 3):
    JwoeloeTijnSøren
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    PsvBmg
    Vaste waarde in elftal

Juancho wrote: 14 Aug 2024, 11:31 PSV is helemaal niet in de situatie om bijv. 12 miljoen voor Teze en 20 miljoen voor Boscagli te laten lopen met het risico dat ze dus over een jaar gratis de deur uit wandelen. Zoveel geld kan PSV niet laten liggen. Dan praat je over bijna 35 miljoen.
    Precies dit, zo gek dat andere wel even denken dat PSV dit wel kan, of dat Liverpool ineens gaat zakken van 23 miljoen naar 15 miljoen terwijl men zelf met de speler wil verlengen. Er genoeg belangstelling is voor hem ook van rijkere clubs in de BL.

Rik Elfrink heeft gezegd dat Sepp graag naar PSV komt, maar in de Duitse podcast word gezegd dat Sepp het liefst in de BL wil blijven spelen.
  • These users thanked the author PsvBmg for the post (total 2):
    JuanchoSøren
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

• These users thanked the author SKERLA for the post (total 2):
    DonyellMalenPsvlimburg2
    Madueke
    Legende

De lastige bonussen zijn wat makkelijker geworden..

We wachten het bod van volgende week wel af. :gaap:
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Het lijkt in ieder geval wel dat Monaco niet heel veel meer hoger gaat komen qua bod. Denk dat het ook wel marktcomform is en PSV heeft een beetje tijd gewonnen en steekt mooi weer 10+ miljoen in de zak voor een speler die ze zelf hebben opgeleid. Het zal waarschijnlijk niet realistisch zijn maar ik verwacht wel voor volgende week zaterdag een opvolger. Deze zondag halen we toch niet meer.
    ShovingNE2
    Site Admin

Mikelvb wrote: 14 Aug 2024, 10:25Wat scheelt een pak afschrijvingen? Een nieuwe speler? Volgens mij is het echt niet de bedoeling dat we voor elke positie 15m gaan neertellen voor een speler. We moeten ook gewoon nog steeds om zoek gaan naar goede, talentvolle speler die in de 5-8m range zitten. Daarnaast is het overmijdelijk dat je afschrijvingen omhoog gaan als je niet genoeg goede spelers uit de jeugd krijgt en dus moet aankopen. Uberhaupt onvermijdelijk als je de slectie wilt verbeteren.
    Dan onderschrijf je toch mijn punt. We kunnen 10 miljoen missen als inkomsten (zeker als het in termijnen wordt betaalt). Daardoor hoeven we niet te investeren voor een basis back dus kan je het elders doen.

Prima toch?
    DE MADERA 76
    Regelmatige invaller

ShovingNE2 wrote: 14 Aug 2024, 17:28
    Mikelvb wrote: 14 Aug 2024, 10:25Wat scheelt een pak afschrijvingen? Een nieuwe speler? Volgens mij is het echt niet de bedoeling dat we voor elke positie 15m gaan neertellen voor een speler. We moeten ook gewoon nog steeds om zoek gaan naar goede, talentvolle speler die in de 5-8m range zitten. Daarnaast is het overmijdelijk dat je afschrijvingen omhoog gaan als je niet genoeg goede spelers uit de jeugd krijgt en dus moet aankopen. Uberhaupt onvermijdelijk als je de slectie wilt verbeteren.
    Dan onderschrijf je toch mijn punt. We kunnen 10 miljoen missen als inkomsten (zeker als het in termijnen wordt betaalt). Daardoor hoeven we niet te investeren voor een basis back dus kan je het elders doen.

Prima toch?
    Scheelt inderdaad afschrijvingen en dus kosten dit jaar (stel 2m bij totale investering van 10m voor 5 jaar contract). Volgend jaar zul je toch moeten gaan investeren, tenzij er dan een basiswaardige RB is (Dest).

Niet onbelangrijk is of Teze nog wel gemotiveerd is om zich nog een jaar in te zetten. Je mag dit verwachten, gezien salaris e.d., maar geen automatisme. Daarnaast laat je 10m+ lopen, wat best een leuk bedrag is om de ploeg te kunnen versterken.

Dilemma dus, waarbij ik verwacht dat PSV deze week overstag gaat en Jordan wellicht wat bijdraagt
    Post Reply