Is ook gewoon weer de gebruikelijke interessantdoenerij van RIO. We kennen hem hier inmiddels wel. Iedereen heeft zelf gehoord wat Jerdy erover heeft gezegd en wat Rik in zijn stukken heeft geschreven.Teletubby wrote: ↑01 Aug 2024, 12:42 Ik geloof dat een transferperiode te onvoorspelbaar is om als speler duidelijk aan te geven dat je blijft. Als eind augustus Juventus/PSG/ een andere topclub op de stoep staat en 50 miljoen biedt en Jerdy zijn salaris verdriedubbeld dan is hij weg. Beloftes die nu dus zouden gemaakt zijn kan je weinig mee naar mijn mening.
Jerdy Schouten
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
- These users thanked the author Standbeeld for the post (total 7):
- Vanthaman18 • AddoCultheld • Mr. Spock • Ricopsv • Fonzerilli • Tjompie • 29.04.2007
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Ze hebben geluisterd bij PSV. Na Valencia zei JerDie Blijft nog dat hij nog geen pakje had gekregen van PSV.
-
- Basisspeler
- Favoriete speler: Joey Veerman
- Juancho
- Mister PSV
Een oudje idd die al lang mee draait. Maar hij is ook geen insider. Dus wel goed om te weten voor de mensen die hier nog niet zolang rondlopen
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Haters gonna hate.
Ik begrijp nu hoe Memphis zich voelt buiten Eindhoven.
Van je mede PSV supporters moet je het hebben.
Je weet toch.
Ik begrijp nu hoe Memphis zich voelt buiten Eindhoven.
Van je mede PSV supporters moet je het hebben.
Je weet toch.
- These users thanked the author RIO for the post (total 2):
- Lorenzo von Matterhorn • ShovingNE2
-
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
Je bent nooit bij een werkgever weggegaan omdat een andere partij naar je toe is gekomen met een interesantere en beter betaalde uitdaging?HalveHaan wrote: ↑01 Aug 2024, 12:34 Je gaat toch ook niet na één jaartje alweer weg, nadat je bewust voor PSV hebt gekozen vorig jaar.
Wanneer was de laatste keer, de laatste pak m beet 15 jaar, dat een speler na een jaar alweer vertrok door zijn goede prestaties? Buiten huurspelers en Xavi achtige deals om uiteraard..
-
- Geselecteerd voor Oranje
-
- Geselecteerd voor Oranje
Gelukkig zijn er geen Italiaanse clubs die hem kunnen betalen want daar lijkt zijn hart nog te liggen.
- ShovingNE2
- Site Admin
Hoe weet jij dat?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Veelbelovend talent
Klopt!Prof_napo wrote: ↑01 Aug 2024, 14:39Je bent nooit bij een werkgever weggegaan omdat een andere partij naar je toe is gekomen met een interesantere en beter betaalde uitdaging?HalveHaan wrote: ↑01 Aug 2024, 12:34 Je gaat toch ook niet na één jaartje alweer weg, nadat je bewust voor PSV hebt gekozen vorig jaar.
Wanneer was de laatste keer, de laatste pak m beet 15 jaar, dat een speler na een jaar alweer vertrok door zijn goede prestaties? Buiten huurspelers en Xavi achtige deals om uiteraard..
-
- Nationale topspeler
Heb inderdaad hetzelfde vernomen. Eén van de namen die iig intern niet meer met potlood is geschreven.
- These users thanked the author FritskePhilips for the post (total 2):
- Bossche bol • Lorenzo von Matterhorn
- MC Hammer
- International
Ik heb hetzelfde vernomen. Volgens mij was het SKERLA die het eerder meldde.
- These users thanked the author MC Hammer for the post:
- Lorenzo von Matterhorn
Hammertime!
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Maar dat van mij was gewoon JerDie Blijft behouden met overtuiging/vertrouwen.
Hetgeen nu dus zijn vruchten lijkt af te werpen
Ik ben geen insider, ik weet alleen (meestal) welke PSV-er in het huis van Gakpo aan de Vestdijk (Het College) woont...
-
- Nationale topspeler
FritskePhilips wrote: ↑30 Jul 2024, 06:29Doet hij ook.Dutch Cowboy wrote: ↑30 Jul 2024, 04:00 Belangrijk is natuurlijk ook wat wil het gezin Schouten. Jerdy is net een week vader geworden. Hij heeft bewust voor PSV gekozen. Ik hoop dat Jerdy blijft.
- These users thanked the author FritskePhilips for the post (total 2):
- Dutch Cowboy • SKERLA
-
- Legende
Fritske is weer on good terms met zijn (ex) schoon pa?
- These users thanked the author Menno1 for the post:
- Eindhovenvoetbal
- Lorenzo von Matterhorn
Frits vertel ons alles! Kon ze je niet missen?
- These users thanked the author Lorenzo von Matterhorn for the post:
- AddoCultheld
-
Elke transferperiode opnieuw. Hij kan het maar niet laten, d'n Frits. Wie weet verzint hij dit keer iets dat uitkomt. Moet ooit toch eens lukken!
- These users thanked the author Eindhovenvoetbal for the post:
- ChrisFranssen
-
- Nationale topspeler
Wijnker, Mokio, jacht van Feyenoord op verschillende PSV-talenten, herstructurering jeugdopleiding. Geteld vanaf 1 juni.Eindhovenvoetbal wrote: ↑01 Aug 2024, 23:20 Elke transferperiode opnieuw. Hij kan het maar niet laten, d'n Frits. Wie weet verzint hij dit keer iets dat uitkomt. Moet ooit toch eens lukken!
Maar ga vooral verder met je persoonlijke hetze. Couldn't care less.
- These users thanked the author FritskePhilips for the post (total 10):
- Ontbijtkoek • Revolinho • SKERLA • Thijs • SomeOne • Lorenzo von Matterhorn • MC Hammer • Vanthaman18 • NotoriousBIG046 • DE MADERA 76
- mateja
Als Jerdy blijft hoop ik dat ze van jou een standbeeld op de Markt zetten!FritskePhilips wrote: ↑01 Aug 2024, 23:37Wijnker, Mokio, jacht van Feyenoord op verschillende PSV-talenten, herstructurering jeugdopleiding. Geteld vanaf 1 juni.Eindhovenvoetbal wrote: ↑01 Aug 2024, 23:20 Elke transferperiode opnieuw. Hij kan het maar niet laten, d'n Frits. Wie weet verzint hij dit keer iets dat uitkomt. Moet ooit toch eens lukken!
Maar ga vooral verder met je persoonlijke hetze. Couldn't care less.
- MC Hammer
- International
I know, was met een knipoog .
Hammertime!
- DonyellMalen
- Legende
- Garnaal
- Basisspeler
Jerdy is een rood witte. Dat was hij gisteren, is hij vandaag en zal hij morgen ook zijn. Overmorgen? Daar heeft niemand het juiste antwoord op. Laten we van elk moment genieten dat deze Legend in ons tenue rond loopt. Hopen doen we allemaal. Doen ze in Amsterdam ook alleen zijn daar de meeste dromen bedrog.