Jordan Teze
-
- Jeugdspeler
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Theo Lucius
Dat we wel meer debielen in de selectie hebben. Ja Lang heeft een goed hartje, maar hoe hij praat op 25 jarige leeftijd, is het ook wel een beetje een debieltje.Thijs wrote: ↑18 Aug 2024, 09:35Wat zeg je nu hiermee?trouwepsvfan wrote: ↑18 Aug 2024, 09:28 Sinds Noa Lang bij PSV voetbalt staat de deur dus ook open voor types als Karsdorp.
- These users thanked the author TheoTheoTheo for the post (total 2):
- MC Hammer • mr.top
-
- Meervoudig international
In jouw verdediging; ik heb ook moeite om naar Noa te luisteren maar onze spelers uitmaken voor debieltjes gaat zelfs controversiele yours truly een tikkeltje te ver.
- These users thanked the author Kezmania for the post (total 2):
- BoemBoemTheo • DE MADERA 76
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
Ik denk dat trouwepsvfan iets bedoelt in de zin van; als je van iemand niet verwacht had (qua persoon) dat ze die ooit bij PSV zouden aantrekken dan was het wel Noa Lang. En dat was ook de eerste reactie van een heleboel PSV supporters (inclusief ikzelf) en het is nog steeds niet mijn favoriete persoonlijkheid, maar minder erg dan ik had verwacht en hij heeft ook duidelijk zn goede kanten. Maar als je dus Lang koopt, dan kan in principe ieder persoon(lijkheid) gekocht worden.Thijs wrote: ↑18 Aug 2024, 09:35Wat zeg je nu hiermee?trouwepsvfan wrote: ↑18 Aug 2024, 09:28 Sinds Noa Lang bij PSV voetbalt staat de deur dus ook open voor types als Karsdorp.
- These users thanked the author 29.04.2007 for the post:
- LucNilisLegend
- trouwepsvfan
- Vedette
Zoiets ja.
Overigens is Lang een prima voetballer maar nog steeds absoluut niet mijn persoonlijkheid. Zijn gedrag in die docuserie daar heb ik als vrouw werkelijk van gewalgd.
Overigens is Lang een prima voetballer maar nog steeds absoluut niet mijn persoonlijkheid. Zijn gedrag in die docuserie daar heb ik als vrouw werkelijk van gewalgd.
- These users thanked the author trouwepsvfan for the post (total 2):
- MC Hammer • guus
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
-
- Jeugdinternational
- Favoriete speler: Luc Nilis
Teze heeft een prima seizoen gedraaid in een goed voetballend team, maar zoals hierboven ook werd geschreven is een enorme kwaliteit dat hij gewoon (bijna) altijd fit is.
Als ik dan de namen van 'brekebeen' Karsdorp lees, of Jerry 'altijd niet fit' Sint Juste dan hoop ik dat die kwaliteit van Teze, namelijk blessurevrij blijven, ook wordt meegenomen in het opvolging vraagstuk. Als het de intentie is om zowel Mauro als Obispo als opties voor de laatste linie te zien, dan hebben we al genoeg spelers die 30-50% in de lappenmand liggen (dan reken ik Dest nog niet eens mee). Ik zou dat daar als een TD nooit een derde speler aan toevoegen.
Als ik dan de namen van 'brekebeen' Karsdorp lees, of Jerry 'altijd niet fit' Sint Juste dan hoop ik dat die kwaliteit van Teze, namelijk blessurevrij blijven, ook wordt meegenomen in het opvolging vraagstuk. Als het de intentie is om zowel Mauro als Obispo als opties voor de laatste linie te zien, dan hebben we al genoeg spelers die 30-50% in de lappenmand liggen (dan reken ik Dest nog niet eens mee). Ik zou dat daar als een TD nooit een derde speler aan toevoegen.
- These users thanked the author PSV_Haarlem for the post (total 2):
- Menno1 • smoortje
-
- Internationale topspeler
We hebben met Mauro en Dest al twee andere spelers in de A-selectie op de payroll staan die rechtsback kunnen spelen. En Flamingo zou dat op een vergelijkbare manier als Teze ook nog wel kunnen. Dus we hebben meer dan genoeg spelers in de selectie die indien nodig op rechtsback kunnen spelen. Jij neemt nu echter een uitzonderlijke situatie als uitgangspunt om aan te geven dat PSV de zaakjes niet op orde zou hebben. Het argument dat we nu een aanvallende middenvelder op rechtsback hebben staan is zelfs zeer zwak. 2,5 jaar geleden nog heeft Mauro succesvol de stap van aanvallende middenvelder, waar hij tekort kwam, naar back gemaakt (links en rechts!). In het verleden heeft o.a. Arthur Numan die stap gemaakt. Dus wen maar vast aan het idee dat Ledezma wel eens de tweede rechtsback van dit seizoen kan gaan worden. En daar dan de technische staf en leiding voor te prijzen, dat ze ook het maximale uit de huidige spelers proberen te halen. In plaats van maar continu te roepen dat ze hun zaakjes niet goed voor elkaar lijken te hebben, omdat de output die jij ziet niet naar je wens is, en je tegelijkertijd nul-komma-nul besef hebt wat er achter de schermen nu echt gaande is.Joenepsv wrote: ↑18 Aug 2024, 09:30Ja want als je een andere mening hebt wordt je in een paar zinnen weg gezet als een achterlijke. Vind het een beetje overbodig om in een normale discussie/verschil van inzicht op de man te gaan spelen maar goed. Je punt zou stand houden als we twee rechtsbacks in de selectie hadden. Dan was het probleem niet zo groot. Nu vertrekt Teze, wat er al weken aan zat te komen en spelen we met een aanvallende middenvelder omdat we in alle geledingen de zaakjes niet op orde hebben. Ook in ons opleidingsteam is geen fatsoenlijke back te vinden. De beste optie voor die positie is 15 en dat vind ik persoonlijk problematisch. Maar misschien is het wel beter om je kop in het zand te steken en te wachten want wij halen alleen CL waardige spelers natuurlijk.loginnaam wrote: ↑18 Aug 2024, 09:12
En waaruit blijkt dan dat PSV niet al pro-actief contact heeft gehad met mogelijke kandidaten voordat Monaco een eerste bod deed? Nogmaals, Teze is op dit moment nog niet officieel verkocht dus het zou heel raar zijn als de vervanger al gepresenteerd zou zijn. Als Teze ergens komende week bij Monaco gepresenteerd wordt, en er over een week hier nog steeds geen zicht is op wie de nieuwe rechtsback zou kunnen worden, dan begin je mogelijk een punt te krijgen. Nu ben je nog gewoon een ongeduldige supporter, die maling lijkt te hebben aan hoe de transfermarkt werkt en dat PSV qua vervanging voor CL-kwaliteit gaat, en voor wie alles maar nu, nu, en nu al gedaan moet zijn, en anders is het maar bagger wat ze doen.
- These users thanked the author loginnaam for the post:
- Standbeeld
- Tjompie
Volgens VI ontvangen we 12 miljoen + daarboven op nog de bonussen
https://www.vi.nl/nieuws/teze-maakt-toc ... -as-monaco
-
- Legende
Kom dan zelf niet gelijk met al die doemscenario's aanschijten voordat er daadwerkelijk signalen zijn dat het die kant op gaat.
- These users thanked the author Josef Dettelbacher for the post (total 2):
- Vanthaman18 • Bossche bol
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- EllermanJ
- Jeugdspeler
Vertrek met een hele nare bijsmaak. Au revoir.
- These users thanked the author EllermanJ for the post:
- De Realist
- Heissenberrug
Thijs wrote: ↑18 Aug 2024, 09:35Wat zeg je nu hiermee?trouwepsvfan wrote: ↑18 Aug 2024, 09:28 Sinds Noa Lang bij PSV voetbalt staat de deur dus ook open voor types als Karsdorp.
Ik wilde hetzelfde vragen maar dan lijkt het weer op een hetze van mij naar TPF. Omdat ze beiden tattoo's hebben, Rotterdammers zijn, of straatjongens zijn? Omdat ze in die zin op elkaar lijken wil niet zeggen dat ze hetzelfde zijn als persoon. Ik had me ook verkeken op Lang maar kennelijk loopt iedereen weg met die jongen, als we er daar nog meer van kunnen halen, graag.
-
- Vaste waarde in elftal
Heb deze zomer een stadiontocht met de kinderen gemaakt, de man die de rondleiding gaf ( deed dat erg leuk overigens) was totaal niet te spreken over het gedrag van Lang, wilde er niet te veel over zeggen toen ik vroeg waarom maar doet zich op camera anders voor dan in werkelijkheid.Heissenberrug wrote: ↑18 Aug 2024, 10:15
Ik wilde hetzelfde vragen maar dan lijkt het weer op een hetze van mij naar TPF. Omdat ze beiden tattoo's hebben, Rotterdammers zijn, of straatjongens zijn? Omdat ze in die zin op elkaar lijken wil niet zeggen dat ze hetzelfde zijn als persoon. Ik had me ook verkeken op Lang maar kennelijk loopt iedereen weg met die jongen, als we er daar nog meer van kunnen halen, graag.
Maar voor dit soort spelers ga je naar het stadion
- Joenepsv
- Legende
Net als jij bedoel je? Jij hebt net als de rest op dit forum geen idee wat er speelt, al doe je met dat hautaine toontje alsof je een kantoor naast Earnie hebt. De output die ik en de rest zien is ook het enige waar we een mening over kunnen vormen. Ik vind op basis van de output en de huidige stand van zaken in de defensie dat het te karig is en jij vind het blijkbaar prima.loginnaam wrote: ↑18 Aug 2024, 10:02We hebben met Mauro en Dest al twee andere spelers in de A-selectie op de payroll staan die rechtsback kunnen spelen. En Flamingo zou dat op een vergelijkbare manier als Teze ook nog wel kunnen. Dus we hebben meer dan genoeg spelers in de selectie die indien nodig op rechtsback kunnen spelen. Jij neemt nu echter een uitzonderlijke situatie als uitgangspunt om aan te geven dat PSV de zaakjes niet op orde zou hebben. Het argument dat we nu een aanvallende middenvelder op rechtsback hebben staan is zelfs zeer zwak. 2,5 jaar geleden nog heeft Mauro succesvol de stap van aanvallende middenvelder, waar hij tekort kwam, naar back gemaakt (links en rechts!). In het verleden heeft o.a. Arthur Numan die stap gemaakt. Dus wen maar vast aan het idee dat Ledezma wel eens de tweede rechtsback van dit seizoen kan gaan worden. En daar dan de technische staf en leiding voor te prijzen, dat ze ook het maximale uit de huidige spelers proberen te halen. In plaats van maar continu te roepen dat ze hun zaakjes niet goed voor elkaar lijken te hebben, omdat de output die jij ziet niet naar je wens is, en je tegelijkertijd nul-komma-nul besef hebt wat er achter de schermen nu echt gaande is.Joenepsv wrote: ↑18 Aug 2024, 09:30
Ja want als je een andere mening hebt wordt je in een paar zinnen weg gezet als een achterlijke. Vind het een beetje overbodig om in een normale discussie/verschil van inzicht op de man te gaan spelen maar goed. Je punt zou stand houden als we twee rechtsbacks in de selectie hadden. Dan was het probleem niet zo groot. Nu vertrekt Teze, wat er al weken aan zat te komen en spelen we met een aanvallende middenvelder omdat we in alle geledingen de zaakjes niet op orde hebben. Ook in ons opleidingsteam is geen fatsoenlijke back te vinden. De beste optie voor die positie is 15 en dat vind ik persoonlijk problematisch. Maar misschien is het wel beter om je kop in het zand te steken en te wachten want wij halen alleen CL waardige spelers natuurlijk.
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Als dat klopt zou het een prima transferresultaat zijn, toch? Wederom goed werk van onze kok, nu de inkomende transfer. Blijven spannende weken! Nogmaals: jammer dat Teze weggaat, maar begrijpelijk (nou ja, eigenlijk niet, maar dat is en blijft een supportersdingetje) vanuit zijn perspectief, afgezien van het kleine smetje vorige week. Zo gaat het leven. Veel succes Jordan!Tjompie wrote: ↑18 Aug 2024, 10:03 Volgens VI ontvangen we 12 miljoen + daarboven op nog de bonussen
- These users thanked the author psvgouda for the post (total 2):
- Joenepsv • 29.04.2007
-
- Legende
Die deur is sowieso nooit dicht geweest, want we hebben hier ook Memphis, Locadia en Lestienne gehad.Heissenberrug wrote: ↑18 Aug 2024, 10:15
- Heissenberrug
- NotoriousBIG046
- Nationale topspeler
Het ga je goed vriend! Bedankt voor de prachtige jaren.
Vooral de laatste 1.5 jaar enorm van genoten.
Au revoir.
Vooral de laatste 1.5 jaar enorm van genoten.
Au revoir.
- These users thanked the author NotoriousBIG046 for the post (total 2):
- psvgouda • Casby
We can't change the world until we change ourselves.
- De Realist
Transfer met een nare bijsmaak inderdaad, maar van 10 miljoen incl bonussen naar 12 exclusief bonussen gaan dat heeft onze Masterchef weer netjes gedaan; als er dan inderdaad de komende dagen blijkt dat de vervanger klaar stond en hij het zo lang heeft weten te rekken is dat gewoon prima. Doei Teze, succes met geld tellen en de toffe sfeer daar!
- These users thanked the author De Realist for the post:
- Smeets14
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
-
- Legende
Denk dat ze niet alleen tattoos bedoelt, maar ook hun getoonde of vermeende intelligentieniveau met bijbehorende hobby's.
- These users thanked the author Josef Dettelbacher for the post:
- Joenepsv
- NotoriousBIG046
- Nationale topspeler
Het gaat erom wat die met een bal kan, hoe intelligent hij is boeit me echt helemaal niks.Josef Dettelbacher wrote: ↑18 Aug 2024, 10:30Denk dat ze niet alleen tattoos bedoelt, maar ook hun getoonde of vermeende intelligentieniveau met bijbehorende hobby's.
Beoordeel spelers wat ze op het veld doen.
Vooroordelen over tattoos vind ik overigens nog kanslozer.
Last edited by NotoriousBIG046 on 18 Aug 2024, 10:34, edited 1 time in total.
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Waarbij wij de toffe straattaal en het dito accentje niet mogen vergeten hè?Josef Dettelbacher wrote: ↑18 Aug 2024, 10:30Denk dat ze niet alleen tattoos bedoelt, maar ook hun getoonde of vermeende intelligentieniveau met bijbehorende hobby's.
- Joenepsv
- Legende
Promes ook? Spelers zijn ook buiten het veld in dienst van een club en een soort reclame. Het hoeven echt niet allemaal koorknaapjes te zijn maar vind een bepaalde uitstraling wel prettig.NotoriousBIG046 wrote: ↑18 Aug 2024, 10:32Het gaat erom wat die met een bal kan, hoe intelligent hij is boeit me echt helemaal niks.Josef Dettelbacher wrote: ↑18 Aug 2024, 10:30
Denk dat ze niet alleen tattoos bedoelt, maar ook hun getoonde of vermeende intelligentieniveau met bijbehorende hobby's.
- NotoriousBIG046
- Nationale topspeler
Promes is een andere tak van sport, zulke types vind ik niet bij onze club passen, daarbij mogen Noa en Promes niet in een zelfde zin genoemd worden.Joenepsv wrote: ↑18 Aug 2024, 10:34Promes ook? Spelers zijn ook buiten het veld in dienst van een club en een soort reclame. Het hoeven echt niet allemaal koorknaapjes te zijn maar vind een bepaalde uitstraling wel prettig.NotoriousBIG046 wrote: ↑18 Aug 2024, 10:32
Het gaat erom wat die met een bal kan, hoe intelligent hij is boeit me echt helemaal niks.
Voor mij is dit appels met peren vergelijken, Noa zul je niet zulke dingen zien doen, die heeft een hart van goud ondanks zijn tattoos en uitstraling.
- These users thanked the author NotoriousBIG046 for the post:
- psvgouda