Ik snap sommige hier echt niet, wij zijn fan van PSV maar zo'n speler heeft niks met PSV of Nederland, hoogstens wat neven die hier Asperge steken in de lente.
Met alle respect maar Eindhoven is een lelijke stad in een land waar het vaak slecht weer is, veel belasting betaald moet worden, een kut mentaliteit is of je kan in Italië blijven in een wereldstad als Rome, voetballen tegen Juventus,Milaan, Inter, Napoli, Bergamo etc of tegen Ajax, Feyenoord, AZ en Almere city.
Het zou mooi zijn als hij nog komt, maar als een van bovenstaande clubs voor hem zal komen of een club uit linkerrijtje Engeland, Spanje, Duitsland of Engeland kiest hij daarvoor
Nicola Zalewski
-
- Nationale topspeler
Ah zullen we hem weer hebben… Dacht je eindelijk van deze dwaas af te zijn komt hij toch weer terug.BarryBanaan wrote: ↑25 Aug 2024, 19:12Deze gast die ziemelt om emoticons is nog grappiger dan ons transferbeleid deze zomer.
-
- Vaste waarde in elftal
- Clubvoorkeur: PSV
Inderdaad. Eens met alles behalve Eindhoven. Dat is gewoon prachtig en dat meen ik oprecht.PsvBmg wrote: ↑25 Aug 2024, 19:15 Ik snap sommige hier echt niet, wij zijn fan van PSV maar zo'n speler heeft niks met PSV of Nederland, hoogstens wat neven die hier Asperge steken in de lente.
Met alle respect maar Eindhoven is een lelijke stad in een land waar het vaak slecht weer is, veel belasting betaald moet worden, een kut mentaliteit is of je kan in Italië blijven in een wereldstad als Rome, voetballen tegen Juventus,Milaan, Inter, Napoli, Bergamo etc of tegen Ajax, Feyenoord, AZ en Almere city.
Het zou mooi zijn als hij nog komt, maar als een van bovenstaande clubs voor hem zal komen of een club uit linkerrijtje Engeland, Spanje, Duitsland of Engeland kiest hij daarvoor
-
- Legende
Eindhoven is niet heel boeiend, maar dat maakt ook niet uit.
We spelen om het kampioenschap, minstens 8 wedstrijden in de Champions League, hebben blijkbaar een beter contractvoorstel aan hem gedaan dan AS Roma en hebben met Brands/Stewart/Bosz toch mensen in huis die hem zouden kunnen overtuigen. Dat zijn toch een hoop voorwaarden/argumenten om naar ons toe te komen. Dan is het teleurstellend dat dit niet lijkt te lukken.
We spelen om het kampioenschap, minstens 8 wedstrijden in de Champions League, hebben blijkbaar een beter contractvoorstel aan hem gedaan dan AS Roma en hebben met Brands/Stewart/Bosz toch mensen in huis die hem zouden kunnen overtuigen. Dat zijn toch een hoop voorwaarden/argumenten om naar ons toe te komen. Dan is het teleurstellend dat dit niet lijkt te lukken.
-
- Legende
Ik had voor deze week nog nooit van Zalewski gehoord, maar als je weet dat hij al sinds 2011 bij AS Roma zit, en in drie seizoenen toch behoorlijk wat wedstrijden hebt gespeeld, dan kan ik best indenken dat een overstap naar PSV en Eredivisie niet je eerste keus is.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- DonyellMalen
- Legende
-
- Legende
-
- Talent
Bijzonder dat de speler zelf niet lijkt te willen. Ook bijzonder gezien het feit dat er al een akkoord tussen de clubs zou zijn.
Dat stem je eerst af toch, lijkt me?
-
- Meervoudig international
Heeft nog 1 jaar contract dus misschien beetje spelletje van club, om met PSV te praten, om speler te bewegen tot tekenen nieuw contract?Hipster4Life wrote: ↑25 Aug 2024, 21:16 Bijzonder dat de speler zelf niet lijkt te willen. Ook bijzonder gezien het feit dat er al een akkoord tussen de clubs zou zijn.
- These users thanked the author JChovanec for the post:
- Hipster4Life
-
- Talent
Dat zou kunnen inderdaad. Blijft alsnog bijzonder, want ik neem aan dat PSV eerst de interesse bij de speler zelf polst. Anders heeft het weinig zin om zijn club te benaderen.JChovanec wrote: ↑25 Aug 2024, 21:22Heeft nog 1 jaar contract dus misschien beetje spelletje van club, om met PSV te praten, om speler te bewegen tot tekenen nieuw contract?Hipster4Life wrote: ↑25 Aug 2024, 21:16 Bijzonder dat de speler zelf niet lijkt te willen. Ook bijzonder gezien het feit dat er al een akkoord tussen de clubs zou zijn.
- These users thanked the author Hipster4Life for the post:
- JChovanec
-
- Veelbelovend talent
Ziede!
-
- Legende
Speelt de 2e helft nu, nummer 59..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell
-
- Vedette
Hierboven staat dat hij nog onderhandelt met PSV.Hipster4Life wrote: ↑25 Aug 2024, 21:16 Bijzonder dat de speler zelf niet lijkt te willen. Ook bijzonder gezien het feit dat er al een akkoord tussen de clubs zou zijn.
- These users thanked the author Robson de Souza for the post:
- Hipster4Life
-
- Talent
Zie het laatste bericht van Rik Elfrink. We zullen er zo wel meer over horen tijdens Studio Voetbal.Robson de Souza wrote: ↑25 Aug 2024, 22:08Hierboven staat dat hij nog onderhandelt met PSV.Hipster4Life wrote: ↑25 Aug 2024, 21:16 Bijzonder dat de speler zelf niet lijkt te willen. Ook bijzonder gezien het feit dat er al een akkoord tussen de clubs zou zijn.
- These users thanked the author Hipster4Life for the post:
- Sjefke
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Vast niet, nee. Niet meer dan in zijn tweets iigHipster4Life wrote: ↑25 Aug 2024, 22:12Zie het laatste bericht van Rik Elfrink. We zullen er zo wel meer over horen tijdens Studio Voetbal.
-
- Legende
Mochten er mensen kijken, dan hoor ik graag hier van de highlights
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Je vraagt eigenlijk iets onmogelijks; SV en highlights sluiten elkaar meestal uit. Tenzij je de maandagse samenvattingen in vijf delen op Voetbalzone prettig vindt, dat kan natuurlijk: daar zijn de belangwekkende quotes altijd weer terug te lezenJosef Dettelbacher wrote: ↑25 Aug 2024, 22:20 Mochten er mensen kijken, dan hoor ik graag hier van de highlights
- These users thanked the author psvgouda for the post:
- Hipster4Life
-
- Veelbelovend talent
Rik heeft highlights genomen?Josef Dettelbacher wrote: ↑25 Aug 2024, 22:20 Mochten er mensen kijken, dan hoor ik graag hier van de highlights
- DonyellMalen
- Legende
Hoe speelt ‘ie dan? Staan 1-2 achter in eigen huis tegen Empoli, dat is niet best.
-
- Lid 2e elftal
Is af en toe best dreigend. Staat vooral linksbuiten en gaat vaak voor de voorzet. Ook een paar keer makkelijk balverlies.DonyellMalen wrote: ↑25 Aug 2024, 22:35Hoe speelt ‘ie dan? Staan 1-2 achter in eigen huis tegen Empoli, dat is niet best.
- These users thanked the author EesEes for the post:
- DonyellMalen