Precies dit. Peet zet dit om.
PSV - FC Twente I Eredivisie (17/03/2024)
- DonyellMalen
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Legende
Volgens mij niet..Bram wrote: ↑17 Mar 2024, 20:51Hangt je punt?milansandro wrote: ↑17 Mar 2024, 20:50 Wat een waardeloze eerste helft..
Slap, slordig, weinig energie..
Wederom kansen die gemist worden..
Teveel spelers niet in vorm..
Moet echt een stuk beter anders puntverlies..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell
- Hatseflats
- Vedette
Dat wordt dan kut, want hij is er niet bij
- These users thanked the author Hatseflats for the post:
- Armada
-
- Moderator
Hele tijd de bal naar elkaar overspelen op randje 16 op zoek naar ruimte voor een voorzet en dan jaagt Joey de bal hoog de tribune in op moment dat Til rechts eindelijk vrij komt om een goede voorzet te kunnen geven. Typerend voor de wedstrijd van vanavond.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Precies. Twente kan niet beter dan dit, PSV wil niet beter. Als ze dadelijk ff aanzetten en gas geven gaan ze eroverheen.René1978 wrote: ↑17 Mar 2024, 20:51Twente heeft nul keer op doel geschoten.Karfiooltje wrote: ↑17 Mar 2024, 20:48 Ik heb het gevoel dat vandaag het eerste verlies van dit seizoen aanstaande is
Verder dikke haat aan Unnerstal. Manwijf met zijn tijdrekken vanaf minuut 1.
- Juancho
- Mister PSV
Ik zeg er ook bij dat het aanvallend ver onder de maat is. Van beide heren, al wekenlang.
Last edited by Juancho on 17 Mar 2024, 20:57, edited 1 time in total.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Basisspeler
- DonyellMalen
- Legende
-
- Meervoudig international
Helaas hebben we daar geen alternatieven door blessure Lang en vertrek Vertessen.
Van Lozano vind ik het nog wel te pruimen omdat ie enorm veel (verdedigende) arbeid verricht, fel is en continu afjaagt.
Maar dat hij beter kan/moet is duidelijk.
-
- Internationale topspeler
-
- Basisspeler
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
- Tomm
- Vedette
Erger me gruwelijk aan bakayoko. Kan die jongen niet wat meer naar Chucky kijken; aannemen draaien opzoeken en voorbij, niet acht keer je tegenstander een herkansing gunnen. En corners graag voorbij de eerste paal, als Sadilek de voorzetten al weg kan koppen dan zijn ze wel heel matig.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Ik ook niet, was sarcastisch gezien mijn eerdere post.
Hij doet het voor zijn doen prima. Moet alleen dadelijk echt wel gaan ingrijpen op dat tijdrekken.
-
- Moderator
Twente schakelt snel terug en staat verdedigend heel compact. Voetballend is het dus lastig om vandaag iets te creëren. Extra belangrijk dat die voorzetten eindelijk eens op maat gaan zijn, want daarmee breek je een wedstrijd zomaar open. Bij vlagen komt Twente ook met de nodige spelers naar voren om aan te vallen, dan zie je dat er in de omschakeling ook veel ruimte ligt voor ons. Vaak komt Lozano dan naar binnen, waar het dan wel weer druk is. Maar op die momenten liggen er wel echt mogelijkheden. We lijken vanuit het middenveld ook niet heel veel druk te krijgen op Twente, dus een extra middenvelder (in de vorm van Tillman als hangende linksbuiten) lijkt me dan de oplossing. Kan Lozano direct naar rechts waar hij de kwetsbaarheid van Smal bloot kan leggen.
- These users thanked the author Jwoeloe for the post:
- StratumZuid
-
- Jeugdinternational
- Favoriete speler: Luc Nilis
Paar zeer matige optredens van onze kanr, we begonnen scherp maar rond minuut 20 ging zelfs Schouten balletjes over 5 meter in leveren. Boscagli oogt ook al weken niet fris, verdedigende kompaan Ramalho kunnen we ook geen zekerheidje noemen.
Op het middenveld vind ik Til totaal onzichtbaar, leuk die vuile meters maar met 'voetballer' Tillman op de bank moeten dat soort kopballen natuurlijk wel op goal wil je er niet af worden gehaald. Ook Lozano nog niet gelukkig, eigenlijk alleen Dest die redelijk goed speelt.
Benieuwd wat de 2e helft brengt, had Feyenoord liever gelijk zien spelen in Heerenveen.
Op het middenveld vind ik Til totaal onzichtbaar, leuk die vuile meters maar met 'voetballer' Tillman op de bank moeten dat soort kopballen natuurlijk wel op goal wil je er niet af worden gehaald. Ook Lozano nog niet gelukkig, eigenlijk alleen Dest die redelijk goed speelt.
Benieuwd wat de 2e helft brengt, had Feyenoord liever gelijk zien spelen in Heerenveen.
- Juancho
- Mister PSV
Lozano loopt zich toch ook alleen maar keer op keer vast met dom balverlies al gevolg? Komt ook totaal geen gevaar vanaf. Beide heren spelen belabberd aanvallend gezien.Tomm wrote: ↑17 Mar 2024, 20:59 Erger me gruwelijk aan bakayoko. Kan die jongen niet wat meer naar Chucky kijken; aannemen draaien opzoeken en voorbij, niet acht keer je tegenstander een herkansing gunnen. En corners graag voorbij de eerste paal, als Sadilek de voorzetten al weg kan koppen dan zijn ze wel heel matig.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”