Jerdy Schouten

Spelers A-selectie.
Post Reply
Remontada
Veelbelovend talent
Clubvoorkeur: PSV

Wat een mafklappers.

Vanavond extra ananas op mijn pizza!!
  • These users thanked the author Remontada for the post:
    Sjaakbanaan1913
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

Ik dacht dat Schouten alleen voor de echte top openstond? Dat is Napoli toch niet?
    Ontbijtkoek
    International
    Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Napoli speelt niet eens europees voetbal...
    Mr. Spock
    Internationale topspeler
    Old name: Skywalker
    Clubvoorkeur: Que miras bobo?
    Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

Asterix wrote: 23 Aug 2024, 09:29
    Vanthaman18 wrote: 23 Aug 2024, 09:26 PSV staat denk ik echt bekend als de Action van de voetbalwereld.
    Dat zijn we ook altijd geweest. De action die ook nog eens kassakorting gaf.
    En als een speler "goed zunne best heej gedoan" werd hem gewoon een transfer gegund en werd er niet op wat miljoenen minder gekeken.
    Veel supporters vonden dit ook prima, want "stel je voor dat PSV moeilijk zou doen! Zo'n kille club willen we niet zijn".
    Afgelopen weken nog steeds dit soort reacties gezien mbt Teze niet zomaar laten gaan.
  • These users thanked the author Mr. Spock for the post:
    Het Kanon
    Pierre
    Lid 2e elftal

Helemaal waus die Italianen. Voor 30 miljoen sturen we Til.
    Teletubby
    Nationale topspeler

TomPSV wrote: 23 Aug 2024, 09:51 Wat een lachwekkende eerste biedingen krijgen we toch binnen op onze topspelers. Dan pleur je toch meteen de telefoon erop en blokkeer je dat nummer. Wat denken ze wel niet.
    Het lijkt wel een nieuwe trend te worden in transferwereld. Tenminste bij clubs zoals wij. De tactiek lijkt te zijn eerst het hoofd van een speler helemaal gek maken en dan met een bod komen wat lachwekkend laag is. Zo kwam Atletico ook met 15 miljoen aankakken voor Hancko (inmiddels opgelopen tot 30) en 2 miljoen voor Benny en Bijlow. Brighton die met minder dan 10 miljoen komt aankakken voor Boscagli. Napoli nu met 20 miljoen voor Schouten. Clubs denken nog steeds dat de eredivisie de op is op voordeel shop is, van dat imago moeten we echt heel snel af en we moeten naar dat imago van Ajax van een aantal jaar geleden toe (op transfergebied dan hè)
    Ontbijtkoek
    International

Pierre wrote: 23 Aug 2024, 09:57 Helemaal waus die Italianen. Voor 30 miljoen sturen we Til.
    vd Blaak*
    Madueke
    Legende

Vanthaman18 wrote: 23 Aug 2024, 09:55 Ik dacht dat Schouten alleen voor de echte top openstond? Dat is Napoli toch niet?
    Misschien een beetje heimwee naar het leven in Italië.

Kampioen geworden bij PSV, CL en een EK gespeeld. Hij heeft afgelopen seizoen veel argumenten om terug naar Nederland te komen afgevinkt.
    Asterix
    Meervoudig international

Haha wat is dit dan. Een pizza Hawaï met sirachasaus eroverheen kunnen ze als antwoord krijgen.
    Ich liebe gegenpressung
    DonyellMalen
    Legende

PSG gaat zich ook melden dus, maargoed dat kan je al weken verwachten.

Mr. Spock
    Internationale topspeler
    Old name: Skywalker
    Clubvoorkeur: Que miras bobo?
    Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

TomPSV wrote: 23 Aug 2024, 09:51 Wat een lachwekkende eerste biedingen krijgen we toch binnen op onze topspelers. Dan pleur je toch meteen de telefoon erop en blokkeer je dat nummer. Wat denken ze wel niet.
    Zonder sarcasme:
    als ik op Marktplaats lowball biedingen krijg stuur ik een drol emoticon. Daarna blokken.
    Met dat soort lui ga je er toch niet uit komen.
  • These users thanked the author Mr. Spock for the post (total 2):
    TomPSVStratumZuid
    Mr.Unibet
    Meervoudig international

Jullie wisten nog niet dat Schouten een clausule in zijn contract had?

Oh we zitten inmiddels post De Jong-era, grapje
    Robson de Souza
    Vedette

DonyellMalen wrote: 23 Aug 2024, 10:00 PSG gaat zich ook melden dus, maargoed dat kan je al weken verwachten.

Volgens mij is het gewoon weer speculatief, en dat allemaal omdat PSG eens eerder heeft laten ontvallen dat Schouten op het lijstje staat.
    Napoli gaat in elk geval nooit genoeg betalen. Dat weet ik zeker.
    VTheMan
    Meervoudig international
    Favoriete speler: Bakayoko

Als PSG 40 tot 50 miljoen bied is ie weg helaas. Als we daardoor kunnen doorpakken op andere posities ben ik blij. Middenveld is toch al overvol. wel jammer dat je beste middenvelder dan vertrekt.
    Ontbijtkoek
    International

Nu gaan we zien of Earnie echt ballen van staal heeft
    bernardo1808
    Ballenjongen

Standbeeld wrote: 23 Aug 2024, 09:40
    DonyellMalen wrote: 23 Aug 2024, 09:36

Onder Earnie niet meer. Maar onder John de Jong gevoelsmatig wel ja. Die man was de soft als td. Even aanzetten en je lult hem onder tafel.
    Alhoewel John dan wel weer sterk was in contractverlengingen. Zo heeft iedereen zijn sterke en mindere punten.
    Tja, ik weet niet of dat zo positief is hoor.. Iedereen kan hele dikke contracten uitdelen zodat spelers makkelijker tekenen. Ook bij de interne contracten zal Stewart een veel sterkere onderhandelaar zijn.
    DonyellMalen
    Legende

Robson de Souza wrote: 23 Aug 2024, 10:02Volgens mij is het gewoon weer speculatief,
    Uiteraard, maar dat ze op zijn minst gaan informeren kan je de klok op gelijk zetten. Ugarte gaat naar Man United alsnog en PSG toonde weken geleden openlijk interesse in Schouten.
    Fritske12
    Bankzitter

3 woorden : NOT FOR SALE!!!
    Eindjehoger
    Regelmatige invaller
    Favoriete speler: Luc Nilis

100 miljoen, geen euro minder.
    Kezmania
    Meervoudig international

VTheMan wrote: 23 Aug 2024, 10:07 Als PSG 40 tot 50 miljoen bied is ie weg helaas. Als we daardoor kunnen doorpakken op andere posities ben ik blij. Middenveld is toch al overvol. wel jammer dat je beste middenvelder dan vertrekt.
    Totale onzin. Dit is met afstand onze beste speler en jij komt luchtig vertellen dat het allemaal wel prima is. Ik word hier een beetje ongelukkig van en licht zenuwachtig. Complete transferinferno komende week.
    Ontbijtkoek
    International

DonyellMalen wrote: 23 Aug 2024, 10:09
    Robson de Souza wrote: 23 Aug 2024, 10:02Volgens mij is het gewoon weer speculatief,
    Uiteraard, maar dat ze op zijn minst gaan informeren kan je de klok op gelijk zetten. Ugarte gaat naar Man United alsnog en PSG toonde weken geleden openlijk interesse in Schouten.
    PSG heeft toch recent een jochie van Benfica gekocht? Of is dat een hele andere positie?
    GiveCup2day
    International
    Clubvoorkeur: PSV en Chelsea

Wat een zomer.
    Falch
    Talent

Naar Napoli zie ik hem niet gaan.
    Rickskeg
    International

Buiten Oshimen en die moeilijke achternaam lijkt Napoli ook geen wonderploeg die bovenin mee gaan doen
    PeeJ
    Vaste waarde in elftal

Toch wel een interessante periode dit. Dat clubs zich zouden gaan melden voor onze betere spelers, vind ik logisch. Dat het zo laat gebeurt, is de omstandigheid waaraan je niets kunt doen. Slaagt PSV erin om een nieuw imago te creëren? Let's hope! Voor grote bedragen is alles bespreekbaar, denk ik. Dat is nu eenmaal onze positie in de voetbalpiramide. Zou Jerdy overigens wel enorm missen. Echt genoten van hem het afgelopen seizoen.
  • These users thanked the author PeeJ for the post:
    milansandro
    Post Reply