Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
XaviS7mons
Vaste waarde in elftal
Clubvoorkeur: PSV

11 Tinus wrote: 10 May 2024, 17:34
SKERLA wrote: 10 May 2024, 17:32

En Baba Die mag weg?
Afhankelijk wat je op linksbuiten voor opties hebt straks. Als Tillman en Til samen 50 wedstrijden op 10 spelen heb je geen Babadi nodig. Als Tillman de helft van de tijd op linksbuiten staat omdat Lang geblesseerd is en de eventuele vervanger van Vertessen (Driouech) niet voldoet dan heb je Babadi wel nodig.
Bosz deed de afgelopen persconferentie ook wel wat geheimzinnig over de formatie van volgend seizoen. Wie zegt dat we niet met alleen Schouten op 6 spelen en met twee 10en?
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

danko-lazovic wrote: 10 May 2024, 17:30
11 Tinus wrote: 10 May 2024, 17:29 Middenveld met Veerman-Schouten-Tillman is ook helemaal bueno. Dan kan Saibari stand-in van 1 van de 3 zijn wie er ook een keer niet speelt. En Til en Saibari van de bank is ook wel luxe met Land erbij als ie dat ziet zitten.
Mee eens. Ik heb alleen heel erg het gevoel als ik het interview van Veerman met Kwakman zie bij ESPN dat hij wel een transfer gaat maken.
Ik hoop dat PSV er echt alles aan doet om te regiserren dat Bakayoko dit jaar de grote transfer wordt en volgend jaar iemand anders aan de beurt is zoals bv Veerman. Maarja na een goed seizoen van Lang, Tillman, Saibari en wellicht Schouten is het niet denkbaar dat die alle 4 ook een tering grote transfer worden.

Als je het hebt over load management (Bosz) dan is Saibari echt de perfecte 4e 'basisspeler' en komen ze alle 4 tot minimaal 40 wedstrijden mits fit.
Jur1913
Internationale topspeler

Aan PSV de taak om ervoor te zorgen dat 'de grote stap naar het buitenland' minder groot en aantrekkelijk wordt
danko-lazovic
Meervoudig international

11 Tinus wrote: 10 May 2024, 17:37
danko-lazovic wrote: 10 May 2024, 17:30

Mee eens. Ik heb alleen heel erg het gevoel als ik het interview van Veerman met Kwakman zie bij ESPN dat hij wel een transfer gaat maken.
Ik hoop dat PSV er echt alles aan doet om te regiserren dat Bakayoko dit jaar de grote transfer wordt en volgend jaar iemand anders aan de beurt is zoals bv Veerman. Maarja na een goed seizoen van Lang, Tillman, Saibari en wellicht Schouten is het niet denkbaar dat die alle 4 ook een tering grote transfer worden.

Als je het hebt over load management (Bosz) dan is Saibari echt de perfecte 4e 'basisspeler' en komen ze alle 4 tot minimaal 40 wedstrijden mits fit.
Ik zal het zo aandurven om Saibari als 1 van de eerste 3 middenvelders en niet als nummer 4 te zien.Zeker icm Schouten en Tillman. Maar ik zie Veerman gewoon niet blijven. Hoe graag ik het ook wil.
  • These users thanked the author danko-lazovic for the post (total 2):
    ArdbegnilssonH
    Menno1
    Legende

Is Malik ookgeen optie als rechtsbuiten? A la Pereiro maar ook wel als Baka? Dan kan Saibari basis, want die ik graag erg veel spelen
    Teletubby
    Nationale topspeler

Toch heerlijk jongens, we kunnen nu Bakayoko en Veerman verkopen en alsnog aantreden met een middenveld van Schouten-Saibari-Tillman en een aanval met Lang-Luuk-Lozano dat is een middenveld en aanval wat beter is dan alle andere 17 eredivisie clubs.
    Ardbeg
    Mister PSV

Menno1 wrote: 10 May 2024, 17:53 Is Malik ookgeen optie als rechtsbuiten? A la Pereiro maar ook wel als Baka? Dan kan Saibari basis, want die ik graag erg veel spelen
    Zou ik niet aan beginnen. Gewoon op 10, daar is hij voor.
    11 Tinus
    Legende

danko-lazovic wrote: 10 May 2024, 17:41
    11 Tinus wrote: 10 May 2024, 17:37

Ik zal het zo aandurven om Saibari als 1 van de eerste 3 middenvelders en niet als nummer 4 te zien.Zeker icm Schouten en Tillman. Maar ik zie Veerman gewoon niet blijven. Hoe graag ik het ook wil.
    Oh ik durf het ook wel aan met Saibari ipv Veerman maar dan moet er nog wel iets bij anders dan Land. Want Veerman is ook je back-up 6.
    Aster nou één iemand geschikt is om er nog bij te komen is het Vranckx wel met een 1 jarig conrtact.

Dest 23 jaar, international
    Tillman 21 jaar, international
    Pepi 21 jaar, international
    Vranckx 21 jaar international
    Debast 20 jaar, international
    Bakayoko 21 jaar international

Ik heb wel het gevoel dat PSV buiten de NL markt en (ex) ED spelers weet dat er met deze categorie heel veel valt te winnen. Zoals sportief als financieel. Flamingo (21) en Driouech (21) zullen daarom ook interessant zijn.
  • These users thanked the author 11 Tinus for the post:
    Ardbeg
    ShovingNE2
    Site Admin

Wel eens geroepen door PSV. Scouten binnen neo-internationals of spelers die daar tegenaan hangen
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    11 Tinus
    Legende

Tjah en als je een paar van deze gasten bij elkaar hebt kun je ook gewoon dik betalen voor de categorie Lang/Schouten die al wat verder zijn dan talentvol en plug and play meteen sterspelers kunnen zijn. Of een De Vrij(?)/Lozano.
    Rikkert1234
    Vedette

Menno1 wrote: 10 May 2024, 17:53 Is Malik ookgeen optie als rechtsbuiten? A la Pereiro maar ook wel als Baka? Dan kan Saibari basis, want die ik graag erg veel spelen
    Als Veerman vertrekt, wat ik zeer realistisch acht, dan zal basismiddenveld Schouten-Saibari-Tillman worden. Dan hopelijk nog iemand kopen voor achter Saibari en achter Schouten heb je dan Land die sporadisch kan invullen en achter Tillman heb je Til/Babadi.
    Jwoeloe
    Moderator

Rikkert1234 wrote: 10 May 2024, 18:05
    Als Veerman vertrekt, wat ik zeer realistisch acht, dan zal basismiddenveld Schouten-Saibari-Tillman worden. Dan hopelijk nog iemand kopen voor achter Saibari en achter Schouten heb je dan Land die sporadisch kan invullen en achter Tillman heb je Til/Babadi.
    Volgens mij is er vanuit Bosz aangegeven dat ze in Land meer een 8 zien dan een 6. Dus dan zou je achter Saibari/Tillman dus Til, Babadi, Land hebben. 5 spelers voor 2 posities. Moet je alleen nog een wat defensiever type hebben voor achter Schouten: Flamingo. Maar die vacature stond eigenlijk al open.
    Rikkert1234
    Vedette

Jwoeloe wrote: 10 May 2024, 18:07

Volgens mij is er vanuit Bosz aangegeven dat ze in Land meer een 8 zien dan een 6. Dus dan zou je achter Saibari/Tillman dus Til, Babadi, Land hebben. 5 spelers voor 2 posities. Moet je alleen nog een wat defensiever type hebben voor achter Schouten: Flamingo. Maar die vacature stond eigenlijk al open.

Vanaf 00:30 zegt hij hier dat hij op beide posities uit de voeten kan. Flamingo zou ik ook flink toejuichen maar ligt er aan hoe hoog Utrecht in de boom gaat zitten.
    RIO
    Legende
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Ik wil vooral een vervanger voor Dest halen die net zo goed is. Dest was echt uitzonderlijk. Heel groot gat daar achterin.
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Jwoeloe wrote: 10 May 2024, 18:07

Klopt dat Bosz dat zei, maar dat betekent niet dat hij alleen daar opgesteld wordt natuurlijk.
    Hij speelt bij Jong PSV zijn meeste wedstrijden op 6.
    Juancho
    Mister PSV

Kan natuurlijk ook zijn dat Bosz hem nu defensief nog niet klaar vindt als 6 en op 8 wat meeer risico mag nemen.
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Juancho wrote: 10 May 2024, 18:22 Kan natuurlijk ook zijn dat Bosz hem nu defensief nog niet klaar vindt als 6 en op 8 wat meeer risico mag nemen.
    Prima natuurlijk. Wat mij betreft bekleedt hij samen met Saibari de 8-positie, als Joey vertrekt.
    ShovingNE2
    Site Admin

RIO wrote: 10 May 2024, 18:16Heel groot gat daar achterin.
    Wat jij privé leuk vindt... Lekker voor jezelf houden.
  • These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
    11 Tinus
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Benitez040
    Vaste waarde in elftal

Teletubby
    Nationale topspeler

Als je flamingo haalt dan heb je met schouten/flamingo/Land, Saibari/land/babadi, Tillman/Til/babadi gewoon een prima verdeling op elke positie op het middenveld met genoeg perspectief voor de jonge honden en met Tillman-Saibari-tillman gewoon een kanon van een basis middenveld.
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Gaan ze nu Malik ruilen voor Flamingo?
    Smeets14
    Nationale topspeler

Teletubby wrote: 10 May 2024, 18:41
    Als je flamingo haalt dan heb je met schouten/flamingo/Land, Saibari/land/babadi, Tillman/Til/babadi gewoon een prima verdeling op elke positie op het middenveld met genoeg perspectief voor de jonge honden en met Tillman-Saibari-tillman gewoon een kanon van een basis middenveld.
    Tillman 2x opstellen zou lekker zijn maar is helaas onmogelijk.
    Grasmat
    Lid van verdienste

Dat heet in wetenschappelijke termen het Tillman-effect. Die zag maandag ook iedereen dubbel.
  • These users thanked the author Grasmat for the post (total 2):
    SKERLAVanthaman18
    O Goleiro Grande
    Nationale topspeler

Teletubby wrote: 10 May 2024, 16:48 Ik ben botertje geil
    Verkeerde forum vriend! 😉
    Grasmat
    Lid van verdienste

O Goleiro Grande wrote: 10 May 2024, 21:51
    Teletubby wrote: 10 May 2024, 16:48 Ik ben botertje geil
    Verkeerde forum vriend! 😉
    Nee hoor, je moet alleen wel efkes trouwepsvfan mentionen.
  • These users thanked the author Grasmat for the post:
    Eric Cartman
    Post Reply