Jerdy Schouten

Spelers A-selectie.
Post Reply
Josef Dettelbacher
Legende
Clubvoorkeur: PSV

Heya Hallvar wrote: 23 Aug 2024, 11:17 Waarom zou Schouten nu naar Napoli willen als hij vorig jaar nog naar AC Milan kon? De enige reden die ik kan bedenken is dat hij bij PSV de bui ziet hangen dat hij komend seizoen RCV moet spelen.
Hij kwam met als doel zich in de kijker bij Koeman te spelen, maar toen bleek later dat hij zelfs de beste speler in Oranje werd. Misschien wil hij dat nu opnieuw verzilveren?
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Favoriete speler: Fredrik Oppegård

Cas wrote: 23 Aug 2024, 10:53 Kom op jongens, Napoli worden we toch niet nerveus door? Die bieden nooit wat wij willen binnenharken
Wij willen helemaal niks binnenharken. Wij willen Schouten op ons middenveld.
Het is in deze geen transfersom maar een regelrechte schadevergoeding, die ergens rond de 60 miljoen ligt. En omdat de transferwindow over een dikke week dicht is, komt er elke dag 2% bij.
Ex unitate vires
Koenjo
Meervoudig international

Ben nu het minst bang voor een vertrek van Schouten eigenlijk. Zit er pas 1 jaar en een club als Napoli gaat echt niet het gewenste bedrag op tafel willen leggen, teminste daar geloof ik niks van.
''Top level''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
Ronaldio
Meervoudig international

Heya Hallvar wrote: 23 Aug 2024, 11:17 Waarom zou Schouten nu naar Napoli willen als hij vorig jaar nog naar AC Milan kon? De enige reden die ik kan bedenken is dat hij bij PSV de bui ziet hangen dat hij komend seizoen RCV moet spelen.
Daarom is het zaak dat PSV die verdediging snel versterkt.
Dat brengt rust in de rest van het team als het om ambities gaat.
  • These users thanked the author Ronaldio for the post (total 3):
    Doperwt11Leon77MHipster4Life
    Johann Vogel
    Vedette

Het is de vraag wat er precies waar is van dit gerucht, twintig miljoen is natuurlijk lachwekkend. Maar het is wel jammer dat pas nu allerlei clubs voor onze spelers zich gaan melden en allemaal denken dat je hier voor bodem prijzen spelers kan weghalen. Geen idee waar dat vandaan komt, misschien iets te hard roepen dat we elk jaar een speler moeten verkopen?

Vanuit Schouten gezien is Napoli toch niet zo heel interessant zou je zeggen. Kan hij beter een jaartje blijven en afspraken maken dat hij volgende zomer voor een x bedrag weg mag. Op zijn leeftijd kan hij beter in een keer de stap maken naar een echte topclub. Zou natuurlijk enorm jammer zijn mocht Schouten weg gaan, een van de beste aankopen van de laatste jaren. Voordeel is wel dat we met Saibairi een basis waardige middenvelder in huis hebben en daarachter Land aan de poort staat te rammelen. Bovendien kan Flamingo ook op het middenveld spel. Wat dat betreft zou een vertrek van Schouten nog wel op te vangen zijn.
  • These users thanked the author Johann Vogel for the post:
    Armada
    ShovingNE2
    Site Admin

Johann Vogel wrote: 23 Aug 2024, 12:15 Maar het is wel jammer dat pas nu allerlei clubs voor onze spelers zich gaan melden en allemaal denken dat je hier voor bodem prijzen spelers kan weghalen. Geen idee waar dat vandaan komt, misschien iets te hard roepen dat we elk jaar een speler moeten verkopen?
    We roepen dat ook precies niet dit jaar. Maar dit is toch gewoon de markt. Dit gebeurt toch ieder jaar? Voor niemand kan het toch een verrassing zijn dat er op Schouten geboden wordt? Die biedingen gaan ook nog wel richting 35 miljoen. En ook Veerman gaat nog een bod op komen. En ook op Bakayoko. Ik zou buiten gewoon verrast zijn als het niet zou gebeuren: de keerzijde van succes. Misschien bieden ze zelfs wel op Pepi. En ik zie ze er gek genoeg voor om ook nog op Tillman te bieden, ondanks dat we hem nu pas definitief ingelijfd hebben.
  • These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
    Søren
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Liefhebber#23
    Jeugdspeler

Enige wat me zorgen baart is dat er specifiek vermeld wordt dat ze hem al heel lang willen hebben. Jerdy heeft eerder aangegeven dat ie daar gevoelig voor is.
    Johann Vogel
    Vedette

ShovingNE2 wrote: 23 Aug 2024, 12:21
    Johann Vogel wrote: 23 Aug 2024, 12:15 Maar het is wel jammer dat pas nu allerlei clubs voor onze spelers zich gaan melden en allemaal denken dat je hier voor bodem prijzen spelers kan weghalen. Geen idee waar dat vandaan komt, misschien iets te hard roepen dat we elk jaar een speler moeten verkopen?
    We roepen dat ook precies niet dit jaar. Maar dit is toch gewoon de markt. Dit gebeurt toch ieder jaar? Voor niemand kan het toch een verrassing zijn dat er op Schouten geboden wordt? Die biedingen gaan ook nog wel richting 35 miljoen. En ook Veerman gaat nog een bod op komen. En ook op Bakayoko. Ik zou buiten gewoon verrast zijn als het niet zou gebeuren: de keerzijde van succes. Misschien bieden ze zelfs wel op Pepi. En ik zie ze er gek genoeg voor om ook nog op Tillman te bieden, ondanks dat we hem nu pas definitief ingelijfd hebben.
    Ik verbaas me nergens over maar het is wel jammer dat clubs bij ons altijd denken dat ze voor budget prijzen onze spelers kunnen weghalen. Ik heb soms nog wel de hoop dat we op termijn kunnen groeien als club zijnde waardoor clubs als Napoli of Brighton het uit hun hoofd laten om met een fooi zich te gaan melden voor een van onze sterspelers. Aan het einde van vorig seizoen leek alle seinen op groen te staan voor een fantastische zomer, staf en clubleiding die goed functioneren, net kampioen geworden, CL voetbal zeker gesteld en financieel zit de club ook in de lift. En nu is de selectie nog lang niet af terwijl elke dag een andere speler in verband wordt gebracht met een vertrek. Dat is wel even een koude douche.
    De Realist
    Internationale topspeler

Haha 20-30 miljoen. Schattig.
    "Give the cup to them today" - Roger Schmidt
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Lief hè!
    Hipster4Life
    Talent

Dit is ook mijn angst. Dat spelers op basis van de huidige onzekerheid en onvrede, eieren voor hun geld gaan kiezen.
    johan derksen
    Meervoudig international

Dat gaat de laatste week nog wel een dingetje worden, als Napoli Osimhen nog verpatst voor een megabedrag komen ze nog wel terug met een bod boven de 30 op Schouten, PSG gaat zich er ongetwijfeld nog mee bemoeien en ik sluit gekke Erik in Manchester ook niet uit als die z'n Frenkie weer niet kan binnenhalen.
    Ykhim
    Lid scoutingsteam

johan derksen wrote: 23 Aug 2024, 13:57 Dat gaat de laatste week nog wel een dingetje worden, als Napoli Osimhen nog verpatst voor een megabedrag komen ze nog wel terug met een bod boven de 30 op Schouten, PSG gaat zich er ongetwijfeld nog mee bemoeien en ik sluit gekke Erik in Manchester ook niet uit als die z'n Frenkie weer niet kan binnenhalen.
    Vergeet Liverpool niet, want die zoeken volgens mij ook nog een soortgelijke speler. Dus ja, dat gaan nog spannende dagen worden. En inmiddels vind ik het wel mooi geweest met alle transferspanning zonder dat er een keer wat bijkomt :mrgreen:
  • These users thanked the author Ykhim for the post:
    johan derksen
    StratumZuid
    Vedette

Oirschot is veel mooier ook dan die stinkstad
    In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
    alles van goud
    NotoriousBIG046
    Nationale topspeler

Ykhim wrote: 23 Aug 2024, 14:00
    johan derksen wrote: 23 Aug 2024, 13:57 Dat gaat de laatste week nog wel een dingetje worden, als Napoli Osimhen nog verpatst voor een megabedrag komen ze nog wel terug met een bod boven de 30 op Schouten, PSG gaat zich er ongetwijfeld nog mee bemoeien en ik sluit gekke Erik in Manchester ook niet uit als die z'n Frenkie weer niet kan binnenhalen.
    Vergeet Liverpool niet, want die zoeken volgens mij ook nog een soortgelijke speler. Dus ja, dat gaan nog spannende dagen worden. En inmiddels vind ik het wel mooi geweest met alle transferspanning zonder dat er een keer wat bijkomt :mrgreen:
    80 miljoen voor Liverpool, kutclub.
  • These users thanked the author NotoriousBIG046 for the post (total 3):
    Psveindhoven1993KingfisherLucNilisLegend
    We can't change the world until we change ourselves.
    Ted Lasso
    Bankzitter
    Old name: FC Bavaria
    Clubvoorkeur: Wa zoude denken?
    Favoriete speler: Olivier Boscagli

Schouten speelt volgens Elfrink niet tegen Almere. Is hij echt geblesseerd of speelt er iets concreets?
    Scheids, 't is gin corner en ok gin boitespel.
    Op weg naar nr 26
    Vedette

Ze gaan de internationals waar mogelijk rust geven, althans dat stelde Timmer in de podcast van de week.
    DonyellMalen
    Legende

Ted Lasso wrote: 23 Aug 2024, 14:47 Schouten speelt volgens Elfrink niet tegen Almere. Is hij echt geblesseerd of speelt er iets concreets?
    Nauwelijks vakantie gehad. Kleine gekregen, dus ook nooit echt tot gerust gekomen. Zei al dat ‘ie nog stijve spieren had van het EK. Dit nieuws komt dan ook niet uit de lucht vallen. Flink balen wel, daar niet van.
    Hatseflats
    Vedette

Ted Lasso wrote: 23 Aug 2024, 14:47 Schouten speelt volgens Elfrink niet tegen Almere. Is hij echt geblesseerd of speelt er iets concreets?
    Echt een blessure.
    Thijs
    Lid van verdienste
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Hatseflats wrote: 23 Aug 2024, 14:54
    Echt een blessure.
    Saai…
    DonyellMalen
    Legende

Mocht Schouten Paris SG nog overwegen, hij gaat daar flinke concurrentie ondervinden.

Heruone
    Lid scoutingsteam

Geloof me maar, van Napoli wordt Schouten niet warm.
  • These users thanked the author Heruone for the post:
    RIO
    Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
    B. Dzsudzsak
    Regelmatige invaller
    Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Van Yu & Mi aan de Leenderweg wel? Want dan mag die op mijn kosten meteen wat aan die stijve spiertjes gaan doen.
  • These users thanked the author B. Dzsudzsak for the post:
    Heissenberrug
    “Keep your friends close, keep your enemies closer”.
    RIO
    Legende
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

B. Dzsudzsak wrote: 24 Aug 2024, 05:55 Van Yu & Mi aan de Leenderweg wel? Want dan mag die op mijn kosten meteen wat aan die stijve spiertjes gaan doen.
    Worden die niet nog stijver?
  • These users thanked the author RIO for the post:
    B. Dzsudzsak
    DoubleUCoolman
    Talent
    Favoriete speler: Pepi

Napoli heeft nu ook op alternatief voor Schouten geboden
    Image
    Post Reply