Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

Riffii wrote: 24 Jun 2022, 14:32
Eindhovenvoetbal wrote: 24 Jun 2022, 14:26 Met de komst van Haller en Adeyemi plus de aanwezigheid van Malen, zou Moukoko niet eens weg willen uit Dortmund? Zou ik wel echt als een buitenkansje zien. Nog maar 1 jaar contract
Die kan denk ik overal heen en zal ondanks zn 1 jarig contract een flinke duit kosten
Zeker, maar zal ook serieus uitzicht willen op minuten. Dan kan je wel naar PSG gaan, maar dan verandert er niks. Benitez en Madueke konden ook overal heen.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam

Hjalmar Ekdal.

Centrale verdediger. Verkozen tot verdediger van het jaar toen ook de hier opgehemelde Ahmedhovic in de Allsvenskan speelde.

Hij lijkt in zijn spel op Ajer van Celtic. Alleen dan is Hjalmar een kleine 10cm kleiner met zij 1.88.
Heel comfortabel aan de bal zowel in de dribbel als met het geven van een pass. Daarnaast is hij nagenoeg tweebenig.

Hier maakt hij tijdens de wedstrijd ook gebruik van.
Zie de gegevens hieronder:
Image

Als hij op stoom raakt met dribbelen dan is hij verrassend bewegelijk en snel ermee.

Helaas niet sterk met kopduels, terwijl hij juist aanvallend bij standaardsituaties juist als een groot gevaar wordt omschreven.

Als dan een talent in de vorm van Branthwaite als optie wordt gezien voor het huidige PSV. Dan zie ik liever deze jongen komen. Jarrad is een goede voetballer maar heeft nagenoeg geen minuten gemaakt op het hoogste niveau kan redelijk meevoetballen en is verdedigend gezien qua kopballen sterker. Deze jongen kan wellicht iets toevoegen.

Al heeft Anel zijn rivaal voor verdediger van het jaar het wel echt beroerd gedaan in Frankrijk.
Wie weet zegt dat ook wat.
Dn Trol
Vaste waarde in elftal

Als we toch aan het huren slaan icm een link naar Marcel brands. Benieuwd of het huren van Ross Barkley van chelsea enigzins haalbaar zou zijn
Tomm
Vedette
Clubvoorkeur: PSV

Dn Trol wrote: 25 Jun 2022, 18:35 Als we toch aan het huren slaan icm een link naar Marcel brands. Benieuwd of het huren van Ross Barkley van chelsea enigzins haalbaar zou zijn
Hoop t niet. Laatste keer dat die 20+ wedstrijden in een seizoen heeft gespeeld is 6 7 jaar terug. Bij Chelsea maar wat minuten gesprokkeld. We moeten op dure jongens kunnen bouwen en niet hopen dat ze er een wedstrijdje bij kunnen zijn.
OnsPSV
Meervoudig international

De dag dat ‘ons Cody’ PSV gaat verlaten komt steeds dichterbij. Zeker het laatste bericht van Timmer die meldt dat hij ook voor een tussenstap openstaat doet me niet goed. Voor alle scouts, volgers, fans en meelevende PSV’ers.

Wie zou Cody Gakpo volgens jullie moeten vervangen?
Ardbeg
Mister PSV

OnsPSV wrote: 28 Jun 2022, 19:43 De dag dat ‘ons Cody’ PSV gaat verlaten komt steeds dichterbij. Zeker het laatste bericht van Timmer die meldt dat hij ook voor een tussenstap openstaat doet me niet goed. Voor alle scouts, volgers, fans en meelevende PSV’ers.

Viktor Tsygankov
Last edited by Ardbeg on 28 Jun 2022, 19:46, edited 1 time in total.
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

OnsPSV wrote: 28 Jun 2022, 19:43 De dag dat ‘ons Cody’ PSV gaat verlaten komt steeds dichterbij. Zeker het laatste bericht van Timmer die meldt dat hij ook voor een tussenstap openstaat doet me niet goed. Voor alle scouts, volgers, fans en meelevende PSV’ers.

Sensation
Lid scoutingsteam

Of Demir maar die is eigenlijk beter vanaf rechts en daar zitten we vol, als Savio komt.
ElTigre
Meervoudig international

Ardbeg wrote: 28 Jun 2022, 19:44

Viktor Tsygankov
Speelt die niet altijd op rechts?
OnsPSV
Meervoudig international

Ben ik de enige die echt een ervaren doelpuntenmaker wil als vervanger van Gakpo en geen talent?? Anders krijgen we exact wat we dit jaar hadden:
Al het rendement moest voorin van Cody komen, zal dit jaar dan alleen van Luuk komen… :wall:
Sensation
Lid scoutingsteam

Sensation wrote: 08 Mar 2022, 08:27 Als Gakpo voor een flink bedrag vertrekt mogen we ook best investeren in een toptalent. Wat mij betreft in Octavian "Tavi" Popescu. Kan zowel linksvoor als centraal, heeft echt een ontzettend goede techniek/passeeractie, maar ziet de dingen ook razendsnel en heel goed, heel creatief. Heeft weliswaar een release clausule van 100mil in zijn contract staan, maar afgelopen winter gaf de voorzitter nog aan dat dat is omdat hij 'denkt dat hij ooit 100 miljoen waard wordt'. Genoemde vraagprijs zou liggen tussen 15-20mil. Ja je moet grof geld voor hem betalen maar ik denk dat je, met een vertrek van Gakpo, een dergelijk risico moet nemen en Popescu is eentje die overal op de radar staat. Vanaf ong. 6.10 in onderstaand filmpje zie je de verschillende passes buitenkant voet die hij geeft :hartjes:

https://footballtalentscout.net/2021/12 ... ke-mcghee/

Bump!
Feathermen
Bankzitter

Iemand die Tzolis graag zou zien als vervanger van Gakpo? Of een te groot risico?
DonyellMalen
Legende

Denk dat er goedkopere, betere en creatievere opties zijn dan Tziolis.
FritskePhilips
Nationale topspeler

Tzolis als tweede optie dan, om te concurreren met de eerste optie.
danko-lazovic
Meervoudig international

Mavididi altijd heel interessant gevonden, verder ook Paulinho van Leverkusen nog altijd een zeer goede speler
hondjevandebakker
Internationale topspeler

PSV had eerder toch ook volgens verschillende media in Arsen Zakharyan van Dynamo Moskou. Is dat nog een interessante optie?
ruuddevil
Legende

De (toekomstige) opvolger van Cody: Matheus Martins

https://www.transfermarkt.nl/matheus-ma ... ler/668228

Heruone
Lid scoutingsteam

Hoe zit het trouwens met die Zeballos van Boca? Daar werd men aangelinkt in de winter. Lijkt me een transfer uit dezelfde categorie als die Fernandes.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
OnsPSV
Meervoudig international

‘PSV zou ook extra ervaring en kwaliteit willen toevoegen na het vertrek van Götze. Het laatste voegt Simons toe, maar het eerste niet.’

Zou Angelo Fulgini (25, eerdere interesse, Angers, 2023 contract) geen hele interessante optie zijn voor die plek? Een echte 8 met de intentie naarvoren en toch al een aantal jaar een redelijk tot prima rendement voor Angers. Zou ook op rechtsback/wingback kunnen spelen. Blijf hem interessant vinden!
danko-lazovic
Meervoudig international

Nu we toch op de Franse tour zijn wil ik graag ook als talent Mathys Tel even noemen. Geen idee hoe haalbaar, maar was een van de sterkhouders bij Frankrijk -17 die het ek/wk wonnen. Speelde toen als Spits, maar kan ook linksbuiten. Ideaal om “achter” Cody( toch stiekem ervan uitgaande dat hij blijft) te hebben.
DonyellMalen
Legende

OnsPSV wrote: 28 Jun 2022, 23:49 ‘PSV zou ook extra ervaring en kwaliteit willen toevoegen na het vertrek van Götze. Het laatste voegt Simons toe, maar het eerste niet.’

Zou Angelo Fulgini (25, eerdere interesse, Angers, 2023 contract) geen hele interessante optie zijn voor die plek? Een echte 8 met de intentie naarvoren en toch al een aantal jaar een redelijk tot prima rendement voor Angers. Zou ook op rechtsback/wingback kunnen spelen. Blijf hem interessant vinden!
Hadden we afgelopen zomer ook interesse in. Geen idee hoe hij er nu voor staat.
Handball
Regelmatige invaller

danko-lazovic wrote: 29 Jun 2022, 00:54 Nu we toch op de Franse tour zijn wil ik graag ook als talent Mathys Tel even noemen. Geen idee hoe haalbaar, maar was een van de sterkhouders bij Frankrijk -17 die het ek/wk wonnen. Speelde toen als Spits, maar kan ook linksbuiten. Ideaal om “achter” Cody( toch stiekem ervan uitgaande dat hij blijft) te hebben.
Ook een leuke Franse linksbuiten: Virginius. Linksbuiten van Frankrijk 019, aardig talent al staat die niet te boeken als een extreem toptalent ala Xavi
Maar alleen om de naam zou je hem eigenlijk al moeten halen.
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Virginius, die moet wel geil voor de goal zijn.
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Ik vind Xavi Simons wel interessant. Oh wacht.
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Heb trouwens gehoord dat als Sangare vertrekt, er een opvolger klaar staat uit de Ligue 1.
Post Reply