Cody Gakpo

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
Galactico
Meervoudig international

Clubs die een goede match zouden zijn? Of clubs die concreet in de markt zijn?
Juancho
Mister PSV
Clubvoorkeur: PSV

Begint een beetje treurig te worden, die haat richting man utd en ten Hag. Heeft verder niks meer met Gakpo te maken. Ben ik het toch nog een keer eens met Ardbeg. Wie had dat gedacht... 😵😵‍💫
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Zuc0
Nationale topspeler

Armada wrote: 14 Aug 2022, 20:37 Clubs voor Cody (wishful): Bayern, Atletico Madrid, Sevilla, Arsenal
Ik mis PSV in dat lijstje.
Tijn
Internationale topspeler

Armada wrote: 14 Aug 2022, 20:37 Clubs voor Cody (wishful): Bayern, Atletico Madrid, Sevilla, Arsenal
Volgens mij had jij gemeld dat de clausule van Sangare wel naar 50 miljoen was verhoogd. Weet je dat zeker of is het nog steeds 37 vanaf volgend seizoen?

Van deze clubs het liefst Bayern voor Cody, stabiele ploeg en topkwaliteit. Kan vanaf daar nog wel een stap omhoog maken ook voor veel geld later.

Qua pure kwaliteit linksbuiten ben ik absoluut pro behoud van Gakpo. Maar we hebben nu amper fatsoenlijke vervangers voor Gakpo en De Jong, waarbij ik me sterk afvraag of er nog budget is of dat we idd wachten op de uitkomsten van de CL playoffs, wat ook best riskant is. Een goede vervanger wordt sowieso een lastige, talent op rechts hebben we genoeg, maar er moeten eigenlijk nog 2 a 3 aanvallers bij als Gakpo vertrekt en je hebt wel veel meer budget als hij vertrekt.
Armada
Internationale topspeler

Tijn wrote: 14 Aug 2022, 22:19
Volgens mij had jij gemeld dat de clausule van Sangare wel naar 50 miljoen was verhoogd. Weet je dat zeker of is het nog steeds 37 vanaf volgend seizoen?

Van deze clubs het liefst Bayern voor Cody, stabiele ploeg en topkwaliteit. Kan vanaf daar nog wel een stap omhoog maken ook voor veel geld later.

Qua pure kwaliteit linksbuiten ben ik absoluut pro behoud van Gakpo. Maar we hebben nu amper fatsoenlijke vervangers voor Gakpo en De Jong, waarbij ik me sterk afvraag of er nog budget is of dat we idd wachten op de uitkomsten van de CL playoffs, wat ook best riskant is. Een goede vervanger wordt sowieso een lastige, talent op rechts hebben we genoeg, maar er moeten eigenlijk nog 2 a 3 aanvallers bij als Gakpo vertrekt en je hebt wel veel meer budget als hij vertrekt.
Zoals al eerder gemeld is 50m het bedrag waarbij hij nu (dit jaar) weg mag.
trouwepsvfan
Vedette

Armada wrote: 14 Aug 2022, 23:26
Tijn wrote: 14 Aug 2022, 22:19

Volgens mij klopt dit niet. In de pers is meermaals gezegd dat de hele clausule een jaar buiten werking is en dat er niet slechts sprake is van een wat verhoogde clausule.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Armada
Internationale topspeler

trouwepsvfan wrote: 14 Aug 2022, 23:35
Armada wrote: 14 Aug 2022, 23:26

Volgens mij klopt dit niet. In de pers is meermaals gezegd dat de hele clausule een jaar buiten werking is en dat er niet slechts sprake is van een wat verhoogde clausule.
Ok. Just saying. Als er 50m wordt geboden, wordt er gesproken.
Menno1
Legende

Uiteraard. Als erven club 50 miljoen biedt dan is hij weg. Ckausule of niet. Geen RvC die daar voor gaat liggen.
trouwepsvfan
Vedette

Net zei je nog dat hij voor 50 miljoen weg mag. Lijkt me bijvoorbeeld op de laatste dag van de transfermarkt een heel ander verhaal. En het zal ook verschillen met wel/niet CL
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Juancho
Mister PSV

Het was toch dat de clausule weer actief wordt in zowel de winter- als zomer transferperiode? En dat het dus alleen deze zomer even tijdelijk van tafel is in ruil voor contractverlenging en dus een voor PSV absoluut topsalaris?
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
loginnaam
Internationale topspeler

Juancho wrote: 14 Aug 2022, 23:47 Het was toch dat de clausule weer actief wordt in zowel de winter- als zomer transferperiode? En dat het dus alleen deze zomer even tijdelijk van tafel is in ruil voor contractverlenging en dus een voor PSV absoluut topsalaris?
Nee, pas vanaf volgend seizoen is die clausule weer actief, dus nog niet komende wintertransferperiode. Zie:

https://www.vi.nl/nieuws/verrassende-we ... lemaal-weg
Armada
Internationale topspeler

loginnaam wrote: 14 Aug 2022, 23:57
Juancho wrote: 14 Aug 2022, 23:47 Het was toch dat de clausule weer actief wordt in zowel de winter- als zomer transferperiode? En dat het dus alleen deze zomer even tijdelijk van tafel is in ruil voor contractverlenging en dus een voor PSV absoluut topsalaris?
Nee, pas vanaf volgend seizoen is die clausule weer actief, dus nog niet komende wintertransferperiode. Zie:

https://www.vi.nl/nieuws/verrassende-we ... lemaal-weg
Nogmaals, er is afgesproken dat Sanga mag gaan praten bij een bod van 50m.
Madueke
Legende

Ja, nu en komende winter. Vanaf komende zomer gaat die 37 miljoen op een bepaald moment weer gelden.
Chucky
Vedette

ShovingNE2 wrote: 14 Aug 2022, 20:11 Ze willen die kut Portugees eruit tyfen.

https://www.ad.nl/buitenlands-voetbal/e ... ~af6c9e21/
"Kut Portugees eruit tyfen" - Plaats dit in het JdJ-topic en vervang "Portugees" door "John" en je loopt als eerste te steigeren.

Die haat van sommigen hier richting United/Ronaldo/Ten Hag begint echt een beetje zielig te worden.
Ittot
Internationale topspeler

Sangare gaat nergens naar toe. Die blijft gewoon hier. Eerst ff Rangers oprollen en dan lekker en jaartje CL ballen. Dan komen er nog veel grotere clubs.
ComeOnPSV
Vedette

United lijkt toch nog voor Antony te gaan. Zullen laat gaan toeslaan.
Kans is weer iets groter dat Cody blijft. ManUtd gaat geen bod doen voor de 27e denk ik op Cody als ze erop vertrouwen dat Antony nog haalbaar is.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

Stuk logischer ook, want ze hebben een rechtsbuiten nodig. Absoluut geen linksbuiten.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Ajax lacht zich suf. Die schiet er net weer een paar ballen in en United gaat echt dokken.
Standbeeld
Mister PSV

Waarom zou ajax minder dan 80 accepteren? Ze hoeven niet te verkopen en United is de club die in paniek is. Dus ik denk eerder dat United ipv ajax nog naar 70 zal bewegen. United zou zomaar eens heel laat in de window voor Cody kunnen gaan.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

En Gakpo wil dat ook wel, dan wordt het wellicht nasty.
AddoCultheld
Internationale topspeler

Sowieso als je man utd bent en je zit daar ij de scouting en je hebt spelers nodig die er nu meteen staan, heel eerlijk, maar dan zou ik mijn fiat voor Cody, gezien zijn Europese optredens niet geven.
Standbeeld
Mister PSV

Daar stip je precies het grootste probleem aan: spelers die Man United direct versterken willen niet komen. Dan moet je het in een laag daaronder gaan zoeken.
Ren Höek
Vedette

Het zou wel passen bij ManU (en blijkbaar ook ETH) om weer veel te veel geld te betalen voor een speler die ze niet nodig hebben.
Met name op het middenveld en achterin hebben ze versterking nodig, dan is een rechtsbuiten wel een logische keuze :think:

Hetzelfde geldt voor Cody overigens, al wordt zijn eventuele transfer logischer bij een verkoop van Rashford.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Favoriete speler: Fredrik Oppegård

Door al het gejank van die gast krijgt de rest van het veld rust en tijd om te organiseren, dus opzich is dat geen onlogische investering.
Ex unitate vires
Hatseflats
Vedette

Enteny wordt in Engeland een paar keer gewoon netjes doormidden gezaagd hoor, met z'n zaagselhoofd.
Post Reply