Cody Gakpo
- Juancho
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Begint een beetje treurig te worden, die haat richting man utd en ten Hag. Heeft verder niks meer met Gakpo te maken. Ben ik het toch nog een keer eens met Ardbeg. Wie had dat gedacht...
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Internationale topspeler
Volgens mij had jij gemeld dat de clausule van Sangare wel naar 50 miljoen was verhoogd. Weet je dat zeker of is het nog steeds 37 vanaf volgend seizoen?
Van deze clubs het liefst Bayern voor Cody, stabiele ploeg en topkwaliteit. Kan vanaf daar nog wel een stap omhoog maken ook voor veel geld later.
Qua pure kwaliteit linksbuiten ben ik absoluut pro behoud van Gakpo. Maar we hebben nu amper fatsoenlijke vervangers voor Gakpo en De Jong, waarbij ik me sterk afvraag of er nog budget is of dat we idd wachten op de uitkomsten van de CL playoffs, wat ook best riskant is. Een goede vervanger wordt sowieso een lastige, talent op rechts hebben we genoeg, maar er moeten eigenlijk nog 2 a 3 aanvallers bij als Gakpo vertrekt en je hebt wel veel meer budget als hij vertrekt.
- Armada
Zoals al eerder gemeld is 50m het bedrag waarbij hij nu (dit jaar) weg mag.Tijn wrote: ↑14 Aug 2022, 22:19Volgens mij had jij gemeld dat de clausule van Sangare wel naar 50 miljoen was verhoogd. Weet je dat zeker of is het nog steeds 37 vanaf volgend seizoen?
Van deze clubs het liefst Bayern voor Cody, stabiele ploeg en topkwaliteit. Kan vanaf daar nog wel een stap omhoog maken ook voor veel geld later.
Qua pure kwaliteit linksbuiten ben ik absoluut pro behoud van Gakpo. Maar we hebben nu amper fatsoenlijke vervangers voor Gakpo en De Jong, waarbij ik me sterk afvraag of er nog budget is of dat we idd wachten op de uitkomsten van de CL playoffs, wat ook best riskant is. Een goede vervanger wordt sowieso een lastige, talent op rechts hebben we genoeg, maar er moeten eigenlijk nog 2 a 3 aanvallers bij als Gakpo vertrekt en je hebt wel veel meer budget als hij vertrekt.
- trouwepsvfan
- Vedette
Volgens mij klopt dit niet. In de pers is meermaals gezegd dat de hele clausule een jaar buiten werking is en dat er niet slechts sprake is van een wat verhoogde clausule.Armada wrote: ↑14 Aug 2022, 23:26Zoals al eerder gemeld is 50m het bedrag waarbij hij nu (dit jaar) weg mag.Tijn wrote: ↑14 Aug 2022, 22:19
Volgens mij had jij gemeld dat de clausule van Sangare wel naar 50 miljoen was verhoogd. Weet je dat zeker of is het nog steeds 37 vanaf volgend seizoen?
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
- Armada
Ok. Just saying. Als er 50m wordt geboden, wordt er gesproken.trouwepsvfan wrote: ↑14 Aug 2022, 23:35Volgens mij klopt dit niet. In de pers is meermaals gezegd dat de hele clausule een jaar buiten werking is en dat er niet slechts sprake is van een wat verhoogde clausule.
- trouwepsvfan
- Vedette
Net zei je nog dat hij voor 50 miljoen weg mag. Lijkt me bijvoorbeeld op de laatste dag van de transfermarkt een heel ander verhaal. En het zal ook verschillen met wel/niet CL
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
- Juancho
- Mister PSV
Het was toch dat de clausule weer actief wordt in zowel de winter- als zomer transferperiode? En dat het dus alleen deze zomer even tijdelijk van tafel is in ruil voor contractverlenging en dus een voor PSV absoluut topsalaris?
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
Nee, pas vanaf volgend seizoen is die clausule weer actief, dus nog niet komende wintertransferperiode. Zie:
https://www.vi.nl/nieuws/verrassende-we ... lemaal-weg
- Armada
Nogmaals, er is afgesproken dat Sanga mag gaan praten bij een bod van 50m.loginnaam wrote: ↑14 Aug 2022, 23:57Nee, pas vanaf volgend seizoen is die clausule weer actief, dus nog niet komende wintertransferperiode. Zie:
https://www.vi.nl/nieuws/verrassende-we ... lemaal-weg
-
- Vedette
"Kut Portugees eruit tyfen" - Plaats dit in het JdJ-topic en vervang "Portugees" door "John" en je loopt als eerste te steigeren.ShovingNE2 wrote: ↑14 Aug 2022, 20:11 Ze willen die kut Portugees eruit tyfen.
https://www.ad.nl/buitenlands-voetbal/e ... ~af6c9e21/
Die haat van sommigen hier richting United/Ronaldo/Ten Hag begint echt een beetje zielig te worden.
- ComeOnPSV
- Vedette
United lijkt toch nog voor Antony te gaan. Zullen laat gaan toeslaan.
Kans is weer iets groter dat Cody blijft. ManUtd gaat geen bod doen voor de 27e denk ik op Cody als ze erop vertrouwen dat Antony nog haalbaar is.
-
- Standbeeld
- Mister PSV
Waarom zou ajax minder dan 80 accepteren? Ze hoeven niet te verkopen en United is de club die in paniek is. Dus ik denk eerder dat United ipv ajax nog naar 70 zal bewegen. United zou zomaar eens heel laat in de window voor Cody kunnen gaan.
-
Sowieso als je man utd bent en je zit daar ij de scouting en je hebt spelers nodig die er nu meteen staan, heel eerlijk, maar dan zou ik mijn fiat voor Cody, gezien zijn Europese optredens niet geven.
- Standbeeld
- Mister PSV
Daar stip je precies het grootste probleem aan: spelers die Man United direct versterken willen niet komen. Dan moet je het in een laag daaronder gaan zoeken.
- Ren Höek
- Vedette
Het zou wel passen bij ManU (en blijkbaar ook ETH) om weer veel te veel geld te betalen voor een speler die ze niet nodig hebben.
Met name op het middenveld en achterin hebben ze versterking nodig, dan is een rechtsbuiten wel een logische keuze
Hetzelfde geldt voor Cody overigens, al wordt zijn eventuele transfer logischer bij een verkoop van Rashford.
Met name op het middenveld en achterin hebben ze versterking nodig, dan is een rechtsbuiten wel een logische keuze
Hetzelfde geldt voor Cody overigens, al wordt zijn eventuele transfer logischer bij een verkoop van Rashford.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
- Fanatic-U-s
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
Door al het gejank van die gast krijgt de rest van het veld rust en tijd om te organiseren, dus opzich is dat geen onlogische investering.
Ex unitate vires
- Hatseflats
- Vedette
Enteny wordt in Engeland een paar keer gewoon netjes doormidden gezaagd hoor, met z'n zaagselhoofd.