Noa Lang

Spelers A-selectie.
Post Reply
Vogelund
Vaste waarde in elftal
Old name: Vogelund
Clubvoorkeur: PSV

Hij is gewoon veel te blessuregevoelig en heeft ook nog eens bizar lang nodig om te herstellen. Maar blijkbaar vindt/vond hij zelf dat de medische staf vorig jaar tekort is geschoten. Dan ben ik wel benieuwd waar het nu weer misgaat. Hij zal toch nu toch zelf ook wel concluderen dat het meer met z’n eigen lichaam te maken heeft.

En mensen die denken dat blessures meer voorkomen bij PSV dan elders denken teveel vanuit een PSV bubbel. Want ook bij een Ajax en Feyenoord hebben ze last van blessures.
Paco Casal
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Zo te lezen is ie al geblesseerd verklaard? Heeft de eerste 4 wedstrijden (inclusief JCS) gewoon gespeeld en nu 1 wedstrijd rust gehad. Het kan gewoon een logische keuze zijn om hem aan de kant te houden als Juventus uit voor de deur staat.. 2 wedstrijden in de week na een lange en wellicht complexe blessure.

Prima, we zijn voorin heel sterk bezet en laten we vooral voorzichtig om gaan met Lang.
  • These users thanked the author Paco Casal for the post:
    Sensation
    #FreeGeneratie4
    Teletubby
    Nationale topspeler

Driouech time
    Gundogang
    Regelmatige invaller

Dat is wel foute boel, die zullen we voorlopig niet meer zien. Vind die rust voor interlandperiode al vreemd.
    Last edited by Gundogang on 09 Sep 2024, 20:17, edited 1 time in total.
    Juancho
    Mister PSV

Paco Casal wrote: 09 Sep 2024, 17:54 Zo te lezen is ie al geblesseerd verklaard? Heeft de eerste 4 wedstrijden (inclusief JCS) gewoon gespeeld en nu 1 wedstrijd rust gehad. Het kan gewoon een logische keuze zijn om hem aan de kant te houden als Juventus uit voor de deur staat.. 2 wedstrijden in de week na een lange en wellicht complexe blessure.

Prima, we zijn voorin heel sterk bezet en laten we vooral voorzichtig om gaan met Lang.
    Ik ben geen expert, by far niet zelfs, maar zou het ook niet een beetje vreemd zijn om 2 wedstrijden te skippen, daartussen al een week rust vanwege interlands, om vervolgens gelijk volle bak te moeten leveren in een Europese topwedstrijd? Dan ga je van 0 belasting naar 100% belasting. Terwijl Noa toch juist zou moeten opbouwen en toewerken naar 100% over 1 wedstrijd en vervolgens 2 wedstrijden in de week?

En dan heb ik het nog maar niet over vorm, ritme en die bepalende topspeler worden/zijn die hij wil zijn. Daarvoor heb je regelmatig en steeds meer inhoud nodig. Het is verder natuurlijk even afwachten wat we in de loop van deze week gaan horen, maar als hij er weer niet bij is en dus ook niet op de bank om bijv. een half uurtje in te vallen lijkt me dat op voorhand wel zorgwekkend. Ook gezien Lozano er uitligt met een (langdurige) blessure.
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Voormalig KG
    Lid scoutingsteam

Ittot wrote: 09 Sep 2024, 10:25
    Heissenberrug wrote: 09 Sep 2024, 10:08 Hij wordt elke week gespaard en krijgt rust. Lekker zo'n dure jongen die alleen maar rust nodig heeft. De wedstrijden die hij dan wel kan spelen heeft hij geen ritme. Ik vertrouw de communicatie van PSV over deze casus ook totaal niet.
    Communicatie vanuit PSV is idd twijfelachtig. 1 wedstrijd rust is logisch maar 2 achter elkaar met zo’n tijdsverschil ertussen is heel heel heel vreemd.

Laat hem dan een uur max spelen.

Maar goed er zal wel iets anders spelen.
    Wellicht is het een tegen reactie van de trainer na zijn reactie op het spel. Hem even buiten de spotlights houden zorgt hopelijk voor veel spektakel als hij er zo weer in staat. Ik verwacht dat hij er gewoon bij is. :peace:
    Sensation
    Lid scoutingsteam
    Clubvoorkeur: Ja

Juancho wrote: 09 Sep 2024, 20:11
    Paco Casal wrote: 09 Sep 2024, 17:54 Zo te lezen is ie al geblesseerd verklaard? Heeft de eerste 4 wedstrijden (inclusief JCS) gewoon gespeeld en nu 1 wedstrijd rust gehad. Het kan gewoon een logische keuze zijn om hem aan de kant te houden als Juventus uit voor de deur staat.. 2 wedstrijden in de week na een lange en wellicht complexe blessure.

Ik ben geen expert, by far niet zelfs, maar zou het ook niet een beetje vreemd zijn om 2 wedstrijden te skippen, daartussen al een week rust vanwege interlands, om vervolgens gelijk volle bak te moeten leveren in een Europese topwedstrijd? Dan ga je van 0 belasting naar 100% belasting. Terwijl Noa toch juist zou moeten opbouwen en toewerken naar 100% over 1 wedstrijd en vervolgens 2 wedstrijden in de week?

En dan heb ik het nog maar niet over vorm, ritme en die bepalende topspeler worden/zijn die hij wil zijn. Daarvoor heb je regelmatig en steeds meer inhoud nodig. Het is verder natuurlijk even afwachten wat we in de loop van deze week gaan horen, maar als hij er weer niet bij is en dus ook niet op de bank om bijv. een half uurtje in te vallen lijkt me dat op voorhand wel zorgwekkend. Ook gezien Lozano er uitligt met een (langdurige) blessure.
    Wie zegt er dan dat Lang helemaal niet gaat spelen? Heb je het artikel wel gelezen?
    De afgelopen week was Lang even uit de roulatie. Niet omdat hij geblesseerd was, maar omdat Bosz hem rust gaf na het duel met Almere City FC. De verwachting is dat Lang komend weekend weer bij de wedstrijdselectie van PSV zit, dat het zaterdag in eigen huis opneemt tegen NEC. Of Lang dan al kan starten, is overigens nog niet zeker. Mogelijk spaart Bosz hem enigszins voor het duel met Juventus van volgende week.
  • These users thanked the author Sensation for the post (total 2):
    SKERLAGrasmat
    Post Reply