Daar wordt het de hele week 30° en meer…
Maar nee, als je Milan afwijst voor ons, ga je niet een jaar later naar Napoli, lijkt me…
Mc Tominay en Napoli speelt al langer dan Napoli en Schouten. Prima voor ons en United als ze voor hem gaan. Niet dat ik Schouten naar Napoli zie gaan overigens, maar toch.
Ik heb liever Napoli dat achter Schouten aanzit dan het gek kaal trainertje die nu een vervanger voor McTominay nodig heeft.Kingfisher wrote: ↑24 Aug 2024, 08:11Mc Tominay en Napoli speelt al langer dan Napoli en Schouten. Prima voor ons en United als ze voor hem gaan. Niet dat ik Schouten naar Napoli zie gaan overigens, maar toch.
Dat mag alleen bij Antony biedingenArmada wrote: ↑24 Aug 2024, 08:14Ik heb liever Napoli dat achter Schouten aanzit dan het gek kaal trainertje die nu een vervanger voor McTominay nodig heeft.Kingfisher wrote: ↑24 Aug 2024, 08:11
Mc Tominay en Napoli speelt al langer dan Napoli en Schouten. Prima voor ons en United als ze voor hem gaan. Niet dat ik Schouten naar Napoli zie gaan overigens, maar toch.
Je weet dat Ugarte naar United gaat?Armada wrote: ↑24 Aug 2024, 08:14Ik heb liever Napoli dat achter Schouten aanzit dan het gek kaal trainertje die nu een vervanger voor McTominay nodig heeft.Kingfisher wrote: ↑24 Aug 2024, 08:11
DIe gekke kale gaat natuurlijk gekke bedragen bieden voor zo'n top level speler. Die begint bij de 88 miljoen en we eindigen waarschijnlijk op 99 miljoen. En dan mogen we ook nog 3 talenten uitkiezen.Armada wrote: ↑24 Aug 2024, 08:14Ik heb liever Napoli dat achter Schouten aanzit dan het gek kaal trainertje die nu een vervanger voor McTominay nodig heeft.Kingfisher wrote: ↑24 Aug 2024, 08:11
Nee gewoon Schouten houden.vak kk 1988 wrote: ↑24 Aug 2024, 09:36 Vervanger Schouten dan maar sangare terug halen of ja proberen ?
Tuurlijk dat moet zeker !!!DeEintovenaar wrote: ↑24 Aug 2024, 09:38Nee gewoon Schouten houden.vak kk 1988 wrote: ↑24 Aug 2024, 09:36 Vervanger Schouten dan maar sangare terug halen of ja proberen ?
Sangare is een heel ander type dan Schouten en niet geschikt voor het spel dat Bosz wil spelen.vak kk 1988 wrote: ↑24 Aug 2024, 09:46Tuurlijk dat moet zeker !!!
maar mocht het der toch op uit draaien met een monster bod zou hij een optie zijn volgens jullie ?
Links om of rechtsom gaan we veel voetbal verliezen
Ik denk dat Sangaré volstrekt onhaalbaar is. Daarnaast is Sangaré ook niet echt een speler die past in het spel van Bosz dus wat mij betreft geen optie.vak kk 1988 wrote: ↑24 Aug 2024, 09:46Tuurlijk dat moet zeker !!!
maar mocht het der toch op uit draaien met een monster bod zou hij een optie zijn volgens jullie ?
Links om of rechtsom gaan we veel voetbal verliezen
20 op Schouten bieden........ en vervolgens 25 op McTominay
Napoli kom Jerdy al nooit betalen, voor PSG moeten we bang zijn. Niet voor NapoliBenitez040 wrote: ↑24 Aug 2024, 18:37 Napoli wil Edoardo Bove kopen voor 15 Mil, speelt op 8 en op 6, die zie ik niet meer komem voor Schouten
Ik ben voor.vak kk 1988 wrote: ↑24 Aug 2024, 09:36 Vervanger Schouten dan maar sangare terug halen of ja proberen ?
Dan kan United weer bellen.Eindhovenvoetbal wrote: ↑25 Aug 2024, 15:45 Volgens The Athletic is Napoli rond met United over McTominay. 30 miljoen. Dus Schouten is daar geen kandidaat meer. Hopelijk houdt PSG zich koest.